GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic

V listopadu se mi stalo, že mi nepřišla ani sms o doručení balíku a balík vrátili odesilateli s tím, že jsem balík nepřevzala – i když jsem byla celý den doma. A nyní před svátky mi sice přišla sms, že budou balík doručovat, ale opět nikdo balík nepřivezl a volali, že jsem si ho nepřevzala. Jak je možné, že PPL se v podobný doručovací čas dozvonilo? Platím si přeci, aby mi to přivezli domů a nemusela jsem nikam jezdit!
Dobrý den Nikčo, pošlete nám, prosím, přepravní číslo balíku. Prověříme, který kurýr doručoval a co se případně přihodilo. E-mail: info@gls-czech.com Děkujeme.
Doručení zásilky proběhlo velmi nevhodným způsobem! SMS zpráva oznamující doručení zásilky mezi 13 až 16 hod. v tento čas nebyla doručena. Snaha kontaktovat dopravce byla neúspěšná – telefon byl několikrát nedostupný. Večer téhož dne byl bez jakéhokoli zavolání či zprávy balík hozen přes plot na zem. Aniž by dopravce věděl, co se v balíku nachází, neváhal s tím zacházet tímto způsobem. Věřím, že jsou dopravci momentálně přetíženi a v předvánočním stresu, přesto by neškodil selský rozum a pokorný přístup k práci i lidem, kterým zásilky doručují.
Dobrý den Kateřino, takový způsob doručení je naprosto nepřípustný. Prosíme Vás o zaslání na náš e-mail info@gls-czech.com přepravní číslo balíku. Tak zjistíme, který kurýr takto postupoval a samozřejmě vyvodíme důsledky. Děkujeme a velmi se omlouváme.
Nespolehlivy
Katastrofa ,katastrofa katastrofa…
Na balík jsem čekala týden a půl a ve velkém finále mi přišla pouze sms , že mne nebylo možné zastihnout (od 12 h jsem na balík jak p****** čekala) a balík složí na zasilkovně.
Po kontaktování kurýra s tím, že na ně celou dobu čekám a nikdo se neobtežoval ani přijet ani zavolat a s dotazem ,kde je tedy problém,
mě kurýr sepsnul, že nemá adresu kam má balík doručit a ,že mám zvedat telefon (na který nikdo nevolal)? Takže naposledy. Už opravdu nikdy víc. Myslím si , že jsou kvalitnější služby.
Dobrý den, děkujeme za recenzi. Pokud byste chtěl prověřit Váš případ, pošlete nám, prosím, na e-mail info@gls-czech.com přepravní číslo balíku. Děkujeme
Kurýr mi napsal pouze arogantní sms, že mne nezastihl, ať příště laskavě čekám na zavolání, následovalo několik vykřičníků. Zpráva o doručení zásilky mezi 10:00-12:00 mi přišla ve 12:06. Možná, že pokud by společnost včas upozorňovala zákazníky, že jim přijde zásilky (upozornění nepřišlo ani emailem), nemusely by vznikat tyto nepříjemnosti.
Dobrý den Michaelo, prosíme kontaktujte nás na náš e-mail info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku, celou situaci prověříme, hlavně proč Vám nepřišly avizace.
Děkujeme.
Nepřehledné sledování zásilky.
Píšou 3 hodinové rozmezí doručení. Nemají podrobnější sledování zásilky (GPS), pak člověk neví kdy může např. plácnu do obchodu, ať ho kurýr zastihne doma. U jiných dopravců napíšou že doručí mezi 13:00 a 14:00. Tady mezi 13:30-16:30 jen pro orientaci. Takže 3 hodiny máte chaos jestli někam jít nebo ne !?.. Proč nenapíšou hodinu před doručením. A ne ráno v tak velkém časovém rozmezí, ta GPS by to aspoň trochu spravila
Dobrý den, již pracujeme na řešení zkrácení časového okna, věříme, že pak budete spokojeni. Přejeme krásné Vánoce.
Jen tak mimochodem,koukali jste na hodnocení ostatních dopravců? Čím to,že všude je to úplně stejný? Samá pomluva a bědování jaké hrůzy musíme přetrpět než nám je očekávaná zásilka doručena.Já osobně jsem vyzkoušel více dopravců a věřte, že je to všude stejné, což znamená docela za dobře.Mě osobně za těch pár měsíců co využívám e-shopy přišlo skoro vše většinou v čas a v pořádku.Nechci popírat, že se nenajdou výjimky.Jako třeba když kurýr odmítl pomoci starší paní s těžkou zásilkou do patra s tvrzením, že by ho uvnitř domu mohl někdo přepadnout.To je fakt dost drsný,ale já osobně si myslím, že takové případy jsou výjimečné,a najdou se u všech dopravců.Stejně tak jsem přesvědčen, že většina kurýrů je slušná a především,jsou to jen lidé a já osobně jim jejich práci nijak nezávidím, hlavně teď o vánocích.Takže lidičky, chyťte se za nos, můžete upřímně říct, že to tady u GLS opravdu znáte a že je to vždycky taková tragédie? Co dodat? Snad jen, že troška pochopení a tolerance nikdy neuškodí! Zvlášť ne teď o vánocích.Takže vám všem přeju krásný svátky a pod stromeček míň zloby a více pochopení.
Dobrý den Jiří, děkujeme za tuto podporu. Přejeme Vám krásné a pokud možno klidné Vánoce :-)
Hodnocení nula, žádné informace o doručení balíku. Pak balík hledám 14 dní ,katastrofa.
Pokud má eshop dopravce GLS neobjednavam!!!!
Dobrý den Nino, mrzí nás, že máte nesprávnou zkušenost GLS, podle toho, co uvádíte, tak zřejmě opakovanou? Pokud ano, prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail, rádi prověříme a případě zajistíme nápravu. Děkujeme.
Doprava rychlá, ale kuryr velice nepříjemný a neochotný, po dotazu jestli mužů platit kartou byl naštvaný, ze sice mužů ale musí proto jít do auta a neochotně tedy šel a hodil mi terminál na stůl. Pokud mám v sms ze mužů platit kartou tak snad se nemůže rozčilovat jak ho to zdržuje a arogantně hodit s terminalem. Nevím jméno kurýra ale jezdi k nám jediné on a jsem s nim velice nespokojena.
Dobrý den Nikolo, prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail: info@gls-czech.com Obratem prověříme, takové chování není akceptovatelné. Děkujeme. Zároveň se velmi omlouváme.
??
Dobrý den, v některých oblastech jsme se bohužel rozhodli některé balíky doručovat do ParcelShopů přímo, protože na depech máme zvýšenou nemocnost kurýrů Covidem 19. Bohužel už to zasáhlo i naše pracovníky a tak jsme se takto mimořádně rozhodli, aby příjemci nemuseli na své balíky čekat. Omlouváme se, zřejmě je to i Váš případ, samozřejmě se nejedná o standardní servis.
Nejhorší dopravce který může být už poněkolikáté mě byl balík hozen někam do Elektra a přitom si člověk zaplatí až 108 Kč že mu to dopraví až dom, raději napíši že nebyl zatížen i když je pořád doma.
Dobrý den Lucie, bohužel v některých oblastech jsme měli velké absence kurýrů, kteří bohužel onemocněli Covid 19 a museli být v karanténě. Jedná se o mimořádný stav, rozhodli jsme některé balíky doručovat napřímo do výdejen, aby příjemci nemuseli čekat. Omlouváme se, je možné, že je to i Váš případ.