WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz

Web WEDO.cz

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 426 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Já tedy musím pochválit. V neděli 24.1.2021 jsem objednala a dnes je úterý 26.1.2021 a zásilku jsem právě převzala a zaplatila kartou, jak bylo dohodnuto při objednání. Komunikace po emailu v pořádku a řidič těsně před doručením ještě zavolal, že už jede. Takže za mě naprosto super služba.

    Klady: komunikace, oznámení o doručení
    Zápory: žádné
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dnes mi měl být doručen balík v určitém čase, když jsem volala čtvrt hodiny po termínu abych zjistila kde se balík nachází, kurýr byl velice nepříjemný a arogantní, já vím že teď je toho hodně ale myslím že slušně jednání by mělo být vždy na prvním místě. První zkušenost a jsem velice zklamaná.

    Zápory: Neslušné chování kurýra
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Reply
    Daniel Roháček 25.1.2021 v 16:01
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Jsem znechucen! Pomalá doprava, nezajímají se o zákazníka, předkládají informace o čase či datu dodání, které se štěstím nesplní, pouze o jeden týden slibovaného data dodání. Kurýři naprosto příšerní, pokud se jim nechce, tak k vám prostě nepřijedou. Info linka řekne to, co již víte pokud chcete vědět více máte smůlu oni nevědí už vůbec nic, neschopnost celkově. Takové společnosti by neměli mít přístup k jakémukoliv obchodu či internetu. Jsou jak klasická Pošta, akorát 10× pomalejší a o sto procent více bezohlední. Žádné kompenzace za jejich neschopnost. Neustale výmluvy na přehlcení, jednou mi od nich přišel balík po 2 měsících jediné, co řekli jako omluvu bylo: Omlouváme se, ale balík byl ztracen, bez mého neustálého upozorňování bych byl vůbec rád, kdyby ten balík přišel za 20 let.

    Klady: Žádné
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 3
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    50

    13.1.2021 22:00 Zásilka doručena na dodací adrese
    13.1.2021 10:54 Zásilka převzata kurýrem k doručení
    6.1.2021 01:13 Zásilka přijata na depo z převozu mezi depy
    5.1.2021 15:34 Zásilka přijata na depo
    5.1.2021 15:11 Přeprava objednána, data k zásilce přijata

    Klady: zákaznický servis funguje, ale tvrdili, že ji doručí hned další den, zásilku doručilo WEDO až za 2 dny
    Zápory: týden se to válelo na depu; kurýr nedostupný a to jsem volala okamžitě zpět!; zaplacený balíček nechali na hlavní recepci budovy místo, aby ho doručili přímo do firmy
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Naprostá nespokojenost s touto přepravní společností !! Objednané zboží vůbec nedoručeno !! Nikdo Vás neinformuje, jedna velká ostuda !!

  6. 11.1. jsem objednávala u Mollu krmení pro kočky (kapsičky). Moll vyřídil moji objednávku za 2 hodiny a připravil zboží pro dopravce a tomu to trvalo 8 dní než mi zásilku doručil. Takže 11.1. převzali zásilku, 12.1. ve sledování – zásilka pozastavena, protože nekompletní. 13.1. avizováno doručení a nic nedodali. Telefon na info linku – zásilka vrácena depo pro pozdější doručení. Totéž se opakovalo 15.1. opět zásilka vrácena na depo pro pozdější doručení. 18.1. zásilka konečně dorazila, ale v hrozném stavu. 24 kapsiček roztržených, vše zapatláno a nechutně to zavánělo. Zásilku jsem měla pojištěnou tak reklamuji. Dnes jsem objednávala další kapsičky a opět se mi u nové objednávky jako doručovatel Wedo. Už nemám sílu shánět se po informacích o svém balíku a absolvovat to vše co minulý týden.. Dopravce In time byl nejhorší a teď se pouze přejmenoval a nic jiného se nezměnilo. Stále je tím nejhorším dopravcem.

  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Společnost má stejné manýry jako In Time,nejsem s nimi vůbec spokojená. Když jsem chtěla na infolince telefon na pobočku v ČB, bylo mi sděleno, že to neni možné, protože to je pouze interní čislo. Čislo,ktere bylo v sms s informací o doručení mi nikdo nevzal,v klidu mi to pokazdé vytipli. Doufam,že je bude k doručovaní použivat jen minimum obchodníků.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Hrůza po hodině povídání si s automatem jsem sdělila operátorovi že chci nechat zásilku na depu řekli mi že ano a co se stane další den? Zpráva ze mi budou doručovat zásilku v určitém čase.. To jsem opravdu hodinu mluvila s automatem jen tak z dlouhé chvíle? Příště už radši jiný dopravce

  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nebyl mi doručen balík,který by měl vážit asi 33kg.Podle velikosti se nedá přehlídnout.Na sledování zásilek uvedeno že byl doručen.Omyl a lež.Balík je samozřejmě zaplacen.Teť nemám nic.Snad se to brzy vyřeší.ps-řidič je pro jistotu nedostupný

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Naprostá katastrofa. Ze tří zásilek doručovaných v posledním čtvrtletí nebyla doručena včas ani jedna zásilka! Jako Intime to fungovalo tak před rokem, teď, když uvidím někde možnost poslání společností Wedo, tak dostanu kopřivku a udělá se mi zle.

    Klady: Neznám Není to Česká Pošta
    Zápory: Není to Česká Pošta Kdo to vede? Mall ať se na ně vykašle, dělá jim to ostudu.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 101 102 103 104 105 134

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo