WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz

Web WEDO.cz

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 416 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Jako zatim fakt špatný a to už, prosím, nejsou Vánoce…4 dny leží balík na depu… Panebože zlaté PPL,DPD a jako neříká se mi to snadno, i Česká pošta je proti tomuto skvělej a funkčnií podnik ?

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Jsem velice znechucena touto společnosti. Objednala jsem si balíček od Alzy, v den doručení..kdy měl kuryr balík doručit od 14-17 hod, mi přišla sms kolem 15 hod., ze kuryr dal balíček někam na vydejnim místo ať si to vyzvednu. Takže si zbytečne platím za dopravu, přičemž si to dávají kam se jim to hodi. Připomínám, ze jsem kvůli tomu čekala poctivě doma. Ihned jsem to resila s operatorkou WEDO, ta mě ujistila, ze zařídí, aby se kuryr vrátil pro balíček a doručil na adresu jak má, ale neučinil tak. V ten den se neslo ani kuryrovi dovolat. Druhy den to bylo to samé, opět jsem volala na linku a opět mě ubezpecovala, ze se pro to vrátí a doručí to…nestalo se tak, když jsem se dovolala kuryrovi, tak mi s úsměvem a plnou pusou(slo slyšet v telefonu, jak svaci) řekl, ze konci směnu..a ze dnes to určitě nebude. Tak znova volám WEDO..znovu to stejne jak to doručí…a dnes mi přijde sms, ze to na vydejnim místě expirovalo a tak to posílají Alze zpět. Dekuji pěkne.

  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    23.12.2020 zásilka naložena řidiči k doručení . 6.1.2021 stále zásilka nedorazila ,žádný telefonát ani sms. Ráno 6.1.jsem volala na zákaznický servis a tam mi bylo sděleno,že po zásilce vyhlásí “ pátrání “. Za celý den se opět nikdo neozval. Tak nevím jestli jsem si to neobjednala na ty další Vánoce . Zítra budu opět volat na zákaznický servis , jestli už něco “ vypátrali”

    Klady: Zatím žádné
    Zápory: Zásilka by mohla snad i přijít . Někdy .
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    jsem překvapena recenzemi této firmy a tak přidám i svou zkušenost.
    objednávala jsem balík na začátku prosince s tím, aby byl odeslán až po vánocích. vybrala jsem, pro mě neznámou, firmu in time a poměrně s hrůzou, očekávala problémy.
    balík byl předán dopravci 5.1. v 15:15 a dorazil 6.1. v 16:45.
    ač venku od rána padá sníh a silnice kloužou, dvanácti kilový balík se sklem dorazil v pořádku a na čas.
    kurýr byl příjemný, usměvavý, ochotný a dokonce mi donesl balíček až ke dveřím s tím, že je těžký.
    až nyní jsem zjistila, že pod tuto firmu patří i uloženka, jejíž služeb též bez problémů využívám.
    takže za mě, v jižních Čechách, s touto společností zatím vždy spokojenost.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 1
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    20

    Ráno sms, že balík dojede mezi 16-19 hodin. Sedím doma a čekám na balík. Po 19 hodině stále nic. V systému pak najdu informaci, že doručení bylo odloženo na další den. Nevím, jestli kurýr přijel/nezazvonil, případně jestli k nám vůbec dojel. Příště zvolím jiného dopravce.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. škoda, že nejde hodnotit do minusu. Od 22.12. čekám doručení zásilky. Stále marně. U zásilky mi každý den operátor zadá urgenci, po minimálně 30 minutovém čekání na lince (již 5x) s tím, že následující den bude zásilka 100% doručena … Jeden operátor mi dokonce nabídl, že nejjednodušší bude, když si zásilku vyzvednu sama na depu ve Zdibech …

  7. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Vše proběhlo na 1.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Dopravce WEDO mi doručoval zásilku z Mall.cz. Jako způsob doručení jsem zvolila z nabídky konkrétní Mallpoint/Uloženku. Následně jsem zjistila, že tato provozovna je z důvodu nařízení vlády (COVID) zavřená na neupřesněnou dobu a neprovozuje ani výdejní místo, což z webové nabídky nebylo patrné. Tuto informaci teprve následně doplnil i Mall.cz na své stránky. Po prvním kontaktu na call centru WEDO mi bylo sděleno, že zásilku mohou přesměrovat na jiné výdejní místo. Poté, co jsem jiné výdejní místo našla a opětovně se spojila s call centrem WEDO, mi bylo sděleno, že to možné není, pokud provozovna, do které jsem zásilku směrovala původně, není uzavřena TRVALE. Vzhledem k tomu, že jsem objednané zboží potřebovala, objednávku jsem zrušila a objednala pro jistotu u jiného prodejce s jiným systémem distribuce.

  9. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Pro mě nejhorší dopravce na Litoměřicku!!! Nulová komunikace, čas ani na počtvrtý nedodržel a jelikož sem zásilky potřeboval jezdil sem po okolí abych ho dohledal!! Vůbec nemá ponětí co za balíky má na autě. Nevolá, nepíše a když se mu někam nechce zajet, tak radši napíše chybná adresa!! Kdyby se kurýr snažil více tak zásilku máte max do 2 dnů doma

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 2.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    100

    Od prodejce mate garantovaný dodání do termínu, ale když balík stojí 3 dny na depu, tak to je prostě hrozny. Bohužel se nestalo jen jednou, ale pokaždé když vidím přeprava wedo, uz počítám s minimálně tři denním spozdenim.

    Klady: Ridic vždy příjemný
    Zápory: Katastrofa s dodržením terminu doručení.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 108 109 110 111 112 133

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo