GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Celý den jsem doma a v 7:10 ráno mi přijde email, SMS nic, že jsem nebyla k zastižení, takže to dali na parcelshop. Nejbližší parcelshop mám kolem 20 km. Rozhodně nedoporučuji.
Nezavolaji, prisla jen SMS nezastižen, pritom jste celý den doma.. Řidič navic ještě lže, zaplatite dopravu a on Vám to doveze do ParcelShopu, pritom jste celý den doma. Ještě jste navíc bez auta a on, že si mam rict sousedovi? Neskutečný jednani..
Se společností GLS jsem nadmíru spokojený. Do doby, kdy jsem narazil na jeden e-shop, který mi nabídl vedle České pošty jako přepravce právě jen GLS, jsem se spokojil se službami PPL, na které taktéž nedám dopustit. Stačil mi však průběh doručení prvního balíčku přes GLS a nemůžu si tuto společnost vynachválit, od té doby ji volím opakovaně i na jiných e-shopech, které to umožňují. :)
Trasování zásilky je přehledné, doručení do druhého dne od převzetí bylo doposud pokaždé dodrženo, je udržován opravdu vysoký standard. Řidič je vskutku příjemný, před příjezdem vždycky zavolal a u domu byl během chvilky či už během hovoru. Balíčky mi vždycky došly neporušené.
Zkrátka naprostá spokojenost, vyhovuje mi, že je mi znám časový rámec, kdy mám zásilku očekávat, a na den doručení jsem se taktéž mohl pokaždé spolehnout. Bohužel, jak to tak bývá, častěji se ozývají ti nespokojení – proto mi přišlo fér uvést zde i kladnou recenzi. Kdybych s GLS zkušenost neměl, zdejší příspěvky by mě téměř jistě odradily, což je velká škoda.
Dobrý den Richarde,
velmi Vám děkujeme za kladné hodnocení a opravdu velmi si jej vážíme.
Přijde mi, že sem recenze píší hlavně lidé kteří mají se službou nepříjemnou zkušenost. Proto bych sem chci také přispět.
Moje zkušenost byla upravdu skvělá. Balíček byl doručen hned druhý den poté co byla zásilka připravena. Chvíli před dodání mi zavolal kurýr, že už se blíží. Dodávka proběhla bez problémů – řidič byl slušný a když jsem si v něčem nebyl jistý ochotně poradil.
Věřím, že pokud nebudete mít vážně smůlu, můžete se na GLS spolehnout.
nejhorší přepravní společnost, tupí a arogantní řidiči.
Snad nejhorší přepravní služba, která snad už konkuruje jen Česká pošta.
Nejsou schopni ani zavolat že se bude doručovat.
Ve finále se ani neobtěžují k doručovací adrese dojet, rovnou na internet do sledování zásilek napíšou „nezastižen na adrese“.
Nejhorší dopravka kterou jsem kdy zažil. Nemá cenu platit doručení domů když se ani neobtěžují na adresu dojet!
Balík odvezen rovnou na ParcelShop
Naprosto nespolehlivý dopravce,horší jak Česká pošta,zásadně nedoporučuji využívat jejich služeb.SMS oznámí dopoledne dvouhodinové rozmezí doručení zásilky a odpoledne další SMS,že je zásilka uložena v ParcelShopu na druhém konci města s tím,že si ji tam za draze zaplacenou dopravu mohu osobně vyzvednout.Neskutečné,neprofesionální jednání.
Dodali brzo, volali a kurýr působil normálně
Ale! Lhali o váze mého balíku!
Dvě hvězdičky za to, že se systém sekne v nule při vážení? Balíky nad 40KG přepravce nedoručuje, takže info ohledně 160kg je úsměvné a očividně chyba. Za to 1* při „Jednání se zákazníkem“ to už je těžké se lidem zavděčit