GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

858 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dobry den,

    GLS Vrchlabí ~ pochvala řidiči, neuvěřitelně ochotný a lidsky pristup. Tento dopravce je ESO.

    S pozdravem
    Franzova

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Heleno, moc děkujeme za Vaší recenzi. Velmi si jí vážíme! Bylo by možné, nám zaslat přepravní číslo balíku, který Vám kurýr doručoval, na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou pochvalu předat příslušnému kurýrovi, prosím? Děkujeme a těšíme se na další kontakt s Vámi! :)

  2. Reply
    Moric Hindický 22.3.2024 v 13:41
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Společnost se velmi zhoršila od r. 2018,na České straně úpadek.

    Klady: Žádne
    Zápory: Balik dorazi z Německa v pořádku a v ČR jsou bezmocní ho doručit,cestuje po celé ČR neb neumí nikdo přečist PSČ .Stalo se mi to 4 x a info Vám řeknou/holý nesmysl/
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Morici, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit a zajistit nápravu. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  3. NEDOPORUČUJI
    Nejhorší dopravní služba v naší lokalitě.
    Ukládání balíčků jinam než jsem objednala a zaplatila, je zcela pravidelná praxe. Takové mají řidiči příkazy od vedení. Zdá se, že nechtějí platit za pronájem schránek Alzaboxu….
    Arogantní zásady celé společnosti bez ohledu na zákazníky, řidiči jen plní příkazy a politiku společnosti, dle mého názoru.

    • Dobrý den Lído, děkujeme za Vaší recenzi, ačkoliv je negativní. Pokud byl Váš balík uložen do jiného výdejního místa, není to určitě bezdůvodně a zároveň to není spojené s pronájmem schránek, jak uvádíte. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

  4. Absolutně nedoporučuji.
    Jednání doručovatele naprosto arogantní – poprosila jsem, aby doručovatel zazvonil na mamku, když jsem byla ve škole – obrovský problém zazvonit :) to prý dělat nebude.
    Problém byl i dodat papír o potvrzení o převzetí balíčku.

    A mé další zkušenosti jsou takové, že vám balík hodí před barák (kde by ho mohl kdykoliv vzít) i když doma čekáte. Žádný telefonát, žádné zazvonění – nic.

    Rozhodně tuto službu znovu nevyužiji.

  5. Reply
    Michala Havelková 6.3.2024 v 19:38

    Dobrý den, muzete mi vysvetlit jak si muzete dovolit dat balicek na jine vydejni misto? Z jakeho duvodu? Ze ma ridic linou prdel? Proc si asi lide zaskrtavaji kam to chteji, pro srandu kralikum. Kdyby bylo puvodni vydejni misto plne, ale misto preplnene nebylo, sama jsem se byla ptat. Ostuda pro tyto sluzby, radeji ppl nebo zasilkovna!

    • Dobrý den Michalo, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Standardně jsou balíky ukládané na výdejní místa, kam jsou určené. K přesměrování většinou dochází, když nastanou nějaké technické komplikace. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci ověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  6. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší dopravce jakého jsem kdy poznal , nehorázná arogance řidičě který jedná se zákazníkem jako z onucí .Balík nedoručil protože nebude čekat pár minut ( byl pátek 1.3.2024) samozřejmě bez zaslání SMS kdy přijedou, infolinka totálně k ničemu. č.obj.CZ5000017485

    Klady: 0
    Zápory: Totální arogance.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Zdeňko, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Vždy záleží na odesílateli, zda k balíku nastaví avizační služby, aby Vám chodily automaticky generované zprávy o doručení. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom celou situaci prověřili. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

  7. Nejhorší dopravce, nikdy nedodržel termín,jeden balíček jde několik dní ale že by přišla nějaká SMS o změně dodání to ne. Kurýr pro jistotu nedostupný. Člověk čeká že když je dodání od – do tak v té době balík opravdu dostane a ne že čeká doma a nic se neděje.

    • Dobrý den Michaelo, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Záleží na odesílateli, zda k balíku nastaví avizační služby, aby Vám chodily automaticky generované zprávy o doručení. Časy doručení nejsou garantované. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

  8. 0.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    20

    Potom co jsem řešila, že mi balík odvezli někam do Jihlavy místo do Příbrami, tak při dalším doručování měl kurýr v poznámce napsané, aby při doručování zazvonil. To ovšem neudělal a nedal ani jakkoliv vědět, že tady byl (protože sem nejspíš ani nikdy nedojel) a balík rovnou hodil do parcel shopu.

    Tohle je nejhorší doručovací služba s jakou jsem se setkala a pokud to nebude nutné, tak se jí určitě vyvaruju.

    Přínosný(0) Nepomohl(2)You have already voted this
    • Dobrý den Aneto, kurýr by měl balík do výdejního místa doručit pouze po domluvě s příjemcem. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  9. Dobrý den dnes mi Váš kurýr doručoval balíček. Byl velice neomalený,udržoval se na mě dokonce mě nazval i carevnou. Požadovala jsem jeho jméno, aby jsem si na něj mohla stěžovat. Bohužel jméno mi nesdělil. Dokonce po mě vyžadoval OP na který nemá nárok. Když jsem mu řekla, že si pro OP dojdu řekl mi bohužel nemáte ho u sebe ta sbohem a odjel i s mým balíčkem pryč. Tohle je vrchol neprofesionalniho chování.
    V životě se mnou nejednal nikdo takovým drzīm způsobem. Jsem zákazník a ta Vaší službu jsem si zaplatila a balíček mi nebyl dodán. Doufám, že tuhle hroznou zkušenost budete eliminovat tím, že s tímto kuryrem promluvíte a vysvetlite mu zásady slušného chování. Děkuji

    • Dobrý den Jano, popisované chování a postup kurýra určitě není v souladu s pravidly GLS. Bylo by možné nám zaslat přepravní číslo balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou situaci prověřit a zajistit nápravu, prosím? Omlouváme se za komplikace.

  10. 4
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    60

    Dnes doručován balík. Všechno úplně v pohodě. Slečna kurýrka super přístup a velmi milá. Prosím předat pochvalu na Depo 420

    Přínosný(10) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Davide, moc děkujeme za Vaší kladnou recenzi, velmi si jí vážíme! Bylo by možné nám prosím zaslat přepravní číslo balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli pochvalu předat na příslušné depo i kurýrce? Hezký den :)

      • Rozhodně nejhorší dopravce, dnes doručovali poškozené balíky z jejich strany polepono gls páskou, řidič neupozornil na poškození balíku až když jsme si toho všimli a choval se jak arogantní blbec. Po dlouhé době jsme opět vyzkoušeli tohoto dopravce a už nikdy více zlatý PPL

1 4 5 6 7 8 43

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo