GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic

po třech dnech mám balík stále v Polsku ,odkud jsem ho objednal
Dobrý den Tomáši, velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, situaci bychom rádi prověřili. Omlouváme se za komplikace
Velké díky řidiči,který nám dnes 27.9.dovezl velkou zásilku do Kraslic.
Velice milý a ochotný.
Dobrý den Petro, moc děkujeme za Vaší kladnou recenzi, velmi si ji vážíme. Jsme moc rádi, že jste byla s GLS spokojena a těšíme se na další kontakt s Vámi. Hezký den
!!!!! Všem doporučuji se této přepravní službě obloukem vyhnout !!!!
Dobrý den, pokud by šlo udělit mínusové hodnocení, tak bych to udělal. Naplánování doručení firemní zásilky na dobu 17.30 – 19.30, která je při tom na dobírku je nehorázné.
Ještě horší při zavolání na info linku, kde byste chtěli jiný termín doručení, tak vám sdělí, že máte 3 pokusy, ale všechny stejně budou v tento čas.
!!!!! Všem doporučuji se této přepravní službě obloukem vyhnout !!!!
Dobrý den Zdeňku, balíky na firemní adresy se snažíme doručovat co nedříve, vždy však záleží na trase kurýra a na počtu balíků v daný den. Prosíme, zašlete nám přepravní číslo balíku na e-mail info@gls-czech.com, situaci bychom prověřili. Velmi se omlouváme za komplikace
Vždy mám „štěstí“ na věčně neochotného a nevychovaného kurýra. Po zvednutí telefonu (slušný člověk) pozdraví, představí se, ale tady je to pravý opak… Místo toho se ozve (no?). Vrchol neslušnosti (jak kdyby ho člověk otravoval). Dala jsem této společnosti druhou a asi poslední šanci….
Dobrý den Natálie, Vaše zkušenost s kurýrem GLS nás mrzí. Bylo by možné nám zaslat přepravní číslo balíku a více podrobností na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli situaci s daným kurýrem prověřit, prosím? Omlouváme se Vám za nepříjemnosti.
Zboží přišlo evidentně poškozené. Odmítají odvézt zpět, údajně to řeší centrála. Žádný kontakt že strany dopravce. Jediné co mám škodový zápis a nepoužitelné zboží, které je zaplacené.
Nedozvíte se kde se zásilka nachází.
Když se kurýr nedovolá, dozvíte se SMS zprávou že je zásilka uložená na ParcelShopu vzdáleném 40 km od místa doručení
Dobrý den Miloslave, kurýr může balík uložit do ParcelShopu pouze se souhlasem příjemce. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit a sjednat nápravu, aby se tato situace již neopakovala. Omlouváme se Vám za komplikace.
KATASTROFA !!! Tohoto přepravce nebrat. Včera mi měl být doručen balík.13.00-15.00 hod. Volal jsem kurýra v kolik hodin přibližně dorazí a domluvil jsem se na 15 hod. Znovu volám v 16 hod. a bylo mi řečeno že mi volal a nikdo to nezvedl. Přitom jsem doma byl od 14.30 hod. Na telefonu který jsem měl u sebe žádný zmeškaný hovor. Domluvil jsem se tedy na dodání dnes opět mezi 13.00-15.00 hod. Ve finále volám kurýra kdy dorazí a dorazil spíš on mne když mim řekl že doufá že adresu dodání nepřejel a kde je ulice kde bydlím. Neskutečné !!! Hádejte kde je balík ? Na DEPU a od 7.9. čeká na doručení !!! Tuto kurýrní společnost už nikdy více. Tento postřeh zasílám také společnosti která mi balík poslala.
Dobrý den Bedřichu, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Kurýr by měl vždy přijet na adresu a zazvonit. Prosíme, zašlete nám číslo balíku na e-mail info@gls-czech.com. Celou situaci bychom prověřili. Omlouváme se za komplikace
NEJHORŠÍ PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST NA TRHU!!! NEDOPORUČUJI!!!
Absolutně neschopná společnost. Kurýr má dorazit, nedorazí, z kapacitních důvodů. Celou dobu vypnutý telefon. Druhý den to stejné. Podpora na infu, kurýr se pokusí dorazit. Fascinují, že se mu někdo dovolá, když zákazník nemůže. Prostě jen lži. Čekat na kurýra GLS? Nedočkáte se, akorát Vás budou informovat o doručení a budete čekat zbytečně.
I Česká pošta má lepší služby a to je na tom dost uboze. Nedoporučuji využívat jejich služeb, je s tím akorát více starostí. Již nikdy víc, to si raději připlatím za ubohé služby České pošty nebo zvolím jiného přepravce, popřípadě si najdu zboží jinde, kde s GLS nemají nic společného.
Dobrý den Vlastimile, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Bylo by možné, abyste nám na e-mail: info@gls-czech.com zaslal přepravní číslo balíku, abychom mohli celou situaci prověřit, prosím? Omlouváme se za komplikace.
Dobrý den.
Chcela by som napísať len jednu pripomienku.
Vždy keď dostanem e-mail, že si môžem zmeniť miesto doručenia s tým, že kód na zmenu som dostala v sms správe, tak nikdy ten kód nepríde.Bolo by to omnoho jednoduchšie. Potom by nás nemusel kuriér naháňať.
Dopravce naprostá katastrofa. Za nic nenesou zodpovědnost. Kurýr odmítá doručit zásilku. Ideálně vyhodit z okna k popelnicím, tam si zákazník, který dopravu platí, může svoji zásilku najít. Operátorka příjemná jak osina v zadku. Nešlo o zboží podléhající zkáze, ale spěchalo se na něj, to ovšem nikoho nezajímá. Kurýr odmítá vystoupit /asi je jeho prácí projíždet se bílou dodávku, ne doručovat zásilek/, takže po stížnosti doručíme zítra … MOŽNÁ …. POKUD TO KURÝROVI výjde. Pokud bude možnost vybrat si jinou společnost vždy zvolím jinou. I Česká pošta se mi jeví jako dokonalá ve srovnání s GLS.
Dobrý den, kurýr doručuje balíky oproti podpisu, bez domluvy s příjemcem nesmí balík zanechat na adrese bez osobního převzetí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a dalších podrobností na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Omlouváme se Vám za nepříjemnosti.
Absolutně nespolehlivý dopravce. S KAŽDOU zásilkou na naši adresu je problém. Buď kurýr do systému zadá, že nikdo nebyl doma. Pak je dáno mé stížnosti zapravdu, že podle GPS na adrese nebyl.
A teď opět 4x!!!!!! Posunuty termin a zásilka nedoručena. Infolinka k ničemu, do emailu pošlou číslo, kam případně volat a to neexistuje.
Kurýr se ani neobtěžuje zvednout telefon.
Nevím, co ještě delají na trhu, když mají tak silnou a spolehlivou konkurenci. Dávno by je měla “neviditelná ruka trhu” profackovat. Nenacházím slušná slova.
Dobrý den Jakube, prosím o zaslání přepravních čísel balíků na e-mail: info@gls-czech.com s dalšími informacemi, rádi bychom celou situaci prověřili a sjednali nápravu. Velmi se Vám omlouváme za komplikace.
Nevím na co mají zákaznický servis, když nedokáží ani slušně a odborně poradit.
Dobrý den Heleno, Vaše zkušenost s naším zákaznickým servisem nás mrzí. Mohla byste nás kontaktovat na e-mail: info@gls-czech.com s popisem dané situace, abychom ji mohli podrobněji prověřit a zajistit proškolení či poučení pracovníků zákaznického servisu, prosím? Omlouváme se za nepříjemnosti.