GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
NEPOSÍLAJÍ INFORMACE KDY BUDOU DORUČOVAT. PAK SE MÁ ČLOVĚK DOČKAT BALÍKU. NEJHORŠÍ SPOLEČNOST
Dobrý den Petře, informační zprávy jsou odesílány pouze v případě, že odesílatel k balíkům tuto službu nastaví. Povinností kurýra je na adresu přijet a zazvonit, většina kurýrů však volá, když se na adresu blíží nebo na adrese již jsou, záleží však, zda je telefonní kontakt u balíku uveden. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme
Katastrofa. Jedno tričko z Anglie, u kterého je navic prokazatelně uhrazeno DPH prodejcem a posílají 5 papíru k vyplnění navíc v angličtině a v Excelu. Nemám Office tak to ani nemůžu vytisknout , ani vyplnit. Chtějí snad i číslo slipu kvůli proclení trička za 1164 Kč včetně DPH a dopravy. Nestačí jim zaslání objednávky, kupní smlouvy -faktury a doklad o zaplacení. Všem jiným to stačí k proclení, ale GLS ne. Navíc mám zplnomocnit nějakého Ingu / Ing/, aby mě zastupoval, kde se nic platit nebude jak mi GLS napsalo. Neskutečně. Požádal jsem si o vrácení peněz prodejcem, nebo zaslání jinou společnosti. Zlatá ČP, DPD a další.
Dobrý den, v případě balíků ze zemí mimo EU je potřeba balíky celně odbavit. Pro celní řízení potřebujeme vyplnit určité dokumenty a údaje, bez kterých není možné balík proclít. Každá přepravní společnost má svá pravidla v případě těchto balíků. Děkujeme za pochopení.
Nejhorší společnost! Nezvednete telefon , tak už nepřijdou- dokonce lžou, že zvonili. Mám miminko , jsem stále doma. Arogantní, drzí.Kdyby byla možnost jine společnosti vždy zvolíme jinou. Když musím mít GLS lituji peněz za dopravu!! Vždy to samé , když mi pán tvrdil , ze mě na zvonku nenašel , šla jsem mu jméno ukázat a to před tím tvrdil, ze zvonil. Hrozné, strašné- NEDOPORUČUJI!!
Dobrý den Lucko, Vaše negativní zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popisu situace na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit s příslušným depem. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Nejste schopni doručit zásilku po 15 hodině i když jsem si dopravu zaplatil!!!!!! S řidičem velice špatná domluva!!!!!!
Dobrý den Karle, čas doručení není garantovaný, vždy záleží na trase kurýra a počtu balíků na konkrétní den. Kurýři se snaží příjemcům vycházet vstříc v rámci svých možností a tras. Děkujeme za pochopení.
Nejhorší přepravní služba!!! Dnes mi doručovali balík v čase 12.30-14.30h,ve 12.36h pouze prozvonení tak jsem 4x volala zpět, samozřejmě nikdo to nezvedl.
Zavolala jsem přímo na depo,kde mi bylo sděleno že to prověří,asi po pěti minutách jsem zkusila zavolat opět kurýrovi a on to zvedl a sdělil mi že do patnácti minut je u nás.Po 23 minutách mi přišla zpráva, že si mám balík vyzvednout v boxu! Opět jsem mu volala a on tvrdil,že se mi nemohl dovolat,na telefonu žádný zmeškaný hovor!!!
Opravdu tuto společnost nebudu nikde doporučovat.
Dobrý den Lenko, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Kurýr může standardně uložit balík do výdejního místa až po domluvě s příjemcem. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popisu situace na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Info o doručení ve čtvrtek 14:30-16:30,potom v pátek 14:00-16:00,a nakonec doručí v pondělí 10:30-12:30 asi?
Dobrý den Jaroslave, tato situace nás velmi mrzí. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli doručení balíku prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Dobrý den NIKDY se nespoléhejte na doručení zásilky od Gls. Objednala jsem si dálkový ovladač od firmy Vat elektronice firma mi vyšla vstříc a pochopila urgentnost objednávky (objednala jsem 8.5)s tím že do pátku budu zásilku mít. Když nic nepřišlo volala jsem na Gls, kde mi po 25 min čekání znudena operátora sdělila, že balík je na depu v Jihlavě a že snad přijde v pondělí. Už NIKDY ale opravdu NIKDYnekuryr
Je to děs
Dobrý den Mileno, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli prověřit proč došlo ke zpoždění v doručení. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti
Jsem tak naštvaná😡Dneska měli doručovať balík,jen prozvonili 0 min 30 sek,a kdyš jsem volala spatki nezvěděli těl. Katastrofa!Bylo to v Příbrami
Dobrý den Irino, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Koukám že sem dáváte jen co se vám hodí, umravněte vaše kurýry a hlavně jim dejte pořádné školení jak se mají k zákazníkovi chovat, divím se že ještě žádnej nedostal přes d****. Jsou drzí a lžou. Depo České Budějovice
Zboží objednané z eshopu bylo rozděleno do dvou balíků. Mělo být doručeno na výdejní místo dnešní den, dokonce přišel i email a SMS že zásilka je připravena k vyzvednutí. Bohužel na výdejním místě byl jen balík 2/2 a balík 1/2 na výdejním místě nebyl. Pracovník výdejního místa nemohl předat balík 2/2 protože údaje k dobirce jsou na balíku 1/2. Byl bych i ochoten zaplatit dobírku za celou zásilku, protože v balíku 2/2 jsou živé akvarijní rostliny, jenže to prý není možné, pouze až bude u nich zásilka kompletní. Na stížnost emailem reagovala GLS odpovědi, že sice balík 1/2 mají datově u nich ale nemají žádnou zprávu zda ho mají fyzicky u nich. A prý se mám obrátit na odesílatele zda mi to opravdu poslal. Nechápu proč já jako zákazník mám vyřizovat komunikaci mezi GLS a odesílatelem. Prostě neuvěřitelný diletantismus, který ani česká pošta nikdy nepřekoná. Tuto společnost nikdy více.
Dobrý den Jirko, pokud se jedná o sérii více balíků, vždy se snažíme doručit kompletní zásilku. Záleží na odesílateli, zda balíky pošle jako sérii či jednotlivé balíky. Pokud máme k balíku pouze přijatá data znamená to, že odesílatel nepředal balík do fyzicky do přepravy, proto je nutné situaci řešit přímo s odesílatelem. Z naší strany je odesílatel informován prostřednictvím automatických reportů. Děkujeme za pochopení.
Špatné
Dobrý den Jane, děkujeme za Vaší recenzi. Čas doručení není garantovaný, vždy záleží na trase kurýra a počtu balíků na konkrétní den. Při uložení balíků do výdejních míst se kurýři vždy snaží vybrat nejbližší výdejní místo od doručovací adresy. Děkujeme za pochopení.
Zkušenost velice špatná, kurýr nedoručil balíky ani 3.den, 3.den přišla SMS, že mi je nechal kdesi na vydejnim místě, telefony nezvedá, řešeno telefonickou stížností,údajně by měl ještě dnes vyzvednout na vydejnim místě a dnes dodat. Nejhorší zkušenost s přepravní společností. Budu žádat uhrazenou cenu dopravy zpět.