GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.7
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

900 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Bohužel nemohu napsat nic kladného. Balíček měl být doručen mezi 8-11 hodinou, V 11:30 jsem volala kurýrovi, v zápětí jsem dostala zprávu „Zavolám zpět“. V 13 hodin přišla zpráva o neúspěšném doručení. Zavolala jsem tedy na zákaznickou podporu a tam mi bylo řečeno, že balík je teď v nějaké prodejně, kde si ho můžu vyzvednout….Všechno tohle proběhlo bez mého vědomí.
    GLS už nikdy nevyberu, radši si zboží vyzvednu kdekoliv.

    • Dobrý den Hano, kurýr může balík do výdejny doručit pouze po domluvě s příjemcem, pokud se nedomluví předem, nemůže takto doručovat. Je to tedy pochybení kurýra, velmi se omlouváme. Pošlete nám, prosím, přepravní číslo balíku na e-mail: info@gls-czech.com , zajistíme obratem nápravu. Děkujeme.

  2. Nejhorší dopravce!!! Jsem velice nespokojena, už podruhé velmi špatná zkušenost, balík si měli vyzvednout 21.12., žádná zpráva, omluva, nic. Teď je první týden po Vánocích a stále nic.

    • Dobrý den Klaudie, je divné, že jste svůj balík stále nedostala. Prosíme případně o kontakt na náš e-mail: info@gls-czech.com , abychom případně prověřili, kde nastal problém. Děkujeme.

  3. Reply
    Ludmila Jelinkova 26.12.2021 v 14:40
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Jsem velice nespokojena, kdybych při objednání mohla vybrat dopravce, určitě bych si nevybrala GLS.

    Zápory: Jsem velice nespokojena, kdybych při objednání mohla vybrat dopravce, určitě bych si nevybrala GLS.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Ludmilo, děkujeme Vám za tuto recenzi, ač je tedy pro GLS negativní. Pokud byste chtěla uvést více detailů, proč jste nespokojená, pošlete nám, prosím, e-mail, rádi Váš případ prověříme. Děkujeme (e-mail: info@gls-czech.com

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Pro balíček jsem si nakonec dojel sám do skladu GLS.

    Klady: Bohužel po zkušenostech žádné.
    Zápory: Nevhodné jednání řidiče. Pro mne je to zrcadlo společnosti GLS.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Ivane, rádi bychom znali přepravní číslo balíku, pokud byste nám jej odeslal. Garantovali jsme totiž doručení do Vánoc pouze balíky, které byly z ČR odeslány nejpozději 20.12., pokud bylo do přepravy předáno později, již garance nebyla, bohužel. Je nám líto, že jste si balík musel dojet vyzvednout.

  5. Příšerné, když jsem v e-shopu vybírala dopravce, GLS mi dalo na výběr parcel shop, který má 23.12.2021 dovolenou, ač jsem měla k zásilce přiložené tel. číslo nikdo se mi neobtěžoval zavolat a zásilka zůstala na depu, kam jsem si chtěla pro balík zajet obvolala jsem vše kam se dalo a všude mě odmítli s tím, že mi můj balík ani náhodou nevydají. Tímto celému GLS děkuji za ochotu a za dobře uschovaný vánoční dárek v depu. GLS, už nikdy více. Velké zklamání.

    • Dobrý den Šárko, mrzí nás, že jste nedostala svůj balík včas, nicméně, garantovali jsme doručení do Vánoc pouze u balíků, které byly poslány z ČR nejpozději dne 20.12. Balíky, které byly podány tento den, byly doručené, případně drtivá většina z nich. Pokud odesílatel balík podal později, pak se mohlo stát, že nebyl doručen, bohužel.

  6. 1.25
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    0

    T**. Jakej Leader v dopravě?
    Vám nějak straší ve věží?
    Poslední dobou bezkonkurenčně největší procento rozbitých zásilek při přepravě.
    Z toho na rozdíl od jiných vůbec nic neuznávají.
    To už je snad lepší to poslat Českou poštou!!

    Klady: O žádných nevím
    Zápory: Všechno rozbijou a odmítají cokoli hradit.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den pane Svobodo, již jsme s Vámi komunikovali na e-mailu, na firmy.cz a také na FB. Jak jsme již uvedli, budeme Vás kontaktovat.

  7. 0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Kurýr byl velice arogantní. Chodí mi SMS, že dnes balík nedoručí, ale přesto přijede, kdy se mu zachce? Prosím? Jsem velice nespokojena, kdybych při objednání mohla vybrat dopravce, určitě bych si nevybrala GLS. Děkuji

    Zápory:
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Terezo, velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s GLS. V tomto předvánočním shonu jezdili opravdu všichni, depa měla různé brigádníky, jen aby se rozvedlo co nejvíce balíků. Omlouváme se a věříme, že příště již budete spokojena.

  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nespokojenost s přístupem řidiče ohledně doručení zásilky, při reklamaci celou věc otočil a lhal při řešení stížnosti.Úcta a respekt ohledně invalidy je mu zřejmě cizí.

    Klady: Bohužel opakovaně žádné klady. Už,aby doručovali drony.
    Zápory: Jednání jednotlivce vrhá špatnou reklamu na celou firmu. Pro zásilku jsem si nakonec na depo musel doject sám.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Ivane, mrzí nás Vaše negativní zkušenost s GLS, pokud byste nám poslal přepravní číslo balíku na náš e-mail, zpětně pověříme, o jakého kurýra šlo a zajistili bychom nápravu. Děkujeme (e-mail: info@gls-czech.com)

  9. Kurýr nechal zásilku na schránkách v bytovce, asi ho nenapadlo že ji může vzít kdokoli jiný. Prvně tvrdil že schránka není označená a když přišlo na řešení přes GLS, tak obrátil a tvrdí že ji dal do schránky. Navíc kurýr jedná arogantně, že on to určitě řešit nebude a podobně.

    • Dobrý den Evžene, již Váš případ řešíme v e-mailu, budeme Vás informovat o dalším postupu.

  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Aktuálně nejhorší zkušenost s dopravou přes GLS a se zákaznickou linkou. Dne 20/12/2021 mi měli doručovat balík, přišel mi e-mail s rozmezím doručení. Čekala jsem na telefonu a nic, když bylo po čas.rozmezí, tak jsem kontaktovala kurýra – bohužel mi to nezvedl a jen mi to vytípával. Zkoušela jsem ZL a nešlo se dovolat. Pak se mi kurýr ozval sms, kde tvrdil, že mi volal, pomocí ZL jsem zjistila, že volal na špatné číslo a balík vrátil. Kurýr se omluvil, že balík dodá druhý den 21/12 a na ZL mi slíbili, že mi balík dodají. Tak opět čekám a opět nic. Volám kurýra ten se mi vysmál, že nic nemá, že mu nikdo nic nedal, tak volám ZL a tam mi řekli, že balík vrátili zpět odesílateli???Můj vánoční balík?? Ptám se proč, když mi paní slíbila, že mi přijde tak prý proto, že to nikdo nezpracoval…a že teď už mi pomoci nemůžou. Vůbec žádná snaha ze strany operátorky, jen litujeme, máte smůlu. To je mi přístup, když za to můžou, tak by se měli snažit. Tak jsem pátrala a zjistila, že balík skutečně vrátili už včera večer je v systému vidět, že odešel na depo do Ostravy, takže paní, co mi včera slibovala ,že mi ho doručí musela už vidět, že je na cestě zpět a vůbec se neobtěžovala nic udělat stejně, jako dnešní paní – žádná ochota pomoci, nic jen nejde, neumíme, je mi líto. Taková linka je k ničemu. Pátrala jsem dál a našla číslo na Ostravu, kde mi to zvedl ochotný pán, který zjistil, že je balík ještě na depu (není ještě u odesílatele) a slíbil, že mi ho pošle obratem zpět a ještě na jinou adresu, protože jsem na Vánoce jinde. Potvrdil i do sms. Takže teď doufám, že se to stihne a balík mi do Vánoc přijde. Pánovi z depa Ostrava mohu jen poděkovat a pochválit ho, ten jediný byl vstřícný a ochotný pomoci. Paní na ZL dneska vůbec – kdyby zvedla telefon a zkusila něco zjistit, zařídit…ne, proč by se snažila. Sama jsem pracovala na ZL, ale tohle jsem nikdy nezažila, takové chování k zákazníkovi. Příště již volit službu dopravy GLS nebudu, protože to není poprvé, co se mi něco takového stalo. I když musím říci, že převládají pozitivní zkušenosti, ale dnešní zkušenost mě opravdu až rozbrečela. Na stránkách píšete, že se snažíte kontaktovat zák.opakovaně několikrát než vrátíte balík, ale tady se tak nestalo. Jsem z této služby a přístupu jednotlivých pracovníků zklamaná. ZS

    Zápory: příšerná obsluha na ZL a kurýr arogantní
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Zuzano, podle toho, co popisujete, se spíše domnívám, že se jednalo o pochybení kurýra, který Vám něco slíbil, slíbil to také operátorce, která ujištění o novém doručení předala kolegům na depo, ale i přesto kurýr nechal balík odeslat zpět. S tím pak již bohužel nelze nic udělat, je pak nutné kontaktovat odesílatele a nechat si balík odeslat znovu. Za chování kurýra se omlouváme, v předvánočním shonu na všech depech jezdili různí brigádníci a výpomoce a bohužel ne všichni z nich byli tak důslední, jak bychom si představovali.

      • Dobrý den, děkuji za reakci. Nejednalo se jen o slib kurýra, ale i o slib paní na ZL (nezávisle na kurýrovi). Ona mi slíbila, že zadá, aby mi to doručili druhý den se správným telefonem, ale dle operátorky druhý den na ZL to neudělala a do toho kurýr to asi hodil na vrácení…nevím…on tvrdil něco jiného, že se to samo vrátilo. Mluvila jsem na ZL se třemi různými operátorkami – první slíbila něco, co neudělala, ale aspoň předstírala snahu, druhá řekla, že první nic nezadala a že mám smůlu a víc jí to nezajímalo – nepříjemná, arogantní a třetí byla nejlepší, ta mi pomohla a vše napravila. Poté, co jsem se dovolala na DEPO Ostrava, kde byl úžasný pán, který mi pomohl, balík našel a obratem poslal zpět a právě ta třetí paní ze ZL vše zkontrolovala a ověřila (následující den, co to pán z Ostravy poslal zpět) a dala mi zpět vědět, že mi to opravdu vezou a na správnou adresu. Velké díky a pochvala patří 3.paní ze ZL a pánovi z depa Ostrava, díky nim přišel vánoční balík včas. Jinak bohužel se službou GLS zklamání – hlavně se zákaznickou linkou a ochotou pomoci (bohužel ne poprvé).

1 25 26 27 28 29 45

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo