WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz

Web WEDO.cz

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 430 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Naprostá nespokojenost, manžel objednával balíček, a nic ten vůl to hodil na výdejní misto a nebyl schopný napsat ani sms ze to tam dal, ani zvednout mobil, pritom to měl doručit na adresu ten člověk co to vlastní musí mit dobrej žaludek poslouchat furt stížnosti, jsem zvědavá kdy nam poslou kod pro vyzvednutí, vim jedno ze ten to dopravce mi uz nic dorucovat nebude zlata cesta pošta…. Raci budu stát frontu na poště nez se hádat s
    arogantníma operatorama.

  2. Opět se historie opakuje. Další zásilková firma co nabízí odesílatelům doručení za pár šupů. Co se děje na straně příjemce už je asi nezajímá. Nevím, kde přesně hledat chybu. Když se zeptáte toho, kdo vám zásilku doručuje, tak evidentně na straně zákazníka. Řada výmluv, lhaní a mlžení… To že zákazník čeká na doručení několik hodin a ještě něco navíc je zřejmně v pořádku… Nakonec se ani nedočká a zjistí, že si za to může sám. Příští objednávky už jen s poznámkou: Nepřeji si doručení přes WeDo!!

  3. Jsme „WE“.
    Jsme tým profesionálů DOVOLTE, ABYCH SE ZASMÁL HAHAHAHA

  4. Dnes jsem byla doslova prozvoněna dopravcem WeDo, přesto jsem stačila telefon zvednout, protistrana okamžitě telefon položila, volala jsem zpátky, nikdo nezvedal ani nevolal zpět, později odpoledne mi přišla zpráva, že protože jsem nezvedla telefon, hodí mi to na Uloženku, hotovo šmitec. Panu doručovateli se evidentně nechce makat a je pro něj pohodlnější prozvonit všechny, komu by měl doručovat, vše vyložit na Uloženku a pak rozeslat smsky, že tam uložil. Nemakačenka nezvedající telefon!!

  5. 21.1.2021 20:18 Zásilka přijata na depo
    22.1.2021 09:37 Zásilka převzata kurýrem k doručení ( v 18:30h hovor s kurýrem – „DNES NEPŘIJEDU, NESTÍHÁM)
    22.1.2021 21:54 Zásilka nedoručena – Zmeškáno doručení kurýrem !
    25.1.2021 12:11 Zásilka nedoručena – vrácena na depo
    26.1.2021 14:29 Doručení odloženo na nový termín dodání (REKLAMACE – SLÍBENÉ DORUČENÍ NÁSL.DEN!)
    28.1.2021 (OPĚTOVNÁ REKLAMACE – OPĚT PŘISLÍBENO DODÁNÍ NÁSL.DEN!)
    Nejhorší přepravní společnost jakou znám.

  6. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Mne prisel balicek rychle ☺️. Ve stredu odeslan z e-shopu, ve ctvrtek doma. Kuryr i komunikace v poradku.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    Bohužel, tahle parodie na doručovací společnost neměla nikdy vzniknout. Panuje tam absolutní chaos a osazenstvo nemá zrovna ty nejostřejší pastelky v penálu. Obdrželi od Alzy zásilku rozdělenou tak, že 17.1. dostali 1 balík a 18.1. 3 balíky ze 4 celkových. To je ovšem logisticky rozebralo tak, že jim trvalo týden, než to doručili.20.1. měli doručovat, ale do sledování zásilky napsali „doručení pozastaveno, zásilka nepředána k rozvozu.“ Bez důvodu, trhni si, zákazníku. Tak jsem zavolal. Slečna tvrdila, že zásilka není kompletní, že postrádají 1 balík. Takhle to šlo 3 dny po sobě. 25.1. jsem volal znova a ptal jsem se, jak dlouho ještě hodlají skákat na depu přes mou zásilku. Opět výmluvy, že je to nekompletní. Pošťouchnul jsem tedy Alzu, aby zakročila. A stal se zázrak! 26.1. ráno zpráva „zásilka převzata k doručení“. Teď už se jim pochopitelně vyhnu za každou cenu, protože kdyby mi to Alza nasypala do Macochy, tak bych to měl rychleji. Jo – jejich nejoblíbenější zábava co se týká online sledování zásilky je zpráva „zásilka vydána k převozu mezi depy“. Opravdu již nikdy více, toto mi stačilo.

    Klady: Ano, na zákaznickou linku se dovoláte, ale pomoci se nedočkáte.
    Zápory: Všechno, na co si vzpomenete.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Reply
    Vilém Jindra 27.1.2021 v 17:02
    4.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    80

    Po přečtení zdejších jsem čekal to nejhorší, ale kromě toho, že v emailu nebyl určený přibližný čas doručení, jsem byl velice spokojený. Komunikace s kurýrem proběhla dobře, samotný pán byl příjemný.

    Klady: Rychlé doručení Srozumitelné informování Příjemný kurýr
    Zápory: V emailu nebyl určen přibližný čas doručení
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Nejhorší doručovací služba

  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilka měla předběžně dorazit v pátek. Až v úterý přišla sms, že kurýr přijede mezi 16-19 hodinou. Kurýr nepřijel! V 19:02 jsem mu volal, telefon nezvedl, poslal sms, že se ozve. Neozval se!

    Nepřišla žádná sms ani e-mail, proč mi balíček nedoručili. Musel jsme sám napsat e-mail co se děje. Tam mi sdělili, že baliček asi doručí, ale až za 2 dny!!! to už je skoro týden poté, co měl být původně doručen.

    Rozhodně nedoporučuji, takhle firma nemá na trhu co dělat. Já raději pojedu 200 km, než si to nechat přivést od nich.

    Klady: Možnost trasování zásilky
    Zápory: Naprosto katasrofální jednání se zákazníkem. Nespolehlivost. Tutlání průšvihů. Velmi slabá komunikace. Kurýr nezvedá telefon.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 100 101 102 103 104 134

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo