GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic

GLS jedno velké neštěstí.Objednala jsem si zboží u obchodu,který nabízel pouze dopravu GLS.SMS:doručování proběhne mezi 15a17hod,v17hod jsem volala řidič,řekl,že přijede do hodiny,přijel skoro za 2hod.Žádná SMS,že má spoždění,žádná omluva.Shodou okolností druhý den mi šla zásilka od jiného obchodu,ale také pouze GLS.SMS odeslaná ráno říká,že zboží bude doručeno mezi 16a18 hod.V 18.hod začínám volat řidiči,nezvedá telefon,volám na telefon GLS,také marně jen se dozvím,že linka funguje pouze do 18.hod po 19 hodině hledám sledování balíků a ejhle mé zboží je zpět v depu,kde ho ráno naložili.Žádná SMS,žádný e-mail o tom,že mi balík nedoručí.To bylo 12.8.15.8. volám na GLS co je s mým balíkem,pani odpoví že mi ho dnes doručí.Na můj dotaz proč nepřišla žádná zpráva o tom,že balík nedoručí a jakým způsobem mi budou kompenzovat čas strávený čekáním a další problémy,které mi tím vznikly paní odpověděla,ať se obrátím na odesílatele a na můj další dotaz kde mám napsat odpovídající recenzi mi odpověděla,že neví.Paní jsem nestála ani za slovo „promiňte“Prostě GLS už nikdy a obchody,kteří nabízejí pouze tuto přepravní společnost nedoporučím.
Dobrý den Evo, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Kurýr skenuje časové okno pro doručení ráno, kdy si plánuje svou trasu. Bohužel se může stát, že se na své trase zdrží a balík doručí později. Prosíme zašlete nám na e-mail info@gls-czech.com obě přepravní čísla balíku, rádi bychom prověřili k čemu došlo. Omlouváme se za komplikace.
Dnes mi měl být doručen balík a doručovatel se neobtěžoval ani zazvonit na zvonek . A rovnou přišla zpráva že to odvezl na parcel shop . Fakt díky když se nemůžu hejbat! A tím pádem ho nemůžu ani vyzvednout.
Dobrý den Jane, kurýr by měl vždy přijet na adresu a zazvonit, balík může do výdejního místa doručit pouze po předchozí domluvě s příjemcem. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti
Velice ochotná paní řidička, milá…moc děkuji,více takových…bylo by tu fajn…
Dobrý den Jano, velmi děkujeme za Vaši kladnou recenzi, velmi si toho vážíme. Jsme rádi, že jste s GLS spokojená a budeme se tešit na další doručené balíky.
Nejhorší dovozova služba jaký jsem kdy zažila, týden každý den píšou čas v kterém dorazí a nakonec nepřijede nikdo, a druhý den píšou SMS že to nestihli…. Už víckrát přes GLS neobjednavam!
Za mě taky nejs spokojená. Neochota dopravce. Chtěla jsem místo domu doručit do práce která je od bydliště cca autem 2 min a jeTei na trasew řidiče. Prý není možné. A po té vytipnuty hovor.
Dobrá komunikace, moc dekuji (kuryr +420 777 090 964)!
Dobrý den Polino, moc Vám děkujeme za tuto kladnou recenzi, velmi si toho vážíme. Jsme zároveň rádi, že jste byla s GLS spokojená a těšíme se na další doručené balíky.
Uz nikdy vice s touto firmou….a telefony nikdo nebere.Hororova komunikace s ridicem,ktery vam
lze do telefonu(kuryr tel.č.702007424 dne 3.8.2022).
Dobrý den Alexi, prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com s více podrobnostmi. Rádi bychom celou situaci prověřili. Za chování kurýra se velmi omlouváme.
Už nikdy vic! Dnes od 13 do 15 měl být doručen balík ale v 16:50 mi přišla zpráva, že balík doručen nebude. V systému sledování zásilek je napsáno, že příjemce na adrese nepřítomen! Nikdo mi nevolal! Příští využiji služby jiné dopravní společnosti!
Nespokojen, nevyhovující časy doručování, a avízování emailem a přes SMS je už snad standartem. I přes včasnou komunikaci, kdy budu doma nedoručení absolutní nerespekt k lidem chodící do práce.
Nejhorší doprava kterou jsem zažila,posílají správu přesně před příjezdem řidiče.V 08:10 jsem dostala správu do e-mailu a v 08:32 volá řidič že je vedle baraku.Proc tu správu ne poslat den před tím????Jak mám vědět kdy dodávka bude????
Dobrý den Vojtěchu, čas doručení závisí na trase kurýra a na počtu balíků v daný den. Pokud Vám čas doručení nevyhovuje, je možné se domluvit na doručení na jiný den, jinou adresu, případně na doručení do Parcelshopu. Prosíme zašlete nám na e-mail info@gls-czech.com, situaci bychom prověřili. Omlouváme se za komplikace.
GLS mě moc zklamala balík mi doručovala 4x neúspěšně,byl daný čas od do a ani jednou nebyl doručen.Když jsem napsala řidiči zprávu řek mi že není povinen mi volat že už je před domem ze zásilkou.Takže jsem zásilku nebdržela a vracím zpět jen pro služby ,které nejsou na úrovni.Mrzí mě to a doufám,že je takových zákazníku málo co nedostali zásilku.Čadíkvá
Dobrý den Viero, Vše zkušenost nás velmi mrzí. Kurýr není povinen dopředu volat, vždy musí přijet na adresu a zazvonit. Prosím zašlete nám na e-mail info@gls-czech.com číslo balíku, prověříme proč se balík nepodařilo doručit. Za chování kurýra se velmi omlouváme
Musím pochválit pana řidiče tel.+420777790702 rozvoz Malá Štáhle u Rýmařova.Super komunikace,vždy zavolá dopředu že už jede. Je slušný a ochotný.Takových rodičů u GLS by mělo být více,po dlouhé době příjemná změna po předchozích řídících. Panu rodiči děkuji
Kde to proboha vedení gls žije? Proč den předem nechodí email ze budete balík doručovat, aby měl člověk případně možnost změnit místo doručení? A to že je řidič neprijemnej až to bolí asi nekomentuji.
Dobrý den Kateřino, aby Vám přišla SMS zpráva nebo e-mail ohledně doručení je potřeba, aby si odesílatel zadal avizační služby k balíku. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a podrobností situace na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit i s vedením příslušného depa. Omlouváme se za chování kurýra.
Arogantní a drzé chování řidiče (Prostějov). Příště jiné doručení, abychom pána příliš nezatěžovali.
Dobrý den Lenko, prosím kontaktujte nás na e-mail: info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku a podrobnostmi, abychom mohli situaci prověřit a zjednat nápravu. Za chování kurýra se samozřejmě omlouváme.
Dobrý den,
bohužel, já s toutou dopravní společností nejsem na Mělníku spokojena. Několikrát se mi stalo, že člověk, který pro firmu pracuje je nepříjemný až hanba.
Toto hodnocení jsem se rozhodla napsat, díky dnešní situaci. Kdy mi sms říká, že balík přijde mezi 12-14 hodinou.. to je ješte ok.. a v 11:00 mi volá číslo ( spím po noční) , během pár sekund volám zpět.. zvedne to absolutně nepříjemný člověk, po mé větě ,,Dobrý den, měla jsem z tohoto čísla zmeškaný hovor,, mi to Váš zaměstnanec po zamumlání věty, která zněla asi jako, Vez sem balik, pokud nejste doma, necham ho jinde,, pip pip pip…Absolutně jsem nevěděla, kdo volá, a po prvnim típnutí mi to frajer típne ještě 2x a pak když uz se naštvu, tak mi tvrdí, ze jsem mu nevolala… ze si mam dojit na nějaké parkoviště pro balik….
Ja si zaplatim 109.- Kč za dopravní společnost, a pak se tu budu handrkovat o svuj vlastní balík a ještě mi není doručen ani domu ? Vaši společnost už nevyužiji a už vůbec ji díky tomuto člověku neporučím. Mám právo na doručení balíku DOMU, a normální jednání.. tohle neni od společnosti GLs poprvé..
Hezký den