GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic

Totální h**** tato společnost !! Dnes měl být doručeno balíček mezi 8-17 hod.a nikde nic ani SMS prostě žádné reakce už nikdy více s touto společností GLS = Česká pošta možná někdy dorazí, a to sedím celý den doma a čekám na řidiče.
Dobrý den Marcelo, mrzí nás, že jste měla zpoždění v doručení Vašeho balíku, pošlete nám přepravní číslo, prověříme, proč jste o doručení nebyla lépe informována. Děkujeme
Nejhorší přepravní společnost.Už nikdy?!!!!!
Dobrý den, rádi bychom znali podrobnosti, abychom mohli sjednat nápravu. Prosíme Vás tedy o zaslání detailů na adresu info@gls-czech.com Velmi děkujeme.
Ať je tu i nějaká kladná recenze :D — Kurýr se mnou komunikoval, byl milý, balíček doručil v perfektním stavu. Měl dorazit mezi 9:30-12:30 a dorazil ve 13:00 což je docela ok:)
Byla jsem spokojená.
Dobrý den Emo, děkujeme za kladné hodnocení, velmi si jej vážíme.
Nejhorší společnost co jsem poznal. Už i Česká pošta je lepší.
Nulová komunikace, nulové doručeni zboží, výmluvy pouze přes email.. “ nedovolate se kurýrovi ani společnosti. Jejich odpověď proč zboží nebylo doručeno: . .pravděpodobně kurýr volal, a byl tam“ …Nemají ponětí kde jim kurýr jezdi a jak NE-komunikuje se zákazníkem, neschopnost dodat zboží a spojit se se zákazníkem. Naprosté selhání neschopného managementu a kurýrů. Základ úspěchu je komunikace , tady není žádná, ani snaha. NEDOPORUČUJI TUTU FIRMU GLS,
NELZE HODNOTIT JINAK NEŽ NAPROSTÁ NULA a i to je moc !!!!
Dobrý den Pavle, velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost s GLS a rádi bychom prověřili detaily. Prosíme Vás o zaslání detailů na adresu info@gls-czech.com , sjednáme nápravu. Děkujeme.
Již po několikáté se mi (u zásilky ze zahraničí) stalo, že GLS zaevidoval do přepravy pouze moje křestní jméno jako adresáta, načež zásilku nedoručil z důvodu chybějících adresních údajů. Musel jsem pak psát na podporu, kompletní jméno+příjmení jim doplnit a čekat další den na opakované doručení.
Cca po 2 letech, kdy jsem opět objednával s dopravou GLS, došlo ke stejné chybě znovu. Evidentně v systému vůbec nic neopravili.
Dobrý den Jiří, za kompletně poskytnuté údaje o příjemci odpovídá vždy odesílatel. Přepravce vždy nakládá s daty, které od odesílatele obdrží, dovolíme se tedy informovat, že chyba není na straně přepravce. Můžete nám poslat detailní informace na e-mail info@gls-czech.com , abychom mohli prověřit? Děkujeme.
Pomaly strácam nádej, že existuje kompetentná kuriérska služba. Prvýkrát zásielku nebolo možné doručiť, pretože boli potrebné „upresňujúce informácie“ – po telefonáte som zistila, že to znamená iba toľko, že kuriér nie je schopný zavolať na slovenské číslo, čo je zaujímavé, pretože pri predchádzajúcich dvoch doručeniach s tým žiaden problém nebol. Teraz čakám na druhý pokus o doručenie a nemôžem sa pohnúť z bytu, nakoľko absurdnú dobu doručenia od 8:00 do 17:00 sa kuriér ani len nenamáha upresniť ďalšou smskou. Hrôza, človek si už radšej všetko pošle do zásielkovne a peši si po to sám zájde, pretože i to je rýchlejšie než využiť akéhokoľvek kuriéra.
Dobrý den, při doručování není nutné čekat na kurýra, v ČR máme několik stovek našich výdejen, pokud tento způsob preferujete. V den doručování rovněž upřesňujeme časové okno pro doručení, čas 8-17Hod je vždy v komunikaci den předem a vždy v den doručení upřesňujeme. Pokud se Vám stalo, že jste neobdržela upřesňující e-mail, prosíme Vás o zaslání detailů na adresu info@gls-czech.com , individuálně prověříme. Děkujeme
Musím říct, že teď objednávám velmi často. Od doby, kdy objednávám na Brno 2 (Bratislavskou), tak jsem s GLS velice spokojená, tuto trasu jezdí jeden moc příjemný a spolehlivý dopravce. Vždy když objednávám v nějakém obchodě, tak doufám, že pro obchod rozváží GLS, protože mám zatím s tímto dopravcem velice dobré zkušenosti. Takže určitě doporučuji.
Dobrý den Lucie, děkujeme Vám, velmi si Vašeho hodnocení vážíme.
Koukám, že se na vaše kurýry opravdu nedá spolehnout! Škoda, že jsem si ty recenze nepřečetla dřív, telefonické domluvě s kurýrem, že balík zadá na náhradní doručení druhý den, bych ani za mák nevěřila. Mockrát mu děkuji, že jsem si brala volno úplně zbytečně a mám díky němu zkažené – už tak zkažené – Velikonoce. A omlouvám se paní na zákaznické lince, byla jsem nepříjemná, ale její laxní přístup mi moc nepomáhal.
Dobrý den Veroniko, mrzí nás, že jste nedostala svůj balík včas, vynasnažíme se tuto chybu neopakovat.
Využíváme GLS a za ty leta max jednotky zpoždění zásilek, ztráty minimální.
Dobrý den Lukáši, velmi Vám děkujeme za toto kladné hodnocení, vážíme si toho.
Obecně proti společnosti nic nemám, chyba byla na straně řidiče – vůbec se nesnažil balík doručit
Dobrý den Ivano, za jednání kurýra se velmi omlouváme, pokud nám zašlete na e-mail info@gls-czech.com číslo balíku, zpětně s kurýrem sjednáme nápravu, aby se situace již neopakovala. Děkujeme