GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic

Nejhorší dopravní společnost, rozhodně nedoporučuji.
Dobrý den Eliško, moc rádi bychom prověřili Váš případ, pošlete nám, prosím, přepravní číslo balíku do e-mailu na info@gls-czech.com Děkujeme.
Naprostá spokojenost s dodáním zásilky a s chováním řidiče Davida.
Vždy je milý a ochotný.
Není problém dovézt zásilku z Jablonného v Podještědí do Cvikova.
Dobrý den Klaudie, velmi Vám děkujeme za toto kladné hodnocení, velmi si jej vážíme.
Už po druhé se mi stalo že napíšou SMS že mi dnes doručí balík , já na ně celý den čekám. A pak to nestihnout. Bez komentáře , už nikdy přes ně neobjednam.
Nejhorší kurýrní služba – v pondělí přišel email, že převzali zásilku. Očekávala jsem doručení druhý den, kdy jsem nebyla doma, nechala jsem si změnit doručení na parcel shop. Od té doby se nic nedělo. Následující pondělí mi kolem poledne bez předchozího emailu nebo SMS zavolal kurýr, že mám jít dolů hned pro balíček, i když jsem měla změnu doručení. Byla jsem doma, takže jsem šla. U domu jsem na něj čekala 10 min a kurýr nikde. Volám mu zpátky, on že je u domu, že ho někdo zdržel, takže předal balíček, bez roušky jen tak. Jako celkový dojem katastrofa. 5 min na to, mi ještě přišel email o tom, že můj balíček čeká na parcel shopu.
Dobrý den, musím velice pochválit dopravce a hlavně kuryra za dnešní milé jednání. V čase doručení nemohu být doma a po telefonní domluvě naprostá ochota a milý přístup. Více takových fajn lidi. Celé jméno pána nevím ale křestní je Vlastimil. 29.4.2021 Most
Dobrý den,
ráda bych touto cestou poslala pochvalu panu Zbožínkovi, který jezdí Loštice. S panem kurýrem je vždy dobrá domluva a vychází mi vstříc. Jako všechny balíky i dnešní 0006 6453840 5 mi přišel včas a nepoškozen.
Děkuji za něj.
Hezký den :-)
Dobrý den paní Terezo, velmi Vám děkujeme ta tuto pochvalu a milá slova k panu kurýrovi. Informace jsme předali přímo na depo, kde kurýr jezdí. Prosíme jen, uvádíte citlivá data, jako je např. jméno kurýra a také přepravní číslo balíku, doporučujeme v rámci ochrany osobní dat příspěvek poupravit. Děkujeme.
Dobrý den
po včerejším textu. Jsem si uvědomil.
Firma GLS mi v podstatě pomohla Tím, že mi nedoručila něco co jsem si já bez rozmyslu koupil.
Díky nedoručení jsem si uvědomil, že musím o nákupech na internetu více přemýšlet a neplatit za něco co vlastně vůbec nepotřebuji.
Tím pádem nemusím utrácet za tu věc a ani nikomu dalšímu.
Proto kurýrovi a dopravci GLS děkuji. Vyléčila z nákupů z nudy.
Dobrý den pane Lubomíre, kurýr nemůže upravit čas doručení, tedy konkrétně hodinu, kdy je na Vaši adrese. Trasu si tvoří pokaždé tak, aby byla co nejvíce efektivní, nemusel přejíždět či vracet se. Nicméně nabízíme mnoho alternativních možností, jako je např. změna adresy, doručení v jiný den, doručení balíku do ParcelShopu, sousedovi atp., opravdu nás tedy zaráží, proč Vám kurýr jinou možnost nenabídl. Poprosíme tedy o zaslání přepravního čísla balíku na adresu: info@gls-czech.com, abychom mohli postup kurýra prověřit. Velmi děkujeme.
Dobrý den
Nebudu se omlouvat za To, Že chodím do práce a dělám odpolední směny. Nebudu řešit ani To, že jsem o doručení dozvěděl prakticky dvě hodiny do předu a To tam nebyl ani uvedený ten přesný čas.
Alternativu mi nikdo nenabídl a kurýr mi v sms jen odsekával a zdravit tedy neuměl.
Teď už je mi To jedno. Ovšem vydělávat peníze jen sliby a omluvami by mě tedy nebavilo.
Vás To asi baví:-)
Číslo balíku si už nepamatuji. Křivdy nepočítám a beru je jako zkušenost do budoucna.
s pozdravem přeji hezký den
Lubomír Holer
Dobrý den
První zkušenost s tímto dopravcem dopadla neslavně. Udaly mi termín kdy mi doručí balík ale ten jsem z důvody směny v zaměstnání nemohl dodržet. Kurýr mě poslal do h***. Vůbec mi nebyl ochoten vyjít vstříc a došlo jen k tomu, že jsem údajně balík jen odmítl převzít.
Ano To jsem v té chvíli kurýrovi napsal, protože mě prostě dostal svými Slovy do stresu.
Žádná alternativa k uložení někam. Absolutní nezájem se domluvit.
Myslím, že pokud bude mít prodejce tuto dopravní firmu u svého zboží. Raději si zboží neobjednám abych podobnému incidentu předešel.
Ráda bych chtěla touto cestou, vyjádřit tu největší pochvalu, pro pana Kurýra GLS, který jezdí pro region Jirkov, ul. Dvořákova. Bohužel nevím příjmení, ale je velice ochotný, rychlé předání balíku a za mě milé jednaní. Vždy balík doručí i za cenu, že musí přijet, ještě jednou.
Neznám lepšího kurýra…..za mě velikánská pochvala a moc děkuji.
Doufám, že se pochvala dostane i k němu.
Dobrý den paní Svačinová, velmi Vám děkujeme za tuto pochvalu. Kontaktujte nás, prosím, na náš e-mail info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku, následně velmi rádi kurýrovi předáme :-)
Děkujeme.
Za mě nejhorší dopravní společnost. Už nikdy víc. Teď mi zase dělají „radost“ s balíčkem, který měl být doručen už ve čtvrtek. Doručen bude možná až v pondělí. Nevím. Nepustí mě to ani do systému. Když zadávám heslo a č. balíku, nechce mě to pustit dál. Nejvtipnější je, že heslo pro změnu termínu a místa doručení mi přišlo až v pátek odpoledne, že jsem nebyla zastižena. Ale nemám se tam absolutně jak dostat. Telefonní číslo na stránkách mi vždy spadne do hlasové zprávy.
Je to fakt super. V zásilce mám květiny, které měly být u mě druhý den. Takže přes víkend budou někde bůh ví kde a já ani nevím, zda to v pondělí doručí, protože to nemám jak zjistit. Balík za téměř 1600 Kč. No přebírat to nebudu. Odmítám platit za chcíplý květiny, když je na vině dopravce. Mrzí mě to vůči eshopu, který dělal maximum, aby vše proběhlo v pořádku. Možná by z tohoto důvodu měli i uvažovat o vyškrtnutí GLS ze svého seznamu dopravců, protože na ně vážně není spolehnutí. Není to můj první problém s GLS, bohužel pokaždé když využiji jejich služeb jsem vždy nepříjemně překvapena, jak je to příšerná služba.
Dnes mi přišel balíček a byla jsem spokojená. O dopravě a veškerých informacích o manipulaci se zbožím jsem byla informovaná. Řidič GLS byl milý. Možná je někdo nespokojený ale mluví jen z mé zkušenosti.
Dobrý den paní Koudelková, mrzí nás, že Váš balík měl zpoždění, pokud je to opakovaně, pošlete nám, prosím, přepravní číslo balíku na náš e-mail: info@gls-czech.com Prověříme, proč jste měla problém se zadáním nového termínu a proč bylo zpožděno. Velmi děkujeme.
Dovoluji však zároveň upozornit, že živé rostliny jsou zcela vyloučeny z přepravy GLS. Odesílatel tedy takové zboží přes GLS nemá vůbec posílat, protože tím porušuje přepravní podmínky.