Uloženka (nově WeDo Uloženka)

Ptali jste se někdy, co je to Uloženka? Uloženka se zabývá profesionálními dopravními a logistickými službami pro eshopy. Čím dál tím více obchodů se zapojuje do sítě Uloženky. Zákazníci často preferují osobní vyzvednutí na výdejně před doručováním přepravci přímo domů nebo na poštu. Jde o levnější a flexibilnější variantu.

1x1.trans - Uloženka (nově WeDo Uloženka)

Logo – Uloženka

Představení dopravce

Společnost funguje na území České republiky a na Slovensku. V roce 2020 byla Uloženka s.r.o. převedena na společnost IN TIME SPEDICE s.r.o. Ta je na trhu již od roku 1990. Od té doby doručila desítky milionů zásilek a obsloužila spoustu spokojených zákazníků. V současnosti má více než 1300 výdejních v Praze, Brně, Ostravě a dalších místech po celých Čechách a Slovensku a 200 podacích míst.

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

Uloženka nabízí dvojí služby – pro eshopy a pro partnery. Eshopy mohou jednoduše zadávat zakázky do systému. Uloženka si pak zboží sama vyzvedne, popř. ji eshop sám zásilky zašle. Následně je doručí na výdejní místo zvolené zákazníkem eshopu. V současnosti mezi její partnerská výdejní místa patří i pobočky České pošty nebo Pickup DPD.

Na Slovensku je to Slovenská pošta a Expres kurýr. V porovnání s ostatními přepravci nabízí o poznání levnější služby. Nezařizuje ale dopravu až domů. Mnohé obchody využívají statutu výdejního místa Uloženky. Tito „partneři“ se tak mohou jednoduše zviditelnit a přilákat více zákazníků. V jejich režii je poté urgování zákazníka kvůli vyzvednutí zásilky a případné převzetí platby.

zpět k obsahu ↑

Sledování zásilek

Jakmile dopravce převezme zásilku k přepravě, obdržíte prostřednictvím SMS nebo mailu přepravní kód. Skrze něj pak můžete zásilku jednoduše sledovat online. Platba kartou při vyzvednutí je možná pouze v případě, že to eshop povoluje. Pokud ale zvolíte výdejní místo přes DPD nebo Českou poštu, je nutné platit v hotovosti. Zásilku za vás může vyzvednout kdokoliv, stačí mu k tomu heslo, které je určeno speciálně pro vyzvednutí.

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

zpět k obsahu ↑

Kontakty

Telefon: +420 777 208 204

E-mail: info@ulozenka.cz

Sídlo společnosti: Uloženka, s.r.o. převeden na společnost IN TIME SPEDICE s.r.o., Na hřebenech II 1718/8, 140 00 Praha 4 – Nusle

zpět k obsahu ↑

Hodnocení

9 Hodnocení
Přepravní společnost

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
9
2.7Hodnocení uživatelů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.2
KLADY
  • nižší cena dopravy
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín doručení
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

59 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Tušlová 10.11.2020 v 16:19

    5x voláno řidiči,nebere telefon.Doručení mělo být mezi 12-15hod.Po 15 hod jsem se dovolala,velice napříjemný rozhovor.
    Na zákaznické lince nic neřeší.Řeknou,že dostanete další termín a pokud Vám nevyhovuje,máte se spojit s řidičem.
    U žádné přepravní společnosti jsem se s takovým jednáním nesetkala.

  2. Reagovat
    Ludmila 12.11.2020 v 20:31
    2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Příšerné, ale opravdu příšerné chování řidiče. V životě jsem nezažila něco takového. Arogance a ignorance. Bez zadání důvodu, než jsem se začala bránit jeho chování, byla jsem slušná a milá. Nadále pak jsem byla slušná, milá už moc ne. Zaslána oficiální stížnost na společnost We/do i na e-shop, ze kterého už objednávat určitě nebudu, protože služeb tohoto dopravce opravdu už nikdy využívat nechci,takže i jméno prodejce bylo poškozeno.

    ZÁPORY: Šílená arogance!!!!!!!!!!!!!! Jestli si myslíte, že na vás byl kdy nějaký řidič protivný, nepřejte si zažít tohle..
    (6) (0)You have already voted this
  3. Reagovat
    Martin 13.11.2020 v 9:30

    Řidič standardně nebere telefon. Balíky nejsou doručovány včas a při žádosti o osobní odběr na depu tvrá příprava balíku i 6 hodin. Párkrát balík nebyl připraven ani ten samý den, kdy jsem o osobní odběr zažádal. Slečny na helplince se sice snaží konejšit, ale to je málo. Omluva: máme toho hodně. Já když nestíhám, tak si nové zakázky nenabírám.

  4. Reagovat
    Jaroslav Prokeš 19.11.2020 v 5:36

    Ráno přišla sms o doručení balíku v rozmezí 14-17.00, kde bylo uvedeno číslo zásilky a kontakt na řidiče. Nechápu proč je uveden, když mám větší šanci na jackpot ve sportce, než se mu dovolat. Na infolince mě překvapila reakce operátora, že telefonáty neberou, mají toho hodně a čas doručení bude trvat déle. Úplně v klidu. Jo všechno
    pochopím, jsme lidí, ale trochu komunikace by neškodilo. No je 19.00 vzdávám to. Nechcete dělat něco jiného než přepravní společnost ? Tohle Vám nejde.

  5. Reagovat
    Michal Malý 23.11.2020 v 0:40
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Poslední objednaný balík, který měl být doručen 5. nebo 6.11. byl doručen 20.11. I z Aliexpressu mi přišli balíčky kolikrát dříve.

    KLADY: Nižší dopravní cena
    ZÁPORY: Hodně dlouhé dodací termíny.
    (1) (0)You have already voted this
  6. Reagovat
    kAMILA 27.11.2020 v 12:53
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Objednáno zboží u MALL.CZ, dopravce WEDO. Jedním slovem KATASTROFA !!!!! Stále čekám na doručení, které už bylo 2x oznámeno ale zatím nedoručeno. Zákaznická linka na WEDO úplně zbytečná, protože se tam nedovoláte a kurýr telefon nebere. Nechápu jak může MALL.CZ využívat služby takovéto přepravní společnosti, která se nedá nazvat slušným slovem. Takovými službami si solidní eshop likviduje zákazníky, já tam už nikdy více nenakoupím. Pokud si nechcete zvýšit adrenalin a pochucat nervy tak se určitě tomuto dopravci vyhněte obloukem. Vážně HNUS VELEBNOSTI !!!

    KLADY: absolutně ŽÁDNÝ
    ZÁPORY: úplně VŠE
    (9) (1)You have already voted this
  7. Reagovat
    Michaela 30.11.2020 v 13:40

    V životě už nikdy víc! NIKDY!!!!!!! Nemá ani smysl se tu rozčilovat rozepisováním. Prostě KATASTROFA a doplácí na tom jen prodejci, kteří využívají jejich služeb!!!!!!

  8. Reagovat
    Jaromir 30.11.2020 v 22:20
    1.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    40

    Jeden den nejsem doma když mu řeknu další den tak čekám dalších 4 dni že prý nemá cestu jsem

    (1) (0)You have already voted this
  9. Reagovat
    Niki 4.12.2020 v 7:32
    0.75
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    30

    Stále čekám na odpověď a na balíček. Absolutně nechápu e-shop, který s tímto dopravcem spolupracuje. Čekám už týden. Včera přišla sms , že se bude dorucovat okolo 12-15h. a nic ani po 15hod. Na telefon , sms nebo e-mail nikdo nereaguje.

    ZÁPORY: Rychlost doručení Komunikace
    (1) (0)You have already voted this
  10. Reagovat
    Zdena 4.12.2020 v 11:26

    Nespokojenost se službou v celém rozsahu .Zase jeden zbytečný dopravce. Za mě rozhodně nedoporučuji…

  11. Reagovat
    Olga 4.12.2020 v 20:35
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Naprostá katastrofa, absolutně nejhorší dopravce na trhu! Varuji před touto společností, těžko se shledáte se svou zásilkou! Kurýr se ani neobtěžoval zavolat a vrátil zásilku na depo. Poté, co jsem se druhý den pokoušela 30 min. volat na zákaznickou linku,abych požádala raději o uložení zásilky v Uložence, mi bylo sděleno, že tam zásilka druhý den bude. Nebyla – ani druhý, ani třetí den. Znovu jsem cca 25 min. čekala na spojení s operátorem a chtěla vědět, proč je zásilka opět vrácena na depo z důvodu, že se kurýrovi se mnou nepodařilo spojit. Taky proč by se spojoval, když měla být zásilka v Uložence. Celkem slušná slečna na lince konstatovala, že je 2x chyba na jejich straně (jednou to kurýr nestihl, podruhé se mu rozbilo auto), tak hned prý zadává požadavek, aby ještě dnes dopravili zásilku do Uloženky. Podle sledování zásilek ji kurýr naložil a za 20 min.zase vrátil do depa! A zákaznická linka? Prý tehnická chyba a hned zadávám požadavek a po neděli bude zásilka v Uložence! Nevěřím a vzdávám to. Už nikdy více WEDO! Výmluvy, výmluvy a nic! Nechápu eshopy, že neukončí smlouvy!

    KLADY: VŮBEC ŽÁDNÉ Slušná komunikace zaměstnanců na zákaznicé lince je úplně k ničemu, protože jen slibují a zásilku stejně nedostanete; jen máte pocit, že po čtvrté urgenci a empatickém přístupu slečny na lince to konečně vyjde. NEVYJDE!
    ZÁPORY: Absolutně nejhorší dopravce na trhu Neskutečně dlouhá doba dodání Kurýři vůbec neavízují zásilku Čekání na spojení se zákaznickou linkou i 40 min. Mizerné internetové stránky, není možné si nastavit změnu doručení zásilky a vyhledat výdejní místo - vyběhne jen mapa a pár výdejen bez adresy a možnosti volby
    (7) (0)You have already voted this
  12. Reagovat
    Petr 6.12.2020 v 19:51

    Bohuzel zasilku mam smerovanou na Ulozenku ale jiz tyden cekam na dopravu zasilky na jejich smluvni vydejni misto a neda se zjistit co se deje a kdy a zda to vubec dorazi. Na trasovani zasilky od stredy 2/12 nezmeneny stav a nereaguji. Hrozna bezdnadej. Urcite nedoporucuji.

  13. Reagovat
    Karel 9.12.2020 v 13:42

    Napsal jsem zde komentář, proč ho nezveřejníte?? Pokud se zde neobjeví, znevěrohodním váš web všude, kde jen to bude možné, jasný?

    • Reagovat moje foto 96x96 - Uloženka (nově WeDo Uloženka)
      Adam 10.12.2020 v 14:03

      Dobrý den Karle, Váš komentář nebyl schválený pravděpodobně kvůli vulgárním výrazům. Všechny ostatní komentáře jsou schvalovány. U formuláře je jasně napsáno: „Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou.“ Nechceme tady mít přehlídku vulgarit. Děkuji za pochopení.

      • Reagovat
        Docent 17.2.2021 v 8:48

        No ono je dost těžké vyjádřit se k této parodii na přepravní společnost bez vulgarit :-(.

  14. Reagovat
    Simona 9.12.2020 v 19:17
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tato doručovací služba už nikdy!!!!! Balíček leží na depu a na infolince velice “ochotná” paní. Balíček opravdu potřebuji, proto jsem se snažila pokusit o osobní vyzvednutí i když to mám daleko, ale ani to nevyšlo. HRŮZA!!!😡😡😡

    KLADY: Žádné
    (1) (0)You have already voted this
  15. Reagovat
    Šárka 9.12.2020 v 19:23

    Absolutní !NESPOKOJENOST! týden jsem čekala na doručení balíčku. Každý den jsem volala na depo, kdy bude balíček doručen a pokaždý mi řekli něco jinýho. Kurýrovi jsem se nemohla dovolat a nakonec si vypnul telefon. I přesto, že jsem měla balíček psaný na svoje jméno domů, přišel na výdejní místo, který jsem si nesjednávala.. Nechápu… Nespokojenost.
    Už NIKDY!!

  16. Reagovat
    Milan 10.12.2020 v 21:14

    Společnost, která nemá mezi přepravci co dělat. Je to vážně odpad!!!!!!!!

  17. Reagovat
    Milan 10.12.2020 v 21:16

    Rád bych tuto společnost hodnotil kladně jako jsem to dělal u jiných přepravců, jenže prozatím nemám důvod takové hodnocení napsat. Tito takzvaní přepravci se v úvodu rozepisují jak jsou perfektně sehraní a s jejich logistikou se nemůže jen tak někdo srovnávat. Tak toto je naprostá pravda, jelikož tato přepravní společnost nemá s touto činností vůbec nic společného.
    Já osobně jsem očekával zásilku a po týdnu kdy ležela u zmiňovaného přepravce v Depu jsem dostal smsku, že mi bude doručena mezi 12 a 15 hodinou. Když už bylo 16.30 snažil jsem se dovolat na přiložené tel.číslo.
    Po cca pěti pokusech dovolat se řidiči jsem neuspěl. Vždy když to začlo vyzvánět hovor byl ze strany řidiče ukončen. Hlásilo mi to, že volaný hovor nepřijímá. Při šestém vytočení čísla mi prišla sms ,, zavolám později “
    Super řekl jsem si a čekal dál.
    V 17.50 hod jsem se rozhodl zavolat na centrálu přepravce a po 7 minutách klikání na určitá čísla mi zvedla telefon nějaká hodně nesympatická a dost protivná paní. Ke konci hovoru už byla i dost arogantní. Vážně, od této společnosti ruce pryč. A když si budu zase někdy něco objednávat v první řadě si zjistím jakého mají přepravce.
    WEDO už vážně NIKDY!!!!!!!

  18. Reagovat
    Václav 13.12.2020 v 14:04
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Doručení z Číny je rychlejší a údaje ze sledování zásilky jsou pravdivé.Již nikdy více…

    KLADY: Nenapadá mě vůbec nic
    ZÁPORY: Katastrofální doba dodání Komunikace si odporuje - jenom výmluvy Nelze se nikam dovolat Na tomto e-schopu již nikdy nic nekoupím
    (3) (0)You have already voted this
  19. Reagovat
    Anton 14.12.2020 v 14:45

    UZ NIKDY!!! Tohle neni ani mozny, objednal jsem dulezite zbozi (rozmer jako dopis, vaha 200g) v utery z Liberec do Prahy, mel jsem zkusenost z AlzaBox a napadlo me ze kdyz to nebude domu ale do ulozenky tak to bude fakt rychle protoze dopravce nebude resit individualni rozvoz, osudny omyl!!! Dalsi tyden v pondeli musim volat jen aby dozvedel ze firma tvrde pracovala na doruceni baliku skoro tyden, kazdy den prevoz do nejekeho depa a musim jeste chvilicku pockat az ta karavana velbloudu ten balicek nakonec priveze na sortovaci depo v Praze!

    Baliky z posranneho aliexpressu mam na poste max za tyden a to leti pres pul zeme…

  20. Reagovat
    Denisa 14.12.2020 v 14:46

    Nejsou schopni doručit zásilku na čas

  21. Reagovat
    Anna 16.12.2020 v 13:29
    1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    Chápu pozdní dodání, to nebyla vina dopravce ale e-shopu a jeste se s tim dalo počítat. „Skladem u dodavatele, dodáme do 1-3 týdnů“ se nakonec protáhlo na pět týdnů.

    Skutečný problém je v tom že když je zásilka k vyzvednutí do určitého data, odjakživa to znamená do toho data včetně.
    K vyzvednutí do 27. 11. 2020 bez udání přesného času expirace zasilky přece neznamená, že v jednu hodinu ráno 27. 11. vám pošlou sms že zásilka na vydejnim místě expirovala. A když tam po otevření vyjdejniho mista přijdete tak vám ji odmitnou vydat.

    Samozřejmě by to bylo v pořádku kdyby expirace zásilky byla už úvodem určená jako 27. 11. v 0:00. Ale tak to nebylo!

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Posílají zásilku zpět z vydejniho místa v poslední den kdy vám ji správně mají ještě dodat.
    (3) (0)You have already voted this
  22. Reagovat
    Martin 17.12.2020 v 14:41

    Tovar skladem jsem objednal 7.12., aby byl na 100% doručený do Vánoc. 8.12. byl expedován.
    10.12. uložili zásilku v depu, s tím, že je odběrné místo plné.
    Dnes, 7 dní poté, je zásilka pořád v depu.
    Zásilku mi nikdo neumožnil přesměrovat, neinformoval mě o situaci e-mailem ani telefonicky a taktéž mi neumožnil zásilku vyzvednou přímo v depu.
    10 (možná nakonec 12, 14, 16) dní netrvá doručení ani z USA, ne to 90km z Teplic do Prahy – ovšem pokud nevyužijete služby společnosti WEDO.
    Jako bonus telefonická podpora, na kterou se prakticky nedá dovolat.
    Příšerné, již nikdy více.

  23. Reagovat
    Dáša 17.12.2020 v 15:25
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Jsem naprosto nespokojená s jejich „službou“. Dvakrát mi údajně doručovali zásilku, ale ani jednou i nepřišla zpráva. Již nikdy více.

    KLADY: nic mě nenapadá
    ZÁPORY: Absolutně nejhorší dopravce na trhu Neskutečně dlouhá doba dodání Kurýři vůbec neoznamují doručení zásilky Dlouhé čekání na spojení na zákaznickou linku
    (2) (1)You have already voted this
  24. Reagovat
    Michaela 21.12.2020 v 16:01
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Čekám víc, než měsíc na dodání. Objednáno 17.11. a do dnes zásilku nemám. Už mi stihli zásilku ztratit a změnit adresu výdejny. Na infolince mě neustále prosí o trpělivost. Operátoři jsou zmatení a nechápou, kde moje zásilka je a proč ji nedoručí. Když nepomohly telefony, napsala jsem mail. Přišla mi fádní odpověď, kde se sice omlouvají a opět prosí o trpělivost… Ano, já své malé neteři vysvětlím, ať je trpělivá, že Ježíšek se letos s dárkem někde zdržel.

    ZÁPORY: Rychlost dodání Neochota Zmatky
    (2) (0)You have already voted this
  25. Reagovat
    Kristýna 23.12.2020 v 16:00

    Už nikdy nebudu chtít něco doručit přes tuto službu. Kurýr prozvoní, počká minutku před domem a pokud nedorazíte během chvilky, odjíždí. Následně balíček pošle zpátky na Depo, kde si ho musíte vyzvednout sami, jinak balíček propadá. Což je také velmi složité, jelikož Vám to nikdo nikde nezvedá.

  26. Reagovat
    Vladka 28.12.2020 v 0:22
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Neochota reklamacniho oddeleni resit společnosti we do zpusobeny problem. Nedoporucuji prepravni spolecnost. Protoze nebyl prijat telef. hovor nebyl balik dorucovan a byl rovnou dan navydejni misto. Spolecnost fnuka ze toho ma moc a tak pridelava starosti zakaznikum i když si sluzbu zaplati,

    KLADY: Původní termin doruceni
    ZÁPORY: -Neochota resit vzniklou situaci-reklamační oddeleni -Nesplnemi zaplacene sluzby
    (0) (0)You have already voted this
  27. Reagovat
    Pepa 30.12.2020 v 10:18

    Velký špatný

  28. Reagovat
    Karolína 6.1.2021 v 9:36
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Naprosto příšerná společnost, nikdy víc. U Alzy si člověk připlatí za rychlé doručení na daný termín a oni co?žádné volání žádná SMS, že se balík spozdí o několik dní! 100%nespokojenost, poprvé vezou balík a doufám, že na posled. Doposud jsem o této společnosti neslyšel a už vím proč 😡

    KLADY: Žádný
    ZÁPORY: Psala jsem víš, prostě nejhorší doručovací společnost
    (0) (0)You have already voted this
  29. Reagovat
    Pavel dostal 11.1.2021 v 9:14

    Zasilky nevyzvedavaji ani nedoručují včas, nedají předem vědět , Jsou nespolehlivi

  30. Reagovat
    Lada 12.1.2021 v 18:48

    tuto společnost určitě NEDOPORUĆUJI

  31. Reagovat
    Katka 18.1.2021 v 16:55

    Velmi dlouhá dodání. Po informačním mailu, že budou doručovat zboží, týden bez další informace. Urgování přes telefonickou linku i přes prodejce, bez výsledku. Po 14 dnech byl konečně balíček doručen. Hrůůůza. Nedoporučuji. Za 119,- dopravného více než katastrofa. Již nikdy více.

  32. Reagovat
    Michaela 19.1.2021 v 16:32

    Řidič i když nepředá zásilku na uložnu, tak si škrtne v papírech, že ji předal a já jí potom hledám celý týden, kde tedy je. Mezitím jí má celou dobu u sebe. Nesolidní jednání. Už nikdy více. Nedoporučuji!!!

  33. Reagovat
    Gross 20.1.2021 v 17:15
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Tak zkušenost jako většina.
    Termín 12 až 15 a přijel už v 17 hodin.
    Bez jakékoli omluvy.

    KLADY: Nakonec přece jen přijeli.
    ZÁPORY: komunikace 0
    (0) (0)You have already voted this
  34. Reagovat
    Denisa 20.1.2021 v 19:21
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Po 14ti dnech od objednání z e-shopu balík stále nikde. Na dotaz kde se nachází a kdy bude doručen odpověď žádná. Po informaci od e-shopu, že mnou vybrána pobočka Uloženky je zavřená a bude přesměrována. Opět Uloženka na e-maily nereaguje. Balík jsem nechala vrátit zpět odesílateli, nedočkala bych se ho. Samozrejme od Uloženky omluva žádná. Jednání i komunikace otřesná.

    KLADY: Bohužel žádné
    ZÁPORY: Nulová komunikace Nezájem o zákazníky Doručení je opravdu na dlouho
    (0) (0)You have already voted this
  35. Reagovat
    Radoslav 22.1.2021 v 14:15
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší přepravce jakého jsme v eshopu zažili

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Nespolehlivé služby Hrozná komunikace
    (0) (0)You have already voted this
  36. Reagovat
    Eva Stráňková 24.1.2021 v 21:53

    Nedoporučuji ani po 17dnech nebylo zboží poslané. Několikrát jsem je kontaktovala a nikdo mi nedokázal odpověďet😢

  37. Reagovat
    Šárka 28.1.2021 v 14:20
    2.5
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    20

    V den doručení neposílají upozornění e-mailem nebo SMS, že zásilka bude doručována, ani o čase(ani odhad), takže zmeškat doručení je dost pravděpodobné. Kromě toho doručují nejčastěji ve večerních hodinách. Když mají dát zásilku do tzv.“Uloženky“, tak to není místo, které je nejblíž bydliště zákazníka, ale místo které vyhovuje jim z nějakého důvodu. Moji zásilku uložili do „Uloženky“ vzdálené 3,8km a přitom nejbližší byla jen 400m a po telefonickém dotazu kurýr řekl, že to je v té nejbližší a já jsem ho musela upozornit, že to je jinde(jak jsem předtím zjistila na internetu), což je na pováženou a ještě tvrdil, že to bylo to nejbližší místo. Zásilku jsem musela jít vyzvednout pěšky(celkem 7,6km) protože autobusové spojení chybělo. Po dotazu e-mailem na vedení WEDO, proč nebyla vybrána nejbližší Uloženka, mi napsali neosobní jakoby „automatickou“ odpověď, kde smysl dotazu byl ignorován a pouze – že zásilka byla v pořádku dodána na „Uloženku“, tak ať si ji vyzvednu. Já mám zkušenosti téměř se všemi doručovacími firmami, a to desítky let, ale s takovým přístupem jsem se ještě nesetkala. Všichni(kromě nich) v den doručení posílají avízo a někdy dokonce téměř přesný čas a snaží se o příjemnou komunikaci a taky, pokud potíže nastanou, tak vysvětlí důvody a omluví se(na rozdíl od nich).

    KLADY: v pořádku byla jen doba doručení
    ZÁPORY:
    (0) (0)You have already voted this
  38. Reagovat
    Tomáš K. 11.2.2021 v 9:46
    4.5
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    100

    V pondělí jsem objednal v e-shopu.
    V úterý večer přišla sms, že to převzal dopravce.
    Ve čtvrtek ráno sms, že dnes doručí mezi 8-11h.
    V 9.30h telefon kurýr, že je za 3 min. na místě.
    Předáno spokojeno.

    Ano, PPL a spol. by to možná zvládli o den dřív, ale dobrý.

    (0) (0)You have already voted this
  39. Reagovat
    Irena 15.2.2021 v 20:05

    Čekám na svůj zaplacený nákup, děsí mně to již teď.

  40. Reagovat
    Docent 17.2.2021 v 8:44

    Zásilka převzata od obchodníka v pátek odpoledne. V pondělí SMS, že bude doručena mezi 15-15 hod. Doručeno nic nebylo, v úterý podle čísla zásilky zjišťuji, že byla večer vrácena řidičem na depo. Volám řidiči, neustále obsazeno. Píši mail na WEDO, automatická odpověď, že dotazů je mnoho a dostanu odpověď do 48 hodin. Středa, stále nemám zásilku ani žádnou informaci. Od obchodníka, který tuto parodii na přepravce používá, už nikdy nenakoupím (v tomto případě to je Mall.cz). Podle hodnocení na seznam.cz není moje zkušenost ojedinělá.

    • Reagovat
      Petr 17.3.2021 v 0:33

      Dobry den byl sem spokojenej svama.
      Dekuji Makovsky.

  41. Reagovat
    RT 12.3.2021 v 14:56

    Uloženka??? Katastrofa!!! Hrůza! Jejich počítačový systém absolutně nefunkční, kolabující. Člověk si marně myslí, že si po výzvě v pohodě vyzvedne balík a ejhle. Přijdete na pobočku a opět po několikáté zjistíte, že odejdete s prázdnou, protože systém opět zkolaboval. Katastrofa!

  42. Reagovat
    Andrej bureš 18.3.2021 v 9:26

    WE DO je firma před krachem která přijímá platby ale již nedoručuje!!! Další tunel na lidi tohodle státu v podání umělců Kellnera a Křetínského

  43. Reagovat
    Milena 20.3.2021 v 10:07

    Přidávám se k ostatním – společnost WE/DO – naprostá hrůza.

  44. Reagovat
    Milena 20.3.2021 v 10:16

    Naprostá nespokojenost!!! Služba využita opakovaně a vždy stejná hrůza. Oznámeno doručení 14-17hod. – dodáno v 19:30 a podruhé v 20:30. Kurýr telefon nebere, na zákaznické lince slibují, ale nic neudělají a nakonec lžou. Dopravují mi od společnosti AVON, takže nemůžu dopravce změnit. Nevím, jak dlouho tuto neprofesionalitu dokáži strpět :-(

  45. Reagovat
    Jaroslav 26.3.2021 v 19:04

    Nevím, jestli můj komentář schválí cenzor zdejších recenzí, tak jen stručně. Asi bych měl být spokojený, protože dodání zásilky se zdařilo už napotřetí, přesto budu muset informovat majitele internetového obchodu, kde už léta nakupuji, že pokud nezmění dopravce, budu muset nakupovat jinde. Never more!

  46. Reagovat
    Klára D. 3.4.2021 v 15:09
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Doručení mělo být mezi 12-15, nikdo s uvedeným telefonem v emailu se neozve, ani nikdo na moji adresu v tomto čase nepřijede. Zásilku potřebuji a nemám ji:/

    KLADY: Posílají email, který je ovšem v konečném důsledku k ničemu.
    ZÁPORY: Kurýr nedorazil a ani se neozval.
    (0) (0)You have already voted this
  47. Reagovat
    Jiří 6.4.2021 v 12:16

    Nechápu proč si Mall kupuje nejhoršího dopravce v ČR (InTime) a pak provozuje tuto společnost pod názvem WEDO ve stejné katastrofální úrovni.

    Ze 3. zásilek nebyla ani jedna doručena v avizovaný čas. Všechny zásilky řešeny přes reklamace. Dopravce nekomunikuje. Na reklamace reaguje výjimečně.

    V žádném případě tuto společnost nedoporučuji. Cena neodpovídá kvalitě i kdyby byla služba zdarma (což není).

  48. Reagovat
    Eliška 9.4.2021 v 11:58
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Ačkoli po první zásilce na mě tato společnost dobře nezapůsobila, i přes to jsem si ještě poté 2x objednala a super. Jeden den vyzvednou a druhý den máte zásilku doma. Poprvé mi zásilka též byla doručena ale s komplikacemi.

    KLADY: Rychlost doručení Doporučuji
    (0) (1)You have already voted this
  49. Reagovat
    Alena 13.4.2021 v 14:56

    Priserna sluzba.. Po nekolikate nedoruceno v casovem rozmezi.. Dovolila jsem si po uplynuti casu pak jit do prace.. Dle hlasu ridice.. Tak jsem rekla kde pracuji mel to po ceste.. Pry uz tam byl na co by tam jezdil znovu ze?.. Automaticky mi to dal do zasilkovny a to si sluzbu platim.. Kdyby tam byl jiny vyber rozhodne bych dala jinou spolecnost.. Tuto sluzbu nikfy vice.. nebylo to poprve

  50. Reagovat
    Eva 20.4.2021 v 9:20

    Hrůza děs, přes tuto „dopravní službu“ již nikdy více!!! Oznámeno doručení, byla jsem doma i s mužem, nikdo se neozval tak volám 1,2,3,4 samé vytípávání a na 5 pokus „Bingo“ zvedl to arogantní řidič-zásilku nedoručuju já ale kolega, máte špatné číslo atd…. Na vyhledávači mi svítí NIKDO NEPŘÍTOMEN! Přidávám se k záporným komentářům. Nebylo to poprvé, dělají si z lidí akorát blázny. Horší služba než Česká pošta! Bohužel díky tomu bylo uděleno špatné hodnocení Eshopu

  51. Reagovat
    Markéta 22.4.2021 v 11:04
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Úplná katastrofa. Ve čtvrtek přišel email, že se balík bude doručovat. V pondělí se nic nedělo, po telefonátu na linku jsme se domluvili na doručení ve středu, ve středu opět nic. 2x jsem volala na linku kde mi řekli, že zjistí stav a obratem se ozvou, nikdo se neozval. Dnes ve čtvrtek, týden po oznámení že se zásilka bude doručovat, opět nic. Na lince velice nepříjemná paní, (přiznávám, že když byla ona nepříjemná, tak jsem ani já neměla potřebu na ní být milá). Ale konečně se po nepříjemném rozhovoru, něco pohnulo a balík snad dnes doručí.

    ZÁPORY: Doba doručení Info linka
    (0) (0)You have already voted this
  52. Reagovat
    Renata 23.4.2021 v 11:37

    Tenhle dopravce… to je něco tak příšerného, že už snad nikdy nebudu nadávat na Českou poštu.

  53. Reagovat
    FILIP 24.4.2021 v 1:48
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dopravce vás informuje o každém pohybu balíčku, pokud máte problém, na infolince jsou ochotni vám vše vysvětlit, ale hlavně balíček přijde včas. Hodně lidí zde psalo špatné recenze, tak jsem se docela bál, že budou jenom problémy, ale nakonec vše dopadlo dobře a balíček přišel včas na smluvené místo. Klidně mi sem dejte palce dolů, protože vám to nepřišlo včas, ale za mě tuhle firmu doporučuji a rád ji příště znova využiju.

    KLADY: Dopravce komunikuje Balíček přišel včas Příjemný kurýr
    ZÁPORY: Nic
    (0) (0)You have already voted this
  54. Reagovat
    Robert 7.5.2021 v 16:19
    0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    To už česká pošta je rychlejší…..

    ZÁPORY: neschopnost doručit zásilku
    (0) (0)You have already voted this
  55. Reagovat
    Michaela 10.5.2021 v 8:55

    Myslela jsem si, že se komentáři tohoto typu vyhnu, ale v tuhle chvíli už jsem na společnost WeDo, tak naštvaná. Na balík čekám už týden, kdy mi minulý týden v pondělí (3.5.) přišla SMS zpráva, že mezi 12 – 15 hodinou mi budou balík doručovat. Čekala jsem do 17 hodin, než jsem volala na přiložené telefonní číslo, s tím, že mi od kurýra bylo sděleno, že neví jestli to ten den stihne. Hovor byl celkově dost nepříjemný a já měla pocit, že kurýra otravuji. V pondělí balík nepřišel. Čekala jsem do úterý dopoledne, než jsem volala poprvé na zákaznickou linku, kde mi bylo sděleno, že to kurýr nestihl, ale že dnes už se jim zásilka nevejde do auta, že snad ve středu. Ano, ve středu mi sice přišla SMS zpráva, že mi budou zásilku doručovat, ale nebyl zde uvedený žádný čas, ani v emailu, který SMS zprávu následoval. Znovu jsem tedy volala kurýrovi, kde byl tentokrát milý pán, který mi, ale sdělil, že pro společnost nepracuje a že on mi tedy balík určitě doručovat nebude. Opět jsem volala na linku, kde mi slečna sdělila, že tedy balík je v autě, ale že neví, kdy ho doručí. Načeš mi několikrát přišlo, že je možné platit kartou a pak zase, že není. To vše v 11 hodin dopoledne, kdy člověk při práci z domova nemá možnost řešit, kde by si měl zrovna vybrat. Zásilku tedy nepřivezli ani ve středu. Ve středu jsem kontaktovala přímo Mall.cz, kdy mi bylo slíbeno, že to všechno zaurgují a balík mi doručí nejdéle v pátek, nestalo se tak. V sobotu ve 2 hodiny odpoledne, kdy člověk určitě nesedí doma, mi volala neznámé číslo, že pro mě má balík. Bez jakéhokoliv upozornění, že mi ho budou doručovat, takže znovu nedoručeno, že mi ho teda přivezou v pondělí.
    Dnes je pondělí 10.5. a po hovoru na infolince mi bylo řečeno, že mám vyčkat až mi přijde zpráva jestli se kurýrům dnes náhodou vejde můj balík na který čekám už týden do auta.

    Vůbec nechápu, co se to děje. Nikdy dřív jsem neměla s doručením balíků problém, ať už jsem si vybrala jakoukoliv společnost, ale tohle je podle mě výsměch.

  56. Reagovat
    Karla 14.5.2021 v 8:24

    Nikdy více. Doufám že brzy zmizí s trhu. To co předvádějí jsem ještě nezažila. Zákazník na 1 místě 😉 zásilka mi nepřijde asi nikdy, ještě že mi eschop vyhověl a poslal ji znovu jinak.

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz