GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Bohužel musím se také přidat s negativním hodnocením.
Když se to stalo poprvé mávla jsem rukou pan Kurýr neměl asi svůj den, ale když už se to stalo po druhé a teď po třetí a to mi pán už teda hnul žlučí a musím se o tom už zmínit!
Jednání naprosto katastrofální!
To že Kurýr neovládá dobře češtinu to u cizince chápu ale to že pán není schopný balík doručit na přesnou adresu a když mu do telefonu říkám ze stojí úplně jinde jeho odpověď byla, že je to můj problém a ze si z nej dělám akorát legraci a ze odjíždí, tak to mě dostalo.
Za druhé to byl dnešní případ když mi pan vlastně naznačil, že pokud mu nedám platbu přesně nasedá do auta a odjíždí. Řekl mi ze mám minutu na to abych zabehla do nejbližšího krámu a rozmenila, jinak mám proste smůlu. Pro peněženku jsem narychlo skočit bohužel nemohla protože pan zaparkoval opět úplně jinde a ne u mého čísla popisného!
A ještě jsem vlastně dostala vynadáno ze nemam peněženku u sebe ?
Chování teda za mě neuvěřitelné s GLS končím a doufám že pán brzo zkonci!
Dobrý den Andreo, chování kurýra, které popisujete, je zcela nepřípustné. Prosíme Vás, zašlete nám alespoň jedno přepravní číslo balíku na náš e-mail: info@gls-czech.com s krátkým popisem, jako zde, obratem prověříme a sjednáme nápravu. Děkujeme.
Nespolehlivy dopravce, davam prednost PPL, Ceske poste, DPD
Dobrý den pane Hanusi, rádi bychom znali detaily, k čemu došlo, prosíme Vás proto o zaslání více informací na info@gls-czech.com Velmi děkujeme.
Spousta známých má s touto službou špatné zkušenosti. Přesto jsem si GLS vybrala, ale jen proto, že slibovali opravdu nejrychlejší doručení balíku. (Byl to dárek k narozeninám, který jsme potřebovali na víkend). V pátek mi přišla SMS, že budou doručovat balík 9-12hod. Cca 13.30 mi volal kurýr (to už jsem ale byla v práci a nemohla jsem hovor přijmout ihned). Když jsem volala zpět setkala jsem se pouze s arogantním chováním. Prý se snažil zvonit a klepat na dům ale nikde nikdo, tak že prostě balík doveze v pondělí. V pondělí večer balík stále nikde. Babička, která byla v pátek doma a na balík čekala, potvrdila, že před domem byla dodávka, ale nikdo z ní nevylezl. (Nejspíš když se nedovolal, tak se víc neobtěžoval) Chápu, že se může z jakéhokoliv důvodu stát, že má kurýr zpoždění, ale uvítala bych alespoň slušné chování. Každopádně to bylo poprvé a naposledy co jsem službu využila. Mockrát děkujeme.
Dnes mi měl být doručen balík a to po poměrně dlouhé době. V pořádku, nejsme roboti ale lidé a přeci jen teď objednává daleko více lidí takže chápu
zpoždění. Co ale nechápu je chování paní řidičky. Po obdržení sms s časem doručení jsem se ji marně snažila kontaktovat vzhledem k tomu, ze jsem byla v tu dobu v práci. Když mi následně po dvou hodinách zavolala, ze mi jako veze balík a kde jako jsem (už to mě docela dostalo) požádala jsem ji, zda by balík nemohla ve stejném městě dovést na jinou adresu, to byl problém, ok. Požádala jsem ji tedy, jestli by mohla mít 5 minut strpení, ze pro balík vyrážím. Po mé žádosti na mě do telefonu začala ječet, jestli jsem jako nedostala zprávu, že ji mám dnes čekat. Moje odpověď byla, ze jsem zprávu dostala a snažila se ji kontaktovat pro změnu, jak mají uvedeno ve zprávě, ale nebyla jsem úspěšná, protože mi nezvedla telefon. Její odpověď byla, ze není její povinnost mi mobil zvednou když ji volám. To byla tedy pro mě poslední kapka a hovor jsem ukončila. Minutu po hovoru mi ještě od Vaší řidičky přišla sms zprava, že jsem a ní jako fakt nemusela být nepříjemná. Jako pardon? Chápu, že jsme lidi a občas nemáme svůj den, ale chování řidičky bylo i na můj vkus dnes velmi přes čáru a byla to moje poslední objednávka touto společnosti. Stalo se mi to již podruhé a tedy pokaždé řidička žena, nevím, co má za problém, ale asi by měla hledat jiné zaměstnání.
Spousta známých má se službami GLS špatné zkušenosti, přesto jsem si ji vybrala, ale jen proto, protože slibovala opravdu nejrychlejší dodání balíku. V pátek mi přišla SMS že budou doručovat balík 9-12hod. Balík nikde. Cca v 13.30 telefon od řidiče…(to už jsem byla v práci a nemohla jsem hovor přijmout). Když jsem volala zpět, setkala jsem se pouze s arogantním jednáním řidiče. Odbyl mě s tím, že zvonil u domu a nikdo mu neotevřel, tak že to přiveze v pondělí. V pondělí večer balík stále nikde…
Babička, která byla v pátek celou dobu doma a na balík čekala, potvrdila, že stála před domem dodávka, ale nikdo se neobtěžoval z ní vylézt. (Nejspíš když se nedovolal, tak se víc neobtěžoval) Chápu, že se z jakéhokoliv důvodu může stát, že má kurýr zpoždění, ale uvítala bych alespoň slušné chování. Každopádně tohle bylo poprvé a naposledy, co jsem vaše služby využila. Mockrát děkujeme.
Dobrý den Dominiko, velmi se omlouváme za toto pochybení kurýra, které popisujete. Prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail, zajistíme nápravu. Děkujeme.
Už podruhé v krátké době špatná zkušenost. Dnes přebíral balíky syn, jeden balík bez dobírky byl avizovaný, druhý s dobírku 290,- avizovaný nebyl. Kurýr si řekl o 800,-, syn zaplatil a až po odjezdu se podíval na lístek strčený mezi balíky, kde stálo pouze 299,-.
Druhá negativní zkušenost – byl doručován balík bez dobírky z cca 3000,-, nebyli jsme doma a kurýr se balík snažil skrýt před domem v předzahrádce, jako, že nám ho tam nechá, při čemž ho přistihl můj muž.
Dobrý den Pavlo, situace, které popisujete, jsou zcela nepřípustné. Prosíme Vás, kontaktujte nás na náš e-mail, obratem vše prověříme a budeme Vás dále informovat. Velmi děkujeme.
V úterý sms balík u přepravce.
Ve čtvrtek sms zítra vám bude doručen.
V pátek sms dnes od 17:00-20:00 doručení.
V určenou dobu čekám a místo balíků sms.
V 17:45 mi zdělili že kamsi uložili mé balíčky a vyzvednout si je můžu až v pondělí. Telefon mi řidič samozřejmě nebral ?
Za ten týden, mi ty sazenice jahod, co jsem
si objednala asi uschnou???
Dobrý den Jano, mrzí nás zpoždění v doručení Vašeho balíku, pošlete nám přepravní číslo balíku, prověříme, proč ke zpoždění došlo a budeme Vás informovat.
Zároveň sdělujeme, že živé rostliny, či podobné zboží, který vyžaduje jistou teplotu, je náchylné na převoz atp, jsou zcela vyloučeny z přepravy GLS.
Totální h**** tato společnost !! Dnes měl být doručeno balíček mezi 8-17 hod.a nikde nic ani SMS prostě žádné reakce už nikdy více s touto společností GLS = Česká pošta možná někdy dorazí, a to sedím celý den doma a čekám na řidiče.
Dobrý den Marcelo, mrzí nás, že jste měla zpoždění v doručení Vašeho balíku, pošlete nám přepravní číslo, prověříme, proč jste o doručení nebyla lépe informována. Děkujeme
Nejhorší přepravní společnost.Už nikdy?!!!!!
Dobrý den, rádi bychom znali podrobnosti, abychom mohli sjednat nápravu. Prosíme Vás tedy o zaslání detailů na adresu info@gls-czech.com Velmi děkujeme.
Ať je tu i nějaká kladná recenze :D — Kurýr se mnou komunikoval, byl milý, balíček doručil v perfektním stavu. Měl dorazit mezi 9:30-12:30 a dorazil ve 13:00 což je docela ok:)
Byla jsem spokojená.
Dobrý den Emo, děkujeme za kladné hodnocení, velmi si jej vážíme.