WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnotím tuto dopravní společnost jako nejhorší .NIKDY VÍCE!!!!!!!!!
Celkem v pohodě. V pátek 5.2. po obědě objednány pneu, v 15:43 mail o převzetí zásilky, v pondělí 8.2. 8:16 SMS o doručení mezi 8-11, v 10:36 SMS o doručení mezi 10-13 (z důvodu sněhové kalamity jsem ani neočekával jiný průběh), ve 12:05 kurýr přijel. Prozvonění, kterého jsem si ani nevšimnul :-( O roušku se ani nesnažil :-(
Já Teda sám za sebe nemůžu vytknout nic. Zásilka doručena v čas, i kurýr se trefil přesně na čas, který mi sdělil.. Zásilka v pohodě..
Komentáře mluví za vše…..
2 x mě doručovali balíček, jednou s týdenním zpožděním a ten druhý už byl lepší, tam byli jen 2 dny :D Kdyby přišli aspoň nějaké informace o nedoručení, co si člověk sám nenajde to neví.
Hruza
Neměla jsem s doručením problém, vše včas a v pořádku. Zvolila jsem možnost bezkontaktního doručení, proběhlo vše jak mělo.
U bezkontaktního doručení jsem si nebyla jistá podle návodu, jestli mám volat já, nebo bude volat řidič („kontaktujte řidiče telefonicky) – nakonec ale vysvětleno po zavolání přímo řidičem.
Katastrofa.
Zboží odvezli jinam, než měli. Buď si ho mám vyzvednout, nebo mi ho dovezou, ale nejdřív za dva dny. Že sedím celý den doma a čekám je jim jedno. Řešit se teď nic nebude, babo počkej si. Nikdy víc.
Naprosto neschopný
Naprostá katastrofa ! V den doručení (pondělí) celý den voláme řidiči (5x) a stále nám padá hovor do hlasové schránky. Volali jsme, protože jsme chtěli sdělit, že nejsme doma a chceme využít uložení na výdejní místo na trase řidiče. Ve 13:30 volá řidič z čísla, které jsme marně volali s tím, že je před domem. Opět požadujeme doručení na výdejní místo. Odpověď zní : není to možné, zásilka se vrátí na depo. Požadujeme tedy doručení na středu. V dohodnutý den opět zásilka neopustí depo. Proto volám na linku, že chci vrátit zásilku prodejci a zboží zakoupíme jinde. Operátorka se mi omlouvá a nabízí doručení na výdejní místo, slibuje, že zásilka ještě týž den odpoledním doručením nebo nejpozději další den (čtvrtek) bude na výdejním místě. Ve výpisu trasování se ve čtvrtek objeví nápis: Zásilka nedoručena – vrácena na depo. To už mi dochází trpělivost a v pátek ráno ruším doručení a požadují opět vrácení prodejci. Operátorka se omlouvá se slovy, že z kapacitních důvodu nebylo možné ve čtvrtek zásilku doručit. Toto je naprostý amatérismus.
Po přečtení komentářů jsem se opravdu o svoji zásilku bála…..Nicméně, já nemužu říct ani Ň, zásilku jsem objednala v úterý, ve středu info – předáno dopravci, ve čtvrtek sms s doručením mezi 10-13,11:50 zásilka dopručena, velmi ochotný a příjemný pan řidič.