WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz

Web WEDO.cz

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 438 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    ?

    Klady: ?
    Zápory: Naprostá katastrofa!! Rozhodně nedoporučuji!!! Balíček měl být předán 23.12. mezi 12 - 15hod. V půl 4té nikdo nikde, tak jsme volali kurýrovi, ale ten telefon nebral a poté i vypínal,na online sledování zásilky jsme zjistili že je napsáno Adresát Nezastižen!! a to už ve14hod. a to jsme celý den čekali doma, nikdo nedorazil ani nezavolal!!Prostě sprostě!! už se ten dotyčný člověk viděl doma a nechtělo se mu k nám zajíždět. Zavolali jsme na centrálu,tam to operátora okecávala a řekla,že balík dorazí 28. Ale 28 též nic, tak jsme opět volali a řekla nám že 29.dorazí... Ano opravdu dorazil, napsali sms že v čase mezi 10-13hod. V 9:30 jsme koukali na online sled.zasilky a tam napsáno, že balík byl Doručen v 8:49..?? Balík nám dali za vrata!! aniž by nás někdo telefonicky nebo jinak informoval... Taakže rozhodně nedoporučuji jednání hrozný...!!!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší přepravní společnost…
    Samovolně si změnili místo uložení z Prahy někam mimo Prahu do Zdib…
    Naprostá neochota řešit problém že se do Zdib bez auta a s malým dítětem opravdu nemám jak dostat…
    Zásadně nedoporučuji, nic horšího jsem dosud nezažila

    Klady: Absolutně žádné
    Zápory: Neochota Samovolná změna výdejního místa někam mimo Prahu
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Nejhorší zkušenost, dodání 14 dnů. Nikdy více.

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    20

    Zatím katastrofa a změnu asi těžko čekat ;-). Zásilka z Mallu, 16. 12. ve 2,33 předáno dopravci, jede mi do Uloženky před dům, abychom nemuseli čekat v pozoru doma. Žádná další zpráva, stále se posunuje avizované datum předání z původního 18. 12 (možná i 17. 12., začala jsem sledovat až poté a pochopila, že se datum mění). Před vánoci kontaktuji WE DO, operátorka se omlouvá, zásilka se nevešla do auta (šaty velikosti spíš trička), pokusí se doručit 28. 12. V ten den ale vidím, že v Uložence naproti mají otevřeno až 4. 1., volám znovu, 2x, 2x je mi slíbeno, že se pokusí přesměrovat na jinou Uloženku (domu doručit nemohou), zavolají. Nikdo nevolá, píšu ještě mail, dnes mi přišlo, že do Silvestra nestihnou. Tak nemám šaty ani na Vánoce, ani na Silvestra, není to samozřejmě tragédie, spíš se bojím, na jakého dopravce padnu příště…

    Zápory: Balíček přijde možná za tři týdny. Nikdo nekomunikuje, nemám ani jejich číslo zásilky...
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • A balíček stále nikde, mezitím oznámeno jeho ztracení a znovunalezení, Mall nabízel vrácení peněz, ale rozhodla jsem se vyčkat, třeba budu mít šaty aspoň na příští Vánoce ;-)

  5. Nejhorsi dopravce vsech dob. Zasilku nejsou schopni dorucit v cas a kdyz je clovek zada o vyzvednuti na jejich centrale tak nemuze.

  6. Reply
    Schlesingerová 29.12.2020 v 12:19

    Absolutní KATASTROFA!

    Objednala jsem balíček od společnosti Bonami, sice nebyla dodržena doba doručení, ale to jsem neřešila.

    Balíček doručoval kurýr v pondělí, kdy jsem byla bohužel v práci a nemohla balík převzít, potom až do čtvrtka nic. Tak jsem volala na jejich zákaznickou linku, kde byla celkem milá paní, která mě ujistila, že do konce týdne budu objednávku mít. V pátek mi tedy volali, že mi objednávku dovezou v sobotu, kde jsem jim řekla, že budu mít po noční tak ať volají vícekrát, že budu spát.

    Samozřejmě se tak nestalo, vzbudila jsem se tedy později, co volal kurýr a ihned mu zavolala, ten mi řekl, že je asi 14 minut od mého města a otáčet se nebude (volal jen 1x), že mi balíček doručí v pondělí. V pondělí jsem měla taktéž po noční, takže jsem poprosila o doručení raději dříve z rána, na to absolutně žádná reakce, tak čekám v pondělí a když se nic nedělo a bylo kolem 12h, volala jsem na zákaznickou linku a ptala se, že mi ještě nepřišla žádná sms, a kurýr mi v sobotu řekl, že balíček doručí v pondělí, mi paní sdělila, že balíček vrátili zpět odesílateli, že nechápe, jak se to mohlo stát. Řekla mi ať ještě napíšu na jejich e-mail, kde mi později velice nehezky a arogantně odpovídali a v podstatě nic nevyřešili ani se za nic neomluvili. A balíček tedy vrátili zpět k odesílateli.

  7. Zásilka objednana u dodavatele dne 10.12. Dnes je 29.12 a zásilka stále nikde. Po kontaktování mi bylo sděleno, že zásilka je již vyzvednuta, bohužel žádnou zásilku doteď nemám.na sledování zásilky je uvedeno že zásilka nebyla převzata rozvozu. Prostě Katastrofa

  8. Nejhorší možná společnost na doručení čehokoliv. Když mají štěstí a balík vám neztratí doručí ho klidně se 14 denním zpožděním. Na email samozřejmě nikdo neodpoví a na infolinku se téměř nedá dovolat, když se vám to povede stejně vám nikdo není schopný říct kde se váš balík nachází. Nechápu jak mi tuhle společnost mohla Alza doporučit jako nejrychlejší dodání a jak s nimi můžou vůbec spolupracovat. Díky téhle společnosti jsem se vrátil zase k české poště o které jsem si myslel, že nic horšího bejt už nemůže

  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Po přijetí SMS s informací o doručení nikdo nepřijel ani mne nekontaktoval, ale v systému se objevilo „Zásilka nedoručena – Nikdo přítomen (!)“. Po několika dnech opět SMS s informacemi o doručení, tak jsem raději telefonoval s řidičem, který slíbil doručení zhruba za jednu až dvě hodiny. Po uplynutí této doby opět telefon na řidiče, který sdělil, že za tam je za 15 až 30 min, ale už se neozval, ani nereagoval. Po hodině a půl se v systému objevilo „Zásilka nedoručena – Nikdo přítomen (!)“, prostě balík odvezl zpět na depo do HK (70 km), katastrofa, mít řidiče po ruce, hned bych mu dal facku, čekáním jsem zbytečně ztratil hromadu času.

    Klady: Nic!!!
    Zápory: absolutní nespolehlivost
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Reply
      Petr Souček 4.1.2021 v 13:57
      0.25
      Rychlost doručení
      0
      Jednání se zákazníkem
      10

      Zašantročili zásilku!

      Zápory: Šmejdi co zašantročí zásilku a nejsou schopni doručit tak jak mají....A když jim člověk napíše E-mail tak neodpovídají.... VERBEŠ
      Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 1.25
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dopravce se ani neobtěžoval zavolat a rovnou uložil balíček na Uloženku, při pokusu kontaktovat dopravce nezvedá nikdo telefon!
    Velice nespolehlivé!!!
    Nedoporučuji!!!

    Zápory: Nespolehlivé doručení - nedodání na adresu.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 112 113 114 115 116 135

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo