WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz

Web WEDO.cz

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 416 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Celý den čekání na to než se se někdo ozve, po telefonátu se clovek dozví že řidič napíše poznámku , nedoručeno z důvodu ze v lednu padá sníh a pan se bojí jet… Kdyby se aspoň někdo ozval a ne že budu cely den čekat na nic…. Nikdy více si od vas nenecham nic poslat.

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nedoporučuji!!

    Zápory: Naprosto neschopná doručovací služba, nikomu nedoporučuji!! Měli dodat balík 6.1.2021 na adresu.. Po neustálých telefonátech jsme se stejně nic nedozvěděli, naprosto nepříjemný a neochotný pán na telefonu až arogantní, v půlce hovoru zavěsil. Dnes je 14.1. 2021 a zásilka je prý uložená někde v Chrudimi. Přitom to měli doručit na adresu. Již snami nikdo nekomunikuje! Nedoporučuji!!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Řidič si vymýšlí všelijaké historky, že zapadl a nemohl se k nám dostat atd. nebere telefon. Nedoporučuji nikdy více.

    Klady: nic
    Zápory: Nedoporučuji
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Špatná firma nedorucuje

  5. UŽ NIKDY !!!Nejhorší nejhorší nejhorší. Již několikrát, balík leží týden neznámo kde . potom prý od 18- 21 h doručení. BUDIL MĚ ve 23:45! Je to neuvěřitelné jak můžete toto ještě provozovat…

  6. 0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Balíček stále nedorazil. Na stránkách informace o zásilce visí už 4. Den datum doručení 11.1. (dnes je 14.1.)..infolinka nestíhá.. Přes 25 minut čekání a nic jsem se nedozvěděla.. Hlavně že posílají SMS o doručování balíku.. Horší než Česká pošta.. Fuj..

    Klady: Bohužel zatím o nich nevím
    Zápory: Informační systém nefunkční Dlouhé lhůty dodání Výmluvy Komunikace šílená
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. První zkušenost a poslední. Příště už jen velkým obloukem. V podstatě tady všechny problémy již padly a evidentně jim je jakékoliv řešení ukradené i s odstupem času. Balík na výdejném místě ve čtvrtek dopoledne. Pobočka otevřena 10-17, hodina polední pauza, o víkendu zavřeno. Z pondělka na úterý balík expiroval a v úterý byl kurýrem odvezen. Ve čtvrtek v emailu přišlo, že bude uložen do úterý včetně. Ale právě v úterý dopoledne byl odvezen pryč, tzn. 2,5 dne na vyzvednutí. Kurýr byl ochotný i by ho přivezl na adresu, ale nesmí.
    Na infolince první slečna nejprve neochotná, o pár hodin později se druhá sice snažila najít řešení ve spolupráci s depem, ALE! Systém není nastaven tak, aby mohl být balík opět přijat na výdejním místě. Prostě to neumí. Balík bude odeslán zpět do eshopu. V depu si nemůžete balíček vyzvednout.
    Můžete tedy po balíčku pátrat, dožadovat se ho, být ochotní si ho přinejhorším vyzvednout dál a za cenu ztráty času a peněz, ale všechno marné. Stejně jako tato firma. To musí být naprosté zoufalství, když pro ni někdo pracuje, zejména na infolince.
    A jen tak na okraj k balíčku přišly tři sms zprávy: jedna jako wedo, druhá jako uloženka, třetí z mobilního čísla.

  8. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Absolutní hrůza, zboží od 27.12. u dopravce, dva telefonáty, vždy slíbeno že druhý den doručí, dnes je 12.1.!!!! a balík nikde! Ještě si vymýšlí, že mají inventuru, přitom jim tam balík leží už více jak 14 dní! Už nikdy s touto firmou nechci mít nic společného.

    Klady: ŽÁDNÉ!
    Zápory: Nedoručený balík, výmysly při urgencich, strávila jsem 12 minut na lince při čekání na hovor....
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Balík převzatý od Alzy 28.12. 2020 do přepravy stále nemám. Účtovala jsem písemně 3x, telefonicky to nelze. Buď není pracovní doba nebo hodinu čekám v pořadí a pak to vypadne. Urgovaní u Alzy 2x. Dnes mi ruply nervy už tak, že jsem poslala čestné prohlášení, že balík nepřevezmu, ať Alza vrátí peníze. Nevím, jak dlouho bude tento proces trvat, ale evidentně je to dost běžný postup. Už nikdy více!

  10. 0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    Zatím naprosto tragické, doručen mi byl balík určený pro někoho jiného (měl dvě různé nálepky, jednu z každé strany) a můj ztracen. Zásilky občas mají zpoždění, chápu, ale aby mi někdo přivezl a vydal cizí balíček a můj ztratil, to se mi ještě nestalo. Pokud is můžete vybrat, dokonce i s Českou poštou mám lepší zkušenost, a to už je myslím co říct.

    Klady: příjemný a ochotný operátor na zákaznícké lince, jinak asi vůbec nic
    Zápory: neschopnost doručit správný balík, u přepravní společnosti velký problém
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
1 105 106 107 108 109 133

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo