GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

858 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Přístup řidiče který volá a vy nestihnete vzít telefon.
    To vám přece vezeme balík a vy to neberete. Tak si pro to skočte tamhle na výdejnu k vám já už nejedu. Proč ne? Je to daleko… Co?
    Autem asi dvě minuty. Ne to nejde! To je bezva přístup za ně co si platíte…do předu vám nedají vědět telefonem ani sms. Přístup společností i lidí v dnešní době je teda super.. Hlavně ze mají svoje prachy..

    • Dobrý den, kurýr může balík doručit do ParcelShopu pouze se souhlasem příjemce. Pokud Vám uložil balík takto, bez toho, abyste souhlasil, porušil tak pracovní postup, za což se velmi omlouváme. Pošlete nám prosím přepravní číslo a krátký popis na náš e-mail: info@gls-czech.com , sjednáme nápravu. Děkujeme.

  2. Reply
    Semen Lembak 2.9.2021 v 14:09
    4.75
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dobrý den, moje zkušenost s touto rozvážecí společností je velice pozitivní. O zásilce jsem byl informovaný a i jsem byl informovaný že mají hodně balíku a tak mi ho přivezou druhý den což jsem byl zrovna pryč takže jsem ten den zavolal kurýrovi kdy měl přijet a normálně jsem se s ním domluvil, řekl mi kdy tam cirka bude což se i trefil ( To byl v Teplicích, já v Ústí) a v pohodě místo mě přebrala druhá osoba zásilku mnou pověřená. Stačí jen tomu kurýrovi zavolat a domluvit se s ním na situaci a řešení a nebude problém. Po telefonu byl velmi ochotný a byl to prostě hovor jaký má s dobrý den, nashledanou, děkuji a tak. Jedná se o kurýra z Depa v Teplicích. Ta ochotu jsem mu ještě dal dýško protože si to zasloužil.

    Klady: Časté oznámení o stavu zásilky Komunikace s kurýrem při nečekané situaci
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den, velmi Vám děkujeme za toto kladné hodnocení. Jsme opravdu velmi rádi, že jste byl spokojen.

  3. Pan řidič byl naštvaný, neslušný. Seřval mě že tam nebude příště čekat dalších 10 minut, přitom kdyby zavolal, což by měl, byla bych tam na čas. Místo toho jen zatroubil před domem a kdo má jako to jeho troubení slyšet? Kdyby aspon zavolal, neřeknu ani slovo. Strašné chování…

    • Dobrý den Gabo, kurýr by měl především zazvonit na adrese, případně až pak zavolat. Pokud troubí, není to správný postup. Prosíme Vás tedy o zaslání přepravního čísla balíku s krátkým popisem situace, rádi obratem zjistíme kurýra a sjednáme nápravu. Děkujeme
      e-mail: info@gls-czech.com

  4. Je to nejhorší dopravce co jsem zažila. Včera jsem dostala ráno správu že mi balík pride mezi 11:30-12:30. Už o 10:36 mi volal řidič že je u baráku, v ten čas si odskočila do obchodu. Požádala jsem jeho ať to nechá v zásilkovne nedaleko od baráku, tak mi nepříjemně rik že není pošta, že necha to kde se mu to bude hodit. (v té zásilkovne co jsem jeho požádala nechat balík ta to služba už mi je nechávala) teď musím utrácet peníze ještě na MHD a ject bůh ví do jaké prdele pro to že nějaký řidič neměl náladu. A to už není poprvé. Rozhodně už nikdy neviužiju tu to službu. Nejhorší!!!

    • Dobrý den Galino, mrzí nás, že máte opakovanou nepříjemnou zkušenost s GLS. Chování kurýra, které popisujete, je opravdu nepřípustné a rádi bychom sjednali nápravu. Prosíme Vás proto o zaslání čísla balíku a krátkého popisu situace na náš e-mail info@gls-czech.com Děkujeme.

  5. Firma sama o sobě nevím, ale řidiči katastrofa, zrovna dnes, nějakej držen uječenej cápek, protože se mi nelíbilo, že zboží odvezl rovnou do Parcel shopu, bez volání.
    Vím určitě, že tuhle firmu už nikdy nezvolim, protože to není poprvé. To si radši dané zboží odpoustím. P.

    • Dobrý den Petro, doručení do ParcelShopu kurýr může provést pouze se souhlasem příjemce, pokud toto kurýr nerespektuje, porušuje tím pravidla GLS. Prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku na adresu: info@gls-czech.com , obratem zajistíme nápravu. Děkujeme.

  6. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Mám velmi pozitivní osobní zkušenost, šlo o dovoz koberce, velmi příjemný a ochotný pan řidič, už i po telefonu a pak na adrese předání. Časově také vše podle plánu. Naprostá spokojenost.

    Klady: rychlost dodání, komunikace řidiče/kurýra, ochota, příjemné vystupování
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Petro, velmi děkujeme, kladné recenze nás vždy velmi potěší a velmi si toho vážíme.

  7. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Za mě pokaždé úplná spokojenost. Řidiči jsou příjemní a ochotní. Když jsem nebyla doma, tak jsem se jednoduše domluvila ať mi zaplacený balíček kurýr nechá před domem a nebo v garáži. Pokud se jednalo o balíček s dobírkou, tak jsem peníze kurýrovi nachystala, nechala mu tam pár kaček navíc a nebyl nikdy problém. Vše je jen o domluvě a o vašem přístupu. Den předem vždy dorazil mail a v den doručení ještě jeden i s předpokládaným časem doručení, takže to mi příjde jako naprosto dostačující na to, aby si člověk uvědomil, zda doma bude nebo nebude a nějak si to zařídil. Tuto společnost určitě moc doporučuji!

    Klady: Rychlost doručení, komunikace, ochota, přístup
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Jako jediny dodavatel neni schopny zakaznikovi zavolat a mit snahu o doruceni zasilky. Temer vsechny balicky skoncilly v parcel shopu, prestoze jsem byla v dany cas na uvedene adrese – zadne zavolani, zazvoneni a to ani v mistech, kde je 24/7 hod recepce. Urcite nedoporucuji.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Zuzano, kurýr nemá sice povinnost volat, nicméně kurýři volají adresátům. Kurýr je povinen balík doručit na adresu, nikoli do ParcelShopu, pokud se tak stalo, prosíme Vás o zaslání přepravních čísel balíků na adresu: info@gls-czech.com , zajistíme nápravu. Děkujeme.

  9. Dovolím si komentovat za e-shop. Patří mezi nejlevnější dopravce ve věci množství balíků, které vám svezou… Otázkou je ale jak a jestli svezou. Za poslední 4 roky jsme spolupracovali se čtyřmi dopravci… Jeden jediný byl top, jenže se zase lidem nelíbila cena balíků, jelikož byla dražší o 35 Kč na balíku ale koeficient doručování a kvality byl úchvatný. A my se k ní vracíme protože my chceme spokojené zákazníky. GLS nedisponuje pojistkou pro případ poškození balíků a reklamace z 99,9 procent ignoruje, jelikož ve věci reklamaci se jedná o externí firmu kterou GLS platí a která si nedá sáhnout na své peníze i kdyby vás měla odstřelit .. Dají vám jasné jak máte balit…vy to tak zabalíte, klientovi dojde zdevastovaný balík a vy nemáte nárok na nic, jelikož jste to špatně zabalili i když jste jeli 100 procent jejich pravidla a hlavně doporučení. Reklamačnímu jste jedno…K tomu přidám i to, že berou externisty a depa nepatří GLS, ale živnostníkům kteří jezdí pod jejich jménem… To je největší masakr. Jezdíme s nimi rok a tolik reklamaci nepamatujeme… Lidé jsou naštváni že jim došel zmrveny balík… Volají nám a nadávají nám… Že třeba kurýr nechal viditelné poškozený balík před dveřmi ani nevolal a takových je týdne i 8 klientů… A toto je opakovaně i u jednoho kurýra 4 krát šel stejný balík z reklamace a pokaždé zničeny…a klienti čekali a nikdo se neozval… Navíc pak po nás chtějí zápis o škodě ale kurýr se nevrátí ba naopak je sprostý a že toto nemá v popisu práce!!! Nyní k tomu podstatnému… Četl jsem recenze že neexistuje špatný kurýr ale špatně zabaleny balík tudíž jsem poslal samotný polystyren balíčkem 45 x 30 cm v bublině a strecove fólii sám sobě a kupodivu byl napůl…byl polepen nápisem pozor sklo a křehké a polepen na ohybech páskou GLS… Proč asi… Dáváme všude 2 krát stejnou nálepku a i přesto nanic…možná jsou v GLS proškolení na to že výstražné samolepky jsou ozdobou balíků!!! Nicméně tedy svozy nefungují, jelikož voláte v 10 ráno kurýrovi ať si přijede pro svoz a v 17:00 musíte co 3 dny jezdit 45 km s balíkama na depo, protože kuryr na svou práci zapomněl. A když to neuděláte tak vás klienti na heurece označí že nedodržujete termíny a že jste lháři!!! Reklamační GLS bije své právo, že balík položený dole má zvládnout 10-ti násobek své váhy položené na něm,
    Dělaj tam náctiletí brigosi, kteří váhu viděli při školním vážení na druhý stupeň ….. A že každý balík má vydržet pád z 1 metru…aniž by se poškodil…prakticky je to nemožné!!! Povím vám vtip… Doručuji paní, má 79 … Mikrovlnku… Hodím to po ní, rozbije se a jsem v právu… Jezdil k nám kurýr GLS… Jakmile otevřel zadní dveře, v autě to měl naskládané jako v šatníku první dámy… Za pořádek byl vyhozen a hlavně proto že si vážil každého balíků. Konverzace výše kdy kurýr obhajuje jak toho má moc neznamená že bude házet s tím co jemu nepatří…. Dojel k nám nový kurýr na svoz a začal s to házet po autě jak s odpadky načež manželka po něm vyjela a proč tak s tím hází??? Jeho odpověď: a proč ne? Vždyť s tím hází každý…
    Měl jsem možnost vidět depa a to jak to funguje… Ráno se nenakláda ale hází a když nevejde… Tak se to dokope aby se zavřely dveře… Nedej bože že kurýr má špatné ráno. Nejhorší co je…

    • Dobrý den pane Patriku, neevidujeme takové množství reklamací, které zde uvádíte. Dále bychom rádi věděli, na kterém depu jste byl a viděl to, co popisujete.
      Netajíme se tím, že má být zboží řádně zabaleno, uvádíme to všude a také uvádíme, že nálepka „křehké“ či „nekopit“ nechrání zboží uvnitř balíku a vzhledem k tomu, že všechny balíky bez výjimky jsou přepravované stejně, tedy po stejných válečkových dráhách, ve stejném kontejneru (jinými slovy, nemáme speciální linku pro křehké balíky), pak tedy službu KŘEHKÉ nenabízíme a také negarantujeme stejný směr balíku po dobu jeho přepravy. Vše je uvedeno v našich VOP a také v manuálu balení.
      Rádi bychom všechny Vaše reklamace, od zničeného zboží po nesvezený svoz konkrétně ověřili, proto prosíme o zaslání konkrétních informací na adresu info@gls-czech.com Děkujeme.

  10. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Vždy když je možnost gls tak volim jen je i když tady vidím několik záporných recenzi já jsem s firmou gls spokojena vždy mě informují a kurýr je vždy v pohodě a beru ohled a dávám jakoze fakt velký respekt kuryrum můj táta rozvazi zboží takže jsem s nim parkrat byla v práci ale byla to fuška musí jet do několika obchodu a proste musí si tu trasu naplánovat tak aby mu dala nafta na týden nesmí překročit nějaký limit nafty a když ho překročí ztrhnou mu to z výplaty tak si vemte ze ten kuryr kvůli jednomu balíčku nebude zajíždět někam kde neví co je a nemá to na balíku a pak mu za to strhnou výplatu proste pochopte jak je složité dělat kurýra

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Nelo, děkujeme Vám velmi za tuto kladnou recenzi a také za pochopení, opravdu si toho velmi vážíme.

1 28 29 30 31 32 43

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo