WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.
Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby
Naprostý nuly v dopravě.
Nikdy více
Nejhorší zásilková služba, arogance a neschopnost.
Hodinove cekani na infolince,nekolikere ujisteni,ze balicek prijde 4.1. 4.1. Dopoledne zadna zprava o balicku,operatorka mi polozila telefon. Dalsi ukazka vasi (ne)schopnosti,ve 13:45 jste mi volali,rekli jste mi,ze nikdo neudelal chybu,ale slibene doruceni 4.1. bylo vlastne nastaveno na depo,ale vlastne jste teprve v tu chvili zjistili,ze uz nezvladnete balicek dorucit dnes,takze jsme se dohodli,ze si ho (radsi) vyzvednu na depu sam,balicek tu zjevne uz x dni lezi. Rekli jste mi,ze zprava prijde tak do hodiny..zprava,ze si muzu balicek vyzvednout neprisla,takze kdybych si tam nezajel,tak balicek nemam,balicek byl vyzvednut dnes v 17hod,nacez v 19:30 prisla sms zprava,ze mi balicek dorucite dnes mezi 16 a 19 hodinou..zda se vam to nesmyslne,zmatene a naprosto postavene na hlavu? Tak vam to prijde spravne a je to nadherna ukazka vasi skvele prace,hlavne nezapomente rict,ze od vas nikdo neudelal chybu..opravdu mi velice pripominate naseho draheho premiera,nevlastni vas nahodou? Protoze vase prace je asi stejne kvalitni jako Babisovo parky..
Velmi pomale dodani a bez informaci. Doted nemam zaplacenou fakturu u firmy kde jsem objednala. Ac teda dobirku jsem platila pri predani. No nikdy vice.
Tahle společnost je naprostá katastrofa. Kurýrovi se nedá dovolat, nepřijde ani jedna informativní sms, několikrát změněno místo dodání sem tam (depo – adresa – depo – adresa), hodinová čekací doba na zákaznické lince bez viditelných výsledků. Výmluvy od druhé operátorky, že jsou unavení a mají moc zásilek (pochybuji, že jich mají víc než třeba PPL), její naprostá arogance. Nakonec pomohlo jen to, že jsme napsali přes facebook, ale ani po poslední domluvě znovu nepřišla sms, že je zásilka připravena. Naštěstí připravena byla i tak, mám ji doma a s touto společností už nemusím nic mít.
Už nikdy víc. Lituju prodejce, kteří nabízejí dopravu pouze touto společností.
Bohužel jsem i já zvolila tohoto dopravce, aniž bych tušila, co je to za hrůzu….Špatná komunikace po telefonu s kurýrem…. Tři lidi byli doma na převzetí zásilky, kterou kurýr nepochopitelně předal SOUSEDOVI!!! .. Ten bydlí v jiném čísle domu… Opravdu nechápu!?
stále čekáme na balík už 2 týdny.. i z Číny to jde rychleji
Nekomunikace ohledně balíku. Dovezli nám pouze jednu věc (přitom měli na depu i tu druhou) a jelikož jsem to bohužel nevěděla, (nebyl to můj balík, ale partnera) tak jsem zaplatila, s tím že kurýr říkal že bude ještě jeden balík který se zasekl někde na depu, od té doby se vůbec neozvali. Musím urgovat já a pokaždé je jejich odpověď stejná a dělají že o ničem nevědí, řeší to s nimi i společnost ze které balíček pochází, mají zaslanou účtenku a nejsou schopni to vyřešit. Byl to dárek k Vánocům, slíbili že doručí tedy mezi svátky a stále nic. Jsem zvědavá kdy se toto dořeší, určitě to nenecháme být. Za mě tedy tato společnost rozhodně NE! Přeci nemůžou rozdělit jeden balíček do dvouch a pak doručit půlku a nechat zaplatit celý, o tom mají informovat. Nebyl informován ani partner a jelikož já nevěděla co má naobjednano tak jsem zaplatila a až když se partner ptal co dorazilo tak jsme zjistili že dovezli pouze půlku.
Ztratili mi balík, komunikace od nich veškerá žádná, kdybych sama nevolala a opakovaně tak mi nedají ani vědět. Převzali 10.prosince, dnes je 30. a ještě nezačali přes opakované urgence řešit ani reklamaci. Poprvé a naposledy za mě.