GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic

Arogantní řidič
Dobrý den Lenko, mrzí nás Vaše špatná zkušenost s našim kurýrem. Rádi bychom prověřili, o koho se jednalo a zajistili nápravu, pokud tedy můžete, pošlete nám na e-mail číslo balíku s krátkým popisem, co se přihodilo.
Velmi děkujeme.
info@gls-czech.com
Služba katastrofa,zlaté PPL.Čekám v práci na doručení zásilky o 30min déle,volám řidiči,jestli mám počkat a ten nezvedá telefon.Přijel po mém odjezdu a ani se neráčil zavolat.Na zásilku jsem čekal jak na smilování,potřeboval jsem ji na víkend.Nikdy už nechci nic zaslat touto společností.
Dobrý den Tomáši, mrzí nás velmi, že nebyl se GLS spokojen, kurýr se musel někde zdržet po trase a protože také doručuje a řídí, je možné, že Vám to nemohl vzít. Omlouváme se.
GLS je naprosto bezproblémová zásilková firma. Bezvadná domluva s řidiči doručovací doba dodržena téměř na minuty. Byla jsem vždy velmi spokojena a všem doporučuji
Dobrý den Táňo, velmi Vám děkujeme za tuto kladnou recenzi, jsme rádi, že jste byla spokojená s GLS a velmi si toho vážíme.
Byla jsem velmi příjemně překvapená, že balíky mi dovezl až na prodejnu, a nemusela jsem pro ně přes celé Tesco. Obrovská pochvala. Moc děkuji. Za tři roky po prvé jsem se s tím nemusela tahat a hlavně zavírat prodejnu. Chápu když se nestíhá, ale když vidí že jsou to krabice jak k…. a k tomu těžké a několik krabic, tak ani jeden řidič se nenabídl že by mi je hodil na prodejnu. Pán Černý to udělal jako jediný automaticky. Ještě jednou moc děkuji.
Dobrý den Aleno, velmi Vám děkujeme za tuto kladnou recenzi, velmi nás potěšila a vážíme si ji. Pana kurýra budeme informovat také a jsme rádi, že jste byla s GLS spokojena.
Strašný
Dobrý den Iveto, děkujeme za Vaši recenzi, ač pro nás není příznivá. Velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojena a budeme rádi, když se podělíte s námi o detaily. Náš e-mail je info@gls-czech.com
Děkujeme.
GLS NIKDY VÍCE!!! Kurýr nemá v popisu práce zákaznika informovat o tom, že mu veze balíček. Zákazník musí sám sledovat kdy mu bude balík doručen. GLS vám nepošlou žádné upozornění a ani si nemůžete zvolit jestli chcete balík doručit v dopoledních nebo odpoledních hodinách, takže vám nezbývá nic jiného než sedět doma celý den a čekat na kurýra. Od dubna jsem čekal na balík a dostal jsem ho po několika nezdařených pokusech a 11 května. Služba naprosto na dvě věci!!
Dobrý den Ondřeji, upozorňující zprávy samozřejmě posíláme. Nicméně, musí k tomu být splněná velmi důležitá podmínka a to, aby odesílatel uvedl Vaše kontaktní údaje datově GLS. Pokud se toto nestane, nemohou Vám odejít žádné automatické SMS nebo e-maily. Troufáme si tvrdit, že to nesvede žádný dopravce.
Pošlete nám přepravní číslo balíku do e-mailu, rádi prověříme, zda opravdu byl balík odeslán v dubnu a co bylo příčinou zpoždění a že Vám neodešly avizace.
Děkujeme.
Nejhorší dopravní společnost,jako vždy arogantní řidič. Nejraději by vyhazoval zásilku za jízdy aby se nezdržoval. Nechápu že vůbec tuto společnost prodejci využívají. Zboží si objednám znovu,ale tam kde využívají jiného dopravce.
Dnes mi měl být doručený balík na adresu 5 lidi doma dva zvonky v baráku nikdo nezvonil i když dcera čekala na stanovený čas doručení. Takže kurýr pokud se nedovolal na tel. tak se asi neobtěžuje zazvoní a doručit balík. Takže příště určitě budu objednávat s někým jiným.
Dobrý den Evo, kurýr má jistě povinnost na adrese zastavit a zazvonit. Pokud tak neučinil, pak porušil pracovní postup. Velmi se omlouváme a prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku, abychom mohli dále řešit. Děkujeme.
info@gls-czech.com
Dobrý den, špatná zkušenost v pátek mi volal řidič ve 14 hod že za hoďku dojede nedojel vůbec a dnes v pondělí měl doručit mezi11-13 hod vpul 2 jsem mu volala kde je a že už to prej projel ale že se vrátí ve 3 hod tady pořád není ještě byl na mě drzí. Ať mu nevolám.Nezlobte se ale dva dny čekat na balík doopravdy nemám čas. Jarošová Břeclav.
Dobrý den Svatavo, to nás velmi mrzí, dle toho, co popisujete kurýr nepracuje tak, jak je očekáváno a požadováno. Prosíme Vás o zaslání čísla balíku na náš e-mail, ihned zajistíme nápravu. Děkujeme.
info@gls-czech.com
Jsem naprosto vytočená! Objednala jsem si balíček na pobočku, do města, kde žiji, abych to měla při cestě z práce.
Ovšem GLS mi chtělo balíček doručovat na adresu trvalého pobytu, po telefonátu mi to kurýrka sice nechala ve městě, kde jsem chtěla, ale úplně někde jinde a z ruky. Jak je tohle možné?! GLS nikdy víc.
Dobrý den Lucie, GLS nemá k dispozici Vaše osobní údaje, kde máte trvalý pobyt, nebo kde aktuálně bydlíte. Nemáme o Vás žádný záznam. Doručujeme balíky na adresu, kterou uvedl odesílatel jako adresu pro doručení, ale zda je správně nebo ne nemůžeme tušit. Pokud kurýrka nechala balík jinde, než jste si přála, pak se může jednat o nedorozumění, nebo již neměla možnost dojet na jiné místo v rámci své trasy, pokud jsme způsobili potíže v tomto směru, pak se velmi omlouváme.
Při převzetí zásilky jsem zaplatil dobírku řidiči, který mi nenapsal potvrzení o převzetí částky ( 7000,- Kč ). Nevím, co se stalo s penězi dále, ale musel jsem tuto částku zaplatit znovu dodavateli, protože jemu společnost GLS tyto peníze nepředala. Ze strany GLS nebyla snaha toto řádně prošetřit – myslím tím kontrolu terminálu řidiče a porovnání s terminálem na depu. Takže za mě – byl jsem okraden a GLS důrazně nedoporučuji.
Dobrý den Jiří, obvinění z krádeže je opravdu velmi závažné a určitě máte řádně podložené důkazy pro takto závažné tvrzení, že ano? GLS nikoho neokrádá, ani jsme takový případ neřešili. Kontaktujte nás tedy na náš e-mail info@gls-czech.com , abychom vůbec mohli zjistit, co se stalo, děkujeme.
No, kurýr mi potvrzení o převzetí peněz nedal ( ne, že bych ho ztratil, ale prostě mi ho nedal – já si na dobírku zásilky nechávám posílat spíš výjimečně a taky dopoledne nebývám doma, takže zásilky tohoto typu téměř nepřebírám ). Ale mám fakturu, kterou jsem při přebírání zásilky vyndal z balíku, na které je hodně výrazně napsáno, že to je dobírka a na základě toho jsem taky ty peníze zaplatil. A mám též tu zásilku, takže z toho poměrně jasně vyplývá, že to tak bylo – dobírkovou zásilku vám žádný kurýr přece nedá, když mu nedáte peníze. Ale tady by se to tak bývalo stalo – on po mně zpočátku ani žádné peníze nechtěl a kdybych se do balíku nepodíval ( protože jsem věděl, že má být na dobírku ), tak by odjel a já bych peníze pak normálně zaplatil tomu dodavateli na účet a nebylo by co řešit. Stejně tak, kdyby mi dal to potvrzení – prostě bych ho poslal dodavateli a ať si to řeší s přepravcem sám. Údajně byla zásilka podána jako bezdobírková a na tu dobírkovou se to změnilo někdy později – pro mě dost nelogické, že by se dodavatel někdy odpoledne probral, vzpomněl si, že zásilku ráno podal bez dobírky, tak šel a změnil to? Pochybuji o tom, že to vůbec takto jde udělat.
Ano, dobře, můžu si za to sám. To ale nic nemění na tom, že jsem řádně přepravci zaplatil a on ty peníze nepředal, ať už byly ty manipulace s dobírkou jakékoliv. Peníze samy od sebe jen tak nezmizí, takže pokud řidič vybral, kolik měl a nic mu nezbylo ( což on tvrdí, že to tak bylo), tak to přece musí nesouhlasit někde jinde – já nevím, jak toto předávání probíhá.
Abych to shrnul:
– zaplatil jsem 7000 Kč, vím to jistě – nejsem úplný dement, pro ty peníze jsem si musel dojít do pokladny
– dodavatel nic nedostal a já jsem po urgencích a neúpěšné snaze to s GLS vyřešit zaplatil tuto částku
znova, tentokrát přímo na účet dodavatele
– od GLS jsem obdržel vyjádření, že moje tvrzení nerozporují, ale že nemám relevantní důkazy, takže se s
tím nebudou dále zabývat
To jsou prostě fakta a ať si o tom udělá názor každý sám. Hlavně ať si vždy nechá dát to potvrzení, bez toho dopadne stejně jako já. Nemám důvod si něco vymýšlet, s GLS ani s žádným jiným přepravcem jsem nikdy žádný problém neměl a už vůbec nechci někoho očerňovat.