GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic

Po přečtení diskuse jsem se opravdu bála, ze balíček nikdy neuvidím. Nakonec proběhlo všechno úplně v pořádku, volala jsem na infolinku a paní byla velmi příjemná a ochotná a řidič taky v pohodě. Většina lidí píše recenze jen po negativní zkušenosti, proto jsem se rozhodla napsat pozitivní zkušenost.
Dobrý den Zuzano, moc Vám děkujeme za tuto kladnou recenzi, velmi si toho vážíme. Jsme zároveň rádi, že jste byla s GLS spokojená a těšíme se na další doručené balíky.
Řidič přivezl nám jednu objednávku, která obsahovala 4 balíčky, nebyl jsme doma, přebírala žena, řidič vyházel balíčky a utekl, posléze jsme zjistili, že na jednom balíku byla napsána „Škoda“ a oblepeno GLS, řidič samozřejmě na to neupozornil a telefon již nebral a ani se neozval. Toto není první negativní zkušenost, avšak poslední. GLS už nikdy více radši nakoupím v jiném obchodě !!!!
Dobrý den Lukáši, před podpisem převzetí je vždy nutné balíky zkontrolovat, zda je jejich obal v pořádku. Teprve až když je obal v pořádku, je možné kurýrovi podepsat převzetí.
Je nám líto, k čemu došlo a prosíme Vás o zaslání fotografií a čísel balíků na náš e-mail, dále pak s kurýrem prověříme a zajistíme případnou nápravu. Děkujeme.
info@gls-czech.com
Velka spokojenost, pokud nemohu v danou dobu prevzit balicek, vzdy se bez problemu, a hlavne slusne, domluvim. Konkretne pan, ktery vozi do Lovosic. Uz ponekolikate pres GLS a vzdy bez problemu. Profesionalita. Dekuji.
Dobrý den Veroniko, děkujeme Vám za Vaši kladnou recenzi, velmi si toho vážíme a jsme opravdu rádi, že jste s GLS spokojená.
Včera jsem přes tuto společnost měla balíček odeslat . Stále se nikdo neozval a nepřijel si pro balík. Nedoporučuju.
Dobrý den Olgo, prosíme Vás o kontakt na náš e-mail, abychom ověřili, jak jste přepravu objednala a zda bylo zadáno vyzvednutí na 26.4., případně kde nastal problém. Děkujeme.
info@gls-czech.com
Řidič protivný a drzí. Zásilku vrátil i přesto, že jsem ho žádal o dodání druhý den.
Nedoporučuji tuto firmu. Použijte konkurenci
Dobrý den Davide, děkujeme za Vaši recenzi. Rádi bychom znali důvod toho, proč nebylo možné se s kurýrem domluvit, prosíme tedy o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail info@gls-czech.com
Děkujeme a omlouváme se.
Otřesná společnost, už nikdy více! Nejen že štítek si musím vytisknout sama oproti zásilkovně, která štítek vytiskne a nalepí, pouze přinesete balík. Ale zásilku za 3000 mi zničili, ikdyz byla řádně zabalena. Jelikož se jednalo o starožitnost, neměla jsem doklad o koupi a tak jsem požadovala vrácení pouze dopravy a dobírky (120korun). Dle očekávání mi přišla odpověď, ze zásilka měla byt zabalena ještě lépe a nedostanu nic, kupodivu ani peníze za dobírku, která prokazatelně vykonána nebyla. Doufám, ze Vám mých 120 korun pomohlo a rozhodne nikomu NEDOPORUČUJI této společnosti svěřovat přepravu svých balíků.
Dobrý den Terezo, balíky přepravujeme systémově, proto opravdu vždy apelujeme na řádné balení zboží. Starožitnosti jsou obecně vyloučeny z přepravy, zpravidla mají vyšší hodnotu. Pokud se navíc jedná o křehkou věc, je opravdu nutné zabalit ho velmi precizně. Balíky jezdí po válečkových dopravnících, jsou mnohokrát ručně překládány, stohovány s ostatními balíky. Pokud Vám tedy byla reklamace zamítnuta, je to právě z důvodu nedostatečného balení. Pokud požadujete více informací, prosíme, dále nás kontaktujte na e-mail: info@gls-czech.com Děkujeme
Balíček mi měl přijít včera 20.04. od 9:30 do 11:30, v 14:00 jsem volala řidiči, jestli tedy přijede nebo ne. Na to mi odvětil, že mě přejel. Domluvila jsem se s ním, že dnes to tady budu mít a dostal i informaci, že tu po 15. hodině nejsem. Nechápu, jak je možné, že mi dnes přišla sms, že kurýr přijede od 15:00 do 17:00. Pokaždé, když mi vezete balík, nikdy to není včas. Dnešní kurýr semnou mluvil, jako kdyby to nebyl jeho problém. Takže si musím zajít na odběrové místo. Příště budu radši volit zásilkovnu, kde si alespoň odběrové místo zvolím podle svého uvážení, než dopravce, který není schopný vozit balíčky včas. Neschopný hledat nějaký kompromis natož sdělovat informace dál. Už nikdy víc.
Dobrý den Veroniko, po Velikonocích jsme evidovali větší nápor balíků, kurýr by Vám rád vyhověl, ale Vaše adresa v tom množství balíků a dle jeho trasy vycházela tehdy bohužel takto.
Omlouváme se, že jsme nemohli doručit dle Vašeho přání, bohužel někdy nelze vyhovět všem a naplánovat trasu tak, aby byli všichni příjemci na adrese a kurýr tak přijel dle jejich očekávání.
Děkujeme za pochopení.
Běžně recenze nepíšu,ale to je vážně katastrofa…. Už poněkolikáté jsem s touto společností nespokojená… Když mi měl balíček přijít (bohužel u e-shopu nebyla jiná možnost doručení), tak se kurýr ani neobtěžoval zvednout telefon a zavolat že je před domem. Když jsem mu pak volala ,tak řekl ,že má kredit a nebude si ho přeci vyvolávat. Balíček měl být doručen následující den a to už se raději ani nikdo neozval.
Dnes jsem přes tuto společnost měla balíček odeslat . Ráno přišla SMS ,že balíček bude vyzvednut mezi 10:30-12:30 a nyní je 16:30 – stále se nikdo neozval a nepřijel si pro balíček. Za mě příšerná organizace a nespolehlivá společnost!
Dobrý den Nikolo, kurýři nemají kredit na volání, to musí být nějaké nedorozumění. Rádi bychom celou záležitost prověřili a proto prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail info@gls-czech.com a to jak toho doručeného tak i toho na vyzvednutí.
Běžně jezdíme pro balíky včas a balíky také doručujeme včas, kurýr volá a zvoní, když je na adrese, proto bychom chtěli prověřit konkrétně.
Děkujeme.
Dnes 4.4. měl být doručen balíček mezi 10-12 h. Po 11 h přišla SMS že zásilku si mám vyzvednout na GLS Parcel Shop…..to jako vážně? A bohužel toto není poprvé. Čekám a ono nic. Proč si platím za doručení na adresu? Nepochopím. Tohoto dopravce už vážně nikdy více. Namyšlení mladíci,co vážně nedělají svou práci. To už raději volím Českou poštu.
Dobrý den Petro, kurýr může balík doručit na výdejní místo pouze v případě, kdy je takto domluven s příjemcem. Pokud tomu tak nebylo, porušil kurýr pracovní postup a rádi bychom zjistili, o jakého kurýra se jednalo a sjednali nápravu. Prosíme Vás proto o zaslání přepravního čísla balíku a stručný popis k čemu došlo na náš e-mail info@gls-czech.com
Velmi děkujeme. Zároveň se omlouváme za tyto nepříjemnosti.
Dobrý den,
v prodejnách coopu byla soutěž Fiskars, dopravci GLS rozváželi výhry. Velice chválím paní řidičku na Vysočině, výhru jsme se ráno dozvěděli a ještě týž den byla výhra rozvezena, max do druhého dne. vše v pořádku, více takových řidičů. S pozdravem vedoucí prodeje coop Rozseč
Dobrý den Andělo, velmi Vám děkujeme za tuto kladnou recenzi, velmi si ji vážíme. Jsme opravdu velmi rádi, že jste byli spokojeni a budeme se těšit na další spolupráci.