GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Dobrý den. Má zkušenost s prepravcem je skvělá. Musím vyzdvyhnout pana Jana Totha. Naprosto vždy s úsměvem a velikou ochotou předá balík, doveze na jinou adresu…. Děkuji Jane.
Dobrý den Dagmar, velmi děkujeme za tuto kladnou recenzi. Předala jsem ji také na vedení depa, aby se dostala přímo ke kurýrovi, bude zcela jistě potěšen :-)
Bohužel mám také několik velice špatných zkušeností se společností GLS. Již několikrát za sebou jsem dostala sms, že na adrese mě kurýr nezastihl, proto si mám zásilku vyzvednout v GLS ParcelShopu. To by nebyl až takový problém, kdyby to nebylo 30 kilometrů daleko… V případě, kdy jsem měla zásilky předem zaplacené, se kurýr ani neobtěžuje zavolat a balíčky vždy najdu před dveřmi. Toto už mě dokáže opravdu vytočit, jelikož já buď čekám celou dobu doma a kurýr není schopný ani zazvonit, a nebo přijedu z práce a vidím balíček na zahradě, o kterém jsem vlastně ani nevěděla, že ho mají doručovat. Dnes další perlička – objednala jsem si kurýra (jako odesílatel). Jednání bylo otřesné, neochota a arogance. Chápu, že je to náročná práce, ale já to taky v zaměstnání nemám úplně snadné a přesto se vždy snažím chovat slušně.
Dobrý den Nikolo, rádi bychom vše prověřili, pošlete nám tedy, prosím, přepravní číslo alespoň jednoho z balíků, které kurýr takto nepřípustně doručil, obratem prověříme a zajistíme následnou nápravu. Děkujeme.
Kdyz mi dosla SMS, ze mi bude dorucena zasilka mezi 10.30 – 13.30, byla jsem doma a čekala na telefon. Zadny nebyl, ale dosla SMS, ze zasilku nebylo mozno dorucit. Zavolala hsem tedy kuryrovi na mobil (+420773742112), ze jsem doma. Hned na me spustil, ze jsem napsala spatne cislo, ze volal a cislo neexistuje. Pritom na toto cislo mi prisla i zprava, ze zasilku nemohl dorucit… Ze to se mu stalo i minule. Z cehoz jsem usoudila, ze diky jeho neschopnosti mi nebyl dorucen ani jiny balicek.
Nakonec mi tedy neochotne uvedl adresu zasilkovny, kde si muzu balicek vyzvednout. Vite, nemam ve zvyku si nekde stezovat nebo vypisovat. Ale toto me nadzvedlo ze zidle.
Dorucovatele z PPL nebo České pošty – to je uplne jina liga!
Dobrý den Zoro, chování kurýra, které popisujete, je zcela neakceptovatelné. Kurýr sice nemá povinnost telefonovat předem, nicméně musí se vždy pokusit balík na adresu doručit. Prosím, pošlete nám přepravní číslo balíku na e-mail: info@gls-czech.com , abychom mohli prověřit a zajistit nápravu. Děkujeme.
Je nenormální chování vašich kurýrů ,plno telefonátů jak balík přivezou a nakonec nic .My chodíme taky do práce a když mi přijde SMS že mi přivezou balík v hodinu kterou vím že nejsem doma tak hned volam a snažím se domluvit.Aleeee slyším jen kéci a nic ,člověk ceka doma a pak nereagují ani na telefon.A přesně jak tady píše mnoho lidí,tak přijde jen SMS BALÍK NEMOHL BÝT DORUČEN!!!!!
Dobrý den pane Komárku, pošlete nám, prosím, přepravní číslo na náš e-mail info@gls-czech.com. Obratem situaci prověříme a budeme Vás informovat. Děkujeme.
Objednal jsem postel pro dceru. Nejprve mi byl doručen nesprávný počet balíků s tím, že je to správně a platbu dobírku si spokojeně dopravce odvezl. Při komunikaci s odesilatelem jsem zjistil, že balíky odeslal v pořádku a že neví proč GLS nedoručilo kompletní zásilku. Po dalších hovorech jsem zjistil že GLS balík poškodili a proto doručili jen 2/3 kusů. Navíc GLS odesílateli nedodal žádné informace o incidentu a nebyla žádná snaha napravit chybu. Poškozené bylo i cca 90% obsahu balení.
Vysvětlení bylo takové že byl můj balík v blízkosti poškozeného balíku s kapalinou proto se poškodil. Nechápu jak může kapalina nalomit prkna, zlámat rohy a zničit lak!
Kdybych balík nepotřeboval tak nutně vše vracím na reklamaci. Ovšem dcera už postel potřebovala nutně a nebyl čas čekat další měsíc na doručení reklamovaných dílů. O možnosti finanční kompenzace nepadlo ani slovo ze strany dopravce. Nechutné chování jak k zásilkám tak k zákazníkům.. Jen těžko soudit, k čemu se chovají hůře!!!
Už nikdy nezvolím GLS jako dopravce a raději si počkám pár dní na Českou Poštu!
Dobrý den Jane, mrzí nás Vaše zkušenost. V případě poškození zboží je nutné vždy nejprve posoudit, jak k poškození došlo, jak bylo zboží baleno atp, nicméně následné kompenzace dopravce řeší vždy s odesílatelem, resp. s plátcem přepravy vůči přepravci. Jako příjemce musíte vždy reklamovat u odesílatele. Odesílatel by Vám měl poslat chybějící zboží a u nás to poškozené následně reklamovat. Děkujeme za pochopení a omlouváme za tyto nepříjemnosti.
Všichni tady GLS jen haníte. Ale je to vždy o řidiči. Ke mě jezdí slušný řidič, se kterým jsem domluven, máme na sebe kontakt a vše běží jak po másle. Musím ho tu opravdu pochválit! Vy ostatní, co tu jen brbláte – nestěžujte si tady, ale rovnou na GLS, když máte s určitým řidičem problém – pak to za vás odnáší celá společnost, což neni uplně fér :)
Dobrý den Davide, velmi děkujeme za Vaše hodnocení, velmi si jej vážíme a jsme rádi, že jste s GLS spokojen.
maximalni nespokojenost…kuryr neochotny,drzy az vulgarni…na kontaktnim centru obe brigadnice arpgantni neochotne a absolutne nevedely ani co po nich chci…protom cely ten velky problem spocival v tom balik predat o 2 km dql od uvedene adresy-nevyresitelny problem.tuto firmu uz v zivote nevyuziji a vam.doporucuji to same
Dobrý den Petře, změnit adresu možné je, nicméně ne vždy je to možné hned v ten den, kdy je balík doručován. 2km se mohou zdát směšné, pro kurýra to ale mnohdy znamená zdržení až 15-20 minut (vrátit se, najít místo na zaparkování, vrátit se na trasu, nová adresa není na jeho trase atp), takže se může stát, že odmítne. Pak takový balík doručí následující pracovní den. Mrzí nás, že jsme Vám nevyhověli.
Bohužel již podruhé terminál nefungoval tak, jak by měl a již podruhé mi bylo řečeno kurýrem ať si tedy skočím vybrat a sejdeme se jinde. Tak bezvadný, obléct sebe, dítě, naložit do auta a jet si do města vybrat a nahánět kurýra po městě. Jako fakt? ? Tak jsem vybrala dceři kasičku a zaplatila nakonec hotově, za velice „příjemného“ jednání kurýra, kdy jsem ho zdržovala. Bohužel již objednávám z e-shopů s jiným přepravcem.
Dobrý den Terezo, platba kartou je pro kurýra vždy výhoda, nemusí mít peníze u sebe, platba probíhá rychle atp. Pokud nefungoval terminál, mohlo to být z mnoha důvodů, často je to signál atp. GLS však není vlastníkem terminálů, každou závadu pak hlásíme a čekáme na opravu nebo dodání nového od našeho dodavatele, což nemusí být okamžitě. Samozřejmě je pak každé další zdržení pro kurýra problém, protože na něj čekají další zákazníci, pokud se choval nevhodně, omlouváme se.
Balík byl doručen jinam,pak za tři dny bez upozornění mi přišla ve 21hodin sms,že je v Parcelshopu. Tato firma je velice nespolehlivá v doručování.
Dobrý den Radku, mohl byste nám poslat přepravní číslo balíku na náš e-mail info@gls-czech.com ? Rádi prověříme, protože SMS neodchází v tuto hodinu a rovněž bychom prověřili, proč byl balík doručen na jinou adresu. Děkujeme
Přišla SMS, že přijali objednávku a o doručení mě budou informovat..3 dny nic (nebyl to víkend) a pak v 8:30 SMS, že mezi 8 a 11 budou doručovat balík. WTF? Kdyby mě informovali předchozí den, jak to bývá zvykem u jiných kurýrů tak bych byla doma. Po půl hodině od SMS mi volali. V práci u sebe nemůžu mít mobil a tak jsem to nezvedla. Když jsem se pak podívala na sledování zásilky, bylo tak doručeno…Říkám si, že je to omyl. No ale když mi pak přijde SMS od nejaké paní že má můj balík nestačím se divit. A GSL se ani neobtěžovalo mě informovat že balík darovali někomu jinýmu…Příště když nebude na výběr jiný dopravce, tak si radši nic neobjednám.
Dobrý den Jano, mohla byste nám poslat přepravní číslo balíku na náš e-mail info@gls-czech.com ? Rádi bychom prověřili toto doručování a obratem Vás budeme informovat. Děkujeme.