GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.1Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.7
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

847 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Musím říct, že teď objednávám velmi často. Od doby, kdy objednávám na Brno 2 (Bratislavskou), tak jsem s GLS velice spokojená, tuto trasu jezdí jeden moc příjemný a spolehlivý dopravce. Vždy když objednávám v nějakém obchodě, tak doufám, že pro obchod rozváží GLS, protože mám zatím s tímto dopravcem velice dobré zkušenosti. Takže určitě doporučuji.

    Klady: dobrá domluva s dopravcem, dobrý přístup, dopravce se snaží pokaždé vyhovět.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Koukám, že se na vaše kurýry opravdu nedá spolehnout! Škoda, že jsem si ty recenze nepřečetla dřív, telefonické domluvě s kurýrem, že balík zadá na náhradní doručení druhý den, bych ani za mák nevěřila. Mockrát mu děkuji, že jsem si brala volno úplně zbytečně a mám díky němu zkažené – už tak zkažené – Velikonoce. A omlouvám se paní na zákaznické lince, byla jsem nepříjemná, ale její laxní přístup mi moc nepomáhal.

    • Dobrý den Veroniko, mrzí nás, že jste nedostala svůj balík včas, vynasnažíme se tuto chybu neopakovat.

  3. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Využíváme GLS a za ty leta max jednotky zpoždění zásilek, ztráty minimální.

    Klady: Jediný dlouhodobě opravdu spolehlivý přepravce
    Zápory: Zpoždění a to zcela výjimečně v řádu max 1-2 dnů, což se nedá o jiných např. DPD vůbec říct.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Lukáši, velmi Vám děkujeme za toto kladné hodnocení, vážíme si toho.

  4. 2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Obecně proti společnosti nic nemám, chyba byla na straně řidiče – vůbec se nesnažil balík doručit

    Klady: Standardní komunikace firmy o zaslání a doručení balíku
    Zápory: Řidič se neobtěžoval mě vůbec kontaktovat přesto, že jsem v uvedeném čase čekala doma u telefonu, rovnou odvezl balík do ParcelShopu
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Ivano, za jednání kurýra se velmi omlouváme, pokud nám zašlete na e-mail info@gls-czech.com číslo balíku, zpětně s kurýrem sjednáme nápravu, aby se situace již neopakovala. Děkujeme

  5. 1.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    10

    Vulgární jednání kurýra, znehodnocený obsah balíku po přepravě a neochota přepravce GLS převzít odpovědnost při reklamaci. Služby přepravce využity poprvé a naposledy.

    Klady: Žádné.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Petro, velmi nás mrzí Vaše zkušenost s GLS. Prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku, abychom mohli obratem prověřit. E-mailová adresa je info@gls-czech.com
      Děkujeme.

  6. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Super doručovací společnost, za mě jedna z nejlepších, které lze snadno využít v ČR.

    Klady: Vždy vstřícný přístup při komunikaci s řidičem. Rychle dodání. Možnost převzetí zásilky jinou osobou
    Zápory: Nemůžu na žádný přijít
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Žádná sms nebo e-mail o doručování zásilky.
    Řidič neochotný až hrubý.

  8. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Balík mi dovezlo už hodně kurýrů z GLS a nemůžu si stěžovat. Každý ráno zavolal/poslal SMS, kdy bude balík doručený. I když třeba někdy nestihnu zvednout telefon a zavolám o pár minut později, je to naprosto bez problémů, nezlobí se a poděkují za zavolání. Při předání vždy hezky pozdraví a jsou velmi milí. Za mě teda spokojenost obrovská!

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 2
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    80

    9.3. – Oznámení (email, SMS) o uložení balíku v mnou u prodejce objednaném ParcelShopu v Jungmannově ulici v Praze
    11.3. – Jdu si pro balík a nudící se obsluha mi oznámí, že tam už GLS ParcelShop neprovozuje a že si všechny balíky odvezli. Jdu domů.
    12.3. – Dopoledne – Píšu rozhořčený eamil na GLS, jak si tohle můžou dovolit, aniž by dali vědět lidem, kterým dva dny předtím oznámili, že mají v provozovně uložený balík a to pouze 5 dnů. V odpovědi se dozvím, že tam skutečně GLS ParceShop neprovozuje a že mi doručí balík na jinou provozovnu, kterou si vyberu. Takže odpovídám, že jsme si vybrala provozovnu v Kořenského ulici v Praze na Smíchově. Následuje ujištění, že balík tam v pondělí 15.3. bude.
    12.3. – Odpoledne – Obdržím email, že můj balík byl uložen v provozovně v Čelákovicích a že si ho musím do 5 dnů vyzvednout. Více než rozhořčeně volám operátorovi GLS a žádám vysvětlení (Fakt nepojedu do Čelákovic!!!). Slečna mi řekne, že to spletl kurýr a že se s ním domluví, aby balík převezl na Smíchov. Poté mě ujistí, že v pondělí 15.3. bude můj balík v provozovně v Praze na Smíchově.
    15.3. – Dopoledne – Obdržím SMS, že můj balík je uložený v provozovně v Jungmannově ulici (to je ta zrušená) a že si ho mám jít vyzvednout. Předpokládám, že je to nějaký drobný omyl a balík bude na Smíchově, takže
    15.3. – Odpoledne – Jdu si pro balík do provozovny do Kořenského ulice na Smíchově a od obsluhy se dozvím, že tam žádný takový balík není ani nebyl. Volám, nikoliv už rozhořčeně, ale neskutečně n****** do GLS a od slečny se dozvídám, že můj balík stále čeká k vyzvednutí v původní provozovně. Na můj dotaz, zda v té zrušené, se dozvím, že nikoliv, že v Čelákovicích! Takže poté, co celou tu anabázi znovu od začátku zopakuji, slečna mě ujistí, že se domluví s kurýrem a můj balík bude zítra na Smíchově. Jdu domů
    16.3. – Přichází email, že moje zásilka je v Kořenského ulice na Smíchově.
    18. 3. – Vzhledem k tomu, že 17. 3. jsem neměla možnost odejít z bytu (mám poměrně náročnou práci ve formě home office), tak toto je konečně den, kdy 14 dní po zaplacení se dostávám k mému objednanému zboží v Kořenského ulice na Smíchově.

    Klady: Možná fakt, že zásilku nakonec po 14 dnech cestování mám a neporušenou. A velmi korektní jednání operátorů, kteří vlastně za nic nemůžou.
    Zápory: Radši nepsat.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Domluva s kurýrem opravdu skvělá, kam se hrabe PPL. Žádný problém neshledán.

    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
1 34 35 36 37 38 42

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo