GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.7
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

900 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. GLS poprvé a naposledy. Nejsou schopni administrativně zacházet s objednávkami (balíky). 3 dny ticho po pěšině, ve sledování balíku bylo že přijali data od obchodu a toť vše. 4tý den mi přišla SMS že mezi 8:30-10:30 mi budou doručovat balík.
    OK mám sice ještě práci ale řekl jsem si počkám.
    11 hodin a nic. Tak kouknu na sledování a čas posunut 11:05-12:05 tak to jsem se už slušně naštval. Kurýr mi telefon nezvedl. Balík stále nemám l, když jsem volal na dispečink GLS bylo mi řečeno že kurýr balík nechal na depu. Tak jsem je poslal so patřičných míst a řekl ať to přesnětují na výdejnu, nemám čas dřepět doma na někoho kdo neumí ani zavolat a omluvit se že balík nechal na depu natož aby mi zvedl telefon. NIKDY tuto společnost již nevyužiji a každého jen budu odrazovat od této společnosti.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravních čísel balíků a podrobností na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    GLS opravdu nikdy! Nekomunikují, vybraný box nedostupný, přesunuto do jiného boxu do jiného města. A přes sliby celkem 4-krát, že následující den stoprocentně bude zásilka v boxu, tak tam nebyla! Po opakované stížnosti slíbili, že budou komunikovat a průběžně informovat, nestalo se tak. Pokud bych se po svém balíčku pátý den nedoručení nepoptávala a již potisící nevolala na zákaznickou linku, tak se ani nedovím, že mám balíček již v boxu. Bohužel mi nedorazil PIN kód… Prý neměli moje telefonní číslo ani email… Chabá výmluva, komunikovali jsme opakovaně jak po telefonu tak emailem… No nic, poučení pro mne – GLS opravdu NE!

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Moniko, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a podrobností na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

  3. Dovoluji si touto cestou poslat stížnost na Vaší společnost. Včera mi měl být doručen balík v určenou dobu do boxu, informativní sms jsem dostala s časem doručení. V tuto dobu mi volá kurýrka, že bohužel nemůže doručit balík do mnou zvoleného boxu, abych hned kontaktovala Vaší společnost, s tím, že by balík poté uložila do boxu (nemohla tak učinit kvůli špatnému zadání u vaší firmy). Aby mi na infolince bylo oznámeno, že můj balík do mnou zvoleného boxu uložit nelze (byť to v nabídce bylo), že mi ho uloží, ale až následující den do jiného boxu (v jiném městě). Ráno jsem obdržela sms, že mi bude doručen balík dnes. A dále se nic nedělo. V době doručení balíku, jsem se snažila kontaktovat kurýra na uvedeném čísle v sms, ten telefon nebere. Tak jsem opět kontaktovala vaší infolinku, aby mi slečna oznámila, že můj balík poslali včera zpět do depa. Tudíž dnes opět nebude doručen. O tom mi ale nikdo nic vědět nedal. Že s tím ona nic neudělá, že mi může jen dokola opakovat, že s tím nic neudělá. Prý mi ho doručí zítra.
    Chyba se již dvakrát stala na Vaší straně, výsledek stejný, svůj balík nemám. Pokud kontaktuji infocentrum, tak mi řeknou, že s tím nic neudělají, jen slíbí, že bude další den. Kurýr telefon uvedený v sms nezvedá, A já se ničeho nedovolám, bylo mi doporučeno pouze podat stížnost u odesílatele – ten ale chybu neudělal. Chyba se dvakrát stala na straně GLS!
    Nespokojená zákaznice Monika, která stále svůj balík nemá

    • Dobrý den Moniko, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a podrobností situace na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

  4. GLS už nikdy. Kurýr neuvěřitelně arogantní a drzý. Není poznat, jestli GLS je služba nám, nebo my sloužíme jim. Když nemusím, nikdy si je nevyberu. A teď už si ani nic nekoupím od obchodníka, který nabízí dopravu jenom GLS. Kurýr vám dá rozptyl 2 hodin, kdy může přijet, ale vy se nesmíte hnout od dveří a ani telefonovat, jinak hned odjede. Naprosto nejsou motivováni balík doručit. Kurýr mi volal a já jsem zrovna telefonovala, takže slyšel obsazovací ton. Do 1/2 minuty jsem mu volala zpět a on, přestože byl pouze 500 m ode mě, se nehodlal vrátit a řekl mi „jindy“! Nebo si můžete přijít ke mě! Balík vážil asi 25 kg. Paní na centrále byla milá a omluvila se za něj. Napsala mě hned na druhý den. Když jsem pak při osobním setkání kurýrovi sdělila, že díky němu už nikdy nepoužiji služby GLS, řekl mi, že mu naprosto nevadí, když o mě přijde jako o zákazníka. No firmě asi také ne, protože mému známému se stalo, že než našel peníze, kurýr byl pryč.

    • Dobrý den Zuzano, kurýr by měl vždy přijet na adresu a pokud je označený zvonek, tak zazvonit. Pokud volá předem a nedovolá se, není to důvod, aby na adresu již nedorazil. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit a zajistit poučení kurýra. Omlouváme se za nepříjemnosti

  5. Špatná zkušenost. Balík jsem chtěla uložit do boxu, bez jakéhokoli upozornění umístěn v prodejně, kde mají otevírací dobu 3 dny v týdnu od 10 do 16. Pro pracujícího člověka nereálné, aby si zásilku vyzvednul. Na infolince nabídnuto přemístění na místo s podobnou otevírací dobou, ale o jeden den více. To, že je o pár metrů od boxu další výdejní místo, kde alespoň jeden den mají do 18, nebrali v potaz. Po mé iniciativě tedy umožněno, že to přesunou, do dvou dnů, kdy ale je otevírací doba zase jiná..

    • Dobrý den Diano, tato situace nás mrzí. Pokud kurýr eviduje u balíku problém s uložením do výdejního boxu, měl by se pokusit kontaktovat příjemce pro domluvení alternativního doručení, případně balík uložit do jiného nejbližšího možného výdejního místa. Je možné, že Vám nebylo zmiňované výdejní místo nabídnuto, např. z důvodu dovolené.Případně prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  6. Nejhorší dopravní společnost co může existovat. Vykradli mi zásilku a nepředali škodový zápis. Pak se strašně omlouvají, že ho dodají další den a že zapomněli. Balík byl prelepen jejich páskou a značně poškozen. Doufám, že jim upadnou obě ruce za krádež. Mladá pipina na infolince neschopná a nesympatická. Vyhněte se jim obloukem a doporučila bych jim přerušit tenhle biznis a mohli by jít všichni zametat chodníky, protože to je asi to jediný k čemu by byli pro lidstvo ku prospechu. Jsem strašně vděčná eshopu ze kterého jsem objednávala a byli tak ochotní, že mi produkty, které gls ukradlo pošlou znovu, ale přes jiného dopravce. Kdyby šlo dát pro gls hodnocení odpad, tak ho dám!
    Amen

    • Dobrý den Adélo, Vaše zkušenost nás velmi mrzí. V případě, že je balík poškozen měl by kurýr při doručení předat škodový zápis. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za vzniklé komplikace.

    • Nechala jsem si poslat balík touto společností.2x mně přišla SMS, že je plný výdejní box, tudíž ho tam nemohou umístit, napotřetí mi přišla SMS, že mi balík dali k někomu do vedlejší vesnice.Až podle mapy jsem zjistila, že dotyčná paní má kadeřnictví a přijímá tam zásilky.Tak doufám, že se ke svému předplacenému balíku dopracuji.S touto společností již nikdy!

  7. Absolutně špatně, zásilka nedodána do výdejního boxu z důvodu technické závady, ovšem balíčky tam dávali!!! Informace pouze o tom že zásilka bude doručená do nejbližšího jiného výdejního boxu. Až na základě mojí iniciativy a hovoru na zákaznický servis se se mnou milá paní domluvila na doručení domů. Kurýr arogantní!! Chování typu pokud nebudete čekat před domem tak odjíždím!!!! Zvonit nikde nebudu! To myslí GLS vážně??? Toto se stalo již podruhé takže za mě GLS už nikdy!

    • Dobrý den, tato situace nás mrzí. Pokud kurýr eviduje u balíku problém s uložením do výdejního místa, měl by se pokusit kontaktovat příjemce pro domluvení alternativního doručení, případně balík uložit do jiného nejbližšího možného výdejního místa. V případě doručování na adresu, kurýr musí na adresu přijet a zazvonit, pokud má příjemce na adrese označené a přístupné zvonky. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za vzniklé komplikace.

  8. Reply
    Marharyta Dabravolskaya 28.7.2025 v 21:14

    Strašné, už nikdy více GLS nevyberu jako dopravce. Pořád nemám balík.

    • Dobrý den, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit a zajistit nápravu. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

  9. Znám jednu pobočku GLS ve Stružnici u české Lípy kterou vede pan vrkoč společnosti dělá jen ostudu nabírá lidi jak na kolotoči a ve finále jim ani nevyplatí mzdu je to lhář a podvodník část peněz vyplácí na účet a větší část peněz vyplácí na ruku což znamená na černo skladníci pracují pod vlivem alkoholu ve společnosti pracuje cca 20 zaměstnanců který se skládá z můžu i žen kde je jedna společná šatna a společný záchod je to hrůza měl by to tam někdo prošetřit co se tam děje

    • Dobrý den Štefane, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Jedná se o závažné obvinění. Informace jsme předali kolegům na příslušné oddělení, kteří situaci náležitě prošetří. Děkujeme

  10. Dobrý den,ve zprávě o doručení zásilky byl čas který mě nevyhovoval.
    Zavolala sem na kontaktní číslo s žádostí o doručení příští den.
    Řidič byl neochotný,balík je prý těžký a rád by se ho dnes zbavil.
    Vyptával se kde dělá manžel aby zásilku převzal.
    Když sem řekla že pracuje zjištoval kde,každopádně mě nutil k převzetí týž den.
    Naštvaná sem řekla že potřebuji doručit příští den a zavěsila.
    Toto se mi nestalo poprvé s GLS
    Každopádně pokud to nebude nutné s GLS už přepravu nechci.
    Za mě nejhorší přepravce.Přepravují lidi kteří by tuto práci vůbec neměli dělat.
    Rolečková L.

    • Dobrý den Lenko, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Kurýr samozřejmě může nabídnout alternativní možnosti, ale nesmí příjemce nutit převzít balík, kdy mu to nevyhovuje. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit a zajistit poučení kurýra. Děkujeme a za chování kurýra se Vám omlouváme.

      • Bohužel nejsem spokojena se službami GLS. V určený den měl být dodán balík, přišla SMS s přibližným časem. Kurýr však nezavolal a balík odvezl zpět do depa s tím, že zákazník nebyl doma. Kontaktovala jsem GLS centrum, kde mi paní oznámila, že balík je domluven k doručení za dva dny s tím, že bych o tom měla vědět. Nikdo mi to však neoznámil. Domluvili jsme dopravu na jiný den a poté už vše proběhlo v pořádku, balíček přivezla příjemná slečna, která veškerou negativní zkušenost vynahradila, i když bylo zboží doručeno o 5 dnů později, než bylo deklarováno. Bohužel si už ale nebudu objednávat zboží přepravní společností GLS. Je tolik konkurenčních přepravních společností, kde to funguje, kde je tedy problém?

1 2 3 4 45

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo