WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Nejhorší zásilková firma,absolutní neochota,drzost a samé lži o dodání balíčku..čekám už týden a nikde nic!!!Ve sledování zásilek se nakonec večer dozvíte,že jste nebyl doma!!Kecy!! Peníze pryč a balíček bůh ví kde!!
Balík měl být doručen 29.1.2021. Doručován byl až 1.2. Snaha dovolat se řidici, že v 16h opouštím adresu doručení, což právě bylo, neúspěšná. 2.2. zjištuji u operátorky, že balík byl doručen 1.2. v 16:08 na výdejní místo, mám si ho vyzvednout tam, pokud mi to nevadí, je to 9km daleko. Na výdejním místě balík je, ale nikdo mi ho nevydá, nemám kód, který mi nepřišel. Volám znovu na operátorku, prý kód zašlou ale dnes už to nebude, požádal jsem tedy o znovu zaslání na adresu, kam měl být původně dodán a byl jsem upozorněn na dodání nejdříve za 3 dny. Tak uvidíme. Balík bohůžel zaplacen předem, cca 3000kč. Podle recenzí mají asi nějaké nevychytané logistické problémy. Doufám, že to do budoucna vyřeší. V budoucnu se bohůžel do té doby, budu této přepravní společnosti vyhýbat.
absolutni nespokojenost
1.2. ve 20:40 hod. převzali zásilku k přepravě a 2.2. v 10:00 hod. byla zásilka doručena.
„Název WeDo znamená, že o spokojeného zákazníka usilujeme celá firma v čele s flotilou kurýrů a soustředíme na spolehlivé a včasné doručení, které zvládneme díky technologii a inovacím,“ řekl Mareš. Jako vážně?! Můj balíček pendluje díky lenosti a neschopnosti kurýra už týden po celý republice. Tato společnost dělá eshopům neskutečně špatnou reklamu. S DPD, PPL, … jsem nikdy neměl takový problém, jako s touto společností. I Česká pošta doručuje rychleji, prostě strašný!
Kurýr si spletl ulici, odvezl ji 3 km jinam než bylo místo doručení. Bohužel názvy ulic nebyli ničím podobné, takže netuším, kde došlo k chybě…
(kurýr s námi volal telefonem, mohl se ujistit adresou, pokud si nebyl na 100% jistý)
Neudělal to.
Ale mohu aspoň vyzdvihnout termín doručení, který byl o den dřív, než očekávaně.
Katastrofa
Já jsem si přes mall.cz objednala naušnice a nechala si je dovést we do a úplně v pořádku měla jsem strach že tady po těch komentářích to nepřijde ale přišlo objednala jsem ve čtvrtek a přišlo v pondělí jsem spokojena
Naprosto příšerná společnost!!! Měli mi do práce mezi 12-15. hodinou doručit balíček. Po 15. hodině volám několikrát kurýrovi kde je, bohužel mi telefon nezvedal nebo byl nedostupný. Volal jsem tedy na infolinku a bylo mi sděleno, že kurýr dal balík na uloženku, že to standardně dělají, pokud se na tom kurýr s klientem dohodne. Bohužel se se mnou ale předem nikdo nedomlouval. Požádal jsem tedy o opětovné doručení na požadovanou adresu, je to už druhý den a balík dle náhledu cestuje mezi výdejnou, výdejnou a výdejnou. Zřejmě jim tam skáče jako hopík. Suma sumármu, ve středu jsem měl mít balík v ruce, je pátek a balík někde nevím kde.
Zaplatila jsem si za doručení domů. Když mi paní kurýrka volala, nemohla jsem to vzít, ale volala jsem jí zpět – 4 minuty nato. To už bylo ovšem prý velmi pozdě, protože zboží už prý hodila na uloženku, takže ať si pro to skočím sama. Žádný prostor pro domluvu, paní se mnou byla hotova. Troufám si tvrdit, že i kdyby paní jela na raketový pohon, dál než za roh se za ty dvě minuty dostat nemohla.
Takže děkuji za spolupráci.