WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.
Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby
Celý den čekání na to než se se někdo ozve, po telefonátu se clovek dozví že řidič napíše poznámku , nedoručeno z důvodu ze v lednu padá sníh a pan se bojí jet… Kdyby se aspoň někdo ozval a ne že budu cely den čekat na nic…. Nikdy více si od vas nenecham nic poslat.
Nedoporučuji!!
Řidič si vymýšlí všelijaké historky, že zapadl a nemohl se k nám dostat atd. nebere telefon. Nedoporučuji nikdy více.
Špatná firma nedorucuje
UŽ NIKDY !!!Nejhorší nejhorší nejhorší. Již několikrát, balík leží týden neznámo kde . potom prý od 18- 21 h doručení. BUDIL MĚ ve 23:45! Je to neuvěřitelné jak můžete toto ještě provozovat…
Balíček stále nedorazil. Na stránkách informace o zásilce visí už 4. Den datum doručení 11.1. (dnes je 14.1.)..infolinka nestíhá.. Přes 25 minut čekání a nic jsem se nedozvěděla.. Hlavně že posílají SMS o doručování balíku.. Horší než Česká pošta.. Fuj..
První zkušenost a poslední. Příště už jen velkým obloukem. V podstatě tady všechny problémy již padly a evidentně jim je jakékoliv řešení ukradené i s odstupem času. Balík na výdejném místě ve čtvrtek dopoledne. Pobočka otevřena 10-17, hodina polední pauza, o víkendu zavřeno. Z pondělka na úterý balík expiroval a v úterý byl kurýrem odvezen. Ve čtvrtek v emailu přišlo, že bude uložen do úterý včetně. Ale právě v úterý dopoledne byl odvezen pryč, tzn. 2,5 dne na vyzvednutí. Kurýr byl ochotný i by ho přivezl na adresu, ale nesmí.
Na infolince první slečna nejprve neochotná, o pár hodin později se druhá sice snažila najít řešení ve spolupráci s depem, ALE! Systém není nastaven tak, aby mohl být balík opět přijat na výdejním místě. Prostě to neumí. Balík bude odeslán zpět do eshopu. V depu si nemůžete balíček vyzvednout.
Můžete tedy po balíčku pátrat, dožadovat se ho, být ochotní si ho přinejhorším vyzvednout dál a za cenu ztráty času a peněz, ale všechno marné. Stejně jako tato firma. To musí být naprosté zoufalství, když pro ni někdo pracuje, zejména na infolince.
A jen tak na okraj k balíčku přišly tři sms zprávy: jedna jako wedo, druhá jako uloženka, třetí z mobilního čísla.
Absolutní hrůza, zboží od 27.12. u dopravce, dva telefonáty, vždy slíbeno že druhý den doručí, dnes je 12.1.!!!! a balík nikde! Ještě si vymýšlí, že mají inventuru, přitom jim tam balík leží už více jak 14 dní! Už nikdy s touto firmou nechci mít nic společného.
Balík převzatý od Alzy 28.12. 2020 do přepravy stále nemám. Účtovala jsem písemně 3x, telefonicky to nelze. Buď není pracovní doba nebo hodinu čekám v pořadí a pak to vypadne. Urgovaní u Alzy 2x. Dnes mi ruply nervy už tak, že jsem poslala čestné prohlášení, že balík nepřevezmu, ať Alza vrátí peníze. Nevím, jak dlouho bude tento proces trvat, ale evidentně je to dost běžný postup. Už nikdy více!
Zatím naprosto tragické, doručen mi byl balík určený pro někoho jiného (měl dvě různé nálepky, jednu z každé strany) a můj ztracen. Zásilky občas mají zpoždění, chápu, ale aby mi někdo přivezl a vydal cizí balíček a můj ztratil, to se mi ještě nestalo. Pokud is můžete vybrat, dokonce i s Českou poštou mám lepší zkušenost, a to už je myslím co říct.