WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz

Web WEDO.cz

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 438 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 4
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    80

    Když jsem četla komentáře, tak jsem se hodně lekla, ale naštěstí mně přišel balíček v pořádku a včas. Pan řidič byl sice trochu zmatený, ale jinak milý.

    Klady: vše ok
    Zápory: nic
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Zaplatila jsem 119,- za doručení v úterý, dnes ve středu nic nepřišlo, ani termín, kdy asi to bude doručeno.
    Jen SMS – doručovat budeme v nejbližších dnech. Už nikdy si z Mallu nic neobjednám, protože ani tam je to nezajímá. Jen vybrat peníze za včasnou dopravu.

  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší doručovací společnost která v České republice je a vůbec není schopná doručovat balíčky dle zadaných svých instrukcí na internetu o sledování balíčku to že si změnil jméno neznamená že jsou nový protože služby stojí za prd úplně stejně jako když se jmenovali in time (v čas) o čase se v jejich případě rozhodně ve spolehlivosti očekávat nedá

    Klady: Žádné nikdy nedoručili balík jak měli a o to hůře že si jej člověk musí vyzvednout osobně na depu desítky kilometrů od doručovací adresy
    Zápory: Slibují doručení zásilky zítra několik dní po sobě. Údaje ve sledování zásilek neodpovídají skutečnosti operátorky nic nevyřeší. Přepojení nebo kontakty na depo nelze
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 4.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    80

    Popsáno v kladech a záporech

    Klady: Jeden den zásilku přebrali a druhý den jsem měla zásilku doma
    Zápory: Pán se nejdříve v naší vesnici ztratil a bylo poměrně umění se dohodnout kde vlastně je ale nakonec se našel a bral to s humorem takže ve finále spolehlivost.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 1
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    20

    zpočátku zpoždění oproti INTIME, nyní již nedoručují vůbec

    Klady: už žádné
    Zápory: kurýři ok, ale když nefunguje DEPO v Praze, a operátoři jsou sice vlídní,ale nic neví, tak to prostě nefunguje...
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 4.5
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    100

    V pondělí zásilka převzata u přepravce, ve středu přišla SMS i e-mail, že budou doručovat mezi 8-11 hodinou. Kolem desáté zavolala paní kurýrka, že je na cestě. Balík předán v uvedeném časovém rozmezí, paní kurýrka příjemná.
    Po čtení různých recenzí jsem se toho obával, ale opravdu jak komunikace, tak předání bylo naprosto bez problému. Můžu srovnat se zdejší PPL službou, s kterou jsem taky spokojený. (Olomoucký kraj)

    Klady: Komunikace Rychlost dodání
    Zápory: Nic
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Pravděpodobně jedna z nejhorších přepravních společností. Po SMS s 3 – hodinovým oknem na doručení jsem čekala doma na zásilku. Kurýr ale odvezl balík místo na mou adresu na výdejní místo a nebylo možné se mu dovolat, proč tak učinil. Na zákaznické lince mi bylo slíbeno, že balík budou tedy doručovat znovu a že důvod, proč to tam kurýr odvezl, není znám. Po dvou dnech ale zásilka stále byla na onom výdejním místě. Na zákaznické lince opět slíbeno, že věc co nejrychleji znovu doručí na mou adresu. Další den zásilka stále nevyzvednuta na výdejním místě. Po třetí jsem na zákaznickou linku volala s tím, že si pro to raději zajedu sama, než to dokola řešit a doufat, že bude kurýr dělat svou práci. Na výdejním místě nemohla paní načíst čárový kód zásilky a dostat se k informacím o zásilce. Naprostý zmatek a neschopnost.

    Klady: žádné
    Zápory: stanoví si 3 hodinové okno na doručení kurýr nedělá svoji práci a nebere telefon neschopnost zákaznické linky, která nemá tušení a nic nezmůže
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. S touto společností WEDO jsem nespokojená. 15.1 byla převzatá objednávka na depo. 18.1. si to vzal kurýr na rozvoz a neozval se a ani nepřijel. 19.1. si to opět vzal kurýr na rozvoz a opět nestihl to doručit a dnes je 20.1. a přišla mi opět sms že to vzal kurýr na rozvoz. Volali jsme řidiči že nám má doručit balíčky a odpověď byla taková že neví jestli to stihne dnes doručit. Všichni nadáváte na Českou Poštu, ale oni jsou o mnohem lepší než Wedo…

  9. 3/3 objednávek a ani jedna nesplnila termín doručení. Zdržení objednávky od 2-6 dnů z důvodu plných kapacit , žádná nebo mizivá komunikace se zákazníkem, dlouhá doba komunikace ( e-mailová komunikace trvá 2 dny, telefonicky nelze dovolat ). Snad bude do budoucna na tom lépe.

  10. Reply
    Daniela Juřicová 19.1.2021 v 18:52

    Dnes mi byl doručen balíček ale takovým stylem se kterým jsem se ještě nesetkala.Volala mi slečna ,že si mám přijít pro balík a když jsem vyšla ven tak slečna vůbec nezvedla prdel z auta aby ho přinesla k hlavním dveřím a ze staženého okýnka v autě vyndala čtečku karet – hrozné jednání a ve finále stála v zákazu vjezdu ?

1 104 105 106 107 108 135

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo