GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.7
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

900 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Zboží nedodáno. Již nikdy Říhová,Břeclav

  2. Naprostá nespokojenost,dnes 29.3.2022 zaslaná sms že bude doručený balíček mezi 15.30-17.30.Ještě bylo voláno řidiči že jsme doma.Udajně až bude poblíž,tak dá vědět.Samozřejmě nikde nic.číslo balíčku 78995448.V minulosti se nám přesně toto od GLS stalo přesně 3x.Pořád stejné.Již nikdy tato doprava.ŘÍHA

    • Dobrý den Jaroslave, děkujeme za recenzi. Číslo balíku ověříme, opravdu to je pochybení kurýra. Budeme se záležitostí zabývat a sjednáme okamžitou nápravu. Zároveň se omlouváme.

  3. Už nikdy GLS.Totalni selhání!!!

    • Dobrý den Milane, mrzí nás, že jste nebyl s GLS spokojen, pokud byste nás chtěl informovat blíže, pošlete nám e-mail na adresu: info@gls-czech.com Rádi se z chyb poučíme. Děkujeme.

  4. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Ráno jsem dostala e-mail, že mi kurýr přiveze zásilku mezi 14. – 16. hodinou. A protože jsem byla v práci a pracuji na 12 hodinové směny, volala jsem kurýrovi, jestli by nemohl přijet až další den a vysvětlila mu situaci. Nadšený s odložením dodávky nebyl, ale ochotně mi nabídl, že mi zásilku přiveze do zaměstnání.
    Podle recenzí jsem očekávala hrůzu, ale vše proběhlo k mé plné spokojenosti.

    Klady: Rychlé doručení. Slušně jednání kurýra.
    Zápory: Za mě žádné.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    Stalo se mi, že zásilku vyzvedli až za 4 dny a dovoz taky trvá o několik dní déle.

    Klady: Je o něco levnější než jiné dopravní služby.
    Zápory: Doby dopravy i vyzvednutí.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. V jednom týdnu 2 špatně naložené zásilky, dva ztracené dny čekání na balík( vanu u sousedů nenecháte), další zkušenost půl dne mně řidič tahal za palec že už jede a až v 18,00 jsem se dočetla na sledování zásilky, že už 17.00 hod měl překročený limit a balík je na depu. Tak jsem zvědavá, co bude v pondělí, zatím na sledování zásilky od pátku žádná změna

    • Dobrý den, velmi nás mrzí, že jste musela na balík čekat, vany ovšem běžně nevozíme. Prosíme Vás tedy o zaslání přepravních čísel balíků na náš e-mail info@gls-czech.com , ihned ověříme, co se přihodilo. Děkujeme.

  7. Katastrofa

    • Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, ač není příznivé. Určitě bychom rádi zjistili detaily, prosíme Vás proto o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail info@gls-czech.com
      Děkujeme.

  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Never, never, never.

    Klady: Podání balíku v pohodě, ale možná proto, že to zařizuje zaslat.cz
    Zápory: V Belgii byl balík rychle, ale problém pro doručení. Jednou, podruhé, potřetí. - nic. Psali jsme, volali - v Česku, v Belgii. Nic, bez odezvy. Chtěli jsme uložit v parcel shopu. Nic. Přitom DPD to dělá automaticky. Nedoručí, uloží, napíši zprávu. A to si nedovedete představit ti anabázi, když jsme z USA e-shopu posílali do Belgie. Jsem nepoučitelnæ. Takže vážně, GLS NIKDY!!!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • S terminmi a kvalitou doruceneho balika nemam problem. Ale – nie je kurier povinny dorucit balik k dveram bytovky, ked tam mame normalny pristup vozidlami? A ked ma balik 7-8 kg – mam si ho vlacit niekolko desiatok metrov od zaparkovanej dodavky? Pre kuriera „nie, nie je tazky“ – ale pre mna uz ano.
      A okrem toho ani SMS ani e-mail mi nedosli, iba kurier volal, ze o minutu pride. Ci zalezi od kuriera, kde odparkuje – a zakaznik nabehni?

    • Dobrý den, mrzí nás Vaše špatná zkušenost u GLS. Důvod nedoručení balíku příjemci jistě mělo svůj důvod. Prosíme Vás o poskytnutí přepravního čísla balíku na náš e-mail: info@gls-czech.com Rádi prověříme. Děkujeme.

  9. Tak mám stejnou zkušenost jako spousta dalších tady.
    SMS i mail sice došly,ale pak už nikdo nevolal. Jen došla SMS, že balík nebylo možné doručit. Tak jsem zadala termín doručení další den,ale za chvíli mi došla další SMS, že si mám balík vyzvednout v parcel shopu.
    To jsem si mohla rovnou zvolit už před tím. Ale chtěla jsem to doručit domů,abych pro to nemusela nikam chodit.
    Takže zklamání a už nejlépe nikdy více…

    • Dobrý den Jano, velmi se omlouváme za nevyžádané doručení do ParcelShopu. Kurýr takto může postupovat pouze tehdy, kdy je takto předem domluven s příjemcem. Pošlete nám, prosím, přepravní číslo balíku na náš e-mail: info@gls-czech.com , zajistíme nápravu. Děkujeme.

  10. Poškozené zásilky

    • Dobrý den Alčo, děkujeme za Vaši recenzi, nicméně balíky poškozené nedoručujeme. Jistě se může stát, že se balík během přepravy poškodí, určitě to není však běžný standard. Věřte, že toto si velmi pečlivě hlídáme.
      Pošlete nám fotografie a číslo balíku na náš e-mail info@gls-czech.com , rádi prověříme, jak bylo zboží zabaleno od odesílatele atp. Děkujeme.

1 21 22 23 24 25 45

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo