WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.
Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby
V pondělí zásilka převzata u přepravce, ve středu přišla SMS i e-mail, že budou doručovat mezi 8-11 hodinou. Kolem desáté zavolala paní kurýrka, že je na cestě. Balík předán v uvedeném časovém rozmezí, paní kurýrka příjemná.
Po čtení různých recenzí jsem se toho obával, ale opravdu jak komunikace, tak předání bylo naprosto bez problému. Můžu srovnat se zdejší PPL službou, s kterou jsem taky spokojený. (Olomoucký kraj)
Pravděpodobně jedna z nejhorších přepravních společností. Po SMS s 3 – hodinovým oknem na doručení jsem čekala doma na zásilku. Kurýr ale odvezl balík místo na mou adresu na výdejní místo a nebylo možné se mu dovolat, proč tak učinil. Na zákaznické lince mi bylo slíbeno, že balík budou tedy doručovat znovu a že důvod, proč to tam kurýr odvezl, není znám. Po dvou dnech ale zásilka stále byla na onom výdejním místě. Na zákaznické lince opět slíbeno, že věc co nejrychleji znovu doručí na mou adresu. Další den zásilka stále nevyzvednuta na výdejním místě. Po třetí jsem na zákaznickou linku volala s tím, že si pro to raději zajedu sama, než to dokola řešit a doufat, že bude kurýr dělat svou práci. Na výdejním místě nemohla paní načíst čárový kód zásilky a dostat se k informacím o zásilce. Naprostý zmatek a neschopnost.
S touto společností WEDO jsem nespokojená. 15.1 byla převzatá objednávka na depo. 18.1. si to vzal kurýr na rozvoz a neozval se a ani nepřijel. 19.1. si to opět vzal kurýr na rozvoz a opět nestihl to doručit a dnes je 20.1. a přišla mi opět sms že to vzal kurýr na rozvoz. Volali jsme řidiči že nám má doručit balíčky a odpověď byla taková že neví jestli to stihne dnes doručit. Všichni nadáváte na Českou Poštu, ale oni jsou o mnohem lepší než Wedo…
3/3 objednávek a ani jedna nesplnila termín doručení. Zdržení objednávky od 2-6 dnů z důvodu plných kapacit , žádná nebo mizivá komunikace se zákazníkem, dlouhá doba komunikace ( e-mailová komunikace trvá 2 dny, telefonicky nelze dovolat ). Snad bude do budoucna na tom lépe.
Dnes mi byl doručen balíček ale takovým stylem se kterým jsem se ještě nesetkala.Volala mi slečna ,že si mám přijít pro balík a když jsem vyšla ven tak slečna vůbec nezvedla prdel z auta aby ho přinesla k hlavním dveřím a ze staženého okýnka v autě vyndala čtečku karet – hrozné jednání a ve finále stála v zákazu vjezdu ?
Aby tu nebyly jen negativní recenze, připojím i svou pozitivní zkušenost. V neděli odpoledne jsem objednal (mall.cz), v pondělí ráno bylo zboží u dopravce a v úterý odpoledne zboží přišlo. Kurýr přijel včas jak se psalo v sms. Co mě překvapilo, že rozváží odpoledne-večer. Takže pozitivní zkušenost, (naštěstí) žádný problém s touto společností.
Nejhorší zkušenost s touto společnosti. Řidič arogantní, sprostý. Čekal 30 sekund, než jsem otevřela dveře a hned mi začal nadávat, kde jako jsem.
Nikdy více!!!!
Zatimjen spatne zkusenosti, nedoporucuji.
Včera nám byla napsána zpráva ,že mezi 10:00-15:00 nám přijde balík. S manželem jsme čekali celý den na balík!! Řekli jsme se …sice by se slušela napsat SMS ,že to nestihl nebo se zpozdí, ale každopádně se to v tomto počasí dá pochopit… každopádně dnes ráno jsem se podívala na sledování zásilky na jejich stránky a tam bylo napsáno „zásilka nedoručena-adresat nikdo přítomen (!)“ Tak tohle mi přijde velmi drzé!!…. Takže určitě mě zkušenosti s touto společností stojí za starou bačkorku…a to jsme ještě zvědaví, kdy nám zásilka dorazí.
NEDOPORUČUJI!
Objednaly jsme si zboží a tato firma nám měla dovést dvě krabice na sebe navazující. Doručila jedu a druhou ztratila a nevěděli o tom. Paní na lince asertivně odpovídala, ale žádné termíny a návrh kompenzací, když řekla, že se ozve, tak se tak nestalo. Reklamační řád nemají na stránkách dohledatelný. Po asi pátém už opravdu nepříjemném hovoru ( z naší strany) jsme se dozvěděli, že pánové v depu mají 30dní na hledání zásilky od doby, kdy se vyhlásilo pátrání (od nás, ne kdy měla být zásilka doručena). Když se vyhlásilo pátrání zrovna se dělala inventura skladu, ale asi se zásilka nenašla, ale budeme tedy čekat a doufat. Za nás je toto první negativní zkušenost od dopravců a jestli někdy bude možnost firmu objednat v budoucnu, neuděláme to.