GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Balíček mi měl být doručen mezi 13.30-16.30. Tudíž celý den doma s deckem zavřená. Ovšem v 16.26 mi přišla SMS, že balík nebylo možné doručit. Okamžitě jsem tedy volala na číslo kurýra. Ale zbytečně, nikdo to nezvedl.
Dobrý den Barboro, velmi nás to mrzí, je možné, že se k Vám již kurýr nestihl zastavit, bohužel v tomto předvánočním shonu se to může stát. Omlouváme se.
Nepříjemná komunikace, v rámci brna nabídnuty jediné místo k vyzvednutí (velmi na okraji), info o doručení až ten de rano a velké překvapeni, ze ten den nemohu.
Dobrý den Kristyno, v Brně jsme měli minulé 2 týdny nepříjemnosti, spojené s kapacitou rozvozu a velmi nás to mrzí. Aktuálně je situace v normálu a již by mělo probíhat doručování bez problémů, proto věříme, že příště budete spokojená. Omlouváme se.
Na trase Plzen sever, kuryr arogantni, pro nej je zrejme nepochopitelne ze nekteri lide nemuzou v praci pouzivat mobil.. kdyz jsem mu psala poprve co jaem s nim mela „cest“ ze jsem v praci a budu doma az kolem 16h tak mi odepsal ze to uz bude doma take.. kdyz mi ted volal ze se balik neppvedlo dorucit tak mu rikam ze vim ale ze teprva jedu z prace.. nejsem 24/7 na mobilu.. nechapu ze zacali vozit i cinu.. v obou pripadech naprosta nespokojenost
Dobrý den Lindo, velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojena. Chování kurýra prověříme. Nicméně, nastavit čas doručení u GLS nelze. Kurýr jezdí všechny adresy tak, jak je má za sebou po trase a nemůže každému vyhovět, nemůže čekat a nemůže se vracet, bohužel. Děkujeme za pochopení
Bohužel nespokojenost s touto službou. Balíček mi vůbec nebyl dodán a rovnou byl vrácen . Nedoporučuji
Dobrý den Jano, vrácení jistě muselo mít důvod, pošlete nám, prosím, přepravní číslo balíku na náš e-mail: info@gls-czech.com Obratem prověříme. Děkujeme.
Bohužel dnes taky špatná zkušenost s touto společností. První email o dni doručení v pořádku pak už nebylo v pořádku vůbec nic. V den doručení jsem od 7 hodiny ranní čekala na email a sms zprávu s informací o času doručení žádná zpráva nepřicházela, tak jsem volala na linku kurýrní společnosti, kde mi bylo řečeno, že kurýr začne rozvážet v 16 hodin ať mu v tuto dobu zavolám. Kuryrovi jsem volala a ten mě arogantně odbyl s tím že neví kdy pro balíček dorazí. Potom přišel pouze email , že kurýr dorazí mezi 18-21 hodinou. Čas doručení až do 21 hodin????? Divné no, ale když už čekám celý den tak to do 21 hodin vydržím. Po 21 hodině volám opět kuryrovi kdy přijede a on mi oznámil, že pro balíček dorazí až zítra. A to už byl vrchol. Fakt super to abych si zařídila alespoň na týden dovolenou, abych mohla od rána do večera čekat na kurýra. Žádná sms, žádná omluva nic. Tuto společnost již nikdy více.
Dobrý den Jano, prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail info@gls-czech.com Muselo totiž dojít k nějakému nedorozumění. Kurýr GLS určitě nezačíná doručovat v 16:00 hod a nedoručujeme do 21 hod. Rádi bychom tedy celou tuto záležitost prověřili, stejně tak i důvod, proč Vám byla poslána pouze jedna avizace a pak už žádné. Děkujeme
Balík mi ani doručený nebol! Kuriér mi len napísal, že balík sa nepodarilo doručiť, zmenil som si adresu (ktorá je 900 metrov od povodnej!!),všetko mi potvrdili a že balík doručia na novú adresu. Samozrejme zasa mail že nedoručený balík, volal som tam čo sa deje, kurtér mi povedal že zabudol že je nová adresa a doručoval na starú…Akože vážne?
Slúbil, že mi ho doručí poobede, 3 dni sa mi nikto neozval a nakoniec som musel písať na info a tam mi bolo oznámené že moj balík rozbili a vracajú ho do eshopu. To bolo pred 6 dňami, eshop stále balík nemá a ja som bez peňazí aj tovaru.
Dobrý den. Je to pochybení kurýra, Váš e-mail jsme si dohledali a již podnikáme kroky na uvedeném depu, aby se toto nestalo. Balík je aktuálně zpět u odesílatele (od 1.10.), přepravu a případné poškození mu vykompenzujeme. Vám se opravdu velmi omlouváme.
Čekám celý den na balíček a pak mi přijde SMS, že se balíček nepodařilo doručit, tak kde to jsme? Co takhle je naučit, aby přijeli k baráku, vystoupili a zazvonili na dveře!?
Dobrý den, kurýr má povinnost na adresu dorazit, pokusit se balík doručit, tzn. zazvonit / zaklepat. Kontaktujte nás, prosím, na adrese info@gls-czech.com s číslem balíku, prověříme jednání kurýra. Děkujeme.
Stále jedna z těch lepších služeb, ale…
Dobrý den Radku, kurýr má povinnost mít peníze na zpět, pokud tomu tak nebylo, velmi se omlouváme. Kurýr je pak povinen si drobné na vrácení obstarat. Může se stát, že se vydá z drobných na předchozí adrese, ale pak si tedy musí drobné obstarat. Ještě jednou se omlouváme.
V Úterý mi měl být doručen balík, řidič projižděl kolem domu ale nezastavil, protoze se u nas dela silnice. Pry mi ho doruci po ceste zpet. V 11 vecer mi prisel mail, ze nebylo mozno balik dorucit a ze ho doruci za 2 dny znovu. K cemu tedy maji ridici kontakty a telefony.
Dobrý den Karolíno, podle toho, co píšete, kurýr zřejmě pak již doručení nestihl, to však neznamená, že doručení bude za dva pracovní dny, ale automatický pokus o doručení. Je to automaticky generovaný e-mail, věříme, že je balík již v pořádku doručen, pokud nikoli, prosím, kontaktujte na nás na e-mail info@gls-czech.com, sjednáme okamžitou nápravu. Děkujeme.
Dnes velké zklamání, balík označený jako křehký, byl mi doručen v žalostném stavu. Krabice na hadry, dobitá, přelepená celá, ale opravdu celá firemní páskou GLS, na tom razítko ŠKODA. Po otevření sem myslel, že mě švihne, co bylo kovové tak vydrželo, ikdyž dobouchané, ale drahé značkové filtry, potrhaný, doničený na vyhození. Tak že řeším s dodavatelem, naštěstí měl řidič nachystaný škodový zápis. Člověk na to čeká, potřebuje to a nic z toho. Když jsem viděl ostatní zásilky na voze, tak není čemu se divit.
Dobrý den Tome, velmi nás mrzí, že jste obdržel poškozené zboží. Balík, který je přepravován naši sítí, musí vydržet vnější vlivy jako je jízda po válečkovém dopravníku, nárazy jiných balíků, stohování, manuální vyložení a naložení a to opakované, a také pád z jednoho metru. Neviděla jsem Váš balík, ale pokud byl karton proražen, pak zřejmě nebyl vhodný pro dané zboží a nebylo zabaleno správně. GLS páska má právě obal napravit a fixovat, aby nedošlo k dalšímu poškození. Pokud máte zájem o další detaily, pošlete nám fotografie a číslo balíku na adresu: info@gls-czech.com , rádi prověříme, co bylo příčinou poškození. Děkujeme