GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Balík mi dovezlo už hodně kurýrů z GLS a nemůžu si stěžovat. Každý ráno zavolal/poslal SMS, kdy bude balík doručený. I když třeba někdy nestihnu zvednout telefon a zavolám o pár minut později, je to naprosto bez problémů, nezlobí se a poděkují za zavolání. Při předání vždy hezky pozdraví a jsou velmi milí. Za mě teda spokojenost obrovská!
9.3. – Oznámení (email, SMS) o uložení balíku v mnou u prodejce objednaném ParcelShopu v Jungmannově ulici v Praze
11.3. – Jdu si pro balík a nudící se obsluha mi oznámí, že tam už GLS ParcelShop neprovozuje a že si všechny balíky odvezli. Jdu domů.
12.3. – Dopoledne – Píšu rozhořčený eamil na GLS, jak si tohle můžou dovolit, aniž by dali vědět lidem, kterým dva dny předtím oznámili, že mají v provozovně uložený balík a to pouze 5 dnů. V odpovědi se dozvím, že tam skutečně GLS ParceShop neprovozuje a že mi doručí balík na jinou provozovnu, kterou si vyberu. Takže odpovídám, že jsme si vybrala provozovnu v Kořenského ulici v Praze na Smíchově. Následuje ujištění, že balík tam v pondělí 15.3. bude.
12.3. – Odpoledne – Obdržím email, že můj balík byl uložen v provozovně v Čelákovicích a že si ho musím do 5 dnů vyzvednout. Více než rozhořčeně volám operátorovi GLS a žádám vysvětlení (Fakt nepojedu do Čelákovic!!!). Slečna mi řekne, že to spletl kurýr a že se s ním domluví, aby balík převezl na Smíchov. Poté mě ujistí, že v pondělí 15.3. bude můj balík v provozovně v Praze na Smíchově.
15.3. – Dopoledne – Obdržím SMS, že můj balík je uložený v provozovně v Jungmannově ulici (to je ta zrušená) a že si ho mám jít vyzvednout. Předpokládám, že je to nějaký drobný omyl a balík bude na Smíchově, takže
15.3. – Odpoledne – Jdu si pro balík do provozovny do Kořenského ulice na Smíchově a od obsluhy se dozvím, že tam žádný takový balík není ani nebyl. Volám, nikoliv už rozhořčeně, ale neskutečně n****** do GLS a od slečny se dozvídám, že můj balík stále čeká k vyzvednutí v původní provozovně. Na můj dotaz, zda v té zrušené, se dozvím, že nikoliv, že v Čelákovicích! Takže poté, co celou tu anabázi znovu od začátku zopakuji, slečna mě ujistí, že se domluví s kurýrem a můj balík bude zítra na Smíchově. Jdu domů
16.3. – Přichází email, že moje zásilka je v Kořenského ulice na Smíchově.
18. 3. – Vzhledem k tomu, že 17. 3. jsem neměla možnost odejít z bytu (mám poměrně náročnou práci ve formě home office), tak toto je konečně den, kdy 14 dní po zaplacení se dostávám k mému objednanému zboží v Kořenského ulice na Smíchově.
Domluva s kurýrem opravdu skvělá, kam se hrabe PPL. Žádný problém neshledán.
Příšerný dopravce tohle! Nepříjemní kurýři, neochotní – no prostě hrůza!
Vůbec se nedá srovnávat například s PPL. Už nikdy u GLS neobjednam. To si raději dam práci a najdu si produkt jinde, kde bude jiný dopravce. Cokoliv, jen ne GLS.
Naposled jsem si něco nechala poslat přes GLS , nejsou schopni doručit balíček! Už po druhé se mi stalo že se na to vykašlali nenapsali, nezavolali, ani nenechali na výdejním místě i když sem na balíček čekala doma a poslali to zpět. Nespolehlivá firma, měli by si zaměstnance hlídat jak pracují!!!
Poničená krabice při dodání (otevřená, možná se někdo chtěl podívat co je uvnitř), jelikož jsem nemohla hned zkontrolovat úplnost před řidičem – zapomnělo se díky dlouhé době dodání co všechno v objednávce mělo být, nebyla jsem informována dopředu, abych se připravila. Nicméně v balíku chyběla 1 položka a věci v krabici špinavé. Bylo by fajn dávat si na tohle pozor. Bohužel s GLS jsem nespokojená pokaždé.
Dnes mi ráno přišla sms, že mi balík budou doručovat mezi 13-16 hodinou. V 11 dopravce volal ale kdyz jsem to vzala vzápětí zavěsil. Přijela jsem domů a přítel mi řekl že se dopravce dobyval do baráku, a ještě měl problém s tim ze to přebíral chlap a ne ten kdo byl napsan na doručovaci adrese. Když jsem mu zpětně volala jak mohl dát balík někomu cizímu a mě zavěsit telefon, řekl mi at si to doma laskavě dáme do pořádku a že on chybu neudělal. A v jakém přišel balík stavu ani nemluvim. Od této společnosti už si balík nikdy nenechám doručit.
Takže dnes 11.3 my psali že balík dovezou mezi 9-12 do 12 nikdo nepřijel tak jsem tam zavolala kde jsou a pan řidič arogantně řekl že tam byl v půl osmé a že se nám nedovolal přitom nám nikdo nevolal… takže nám to prý doveze v pondělí hrůza tohle…
Naprostá spokojenost s kurýrem Dominik Purchart-ochotné jednání, milá komunikace. Moc děkuji a doporučuji
Dobrý den, velmi děkujeme za kladné hodnocení, velmi si jej vážíme…
Poměrně pozdní informace o orientační době dodání, 30 min. předem. Odměřený řidič, který nedodal balík ke dveřím, nýbrž cca 100 m od domu. U 60 kg zásilky to je dost závažné… Příště volím radši jiného dopravce.
I poštovní holub by byl rychlejší než kurýr GLS. Holub by aspoň nespletl doručování adresu. Na infolince stále utišují tím, že dnes bude zásilka doručena. Nevěř te tomu už nikdy nikdo, jsou to hadi. Velký palec dolů :(
Dobrý den, mohu psát jenom kladní hodnoceni, balík dovezen včas, pani nebo slečna velice ochotná, milá, vstřícná děkuji za vaše služby
Dobrý den Zuzano, GLS vozí balíky pouze do 40 kg, takže se mohlo jednat o jiného přepravce nebo váha balíku je jiná. Pošlete nám, prosím, číslo balíku na e-mail: info@gls-czech.com, obratem prověříme celou situaci. Děkujeme.