WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz

Web WEDO.cz

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 438 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    „Název WeDo znamená, že o spokojeného zákazníka usilujeme celá firma v čele s flotilou kurýrů a soustředíme na spolehlivé a včasné doručení, které zvládneme díky technologii a inovacím,“ řekl Mareš. Jako vážně?! Můj balíček pendluje díky lenosti a neschopnosti kurýra už týden po celý republice. Tato společnost dělá eshopům neskutečně špatnou reklamu. S DPD, PPL, … jsem nikdy neměl takový problém, jako s touto společností. I Česká pošta doručuje rychleji, prostě strašný!

    Klady: žádné
    Zápory: Kurýr předal bez mého vědomí balíček na uloženku, aniž by mě o tom informoval dopředu. Opakované doručení trvá týden, proč? To nechápu, ale dle sledování zásilky balíček pendluje mezi výdejnou, depem, kurýrem, depem, výdejnou, depem, kurýrem, mnou, kurýrem, ...
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Kurýr si spletl ulici, odvezl ji 3 km jinam než bylo místo doručení. Bohužel názvy ulic nebyli ničím podobné, takže netuším, kde došlo k chybě…
    (kurýr s námi volal telefonem, mohl se ujistit adresou, pokud si nebyl na 100% jistý)
    Neudělal to.
    Ale mohu aspoň vyzdvihnout termín doručení, který byl o den dřív, než očekávaně.

    Klady: Rychlost, dobré jednání
    Zápory: Zmatenost, balíček jinde než měl být
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Katastrofa

  4. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Já jsem si přes mall.cz objednala naušnice a nechala si je dovést we do a úplně v pořádku měla jsem strach že tady po těch komentářích to nepřijde ale přišlo objednala jsem ve čtvrtek a přišlo v pondělí jsem spokojena

    Klady: rychlost doručení
    Zápory: nic
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.75
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    30

    Naprosto příšerná společnost!!! Měli mi do práce mezi 12-15. hodinou doručit balíček. Po 15. hodině volám několikrát kurýrovi kde je, bohužel mi telefon nezvedal nebo byl nedostupný. Volal jsem tedy na infolinku a bylo mi sděleno, že kurýr dal balík na uloženku, že to standardně dělají, pokud se na tom kurýr s klientem dohodne. Bohužel se se mnou ale předem nikdo nedomlouval. Požádal jsem tedy o opětovné doručení na požadovanou adresu, je to už druhý den a balík dle náhledu cestuje mezi výdejnou, výdejnou a výdejnou. Zřejmě jim tam skáče jako hopík. Suma sumármu, ve středu jsem měl mít balík v ruce, je pátek a balík někde nevím kde.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zaplatila jsem si za doručení domů. Když mi paní kurýrka volala, nemohla jsem to vzít, ale volala jsem jí zpět – 4 minuty nato. To už bylo ovšem prý velmi pozdě, protože zboží už prý hodila na uloženku, takže ať si pro to skočím sama. Žádný prostor pro domluvu, paní se mnou byla hotova. Troufám si tvrdit, že i kdyby paní jela na raketový pohon, dál než za roh se za ty dvě minuty dostat nemohla.
    Takže děkuji za spolupráci.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Naprostá nespokojenost, manžel objednával balíček, a nic ten vůl to hodil na výdejní misto a nebyl schopný napsat ani sms ze to tam dal, ani zvednout mobil, pritom to měl doručit na adresu ten člověk co to vlastní musí mit dobrej žaludek poslouchat furt stížnosti, jsem zvědavá kdy nam poslou kod pro vyzvednutí, vim jedno ze ten to dopravce mi uz nic dorucovat nebude zlata cesta pošta…. Raci budu stát frontu na poště nez se hádat s
    arogantníma operatorama.

  8. Opět se historie opakuje. Další zásilková firma co nabízí odesílatelům doručení za pár šupů. Co se děje na straně příjemce už je asi nezajímá. Nevím, kde přesně hledat chybu. Když se zeptáte toho, kdo vám zásilku doručuje, tak evidentně na straně zákazníka. Řada výmluv, lhaní a mlžení… To že zákazník čeká na doručení několik hodin a ještě něco navíc je zřejmně v pořádku… Nakonec se ani nedočká a zjistí, že si za to může sám. Příští objednávky už jen s poznámkou: Nepřeji si doručení přes WeDo!!

  9. Jsme „WE“.
    Jsme tým profesionálů DOVOLTE, ABYCH SE ZASMÁL HAHAHAHA

  10. Dnes jsem byla doslova prozvoněna dopravcem WeDo, přesto jsem stačila telefon zvednout, protistrana okamžitě telefon položila, volala jsem zpátky, nikdo nezvedal ani nevolal zpět, později odpoledne mi přišla zpráva, že protože jsem nezvedla telefon, hodí mi to na Uloženku, hotovo šmitec. Panu doručovateli se evidentně nechce makat a je pro něj pohodlnější prozvonit všechny, komu by měl doručovat, vše vyložit na Uloženku a pak rozeslat smsky, že tam uložil. Nemakačenka nezvedající telefon!!

1 100 101 102 103 104 135

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo