GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic

Objednaný svoz nebyl vyzvednut…..kurýr se ani nenamahal přijet a když mu zavoláte,řekne že přijede později.Celý den čekáte,ale nedočkáte se….po zavolání na zákaznickou linku Vás odpálkuje drzá a nepříjemná operátora s tím,že jste nebyli k zastižení.
Hrozné služby a ještě horší zaměstnanci.
Dobrý den Hano, prosíme Vás o zaslání Vaši stížnosti na náš e-mail info@gls-czech.com Hovory na Zákaznické lince jsou nahrávány, takže si hovor poslechneme a také zjistíme, co bylo příčinou nevyzvednutí balíku. Děkujeme.
Gls pohroma
Dobrý den Kateřino,
je možné, že kurýr neměl k dispozici kompletní adresu, nicméně jsme si jisti, že kurýr dělá maximum, aby balík doručil. Informace z našeho Zákaznického servisu jsou pravdivé, zřejmě to byla reakce na popis adresy…
Pošlete nám, prosím, přepravní číslo balíku na e-mail: info@gls-czech.com , abychom situaci prověřili konkrétně a hovor si také poslechli. Děkujeme.
Hodně špatná zkušenost s tímto přepravcem. Objednal jsem přepravu 2 balíků do států EU. Kurýr prohodil štítky (vždy je vozí on) a zákazníkům tedy přišly prohozené objednávky. Vyjádření GLS k reklamaci byla, že za nalepení štítků je zodpovědný odesílatel, nikoliv kurýr… O následující nápravě ani nemluvím.
Dobrý den Pavle, kurýr jede vyzvednout balíky, nikoli zboží. Neví, jaké zboží je v balíku, neví, komu patří, i když je balík označen, nemá časový prostor zkoumat, kam jsou dané balíky určeny.
Odesílatel chystá balík, zboží zabalí, ví, komu je určeno, takže má on balíky sám polepit nebo říci kurýrovi, jak štítky umístit.
Je nám líto, ale opravdu je pravdou, že odesílatel je odpovědný za správné polepení balíků, nelze tuto odpovědnost přenést na kurýra.
Děkujeme za pochopení.
Já nestačím koukat kolik špatných recenzí tu nacházím :O Já osobně nikdy neměla špatnou zkušenost s dopravní společností GLS ba naopak. :) Řidič je velmi milý a usměvavý :) Balíčky chodí včas a nikdy jsem neměla problém s dobou dodání a to už objednávám roky. Chápu, že někteří řidiči můžou být protivný a neochotní…Ale já jsem zatím nadmíru spokojená :) Jinak řidič má číslo 24 Brno. Určitě mu vyřidte za mě pochvalu :D
Dobrý den Nicol, děkujeme Vám za zaslání této kladné recenze, velmi si toho vážíme.
Kurýrovi pochvalu předáme, bude určitě velmi potěšen :-)
(Vztahuje se hlavně na kurýry z předměstí Plzně) Spolehlivě a včas se dostanou až k Vašemu bydlišti/firmě. Pak se dějou ale věci. Řidiči jsou nepříjemní až hnusní už od pozdravu a vždy Vás čeká náhodná kombinace těchto bodů:
-neví kdy přijede (ani jestli dopo/odpo, pokud to není v SMS)
-radši vůbec nezavolá
-(naštěstí jen občas) hodí zásilku přes plot, protože nejste do deseti sekund od zvonku u dveří a oni nemají čas. Naštěstí se jim to ještě nepovedlo s elektronikou nebo sklem.
Dobrý den Petře, dle Vaši recenze máte tuto negativní zkušenost s více kurýry. Prosím, kontaktujte nás na e-mail: info@gls-czech.com s přepravními čísly balíků k prověření, o jaké kurýry jde a sjednání nápravy. Děkujeme.
netrpělivost, pozdní oznámení o doručování
Dobrý den,
oznámení o doručování balíku chodí den předem ale pouze v e-mailu a pak v den doručení i jako SMS, pokud máme k dispozici od odesílatele tyto kontakty. Kurýr na adrese bohužel nemůže čekat, přesto když věděl, že jste na cestě neměl odjet. Prosíme Vás, napište nám e-mail na adresu: info@gls-czech.com , prověříme danou situaci…
Děkujeme.
Příšerný dopravce, v životě jsem se s takovým přístupem nesetkala. V Písku se zřejmě balíky nedorucují a vozí se do Milevska, což je X km daleko. Parcel shopy jsou úplně k ničemu! Jednim slovem strašný. Jo a řidič telefon nezveda, ten je úplně marnej!
Dobrý den Martino, město Písek a okolí je obsluhováno našim depem v Milevsku. Bohužel jsme měli na trase Písek v posledních dnech opravdu nedostatky a nepříjemnosti, za což se velmi omlouváme. Na trase tímto směrem jsou aktuálně noví kurýři a situace by se měla stabilizovat během několika dní. Ještě jednou se omlouváme.
Kdybych nechtěl balík doručit domů, rovnou jsem si mohl objednat přes zásilkovnu (nebo českou poštou) kde balík stejně skončil, protože se nedá s kurýrem domluvit na jiném čase. Kurýr doručuje prostě každý den kolem jedné hodiny…. čas kdy prostě doma nikdo není protože buďto je na cestě do práce nebo je ještě v práci. Toto není poprvé, ale každopádně je to neposled kdy jsem si nechal něco zaslat přes GLS. Za mě je GLS stejná firma jako ČESKÁ POŠTA….ta taky nedoručuje a ukládají zásilky přímo na poště i když je člověk doma.
Dobrý den Lukáši, pokud Vám kurýr uvedl, že na Vaši adrese bývá vždy kolem 13 hod, pak je to opravu tak a není možné s tím zatím nic udělat. Kurýr má denně pravidelnou trasu a na adresy jede postupně. Nemůže čekat, nemůže se vracet. Velmi nás mrzí, že Vám nemůžeme vyhovět, může tomu však do budoucna být jinak, trasy se kurýrům mění s rostoucím počtem balíků a vznikem nových dep. Bohužel ač bychom velmi chtěli, nelze vyhovět všem. Děkujeme za pochopení a omlouváme se.
Balíček jsem si objednala, eshop ho odeslal a za 14 dní mi přišla od GLS smska že z kapacitních důvodů mi nebudou schopni zásilku dopravit následující den. V pořádku.
V den doručení pokus č.2 nevyšel, protože nebylo zásilku možné doručit.
24/7 jsem na adrese. Prosím už nikdy GLS! Děkuji.
Dobrý den, pokud e-shop předá balík kurýrovi, tedy odešle jej, pak doručujeme následující pracovní den, pokud je odesílatel z ČR. Nikdy se nestane, že bychom někde nechali balík ležet 14 dní. Může se stát, že kurýr bohužel doručení nestihne, může to mít různé důvody, max. zpoždění však může být max 2 pracovní dny. Pokud to bylo delší, omlouváme se. Pošlete nám případně do e-mailu číslo balíku, abychom ověřili, co se přihodilo. Děkujeme. e-mail: info@gls-czech.com
Přišlo mi avizo o doruceni zásilky dnes mezi 9-12
Cely den jsem kvůli tomu u mobilu a doma a čekám – nikdo mi nenapsal ani nezavolal a odpoledne mi přišel e-mail ze je můj Balik v parcel shopu asi 20 minut tramvaji od mého domu.
Kdybych chtěla balík doručit do parcel shopu, zvolila bych zasilkovnu, ale připlatila jsem si specificky za doruceni domu.
Zavolala jsem kuryrovi, který mi tento omyl poradně nezduvodnil. Prý se můj balík asi připletl k jiným?
Kuryr se mi poradně neomluvil a zdůraznil mi, ze mají v parcel shopu dobrou otevírací dobu a ať si zajedu tam.
Jsem opravdu dost naštvaná a takové jednání se mi vůbec nelíbí.
Příště budu nucena přejít ke konkurenci,
Dobrý den, je naprosto nepřípustné, aby kurýr doručoval balíky do ParcelShopu bez domluvy s příjemcem předem. Prosíme Vás tedy, kontaktujte nás na náš e-mail info@gls-czech.com s číslem balíku a krátkým popisem situace, prověříme a sjednáme okamžitou nápravu s kurýrem. Děkujeme.