GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

853 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Soňa Kolesíková 28.6.2024 v 14:33

    Tento týden jsem velmi nespokojená…hledám balík a podle vašich záznamů se ukazuje, že byl doručován tento týden 3x. Není to pravda….s doručovatelem jsme zvyklí spolupracovat, když nejsem na adrese, hledám si ho na trase…dává vědět dopředu…tento týden ani jenda zpráva, ani o tom, že balík důručují…celou dobu jsem si myslela, že ještě nedorazil do republiky…NIkdy nebyli problémy, ale teď v době dovolených se toto nedělá…Balík nejspíš pošlou pry zpátky, pokud to nezačnou řešit hned. 3 dny leží na DEPU a ani čárka p tom….Jsem naštvaná, jak čert…Při domluvě s doručovatelem jsem pochopila, že tam ani nebyl…

    • Dobrý den Soňo, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Avizační zprávy k balíkům nastavuje vždy odesílatel a záleží tedy na něm, zda službu k balíku nastaví. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

  2. Před 6 dny jsem si objednala vyzvednutí balíků (vratky)a nahlásila si dovolenou.
    Celý den jsem čekala na kurýra , který se má ráno nahlásit a neudělal to.Proto jsem kontaktovala e-mailem zákaznický servis .Ve 13.30 mi bylo oznámeno, že to popletli,takže kurýr přijede někdy zítra.
    Když jsem se dovolala na zákaznický servis s tím, že zítra již nedostanu ze dne na den dovolenou a aby kurýr přijel po 15,oo hod., NEDOKÁZALA MI POMOCT!
    Neumíte napravit co jste pokazili!!

    • Dobrý den Věro, Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Čas vyzvednutí závisí na trase kurýra a počtu balíků v daný den a není možné ho dopředu nastavit. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom prověřili k čemu došlo. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

  3. Běžně recenze nepíšu, ale tahle situace už mě opravdu zvedla ze židle! Obdržela jsem 20.6.24 e-mail s informací, že můj balík bude toho dne doručen v čase 10:30-12:30.
    V 11:13 téhož dne mi přišla smska, že balík byl uloženy do ParcelShopu. Podotýkám, že celé dopoledne jsem byla doma! Kurýr NEZVONIL, NEVOLAL! Jak je možný, že si kurýr dovolí balík odvýst dle svého uvážení do ParcelShopu když mám jasně uvedenou dopravu domů?!!! Po zaslané smsce bylo několikrát kurýrovi voláno… kurýr to samozřejmě nebral. Na GLS zákaznické lince jasně řekli, že mají zákaz dávat balíky v tomto případě do Parcelshopu a že nám balík bude doručen do dvou dnů na uvedenou adresu. Fajn…
    Dneska je středa, přijde sms o doručení mezi 16-18h. Tak volám kurýrovi, domluvím se s ním na převzetí balíku od rodinného příslušníka a na kurýra žádost mu posílám sms s tel. číslem na rodinného příslušníka, aby kontaktoval jeho než přiveze balík. A hádejte co, je 17:45h a kurýr nikde… volám mu 2x a opět kurýr telefon nezvedá tak že opět volám na GLS zákaznickou linku protože tohle mi fakt už nepřijde normální. Domluva je nyní taková že balík mají doručit zítra. Tak jsem zvědavá .
    GLS společnost nedoporučuji ani v tý nejkrajnější situaci! Jedním slovem katastrofa! Buďto zaměstnávejte spolehlivý a normální lidi, nebo se na to vyserte! 🤦‍♀️ ‍Kdybych mohla dát-5 hvězd, tak si pište že je máte. Už nikdy víc, děkuji za zkušenost.

    • Dobrý den Nikolo, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Kurýr může standardně uložit balík do výdejního místa až po domluvě s příjemcem. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popisu situace na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    NEPOSÍLAJÍ INFORMACE KDY BUDOU DORUČOVAT. PAK SE MÁ ČLOVĚK DOČKAT BALÍKU. NEJHORŠÍ SPOLEČNOST

    Klady: NIC
    Zápory: NEPOSÍLAJÍ INFORMAČNÍ MAIL ANI SMS KDY BUDOU DORUČOVAT, ŘIDIČ NEVOLÁ NA UVEDENÝ KONTAKT.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Petře, informační zprávy jsou odesílány pouze v případě, že odesílatel k balíkům tuto službu nastaví. Povinností kurýra je na adresu přijet a zazvonit, většina kurýrů však volá, když se na adresu blíží nebo na adrese již jsou, záleží však, zda je telefonní kontakt u balíku uveden. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme

  5. Reply
    Daniel Schubert 19.6.2024 v 16:58

    Katastrofa. Jedno tričko z Anglie, u kterého je navic prokazatelně uhrazeno DPH prodejcem a posílají 5 papíru k vyplnění navíc v angličtině a v Excelu. Nemám Office tak to ani nemůžu vytisknout , ani vyplnit. Chtějí snad i číslo slipu kvůli proclení trička za 1164 Kč včetně DPH a dopravy. Nestačí jim zaslání objednávky, kupní smlouvy -faktury a doklad o zaplacení. Všem jiným to stačí k proclení, ale GLS ne. Navíc mám zplnomocnit nějakého Ingu / Ing/, aby mě zastupoval, kde se nic platit nebude jak mi GLS napsalo. Neskutečně. Požádal jsem si o vrácení peněz prodejcem, nebo zaslání jinou společnosti. Zlatá ČP, DPD a další.

    • Dobrý den, v případě balíků ze zemí mimo EU je potřeba balíky celně odbavit. Pro celní řízení potřebujeme vyplnit určité dokumenty a údaje, bez kterých není možné balík proclít. Každá přepravní společnost má svá pravidla v případě těchto balíků. Děkujeme za pochopení.

  6. 1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nejhorší společnost! Nezvednete telefon , tak už nepřijdou- dokonce lžou, že zvonili. Mám miminko , jsem stále doma. Arogantní, drzí.Kdyby byla možnost jine společnosti vždy zvolíme jinou. Když musím mít GLS lituji peněz za dopravu!! Vždy to samé , když mi pán tvrdil , ze mě na zvonku nenašel , šla jsem mu jméno ukázat a to před tím tvrdil, ze zvonil. Hrozné, strašné- NEDOPORUČUJI!!

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Lucko, Vaše negativní zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popisu situace na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit s příslušným depem. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  7. Nejste schopni doručit zásilku po 15 hodině i když jsem si dopravu zaplatil!!!!!! S řidičem velice špatná domluva!!!!!!

    • Dobrý den Karle, čas doručení není garantovaný, vždy záleží na trase kurýra a počtu balíků na konkrétní den. Kurýři se snaží příjemcům vycházet vstříc v rámci svých možností a tras. Děkujeme za pochopení.

  8. Nejhorší přepravní služba!!! Dnes mi doručovali balík v čase 12.30-14.30h,ve 12.36h pouze prozvonení tak jsem 4x volala zpět, samozřejmě nikdo to nezvedl.
    Zavolala jsem přímo na depo,kde mi bylo sděleno že to prověří,asi po pěti minutách jsem zkusila zavolat opět kurýrovi a on to zvedl a sdělil mi že do patnácti minut je u nás.Po 23 minutách mi přišla zpráva, že si mám balík vyzvednout v boxu! Opět jsem mu volala a on tvrdil,že se mi nemohl dovolat,na telefonu žádný zmeškaný hovor!!!
    Opravdu tuto společnost nebudu nikde doporučovat.

    • Dobrý den Lenko, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Kurýr může standardně uložit balík do výdejního místa až po domluvě s příjemcem. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popisu situace na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  9. Info o doručení ve čtvrtek 14:30-16:30,potom v pátek 14:00-16:00,a nakonec doručí v pondělí 10:30-12:30 asi?

    • Dobrý den Jaroslave, tato situace nás velmi mrzí. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli doručení balíku prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

  10. Dobrý den NIKDY se nespoléhejte na doručení zásilky od Gls. Objednala jsem si dálkový ovladač od firmy Vat elektronice firma mi vyšla vstříc a pochopila urgentnost objednávky (objednala jsem 8.5)s tím že do pátku budu zásilku mít. Když nic nepřišlo volala jsem na Gls, kde mi po 25 min čekání znudena operátora sdělila, že balík je na depu v Jihlavě a že snad přijde v pondělí. Už NIKDY ale opravdu NIKDYnekuryr
    Je to děs

    • Dobrý den Mileno, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli prověřit proč došlo ke zpoždění v doručení. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti

1 2 3 4 5 6 42

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo