GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic

Řidič je na přezdržku arogatní ,,a nemá u sebe hotovost na vrácení peněz šílený nejhorší přepravní společnost pokaždé něco když jsem si to od vás nechal přivést ,,,, rozvážím také dodávkou a nikdy bych si tohle nedovolil všechno se dá řešit nebo domluvit Jenom chtít
Dobrý den, Vaše zkušenost s kurýrem GLS nás mrzí, prosím o zaslání přepravního čísla balíku a dalších podrobností na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit a zajistit nápravu. Omlouváme se za nepříjemnosti.
S vámi jsem skončila už po třetí doma čekám na zásilku zaplacenou domů a řidič se neobtěžuje přijet a rovnou nám to vozí na Parcelshop viz dnes číslo na řidiče nedostupné 725 161 812????
Dobrý den Andreo, kurýři mohou ukládat balíky do ParcelShopu až po domluvě s příjemcem, pokud není od odesílatele nastaveno jinak. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit a zajistit nápravu. Omlouváme se za komplikace.
Už nikdy. Balík jsem čekala týden a pořad čekám. Ptají mě na na adresu a telefonní číslo… Proč nemají u sebe tuto informace nevím.
Dobrý den Kateryno, adresu a kontaktní údaje na příjemce k balíku do systému vždy zadává odesílatel. Prosím kontaktujte nás na e-mail: info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku, abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme
Nikdy víc, po tom co mi došlo sms o doručení báliku jsem pána přesměrovala na parcelshop, druhý den poslal opět sms že balík doručí v rozmezí dvou hodin, čekala jsem, snažila se dovolat, neůspěšně, po 4 hodinách čekaní mi přišla sms že balík čeká na úplně jiném parcelshopu.
Dobrý den Natálie, pokud se s kurýrem domluvíte na uložení balíku do konkrétního ParcelShopu, kurýr by samozřejmě neměl balík uložit na jiné místo. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli prověřit, proč kurýr takto jednal. Děkujeme
Pan doručovatel z GLS mi přivezl balíček. Balíček mi nechtěl dat, protože neměl na vracení 500,-Kč.
Jako vážně? To s sebou nemají peněženky. Pokud má velké peníze, jezdí snad městy, kde si peníze může rozměnit. Takto vytočená jsem ještě nebyla.
Už nikdy víc, děkuji.
Dobrý den Simono, v dnešní době, kdy je většina balíků placená předem či příjemci hradí dobírky kartou nebo pokud se kurýr vydá z peněz na předchozích adresách, se bohužel může stát, že kurýr nebude mít dostatečnou hotovost na vrácení. Měl by se ale samozřejmě snažit si rozměnit, případně se domluvit na pozdějším doručení v rámci možností své trasy. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku do e-mailu: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit, případně zajistit poučení kurýra. Děkujeme
Už nikdy, raději si připlatím za dopravu u jiného přepravce.
Balík měl být doručen 16-18h, pana sem v 18:01 uhánět nechtěla, tak sem počkala do půl, nikdo nebere a na infolince jsou do 18:00.
Takže balík, ten den co mi psali, ze mi ho doručí nemám..
Dobrý den Klaro, může se stát, že se kurýr někdy zpozdí, ale určitě by měl kurýr komunikovat. Omlouváme se Vám, prosíme Vás zároveň o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail, prověříme situaci a zajistíme jeho doručení. Děkujeme
info@gls-czech.com
Dobrý den Kláro, prosím kontaktujte nás na e-mail: info@gls-czech.com s přepravním číslem, abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme
S kurýrem jsem velice nespokojená, už po několikáté a stále ten samý. Nepříjemné chování, ani neřeknete, jak chcete uhradit zásilku, a pán si to tam zvolí, jak je mu to zrovna libo!! Opravdu neprofesionální chování a příšerná komunikace …..
Dobrý den Katko,
velmi nás mrzí, že nejste s GLS spokojena a že se kurýr takto chová. Pošlete nám, prosím, na e-mail info@gls-czech.com číslo posledního balíku, zjistíme tak kurýra a zajistíme nápravu.
Děkujeme.
Dobrý den Katko, pokud má kurýr k dispozici platební terminál, platba kartou je samozřejmě možná. Prosím kontaktujte na e-mail info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku, abychom mohli konkrétní situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.
hruza hruza hruza …opakovaně problémy…naposledy byl den před mým odjezdem rano zpráva ze přijede balíček ale balíček zavezen do uplne jiného města coz jsem si sama musela asi 10x obvolat a dlouhou dobu to nikdo nebral …musela jsem se dopatrat abych zjistila co se děje…Nakonec i přesto že se šofér spletl a vezl to do jineho mesta a že se vracel přes Ostravu tak ale me ho již nedovezl ze pry na druhý den.Tak jsem prosila at je to aspoň rano ze odletame.Nacez mi bylo sdeleno po dalších xy telefonátech ridicem i vedenim ze ok…v 7.30 na druhý den ráno volá další řidič ze nepřijde a zda balík vubec chci teda …ze prijede az odpoledne…člověk si je platí a je to hrůza…i arogance pry at si proto zajdu…ráda bych si uz přes ne neobjednavala ale bohužel eshop disponuje jen tímto hroznym přepravním dopravcem…nedoporučuji kvuli vecnemu opakování podobných situací ktere jsem zatím u jiných nezažila …ostrava
Dobrý den, s GLS ani kurýrem spokojená nejsem. Od GLS mi nechodí den dopředu informace, že následující den mi budou doručovat balík. V den doručení mi ráno v 7:30 přišel mail, že mi dnes budou doručovat balík. V 8:00 mi přišel další mail, že kvůli nedostihnutí adresáta byl balík předán panu Mackovi. Nikdo takový neexistuje. Tak volám kurýrovi, který mi následně oznámí, že balík nechal před dveřmi. Jedná se o novostavbu bez plotu a balík v hodnotě 13 000,- je předem zaplacený…. Takže můj závěr je takový, že společnosti GLS se budu vyhýbat.
Dobrý den, není běžné, že by si kurýr popletl město. Pokud se to děje opakovaně, pak možná bude problém v adrese. Prosíme Vás tedy o kontakt na náš e-mail info@gls-czech.com
Rádi prověříme příčinu a sjednáme okamžitou nápravu. Děkujeme a omlouváme se.
Nejhorší dopravce vůbec nikdo jiný horší není nedoručí balík ani za 3 dny a ještě když potřebuji věc na dovolenou a v den odjezdu nic nedoručí.nikdy víc takového dopravce všude jim budu dělat recenze to jeste uvidi
Jedním slovem katastrofa. Kurýr zavolal, nemohla jsem vzít uprostřed přebalování dítěte. Vzápětí zvonil, řekla jsem mu že musí počkat než obleču dítě pár minut nebo může přijít nahoru a balík dostane hned. Nahoru prý nemohl, což chápu jestli měl další balíky. S velkým balíkem na odeslání a 12 kg dítětem které nechodí samo po schodech jsem se po 5 minutách dostala před barák kde kurýr nikde! Prostě odjel. GLS používám jen když musím (vrácení balíku do eshopu), jinak ne protože chování a arogance kurýrů je hrozná. Celoročně, ne jen když toho mají moc třeba před Vánoci. Voláno na info, paní slušná ale ani omluvit se neuměla za kolegu, přijedou prý zítra. Takže zase celé dopoledne v háji s čekáním na kurýra, od kterého člověk ani nedostane ráno SMS v kolik dorazí…
Dobrý den Katko, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím kontaktujte nás na e-mail: info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku, abychom mohli celou situaci prověřit a zjistit, proč kurýr takto postupoval. Velmi se Vám omlouváme za komplikace.
Včera mi extra arogantní mladá paní přivezla balík (Řevničov) Nečekala jsem to, protože nepřišla žádná SMS, ani nikdo předem nevolal, takže jsem neměla peníze, seřvala mě jak malé dítě, zatímco ona je proti mě, malé dítě. Žvýkala arogantně žvýkačku, a stupňovala svojí aroganci i přestože jsem se jí omluvila. Osočovala mě, že jí vytípáváme telefon, to je vrchol drzosti.
Nikdy v životě už nechci tuto službu využít.
Dobrý den Pavlíno, aby Vám přišla SMS zpráva nebo e-mail ohledně doručení je potřeba, aby odesílatel nastavil avizační služby k balíku. Popisované chování kurýrky je samozřejmě nepřípustné. Prosím kontaktujte nás na e-mnail: info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku, abychom mohli situaci prověřit a zajistit náležité poučení dané kurýrky. Omlouváme za se nepříjemnosti.
Řidič nepřijel ve stanoveném čase. Potřebovala jsem odjet. Navíc vyčítal u předchozího doručení, že jsem nezvedala telefon. Opravdu nemohu telefonovat ve svém zaměstnání!
Dobrý den Zdenko, čas doručení není garantovaný, vždy záleží na trase kurýra a počtu balíků na konkrétní den. Takové chování si ale kurýr samozřejmě nemůže dovolit. Prosím kontaktujte nás na e-mail info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku, abychom mohli situaci prověřit s vedením příslušného depa. Omlouváme se za komplikace.