WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.
Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby
Já tedy musím pochválit. V neděli 24.1.2021 jsem objednala a dnes je úterý 26.1.2021 a zásilku jsem právě převzala a zaplatila kartou, jak bylo dohodnuto při objednání. Komunikace po emailu v pořádku a řidič těsně před doručením ještě zavolal, že už jede. Takže za mě naprosto super služba.
Dnes mi měl být doručen balík v určitém čase, když jsem volala čtvrt hodiny po termínu abych zjistila kde se balík nachází, kurýr byl velice nepříjemný a arogantní, já vím že teď je toho hodně ale myslím že slušně jednání by mělo být vždy na prvním místě. První zkušenost a jsem velice zklamaná.
Jsem znechucen! Pomalá doprava, nezajímají se o zákazníka, předkládají informace o čase či datu dodání, které se štěstím nesplní, pouze o jeden týden slibovaného data dodání. Kurýři naprosto příšerní, pokud se jim nechce, tak k vám prostě nepřijedou. Info linka řekne to, co již víte pokud chcete vědět více máte smůlu oni nevědí už vůbec nic, neschopnost celkově. Takové společnosti by neměli mít přístup k jakémukoliv obchodu či internetu. Jsou jak klasická Pošta, akorát 10× pomalejší a o sto procent více bezohlední. Žádné kompenzace za jejich neschopnost. Neustale výmluvy na přehlcení, jednou mi od nich přišel balík po 2 měsících jediné, co řekli jako omluvu bylo: Omlouváme se, ale balík byl ztracen, bez mého neustálého upozorňování bych byl vůbec rád, kdyby ten balík přišel za 20 let.
13.1.2021 22:00 Zásilka doručena na dodací adrese
13.1.2021 10:54 Zásilka převzata kurýrem k doručení
6.1.2021 01:13 Zásilka přijata na depo z převozu mezi depy
5.1.2021 15:34 Zásilka přijata na depo
5.1.2021 15:11 Přeprava objednána, data k zásilce přijata
Naprostá nespokojenost s touto přepravní společností !! Objednané zboží vůbec nedoručeno !! Nikdo Vás neinformuje, jedna velká ostuda !!
11.1. jsem objednávala u Mollu krmení pro kočky (kapsičky). Moll vyřídil moji objednávku za 2 hodiny a připravil zboží pro dopravce a tomu to trvalo 8 dní než mi zásilku doručil. Takže 11.1. převzali zásilku, 12.1. ve sledování – zásilka pozastavena, protože nekompletní. 13.1. avizováno doručení a nic nedodali. Telefon na info linku – zásilka vrácena depo pro pozdější doručení. Totéž se opakovalo 15.1. opět zásilka vrácena na depo pro pozdější doručení. 18.1. zásilka konečně dorazila, ale v hrozném stavu. 24 kapsiček roztržených, vše zapatláno a nechutně to zavánělo. Zásilku jsem měla pojištěnou tak reklamuji. Dnes jsem objednávala další kapsičky a opět se mi u nové objednávky jako doručovatel Wedo. Už nemám sílu shánět se po informacích o svém balíku a absolvovat to vše co minulý týden.. Dopravce In time byl nejhorší a teď se pouze přejmenoval a nic jiného se nezměnilo. Stále je tím nejhorším dopravcem.
Společnost má stejné manýry jako In Time,nejsem s nimi vůbec spokojená. Když jsem chtěla na infolince telefon na pobočku v ČB, bylo mi sděleno, že to neni možné, protože to je pouze interní čislo. Čislo,ktere bylo v sms s informací o doručení mi nikdo nevzal,v klidu mi to pokazdé vytipli. Doufam,že je bude k doručovaní použivat jen minimum obchodníků.
Hrůza po hodině povídání si s automatem jsem sdělila operátorovi že chci nechat zásilku na depu řekli mi že ano a co se stane další den? Zpráva ze mi budou doručovat zásilku v určitém čase.. To jsem opravdu hodinu mluvila s automatem jen tak z dlouhé chvíle? Příště už radši jiný dopravce
Nebyl mi doručen balík,který by měl vážit asi 33kg.Podle velikosti se nedá přehlídnout.Na sledování zásilek uvedeno že byl doručen.Omyl a lež.Balík je samozřejmě zaplacen.Teť nemám nic.Snad se to brzy vyřeší.ps-řidič je pro jistotu nedostupný
Naprostá katastrofa. Ze tří zásilek doručovaných v posledním čtvrtletí nebyla doručena včas ani jedna zásilka! Jako Intime to fungovalo tak před rokem, teď, když uvidím někde možnost poslání společností Wedo, tak dostanu kopřivku a udělá se mi zle.