Uloženka (nově Uloženka by WE|DO)

Ptali jste se někdy, co je to Uloženka? Uloženka se zabývá profesionálními dopravními a logistickými službami pro e-shopy. Čím dál tím více obchodů se zapojuje do sítě Uloženky. Zákazníci často preferují osobní vyzvednutí na výdejně před doručováním přepravci přímo domů nebo na poštu. Jde o levnější a flexibilnější variantu.

1x1.trans - Uloženka (nově Uloženka by WE|DO)

Logo – Uloženka

Představení dopravce

Společnost funguje na území České republiky a na Slovensku. V roce 2020 byla Uloženka s.r.o. převedena na společnost IN TIME SPEDICE s.r.o. Ta je na trhu již od roku 1990. Od té doby doručila desítky milionů zásilek a obsloužila spoustu spokojených zákazníků. V současnosti má více než 1300 výdejních v Praze, Brně, Ostravě a dalších místech po celých Čechách a Slovensku a 200 podacích míst.

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

Uloženka nabízí dvojí služby – pro eshopy a pro partnery. Eshopy mohou jednoduše zadávat zakázky do systému. Uloženka si pak zboží sama vyzvedne, popř. ji eshop sám zásilky zašle. Následně je doručí na výdejní místo zvolené zákazníkem eshopu. V současnosti mezi její partnerská výdejní místa patří i pobočky České pošty nebo Pickup DPD.

Na Slovensku je to Slovenská pošta a Expres kurýr. V porovnání s ostatními přepravci nabízí o poznání levnější služby. Nezařizuje ale dopravu až domů. Mnohé obchody využívají statutu výdejního místa Uloženky. Tito „partneři“ se tak mohou jednoduše zviditelnit a přilákat více zákazníků. V jejich režii je poté urgování zákazníka kvůli vyzvednutí zásilky a případné převzetí platby.

zpět k obsahu ↑

Sledování zásilek

Jakmile dopravce převezme zásilku k přepravě, obdržíte prostřednictvím SMS nebo mailu přepravní kód. Skrze něj pak můžete zásilku jednoduše sledovat online. Platba kartou při vyzvednutí je možná pouze v případě, že to eshop povoluje. Pokud ale zvolíte výdejní místo přes DPD nebo Českou poštu, je nutné platit v hotovosti. Zásilku za vás může vyzvednout kdokoliv, stačí mu k tomu heslo, které je určeno speciálně pro vyzvednutí.

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

zpět k obsahu ↑

Kontakty

Telefon: +420 777 208 204

E-mail: info@ulozenka.cz

Sídlo společnosti: Uloženka, s.r.o. převeden na společnost IN TIME SPEDICE s.r.o., Na hřebenech II 1718/8, 140 00 Praha 4 – Nusle

zpět k obsahu ↑

Hodnocení

9 Hodnocení
Přepravní společnost

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
9
2.7Hodnocení uživatelů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.2
KLADY
  • nižší cena dopravy
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín doručení
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

89 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Daniel 12.1.2022 v 13:21
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    8 den a balíček stále nedorazil. Byla to chyba, tyto recenze jsem si měl přečíst dříve. Netušil jsem, že tento dopravce chodí pěšky. Nemá cenu jsem psát co vyjádřili jiní NESPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI.

    KLADY: Rychlost žádná
    ZÁPORY: O komunikaci jsem se ani nepokoušel. Zvoní a zvoní
    (0) (0)You have already voted this
  2. Reagovat
    RUSALKA 6.1.2022 v 14:39

    NEKOMPETENTNÍ AROGANTVÍ ČESKÁ FIRMA!!!!!
    Připojuji se k výše uvedeným komentářům i hodnocením. Neb jsem si zásilku zaplatila u jiné firmy neměla jsem žádnou možnost výběru dopravce.
    Žádné klady tato firma nemá, jednat s lidmi neumí a ani nechce, arogantnost a neúcta nejen jejich řidíčů (nebraní telefonů ani na popáté, lhaní o dopravě zásilky, posílání sms s čekací dobou (oknem) 12 hodin!!! a poté nedodání……..) k nám lidem je tedy vyšperkována “k dokonalosti”. Po téměř měsíční “komunikaci” s touto firmou (kdy nám měla měsíc dodat již zaplacenou zásilku!!!) a jejími zaměstnanci jsem nabyla přesvědčení, že je k neúctě k práci i lidem asi školí záměrně a šéfové ČESKÉ firmy, kteří mají nést odpovědnost a postavit se k problému čelem se schovávají, nereagují na výzvu o komentář …………a nebo že by neexistovali……?

    V rámci zachování Vašeho psychického klidu tuto firmu nevyhledávejte, ignorujte a pokud to jde vyhýbejte se jí!!!!!

  3. Reagovat
    Jiří 30.11.2021 v 10:13

    Zásilka měla být doručována v pondělí 20. 11. 2021. Z osobních důvodů jsem požádal o změnu doručení na středu 23. 11. Změna byla dopravcem potvrzena. Zásilka nedorazila. Ve čtvrtek jsem volal na zákaznickou linku, kde mně bylo sděleno, že zásilka ani nebyla naložena, ale tento den se už nakládá. Zásilka nedorazila ani tento den, a ani následující pátek. V sobotu 27. 11. dorazila SMS, že zásilka bude doručena nezi 11 a 17 hodinou a bylo uvedeno číslo na řidiče. Zásilka nedorazila, řidič telefon po 17 hodině nebral. Opět jsem volal na zákaznické centrum, kde mně bylo sděleno, že řidič náklad vyložil v depu. Že se moc omlouvají a zaurgují to. Včera, v pondělí 29. 11. jsem našel na stránkách dopravce – sledování zásilky, že mně bude zásilka doručena tento den. Zase nic. Dvakrát jsem psal a stěžoval si na to i emailem. Žádná reakce nebo alespoň omluva a odůvodnění. Týden jsem uvázán doma bez relevantní informace, jak se dopravce zachová dál. Tohoto dopravce už nikdy!

  4. Reagovat
    Martin 10.11.2021 v 10:52

    Hrozny dopravce.nezvedl jsem telefon když volal řidič protože jsem nemohl.za 5min volám zpět a už mě řidič háže hovor do schránky…prostě nejhorší dopravce co může bejt.zlata Česká pošta…

  5. Reagovat
    Pavlína 4.11.2021 v 15:52
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Wedo je opravdu omyl a naprostá katastrofa. Dnes jsem po druhé negativní zkušenosti s tímto přepravcem napsala stížnost jak přepravci, tak prodejci. Zaplatila jsem si doručení na adresu, čekám doma na zásilku a za několik hodin mi přijde sms že mi balíček uložili do sousedního města…? Takže zaplatím za doručení na adresu a nakonec si pro balíček pojedu 30 km…? Navíc jsem si při objednávce zvolila přepravce PPL a pak koukám že byl změněn bez mého vědomí na tyhle neschopné amatéry? Takže já mám jasno. Sama si tohoto přepravce NIKDY nezvolím, a pokud mi prodejce změní přepravce kterého jsem si zvolila, nakupovala jsem u něj naposled. DŮRAZNĚ NEDOPORUČUJI TOHOTO PŘEPRAVCE.

    KLADY: Nic je to katastrofa
    ZÁPORY: Všechno
    (0) (0)You have already voted this
  6. Reagovat
    Tereza 4.11.2021 v 15:51
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Vcera jsem si prozila asi milionte zklamani Ceskou Postou. Ale to jsem jeste netusila, ze CP ma v CR takoveho zdatneho konkurenta! Sluzby prepravce ULOZENKA jsou jednim slovem KATASTROFA. Lidi, v zajmu Vasi vlastni psychicke pohody, neobjednavejte si zbozi s dorucenim od tohoto prepravce. Pokud bych si musela vybrat mezi WEDO (tedy ULOZENKOU) a Ceskou postou, tak skocim z mostu. Ale pokud bych umrit nechtela, tak volim Ceskou postu.

    KLADY: Zadne klady
    ZÁPORY: - na doruceni potrebuji hodne casu - komunikace se zakaznikem 0
    (0) (0)You have already voted this
  7. Reagovat
    Romana 8.10.2021 v 14:54

    Nefunguje systém pro změnu termínu, na maily reakce pozdě, nebo vůbec. Zboží vám dají kam se jim to hodí a je úplně fuk, že je to momentálně s objížďkou cca 30km. Za mě špatné a budu volit firmy, které nedoručují s tímto dopravcem. Neposkytují tel. přímo na řidiče, aby se s ním člověk domluvil na uložení jinde.

  8. Reagovat
    Lucie 29.9.2021 v 17:06

    Nedoporučuji, také špatná zkušenost. Když Vám prodlouží zásilku do čtvrtka, tak ve čtvrtek už si ji ale nevyzvednete, protože poslední den prodloužení už je evidována jako vratka. A nevadí, že paní na výdejně drží baliček v ruce, v počítači je prostě napsáno VRATKA. Na reklamaci nikdo nereaguje už měsíc. Další firma, která o zákazníky nemá sebemenší zájem

  9. Reagovat
    Menclová 23.9.2021 v 16:02

    Zklamání! Celý den čekání po avizu o doručení a nic.
    Musela jsem se sama po mnohých telefonátech na zák. linku dopatrat, že už nikdo nepřijede.
    Uvidíme jestli se to FIRMĚ podaří zítra. 🤔

  10. Reagovat
    dapi 19.9.2021 v 17:51
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Měla jsem dvě zásilky zaplacené a napsali mi že budou doručovat mezi 18 -21hodinou, vykašlali se na to ! Ani mail, ani SMS, když jsem jim napsala, odpověděl nějaký douda, že omouvá to vše… šílené jednání !
    Tím to nekončí, minulý týden jsem objednala v Mobelixu židli, ani po 7 dnech ji nemám, ale za to mi dnes přišla SMS, že mi budou 17/9 doručovat zásilku.. bezva, ale dnes je 19/9 !
    Jednání houpacího koně… bohužel, neměla jsem možnost si dopravu vybrat u Mobelixu, tam se ani nedovíte komu tto předali..
    nechápu tuto nesolidnost v jednání, jak to ,že PPL dojde v limitu, dokonce i ČP to zmákne, ale WEIDO NE, proč to dělají, když to neumí ?!

    KLADY: žádné
    ZÁPORY: na román
    (0) (0)You have already voted this
  11. Reagovat
    Martina Bednářová 15.9.2021 v 9:47

    Firma je vhodná maximálně pro důchodce s flexibilními časovými možnostmi. Mně opakovaně odmítli doručit do frekventovaného místa v Praze 6 zásilku v odpoledních hodinách (od 14 hodin kdykoliv) s argumentem, že touto trasou projíždějí pouze dopoledne.
    Několikrát jsem firmu kontaktovala, urgovala doručení, vše zbytečné. Po 10 dnech vrátili zásilku odesilateli se zdůvodněním, že si ji adresát odmítá převzít. Vše bylo ještě podbarveno arogantním chováním kurýra. Mé hodnocení: naprostá nespokojenost, neprofesionální firma

  12. Reagovat
    Jaroslav 4.9.2021 v 1:03

    Absolutně nespolehlivá firma. Děláte si ze mne asi srandu, nemám čas čekat už po druhé na nespolehlivost doručení. Raději se na to vykašlete.

  13. Reagovat
    Martin 3.9.2021 v 15:08

    Klamání zákazníku…
    Úložné místa s fiktivními otvíracími doby…
    100% nedoporučuji využívat služby WEDO

  14. Reagovat
    Alena 27.8.2021 v 9:01
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Objednávka byla doručena již před týdnem na jinou adresu uloženky, než kterou jsem uvedla v objednávce. Uloženka WeDo nezaslala žádné údaje o převzetí zásilky do přepravy, informace o doručení na vybranou adresu a ani kód pro vyzvednutí zásilky. Tudíž nemám možnost zásilku vyzvednout. Infolinka je nefunkční.

    ZÁPORY: Nebyly zaslány žádné údaje o doručení zásilky! Nespokojenost s doručením.
    (0) (0)You have already voted this
  15. Reagovat
    Indy 24.8.2021 v 17:38

    Katastrofa

  16. Reagovat
    Eva 17.8.2021 v 12:01

    Nespokojenost s doručením

  17. Reagovat
    Pavel Hrabák 13.8.2021 v 12:50

    Nejhorší dopravce v celé ČR. Ze šesti kusů zásilek nedoručil ani jednu.
    Bohužel stále je spousta Eshopů kteří nemají na výber dopravce, a zásilku posílají touto službou.
    Potom se diví že jim chodí zásilky zpět, a jsou přesvědčeni že je na vině zákazník.
    Dnes je pátek, o2 mi odeslalo zásilku v úterý právě přes Weido, provoláno cca bez přehánění 80 minut, a jediný výsledek je že mi snad bude zásilka doručena v pondělí.

  18. Reagovat
    Petr V 23.7.2021 v 14:40
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Zásilka přebrána 22.7.2021 od odesílatele.23..7 dle času v SMS dodáno.Dcera před 2.měsíci také měla čest z WEDO a také doručeno na druhý den.5.minut před příjezdem kurýra volal info že mám sejít před barák.Řidič příjemný.Doručení v okrese Nový Jičín.Za mě i dceru možno doporučit.

    KLADY: Co bylo slíbeno dodrželi.
    ZÁPORY: nic
    (0) (0)You have already voted this
  19. Reagovat
    Tomáš Kopřiva 22.7.2021 v 17:13
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Opakovaně nedoručena zásilka. I po volání na dispečink zásilka opětovně neodeslána. Velice špatné jednání se zákazníkem. Jako řešení navrženo ať si dořešíme sami s prodejcem nové odeslání.

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Žádné doručení zásilky. Nulová komunikace se zákazníkem. Neschopnost řešit problematickou situaci.
    (1) (0)You have already voted this
  20. Reagovat
    Eva Hrbáčová 15.7.2021 v 11:53
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Vše na výbornou děkuji a vřele doporučuji všem

    KLADY: Vše na výbornou děkuji a mohu jen doporučit
    ZÁPORY: Žádné
    (2) (1)You have already voted this
1 2 3 5

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz