GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic

S řidičem (Brno) se nedokázalo domluvit na jiném termínu dovozu. Ihned mi balík zašil do nějakého parcelshopu mimo bydliště…
Příští objednávka přes vás už nikdy…
Dobrý den Andreo, kurýr může balík doručit do ParcelShopu pouze v případě, kdy je takto domluven s příjemcem, což dle Vaši recenze nebyl. Omlouváme se, a prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail info@gls-czech.com s krátkým popisem situace, obratem sjednáme nápravu. Děkujeme
Tak komunikace s řidičem nulová. Tady nejspíš funguje že pokud to nezvednete na poprvé tak se sváma již nebaví. Nikdy víc.
Dobrý den, ne vždy je bohužel možné ze strany kurýra zvedat všechny telefony a domlouvat se s každým příjemcem, kurýr řídí, do toho vykládá a nakládá balíky, hledá adresy atp. Omlouváme se, pokud příště potřebujete nějaké informace, můžete kontaktovat zákaznický servis – 567 771 111. Děkujeme.
Upozornění: Níže se jedná o zkušenost s jedním konkrétním řidičem, ale i tak si pro mé podnikání budu hledat jiného dopravce. Dnes měl u mě řidič vyzvedávat balík. Bydlím v 6. patře sice je tam výtah, ale i tak jsem ho nechtěla hnát nahoru, tak jsem balík vzala, abych mu ušetřila čas i práci a snesla jsem ho dolů. Balík byl celkem veliký a vážil kolem 4 kg. Na řidiče jsem čekala ve vchodu naší budovy, odkud jsem viděla přijit dodávku a dalšího ze sousedů, jak si vyzvedává balík. Na řidiče jsem mávla, jelikož jsem na sobě neměla bundu a také protože jsem těhotná a nechtěla jsem znovu s těžkým balíkem manipulovat. Po delší době, co na mě řidič od dodávky koukal a čekal, jestli vyjdu ven, tak přišel a ještě jsem si vyslechla, že se snad bojím vyjít ven, že se bojím sluníčka, abych se náhodou nerozpustila. Jako vážně?! Je mi jasný, že gentlemani vymřeli, kor když vyjdu ven nenalíčená v teplákách a triku!
Dobrý den Kateřino, za jednání kurýra se velmi omlouváme, vůbec nerozumíme tomu, co to má znamenat a takové neprofesionální prupovídky si nemůže dovolit k nikomu. Prosíme Vás, pošlete nám na náš e-mail info@gls-czech.com přepravní číslo balíku s krátkým popisem situace, zajistíme okamžitou nápravu, aby se to neopakovalo. Děkujeme.
Dnes mi měl být doručen balík, celý den jsem kvůli tomu doma.
Nikdo nevolal, nezvonil. A najednou přijde zpráva, že je balík na parcelshopu? Jako proč?
Tak volám řidiči, který mi sdělil, že mu celý den volají lidé, kteří očekávají balík od jiného řidiče, že tam je špatné číslo.
Tenhle řidič byl sice velmi milý a dokonce se mi za kolegu omluvil. Ale kdybych si chtěla balík vyzvedávat na výdejním místě, tak si jako dopravce zvolím zasilkovnu. Což ostatně asi příště udělám.
Dobrý den Eliško, postup, který jste popsala, není samozřejmě správně. Rádi bychom věděli, o jakého kurýra se jedná. Prosíme Vás tedy, kontaktujte nás na e-mail info@gls-czech.com
Sjednáme okamžitou nápravu. Děkujeme.
balík nedošel ani po víc jak měsíci, na zprávy ohledně upřesnění adresy nikdo nereagoval to samí s číslem které poslali nikdo to nebral jen pak došla zpráva že se balík nepodařilo doručit už asi po páté. Bohužel nic jinačího jak GLS u dodavatele nebyla možná takže se balíku asi nedočkám co už.
absolutně tuhle doručovací spol. nedoporučuji
Dobrý den, Jane, prosíme Vás o zaslání přepravního čísla na náš e-mail: info@gls-czech.com , rádi prověříme, co bránilo v doručení Vašeho balíku a sjednáme nápravu. Děkujeme.
STOP GLS PREPRAVA
Dobrý den Vladislave, velmi nás mrzí Vaše recenze, prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail: info@gls-czech.com , chtěli bychom prověřit. Děkujeme.
Už podruhé mi vezou balík od té samé firmy. První objednán dne 11.12 a 13.12 byl balík na cestě…..Do dnešního dne nic.
A to není poprvé.
Bohužel jiná dopravní společnost nebyla u dodavatele možná.
Dobrý den Roberte, balíky z tohoto data jsme již všechny doručili, je zvláštní, že balík nemáte, ani jste nebyl nijak informován. Prosíme Vás proto o zaslání přepravního čísla, abychom vše prověřili. E-mail: info@gls-czech.com
Děkujeme.
Nejhorší doručovací firma co jsem kdy poznal. Kurýr, totální jelito, neuměl najít mou adresu v navigaci, tak ať to nedělá, když na to nemá a jde k lopatě. Přitom adresa byla dobře napsaná, Slezská 11, Bohumín. Kurýr mi do telefonu tvrdil, že tato ulice není v Bohumíně, ale v Ostravě, tak podle něj asi bydlím v Ostravě. Po dvouhodinovém telefonování na různá čísla konečně našli mou adresu asi na mapách Google, ale bylo už pozdě a balíček mi nedodali. V pondělí se uvidí, podám písemnou stížnost, ale jak tady čtu recenze, asi zbytečně, nikdo s těch arogantů to nebude brát vážně,
GLS mě velmi zklamalo. I jedna hvězdička je hodně. Čekala jsem balíček bez dobírky. Ráno v den doručení mě GLS informovalo pomocí SMS, že balík bude doručen mezi 17-20h. Celý den jsem byla doma. Ve 13h jsem dostala další SMS, že balíček nemohl být doručen, protože mě kurýr nezastihl a balík bude doručen následující den. V 15h mi přišla další SMS, že balík je uložen v parcelshopu ve vedlejším městě. Volala jsem kurýrovi, že jsem doma, tak ať mi balíček kdykoliv doveze. Kurýr mi řekl, že balík vůbec neměl u sebe a ačkoliv jsem si zaplatila doručení domů, rovnou ho ráno poslali do parcelshopu. SMS, které mi v daný den přišly sloužily jen k mystifikaci zákazníků. Volala jsem na infolinku a neakceptovala jsem, žádné jiné doručení než do vlastních rukou. Balíček mi dovezli za 4 dny. Pochopím, že před Vánoci měla firma hodně práce a může se stát, že nestíhá. Kdyby zavolali a omluvili se, že museli dát balík do parcelshopu pochopím. Nerozumím proč bylo nutné si vymýšlet a snažit se svalit vinu na zákazníka. GLS nikomu nedoručuji.
Vyzvednutí balíku až po týdnu od domluveného termínu.
Poté email, že odesílatele nebylo možné zastihnout (přičemž nepřišla ani jedna SMS).
Balík k příjemci ani nedorazil, byl odeslán do depa, protože ZAMĚSTNANEC GLS NENÍ SCHOPEN VYČKAT PŮL MINUTY PŘEDE DVEŘMI a okamžitě po jednom zazvonění odjíždí do depa!!!
Nikdy víc tuhle službu!
Dobrý den Barboro, prosíme Vás o zaslání přepravního čísla na e-mail: info@gls-czech.com
Je to velmi neobvyklé, proto bychom rádi prověřili, co bylo důvodem zpoždění a nedoručení k příjemci. Děkujeme.