GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Musím říct, že teď objednávám velmi často. Od doby, kdy objednávám na Brno 2 (Bratislavskou), tak jsem s GLS velice spokojená, tuto trasu jezdí jeden moc příjemný a spolehlivý dopravce. Vždy když objednávám v nějakém obchodě, tak doufám, že pro obchod rozváží GLS, protože mám zatím s tímto dopravcem velice dobré zkušenosti. Takže určitě doporučuji.
Dobrý den Lucie, děkujeme Vám, velmi si Vašeho hodnocení vážíme.
Koukám, že se na vaše kurýry opravdu nedá spolehnout! Škoda, že jsem si ty recenze nepřečetla dřív, telefonické domluvě s kurýrem, že balík zadá na náhradní doručení druhý den, bych ani za mák nevěřila. Mockrát mu děkuji, že jsem si brala volno úplně zbytečně a mám díky němu zkažené – už tak zkažené – Velikonoce. A omlouvám se paní na zákaznické lince, byla jsem nepříjemná, ale její laxní přístup mi moc nepomáhal.
Dobrý den Veroniko, mrzí nás, že jste nedostala svůj balík včas, vynasnažíme se tuto chybu neopakovat.
Využíváme GLS a za ty leta max jednotky zpoždění zásilek, ztráty minimální.
Dobrý den Lukáši, velmi Vám děkujeme za toto kladné hodnocení, vážíme si toho.
Obecně proti společnosti nic nemám, chyba byla na straně řidiče – vůbec se nesnažil balík doručit
Dobrý den Ivano, za jednání kurýra se velmi omlouváme, pokud nám zašlete na e-mail info@gls-czech.com číslo balíku, zpětně s kurýrem sjednáme nápravu, aby se situace již neopakovala. Děkujeme
Vulgární jednání kurýra, znehodnocený obsah balíku po přepravě a neochota přepravce GLS převzít odpovědnost při reklamaci. Služby přepravce využity poprvé a naposledy.
Dobrý den Petro, velmi nás mrzí Vaše zkušenost s GLS. Prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku, abychom mohli obratem prověřit. E-mailová adresa je info@gls-czech.com
Děkujeme.
Super doručovací společnost, za mě jedna z nejlepších, které lze snadno využít v ČR.
Žádná sms nebo e-mail o doručování zásilky.
Řidič neochotný až hrubý.
Balík mi dovezlo už hodně kurýrů z GLS a nemůžu si stěžovat. Každý ráno zavolal/poslal SMS, kdy bude balík doručený. I když třeba někdy nestihnu zvednout telefon a zavolám o pár minut později, je to naprosto bez problémů, nezlobí se a poděkují za zavolání. Při předání vždy hezky pozdraví a jsou velmi milí. Za mě teda spokojenost obrovská!
9.3. – Oznámení (email, SMS) o uložení balíku v mnou u prodejce objednaném ParcelShopu v Jungmannově ulici v Praze
11.3. – Jdu si pro balík a nudící se obsluha mi oznámí, že tam už GLS ParcelShop neprovozuje a že si všechny balíky odvezli. Jdu domů.
12.3. – Dopoledne – Píšu rozhořčený eamil na GLS, jak si tohle můžou dovolit, aniž by dali vědět lidem, kterým dva dny předtím oznámili, že mají v provozovně uložený balík a to pouze 5 dnů. V odpovědi se dozvím, že tam skutečně GLS ParceShop neprovozuje a že mi doručí balík na jinou provozovnu, kterou si vyberu. Takže odpovídám, že jsme si vybrala provozovnu v Kořenského ulici v Praze na Smíchově. Následuje ujištění, že balík tam v pondělí 15.3. bude.
12.3. – Odpoledne – Obdržím email, že můj balík byl uložen v provozovně v Čelákovicích a že si ho musím do 5 dnů vyzvednout. Více než rozhořčeně volám operátorovi GLS a žádám vysvětlení (Fakt nepojedu do Čelákovic!!!). Slečna mi řekne, že to spletl kurýr a že se s ním domluví, aby balík převezl na Smíchov. Poté mě ujistí, že v pondělí 15.3. bude můj balík v provozovně v Praze na Smíchově.
15.3. – Dopoledne – Obdržím SMS, že můj balík je uložený v provozovně v Jungmannově ulici (to je ta zrušená) a že si ho mám jít vyzvednout. Předpokládám, že je to nějaký drobný omyl a balík bude na Smíchově, takže
15.3. – Odpoledne – Jdu si pro balík do provozovny do Kořenského ulice na Smíchově a od obsluhy se dozvím, že tam žádný takový balík není ani nebyl. Volám, nikoliv už rozhořčeně, ale neskutečně n****** do GLS a od slečny se dozvídám, že můj balík stále čeká k vyzvednutí v původní provozovně. Na můj dotaz, zda v té zrušené, se dozvím, že nikoliv, že v Čelákovicích! Takže poté, co celou tu anabázi znovu od začátku zopakuji, slečna mě ujistí, že se domluví s kurýrem a můj balík bude zítra na Smíchově. Jdu domů
16.3. – Přichází email, že moje zásilka je v Kořenského ulice na Smíchově.
18. 3. – Vzhledem k tomu, že 17. 3. jsem neměla možnost odejít z bytu (mám poměrně náročnou práci ve formě home office), tak toto je konečně den, kdy 14 dní po zaplacení se dostávám k mému objednanému zboží v Kořenského ulice na Smíchově.
Domluva s kurýrem opravdu skvělá, kam se hrabe PPL. Žádný problém neshledán.