GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic

Zboží nedodáno. Již nikdy Říhová,Břeclav
Naprostá nespokojenost,dnes 29.3.2022 zaslaná sms že bude doručený balíček mezi 15.30-17.30.Ještě bylo voláno řidiči že jsme doma.Udajně až bude poblíž,tak dá vědět.Samozřejmě nikde nic.číslo balíčku 78995448.V minulosti se nám přesně toto od GLS stalo přesně 3x.Pořád stejné.Již nikdy tato doprava.ŘÍHA
Dobrý den Jaroslave, děkujeme za recenzi. Číslo balíku ověříme, opravdu to je pochybení kurýra. Budeme se záležitostí zabývat a sjednáme okamžitou nápravu. Zároveň se omlouváme.
Už nikdy GLS.Totalni selhání!!!
Dobrý den Milane, mrzí nás, že jste nebyl s GLS spokojen, pokud byste nás chtěl informovat blíže, pošlete nám e-mail na adresu: info@gls-czech.com Rádi se z chyb poučíme. Děkujeme.
Ráno jsem dostala e-mail, že mi kurýr přiveze zásilku mezi 14. – 16. hodinou. A protože jsem byla v práci a pracuji na 12 hodinové směny, volala jsem kurýrovi, jestli by nemohl přijet až další den a vysvětlila mu situaci. Nadšený s odložením dodávky nebyl, ale ochotně mi nabídl, že mi zásilku přiveze do zaměstnání.
Podle recenzí jsem očekávala hrůzu, ale vše proběhlo k mé plné spokojenosti.
Dobrý den Věro, děkujeme za kladné hodnocení, velmi si jej vážíme.
Stalo se mi, že zásilku vyzvedli až za 4 dny a dovoz taky trvá o několik dní déle.
Dobrý den, rádi bychom ověřili, co bylo příčinou zpoždění, prosím, napište nám na náš e-mail info@gls-czech.com přepravní číslo balíku, děkujeme.
V jednom týdnu 2 špatně naložené zásilky, dva ztracené dny čekání na balík( vanu u sousedů nenecháte), další zkušenost půl dne mně řidič tahal za palec že už jede a až v 18,00 jsem se dočetla na sledování zásilky, že už 17.00 hod měl překročený limit a balík je na depu. Tak jsem zvědavá, co bude v pondělí, zatím na sledování zásilky od pátku žádná změna
Dobrý den, velmi nás mrzí, že jste musela na balík čekat, vany ovšem běžně nevozíme. Prosíme Vás tedy o zaslání přepravních čísel balíků na náš e-mail info@gls-czech.com , ihned ověříme, co se přihodilo. Děkujeme.
Katastrofa
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, ač není příznivé. Určitě bychom rádi zjistili detaily, prosíme Vás proto o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail info@gls-czech.com
Děkujeme.
Never, never, never.
S terminmi a kvalitou doruceneho balika nemam problem. Ale – nie je kurier povinny dorucit balik k dveram bytovky, ked tam mame normalny pristup vozidlami? A ked ma balik 7-8 kg – mam si ho vlacit niekolko desiatok metrov od zaparkovanej dodavky? Pre kuriera „nie, nie je tazky“ – ale pre mna uz ano.
A okrem toho ani SMS ani e-mail mi nedosli, iba kurier volal, ze o minutu pride. Ci zalezi od kuriera, kde odparkuje – a zakaznik nabehni?
Dobrý den, mrzí nás Vaše špatná zkušenost u GLS. Důvod nedoručení balíku příjemci jistě mělo svůj důvod. Prosíme Vás o poskytnutí přepravního čísla balíku na náš e-mail: info@gls-czech.com Rádi prověříme. Děkujeme.
Tak mám stejnou zkušenost jako spousta dalších tady.
SMS i mail sice došly,ale pak už nikdo nevolal. Jen došla SMS, že balík nebylo možné doručit. Tak jsem zadala termín doručení další den,ale za chvíli mi došla další SMS, že si mám balík vyzvednout v parcel shopu.
To jsem si mohla rovnou zvolit už před tím. Ale chtěla jsem to doručit domů,abych pro to nemusela nikam chodit.
Takže zklamání a už nejlépe nikdy více…
Dobrý den Jano, velmi se omlouváme za nevyžádané doručení do ParcelShopu. Kurýr takto může postupovat pouze tehdy, kdy je takto předem domluven s příjemcem. Pošlete nám, prosím, přepravní číslo balíku na náš e-mail: info@gls-czech.com , zajistíme nápravu. Děkujeme.
Poškozené zásilky
Dobrý den Alčo, děkujeme za Vaši recenzi, nicméně balíky poškozené nedoručujeme. Jistě se může stát, že se balík během přepravy poškodí, určitě to není však běžný standard. Věřte, že toto si velmi pečlivě hlídáme.
Pošlete nám fotografie a číslo balíku na náš e-mail info@gls-czech.com , rádi prověříme, jak bylo zboží zabaleno od odesílatele atp. Děkujeme.