GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.7
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

900 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. GLS mi doručovali balík v Liberci týden.. vozili ho každý den zpět na depo do Turnova, než by mi kurýr zavolal, když neví. Na dispečinku mi řeknou, že nejsou povinni volat, tak hodně štěstí s dnešní konkurencí přepravních firem. Jako byla u mě úplně dole česká pošta, ale na tenhle bordel ani ta nemá. Servis pro zákazníka “zero”.

    • Dobrý den Pavle, prosíme Vás o kontakt na náš e-mail info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku.
      Rádi bychom prověřili nejen způsob doručování, ale také důvod, proč se zásilka zpozdila. Děkujeme.

  2. 1.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    10

    Arogantní chování kurýra autodopravy Jaroš jezdící pro přepravní službu GLS.
    Řidič zazvonil a než jsem stihl dojít ke dveřím (cca 30-40 vteřin) tak odjížděl.
    Ihned jsem mu volal ale i přes 7 pokusů jsem se nedovolal. Pak zavolal zpět.
    Na otázku proč předání balíku nevěnoval ani 2 minuty, odpověděl, že můžu být rád že mi věnoval víc než 1minutu.
    A na otázku proč nezvedá telefon, odpověděl že na to nemá čas.
    Takový člověk ať jde dělat třeba topiče v letním kině.
    Tuto špatnou zkušenost s přepravní službou GLS jsem neměl poprvé.
    zkušenost s GLS n byla

    Klady: Nic
    Zápory: Arogantní chování kurýra. Žádná SMS o doručení,pouze email.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Jaroslave, prosíme Vás o kontakt na náš e-mail info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku.
      Rádi prověříme s kolegy a také s kurýrem. Děkujeme.

      • Hrozná zkušenost už asi po třetí,už si přes van nikdy nic neobjednám,není na vás spoleh,nedoruceni balíku v terminu s tím ,že vám přijde SMS balík se nepodařilo doručit,bude doručen v jiný termín.Okej už po několikáté k vůli tomu sedím doma a beru si na to volno a zase nic!!!

  3. Reply
    Lubomír Holer 25.2.2022 v 10:13
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dobrý den

    v minulém roce jsem firmě GLS napsal záporné hodnocení. Doba se ale mění a já je přesto všechno co jsem napsal nutně potřeboval. A teď mám úplně novou zkušenost a jsem rád, že můžu hodnocení změnit.
    Pořádně jsem si přečetl jejich stránky a našel možnosti jak se s firmou dohodnout. Tím pádem vznikl pohodový dialog a výsledek je. Bleskově rychle doručený balík.
    Praha-Brno za pouhý den

    Klady: Přehledné stránky Ochota personálu a řidiče
    Zápory: Vůbec nic
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Něco takového asi nemá obdobu ..moje peníze z dobírky zmizeli a nikdo mi není schopen říct proč nejsou na mém účtu ..odkazují mě na 30 dění lhůtu na vyřízení reklamace ..ovšem přesně tohle se mi u tohoto dopravce stalo už podruhé ! To že vás nechají čekat na kurýra a ten prostě nepřijede je naprosto běžné ..prostě přijede příště no …ale tyhle finanční machinace co provádí tahle společnost jsou z cela mimo slušné chování a o péči o zákazníka nemůže být řeč vůbec ..prostě hnus ! Rozhodně už nikdy více

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Něco takového asi nemá obdobu ..moje peníze z dobírky zmizeli a nikdo mi není schopen říct proč nejsou na mém účtu ..odkazují mě na 30 dění lhůtu na vyřízení reklamace ..ovšem přesně tohle se mi u tohoto dopravce stalo už podruhé ! To že vás nechají čekat na kurýra a ten prostě nepřijede je naprosto běžné ..prostě přijede příště no …ale tyhle finanční machinace co provádí tahle společnost jsou z cela mimo slušné chování a o péči o zákazníka nemůže být řeč vůbec ..prostě hnus ! Dopravce rozhodně nedoporučuji !

    Klady: Nula
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nechce dorucit zasielku priamo na adresu, musim ist peso 10min, lebo sa sofer boji cesty. Cesta je posypana strkom, odhrnuta…. Sklamanie z neochoty…
    Slovensko,Donovaly 23.2.2022

    Klady: Rychlost
    Zápory: Arogantny mlady sofer, ktory nechce dorucit zasielku priamo na adresu, ale museli sme ist po nu peso 10 min.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Igore, děkujeme za recenzi, předáváme tímto na naše kolegy na Slovensku.

  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Přesně jak popisuje řada lidí přede mnou. Neaktuální data v systému zásilek. Absolutně tragická a lživá komunikace. Nepoužívají informační sms ani emaily o příchodu a doručování zásilky. Kurýrní služba není schopna zásilku vůbec doručit. Řidič se o to ani nepokusil a stejně tak neřešili možnost opakovaného doručení a raději vypsali, že zásilka leží týden na depu. Máme recepci, vrátnici i podatelnu, kde toto obvykle kurýři, kteří používající hlavu uloží. O možnosti uložení v nejbližším parcelshopu ticho. Nakonec i přes písemné ujištění s termínem doručení zásilku odeslali zpět do zahraničí. Volání na linku nebo reklamace emailem je už jen zbytečný pokus o nápravu. Na lince nic vyřešit neumí a díky nefunkčním aktualizacím pracují s dva dny starými daty. Ztráta času i peněz.

    Klady: Kladem může být, že se někdy dovoláte na linku jinak nic.
    Zápory: Info sms nejsou Info email není Info linka zbytečná Aktualizace ma webu 48h staré Doručení nefunkční Vše špatně ....
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Milane, stejně tak, jak jsme reagovali na jinou Vaši recenzi. SMS i e-mail běžně posíláme, ovšem musí nám odesílatel dodat potřebné kontakty na Vás. Pokud tomu tak nebylo, pak nemohou avizace odejít.
      Co se doručení týče, je nutné konkrétně prověřit. Pokud byla adresa kompletní, tedy byl uveden i název firmy, nikoli jen jméno, pak by byl kurýr sám proti sobě, pokud by balík nedoručil, obzvlášť, pokud je doručení takto jednoduché. Kontaktujte nás, prosím, na e-mail: info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku, rádi konkrétně prověříme a budeme Vás informovat. Děkujeme.

  8. GLS opět zklamání. Jen chci říct že co tady lidé píšou je pravda. Už po několikáté se mi to stalo. Vždy si raději vyberu jinou přepravní společnost. Bohužel u posledního balíku jsem neměl tu možnost, protože mi to přes GLS poslal odesílatel. Jednání s řidičem první telefon dobré pak raději nezvedal telefon klasika u řidičů GLS. Paní na informační lince moc příjemná ochotná takový kdyby byla alespoň polovina řidičů fungovalo by to mnohem líp…

    • Dobrý den Ladislave, bohužel z Vaší recenze není poznat, co se přihodilo. Prosíme Vás, pošlete nám na e-mail info@gls-czech.com číslo balíku s krátkým popisem situace, prověříme jednání kurýra a případně sjednáme nápravu. Děkujeme.

  9. GLS mi měli doručit balíček v úterý, bohužel jsem nebyla doma a tak jsem si změnila termín na doručení ve čtvrtek. Ve čtvrtek mi přišla sms že mezi 8:30-11:30 mi bude doručen balík. Další sms přišla v 9:10, že balík nebylo možné doručit. Čekala jsem doma na tento balík, následně jsem volala na infolinku a tsm mi řekli, že již bohužel je balík na parcel shopu a že mi ho můžou doručit následující pondělí. Tak jsem volala řidiči, jaký byl jeho důvod že mi balíl nedoručil a jeho odpověď byla, že on zaváží jen parcel shopy a mou adresu zaváží kolegové a že ráno dostal mé balíky s tím, aby je odvezl na parcel shop. Poté jsem opět volala na infolinku, kde mi řekli že to není pravda, že mé balíky měli bylt doručeni na adresu. Takže přes GLS už nikdy.

    • Dobrý den, pokud kurýr balík doručí do ParcelShopu bez předchozí domluvy, pak je to jeho pochybení a nesplnění pracovního postupu. Prosíme Vás proto o zaslání přepravního čísla na náš e-mail info@gls-czech.com
      Kurýra budeme penalizovat a vynasnažíme se, aby se to neopakovalo. Omlouváme se.

  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Jaké hodnoceni zaslouží GLS po takovém to doručeni? Objednal jsem přepravu 25.01.22 z Italie do Česka. Z 6 balíků doručeno jen 4 ostatní 2 už po druhé dovezly z Italie ale jak vyjádřila se paní na zákaznické lince, zásilky ani po druhé doručovat se nebudou a pošlou je zpět do Italie kvůli nějaké formalitě. Na dotaz proč ne doručily na poprvé nic ne odpověděla. Kdo za to může, kdo zaplati za to že zboží už skoro měsíc válí se po kamionech, kdo zaplati za ušlý zisk, za zrušené objednávky? Jak napsala jedna paní z zákaznické linky – my jsme jen doručujeme, chyba na italské straně. Tak doručte konečně zásilku která leží u vás v depu v Jihlavě, Italy tito zásilky našly a vám je dovezly nebo musím zadat o to rovnou Italy? Je to ostuda pro GLS CZ i pro GLS celkem.

    Klady: Dokážou pracovat rychlé - alespoň GLS mimo CZ
    Zápory: Příjemně mluvicí podpora ne řeší problém zákazníka.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Víte, pokud vím, tak jste nás již kontaktoval a problém byl vyřešen. Balíky jsme doručili. Problém však byl opravdu na straně Itálie a vzhledem k tomu, že jste nebyl zadavatelem ani plátcem přepravy, jsme záležitost řešili s kolegy v Itálii a se zadavatelem. Děkujeme za pochopení.

1 22 23 24 25 26 45

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo