United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.
Představení dopravce
Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.
Přehled služeb
Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.
Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.
Sledování zásilek
UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.
Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o mezinárodní přepravě
- Odeslet zásilku
- Sledovat zásilku
- Kalkulace ceny přepravy
- Vyhledat pobočku
- Fakturační oddělení UPS
- Reklamace
Kontakty
- Telefon: +420 233 003 300
- Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice

Dnes mně UPS doručovalo balík. To že zavolali 8 min před příjezdem budiž. Když jsem si chtěl vyzvednout balík bylo mně sděleno, že to jde údajně jen v hotovosti. Když jsem odpověděl, že hotovost nemám ( měl jsem u sebe jen kartu) a musím zpět do domu pro hotovost. Zaměstnec UPS odpověděl, ze mám smůlu a ze nemá čas a i s balíkem odjel. Později jsem se na infolince dozvěděl, že jsem balík odmítl převzít 🙈…. UPS už NIKDY!!!!!!!!!
Tak včera jsem celý den čekal na doručení a nic. Vylhané zprávy SMS o nezdařeném pokusu doručení jsem obdržel navečer. Zvonek mi funguje. Výpadek mobilní operátoři neměli! Zlaté PPL. To už i ta mnohokrát pomlouvaná Zásilkovna je na tom mnohem lépe. Firmu UPS zrušit a neurážet klienty. To je mé doporučení!
Balík byl doručen bez předchozího telefonického upozornění- rozbitá krabice byla pohozena před domem.
Arogantní jednání operátora s následným zavěšením telefonu. Úsudek o slušném jednání pana operátora ponechám na lidech. Zřejmě si neuvědomuje kdo je zákazník a kdo je za stranu služby.
Balik jsem vubec nedostal,Volal jsem, operatorce mi rekla ze kuryier nenasel nase firmu a balik poslal zpet do nemecka.Ani mi nikdo nevolal.operatorka rekla mi kurier nemusi nikomu volat a polozila telefon.Adressa je jecna 15 Praha 2.Prizemi na dvere napsano nazev firmy a ICO atd.
Postovni Zkranku take mame Venku na fasade je Informační firemní cedule.NIKOMU NEDOPORUCUJU
Dorucili jinam bez kontaktování… A ještě lžou…
Avizo o doručování nečekejte, takže je možné, že nebudete doma. Telefonovat vám nebudou, takže pokud zvonky nefungují, máte smůlu. Při velkém štěstí vám dojde mail, že zásilku nebylo možné doručit a je k vyzvednutí. Kde a do kdy, to už nezjistíte, takže vaše zásilka vesele putuje zpět. No comment a never more, bohužel prodejci ze zahraničí UPS využívají celkem často, snažte se jich vyvarovat.
Spokojená nejsem. Dnes mi měli doručit balíček na zadanou adresu. Nikdo nenapsal ani nevolal. Čekala jsem doma a přišla mi SMS, že mi dali balíček na výdejní místo. Volala jsem obratem na to číslo a pan mi řekl, že toho má hodně a nestíhá, tak dal 5 balíčků rovnou na výdejnu. Za mě nepochopitelné. Špatná logistika a plánování rozvozu, klidně bych den navíc počkala, ale pokud si zaplatím doručení na adresu, tak je pro mě komplikace jet do centra v určitou otevírací dobu a chci doručení na adresu. Omluva nebyla žádná, prostě “máte na vyzvednutí týden, tak si to tam vyzvedněte”. Nedoporučuju.
Škoda, že se nedá zadat 0.
Funguje jako Česká pošta: celý den čekám doma, abych se nakonec dozvěděl, že jsem nebyl zastižen. A to já blbec jsem vypláznul 130 euro za jakýsi UPS Saver.
Nikdy víc!!!
Moje zásilka nebyla doručena. Kurýr mě prý na adrese nenašel. Na recepci budovy se asi chudák zeptat neuměl. Měl k dispozici mé telefonní číslo (asi neuměl telefonovat). UPS měla prokazatelně k dispozici mou emailovou adresu, protože mi na ní poslali informaci o převzetí zásilky. To, že se jim nepodařilo ji doručit, mi ale emailem už zvládnout nedokázali. Prý to nedělají. Takže mou zásilku odeslali bez dalšího pokusu o cokoli zpět odesílateli.
Služby UPS velmi nedoporučuji. Raději doporučuji zvolit jinou kurýrní službu, takovou, která dokáže používat telefon a email.