GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
6.2. sms ze přepravce převzal balík a bude ho následující dny doručovat. Dnes 27.2. a pořád nic.
Dobrý den Andreo, pokud byl balík předán dne 6.2. do přepravy, není možné, že ještě nebyl doručován do tohoto data. Prosíme Vás, abyste nám poslala přepravní číslo balíku na adresu info@gls-czech.com, obratem prověříme. Děkujeme.
Arogantní neochotný řidič, který ani nedal vědět že přijede.
Dobrý den Jaroslavo, zpětná vazba je pro nás důležitá, pošlete nám, prosím, přepravní číslo balíku na e-mail: info@gls-czech.com, prověříme, proč Vám nepřišly avizace a chování kurýra. Děkujeme.
arogantní jednání řidiče volal zě jsem si objednal balík tak jsem nevěděl o co jde, a když jsem se zeptal od koho je balík tak mi arogantně řekl že musim vědet co jsem si objednal bavil se se mnou jako normalní křupan
Dobrý den Paule, rádi bychom toto chování kurýra prověřili s jeho nadřízeným, takové chování je naprosto nepřijatelné. Prosíme tedy o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com Děkujeme.
Dnes jsme celý den čekali na vyzvednutí balíku. V podstatě mohu napsat to samé co většina zde. Nikdo se ani neobtěžoval zavolat nebo napsat. Kdybych nezadala trasování tak se ani nedozvím, že jsme byly údajně nezastiženi :-( To je mazec…..V době kdy jsem mohla jít ven s dětmi jsem seděla na zadku a čekala na kurýra, který ani nepřijel. A podotýkám že jsem asi 3x volala na číslo dopravce a nikdo mi to nezvedal. Moc vám děkuji.
Dobrý den Michaelo, prosíme Vás o kontaktování na náš e-mail info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku. Rádi prověříme a obratem Vás budeme informovat. Zajímá nás, proč nebylo vyzvednutí včas. Děkujeme
Opět, záleží od rajonu a od kurýra. Tady u nás je kurýr naprosto top, jezdí tady už několik let, pamatuje si lidi, vždycky volá, je s ním perfektní domluva. Celkově když to vezmu co s nima řeším potom jako za naši firmu, tak po česku zase tak reklamace nemáme, celkem bych řekla že fungujou dobře, perfektně funguje i služba Slovesnko do 24 hod. Jo občas se něco poškodí, ale jejich ZS i reklamační funguje perfektně, snaží se to řešit asap. To samý obchodní oddělení, když mám problém komunikují, pořeší atd.
Dobrý den Radko, velmi Vám děkujeme za kladné hodnocení, velmi si jej vážíme. Jsme potěšeni, že jste s GLS spokojena.
Nevím jaké řidiče zaměstnavatele včera měl dojít balík řidič zavolal že nedojde špatná Cesta cesta byla upravená a průjezdná a bydlíme hned u cesty tak výmluva a ještě když jsme řekly že společnost PPL sem jede bez prodlemu a řídí paní tak arogantně řekl ať nám to dovezou oni záleží který řidič asi má služeb
Dobrý den Petře, prosíme Vás o kontakt na náš e-mail info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku, prověříme, co byl na adrese za problém a zajistíme nápravu. Děkujeme.
Nechápu,že je tato firma ještě na trhu…..Neochota,arogance nedoručování v jimi udaných dnech,hodinách….Souhrně: všechno špatně.
Dobrý den Honzo, rádi bychom prověřili Váš případ, prosíme, kontaktujte nás na adrese info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku. Děkujeme
Za mě GLS už třikrát špatná zkušenost! Když je možnost jiného dopravce GLS bych nikdy nevybrala.
Jeden den došel email, že zítra doručí balík, jednalo se o koberec. Chtěla jsem nastavit termín doručení, ať je doma manžel. Mám doma miminko a bydlíme ve čtvrtém patře bez výtahu. Balíček nešel vyhledat. Další den napsali v osm hodin, že ho mezi 8.15-10.30 doručí. Vedla jsem staršího syna do školy, tak jsem musela spěchat domů kdyby dojeli. Manžel už si to nemohl zařídit v práci.. potom chlap zavolal, vůbec nešel v telefonu slyšet a začal vysvětlovat kde je, ať si dojdu. Řekla jsem mu, že je to koberec a mám doma miminko.. tak s odporem odvětil, že teda dojede. Došla jsem dolů, od telefonánu to bylo 5 minut a chlápek tam nechal balík za 4 tisíce a odchází. Uviděl mě, tak se vrátil a začal nadávat, že nemůže na každýho čekat a že si teda nemám objednávat balíky. Strašný! Už nikdy, raději i jinýho prodejce. U PPL jsou vždycky všichni milí. Taky nebyl jediný slušný řidič..
Abych jenom nehatila, tak balíček byl nepoškozený a dorazil brzo. Až na to, že ho chlápek dal do kaluže. Asi naschvál..
Dobrý den paní Vendulo, mrzí nás, že opakovaně máte špatnou zkušenost s GLS a rádi bychom znali jméno kurýra, který k Vám jezdí. Proto Vás prosíme o zaslání e-mailu na adresu: info@gls-czech.com s číslem balíku, zjistíme si sami a sjednáme nápravu. Děkujeme.
Bylo by moc fain, kdyby GLS si poridilo normalni system informovani zakazniku na priblizny cas dodani zasilky. To bych vasim kuryrem moc ulevilo, vznikalo by min stresovych situaci a oni by min na zakazniky rvali. Dnes bez predchozi sms a mailu kuryr se snazil vyzvednut u me zasilku, volal hned od baraku, a odmitl pockat 2 min, az zalepim zasilku paskou. Zacal rvat a rekl ze on SMSky neposila a cekat nemusi.
Dobrý den Dario, velmi se za chování kurýra omlouváme. Velmi intenzivně pracujeme na tom, aby byli všechny balíky avizovány příjemcům a své balíky tak očekávali. Tyto případy by se tak již neměly opakovat.
Divím se že jsem to s GLS znova zkusil. Objednal jsem si akrylové barvy, ale kvůli tomu že vůbec netopíte v autě tak zamrzly a vyschly. Tohle se mi u žádné jiné služby nestalo. Rozhodně nedoporučuji
Dobrý den Martine, dle našich Všeobecných obchodních podmínek negarantujeme stálou teplotu v našich autech, ani v kontejnerech. Zboží, které je tedy citlivé na teplotu, je zcela vyloučeno z přepravy. S tímto faktem je odesílatel vždy srozuměn, takže nás udivuje, že takové zboží poslal přes GLS.. Obecně barvy jsou vyloučeny z přepravy. Prosíme Vás proto o zaslání informace na náš e-mail info@gls-czech.com , jaké bylo číslo balíku, vyřídíme celou situaci s odesílatelem. Děkujeme