GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

858 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Bylo by moc fain, kdyby GLS si poridilo normalni system informovani zakazniku na priblizny cas dodani zasilky. To bych vasim kuryrem moc ulevilo, vznikalo by min stresovych situaci a oni by min na zakazniky rvali. Dnes bez predchozi sms a mailu kuryr se snazil vyzvednut u me zasilku, volal hned od baraku, a odmitl pockat 2 min, az zalepim zasilku paskou. Zacal rvat a rekl ze on SMSky neposila a cekat nemusi.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Dario, velmi se za chování kurýra omlouváme. Velmi intenzivně pracujeme na tom, aby byli všechny balíky avizovány příjemcům a své balíky tak očekávali. Tyto případy by se tak již neměly opakovat.

  2. Divím se že jsem to s GLS znova zkusil. Objednal jsem si akrylové barvy, ale kvůli tomu že vůbec netopíte v autě tak zamrzly a vyschly. Tohle se mi u žádné jiné služby nestalo. Rozhodně nedoporučuji

    • Dobrý den Martine, dle našich Všeobecných obchodních podmínek negarantujeme stálou teplotu v našich autech, ani v kontejnerech. Zboží, které je tedy citlivé na teplotu, je zcela vyloučeno z přepravy. S tímto faktem je odesílatel vždy srozuměn, takže nás udivuje, že takové zboží poslal přes GLS.. Obecně barvy jsou vyloučeny z přepravy. Prosíme Vás proto o zaslání informace na náš e-mail info@gls-czech.com , jaké bylo číslo balíku, vyřídíme celou situaci s odesílatelem. Děkujeme

  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Naprostá neochota cokoliv řešit nebo prověřit, co se se zásilkou stalo, arogantní a strojový přístup.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Myslel jsem , ze už horší dopravce než…. není, ale GLS ukázalo, že je a ještě ho s přehledem přeskočil. Nebudu zde psát svůj dlouhý příběh, ale z jejich strany chyba, chybu přiznali, ale náprava žádná i když jsem jim dal několik návrhů. S tímto dopravcem už NIKDY. To raději poštovní holub.

  5. Včera mi přišla SMS, že mezi 9.30 – 12.30 mi kurýr přiveze Zásilku. Čekám na telefon, že je před domem, ale místo toho přišla zpráva, že jsem nebyla k zastižení. Volám na telefonní číslo toho kurýra, protože to byla naprostá lež. Pán byl naprosto arogantní a drzý, že na to nemá čas.
    Myslím, že firma, pro kterou pracují zaměstnanci s takovým jednáním, moc dobrou reklamu nemá. Jsem z Liberce a služby GLS už radši nikdy nepoužiju.

    • Dobrý den Pavlo, mrzí nás Vaše zkušenost s GLS, prosíme Vás, kontaktujte nás na e-mail: info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku, obratem prověříme, o kterého kurýra se jedná a zajistíme, aby se situace neopakovala. Děkujeme.

  6. Dobrý den,

    doručování, které popisujete, je pro nás nepřípustné. Prosíme Vás proto, pošlete nám přepravní číslo balíku na náš e-mail: info@gls-czech.com Obratem prověříme, o jakého kurýra se jedná a podnikneme další kroky, aby se toto již neopakovalo. Děkujeme.

  7. Nedostala jsem e-mail ani SMS o doručení. Přišla mi zpráva ve stylu: vezu vám balík, zavolejte mi. Jako kdo, nebo co? Zavolala jsem a řidič mi řekl, že je před barákem. Oznámila jsem mu, že jsem v práci a žádná zpráva o doručení mi nepřišla, on mi řekl, že to není jeho problém. Následně mi volala paní, jestli opravdu chci své zboží, když jsem ho odmítla převzít. Vysvětlila jsem, co se stalo. Odpoledne jsem volala na GLS a paní mi řekla, že takové SMS neposílají a dokonce mi balík zapřela. Prý na takovou adresu tam balík nemají. Řekla, ať si zavolám za chvíli a co myslíte, nikdo to nebral. Po 20 minutách jsem to vzdala. A to nebyla jediná špatná zkušenost. Dnes mi SMS přišla, ale řidiči se na uvedené číslo nelze dovolat, tak čekám, co zase bude. Jsem znechucená.

    • 3
      Rychlost doručení
      100
      Jednání se zákazníkem
      20

      Já se teď GLS snažím co nejvíce vyhnout. Avšak ne vždy to je možné. Již nějakou dobu k nám jezdí velice neochotný řidič a je mi velice nepříjemné s ním komunikovat. Už několikrát se stalo, že mne do telefonu přemlouval,aby mohl balík nechat v Parcelshopu. Vždy je k tomu nějaký důvod…po těch všech zkušenostech je evidentní, že k nám nechce zajíždět. Bydlíme asi kilometr od města, osamocený dům, avšak vede k nám normální silnice. Žádný jiný přepravce problém nemá. Nejsem stěžovací typ, ale dnes už mě to opravdu naštvalo. Opět telefonát, že by to chtěl nechat v Parcelshopu, protože sníh. Slušně jsem ho požádala, jestli by to k nám alespoň nezkusil, že silnice je normálně sjízdná. Chvíli jsem pak poslouchala, jak mi něco naštvaně vysvětluje (je to Slovák a ve spojení se špatným zvukem v telefonu mu často nerozumím). Nakonec přijel, ale vůbec semnou nekomunikoval. Pozdravila jsem ho, poděkovala za balík a rozloučila se a on nepromluvil ani slovo….když opomenu to, že dovoz domů je mnou placená služba a mám nárok na to, aby mi balík dovezl, velice mě mrzí, že se ani nesnaží pochopit, že je pro mě Parcelshop velký problém. Nemám řidičák a doma malé miminko. Bydlíme na prudkém kopci a dostat se s kočárkem do města je nemyslitelné. Přítel jezdí z práce pozdě odpoledne a otevírací dobu parcelshopu by nestihl. Tedy nemám jak se pro balík do města dostat. Dovoz je jediná možnost. Snažím se mu to vysvětlit pokaždé, ale stejně je vždy naštvaný. Tedy pokud je možnost, raději volím jiné přepravce, kteří s dovozem nemají problém.

      Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Evo,

      Vámi popsaná situace je velmi zvláštní, protože dle adresy nedokážeme balík vyhledat. Prosíme Vás, pošlete nám přepravní číslo na náš e-mail: info@gls-czech.com , abychom prověřili, kdy jsme doručovali, který kurýr a proč Vám nepřišly avizace. Děkujeme

      • 5
        Rychlost doručení
        100
        Jednání se zákazníkem
        100

        Veliká spokojenost.
        Míle chování. Rychlé doručení v předem daném termínu. Kurýr mi zavolal 10 minut před doručením balíku. Vše proběhlo v pořádku.

        Klady: Rychlost doručení Chovaní
        Zápory: Nic
        Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 1
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    10

    Veliká nespokojenost.
    Jedná se o GLS službu ve Veselí n./Luž.

    Bohužel objednávám z e-shopu, kde jediné doručení je přes GLS, takže s tím nic neudělám.

    Klady: Nic
    Zápory: •Řidič sprostý už do telefonu, absolutně nereprezentativní jednání ve stylu: “Dobrej, vezu balík, bude to dneska za prachy jo.”. •Nikdy mě nikdo nekontaktoval, že mi balík vezou. •POKAŽDÉ když mi vezou balík, tak řidič vystoupí z auta, zazvoní a položí balík před dveře a odejde a ani nepočká zda mu někdo otevře, aby balík převzal. Bydlíme ve městě v rušné ulici a takhle nám tam už několikrát nechal balíky, některé byly třeba za 4000,- !!!
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 2.5
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dobrý den,
    při první objednávce, se kurýr ani neobtěžoval zavolat, a nechal balík ve sněhu před brankou, kdybych nešla pro letáky, tak ani nevím, že už balík přivezli, nehledě na to, že balík si mohl kdokoli odnést, jelikož byl před tou brankou :)
    při ruhé objednávce kurýr hodil s obejdnávkou o zem za branku, zazvonil a ihned odjel :)

    Klady: rychlé doručení
    Zápory: házení se zásilkou o zem
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Adélo,

      doručování, které popisujete, je zcela nepřípustné. Prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail: info@gls-czech.com , obratem prověříme, o jakého kurýra se jedná a zahájit tak opatření, aby se to neopakovalo. Děkujeme.

  10. Reply
    Denisa Roučková 21.1.2021 v 14:34

    GLS služby už nikdy nebudu používat. Změnila jsem si adresu kam balíček mají doručit, druhy den přišla sms ze balíček doručí od 8 do 17:00 hodin.. v 9 hodin telefon a bylo mi oznámeno že kurýr je na místě , slušně jsem mu řekla ze ještě nejsem na adrese ze tam budu za 5 minut ze mi akorát přišla zpráva ze balíček bude doručen od 9:00-17:00 ze se mi neozvali včas předem, když jsem mu řekla tohle nemyslíte vážně 5 minut tady rozhodne čekat nebudu, kde jste jako?! Slušně jsem mu řekla ať je tak hodný se jde se podivat zda u nás v praci někdo je ze to tam muže nechat když není ochotný počkat. Na to mi opět řekl ze v žádným případě nebude vycházet z auta ze na to není placenej. Nakonec mi to přivezl před barák ( 1minuta cesta autem od práce ). Auto neoznačené jen mala bílá dodávka. Vylezl kluk s otázkou budete platit hotove nebo kartou? Já ze hotově ( balíček stal 678,- ). Dala jsem mu tisícovku a on mi odcekl ze budu platit kartou ze nemá zpatky ( nařídil mi jak já budu platit ) kartou jsem neplatila!. Vrátil mi peníze, balíček mi hodil ani mi nerekl nashledanou. Nezlobte se na mě , ale jak tyhle lidi můžete zaměstnávat, když nejsou ochotný dělat tuhle praci, co tady čtu tak nejsem první a ani poslední s takovou zkušenostní. Když to ty lidi nebaví tak ať to nedělají a sedí radši doma na prdeli!!! Strašný , GLS službě se budu vyhýbat velkým obloukem.

1 37 38 39 40 41 43

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo