WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.
Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby
Po tom co koupili Uloženku se i ona stala nepoužitelná. Objednáno na Uloženku 19.12. a je 10.1. a pořád nic.
Za me je to zatim nejhorsi dorucovaci spolecnost. Uz 14 dni cekam na balicek, ktery je na depu a nijak se nehne. Na infolinku se dovolate po 20 minutach a jeste je tam arogantni pani. Za me nikdy vic.
Naprostá katastrofa !!
Řidič nepříjemný,velkým problémem bylo placení kartou,jelikož si milost pán nechal v autě terminál,tak se s velkým “nadšením” pro něj musel vrátit.
Při odchodu ani nepozdravil a na víc přijel v obouchané dodávce,které chybělo zrcátko což budilo velmi dobrý dojem !!!
Tak že za mě už nikdy v životě.
Lepší varianta je když zásilku doručí jen o týden později, horší varianta když ji ztratí. Variantu doručení včas zatím neumí. Telefony zvedají pouze do 18 hodin, pak jdou všichni spát. Na konci roku to zabalili již 29.12.
Jsem velice nespokojená s touto přepravní společností. Celý týden čekám na balík. Ve sledování zásilky je uvedené, že na adrese nikdo nebyl, což není pravda. Celý den jsem čekala na balík a nikdo tu nebyl. Dnes jsem několikrát volala na infolinku s tím, že se mi paní ozve, až zjistí nějaké informace, ale neozvala se. Musela jsem tam znovu volat, další pracovní den prý bude zásilka doručená, tak jsem na to zvědavá. Společnost nedoporučuji!! Bohužel v e-shopu, ze kterého jsem objednávala jiná možnost na přepravce nebyla.
5. 1. mi měl být doručen balík, když se tak nestalo, na vyhledávači zásilek mi bylo řečeno, že bylo doručení pozastaveno a zásilka nebyla převzata rozvozem, tak se to protáhlo až do 7.1., kdy jsem se už urgovala na call centru, kde mi slečna řekla, že už určitě 8. 1. budu mít balíček ve výdejne. 8. 1. – zásilka nebyla převzata rozvozem, ale 11. 1. už ji prý opravdu budu mít u sebe…tak snad. Tomuto dopravci se budu bohužel raději vyhýbat. Kdybych si pro baliček jela na druhý konec republiky na kole, tak ho mám dřív.
WeDo je úplně na ho…
Vzhledem k zdejším komentářům a tomu, že balík nedodali v předpokládaný den, jsem se obával, zda vůbec dojde. Nakonec dorazil po 3 dnech od původního data dodání, s tím ale, že se na něj člověk musel dotazovat na call centrum, co se safra děje, když druhý den po předpokládaném termínu stále nic. Alespoň na callcentru byli milí a řidič taky, dokonce mě překvapilo, že napsali email i sms s očekávanou dobou doručení a zavolali před příjezdem, s čímž mají někteří kurýři problém. Rozhodně by se měli polepšit v informování zákazníků o tom, co se děje se zásilkou, třebas mailem nebo zapsáním infa do sledování balíků, pokud nastane nějaký problém, ať už vlivem přemíry zásilek ve vánočních svátcích nebo nějakého technického problému apod. – bohužel sledování balíků mi jen ukazovalo, že to stojí v depu…. A taky by to chtělo dát vědět tu sms s dobou kdy budou doručovat alespoň hodinu předem, ať si to může člověk zorganizovat.
PO DOHADOVANI SE O BALÍK A O TO, ŽE JSEM.OPRAVDU CELY DEN K ZASTIŽENÍ, MAM UŽ JE SILU NAPSAT,
PROSTE KATASTROFA!!!!!!
Jako zatim fakt špatný a to už, prosím, nejsou Vánoce…4 dny leží balík na depu… Panebože zlaté PPL,DPD a jako neříká se mi to snadno, i Česká pošta je proti tomuto skvělej a funkčnií podnik ?