WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.
Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby
Asi jsem výjimka nebo cosi ale nemůžu souhlasit se zápornou recenzí. V sobotu 26.12.2020 jsem si zásilku objednala na 28.12. Vše dorazilo v pořádku, řidič i výpomoc velmi ochotná.
Nechápu ty negativní komentáře, možná jsem měl jen štěstí, ale balíček mi přišel úplně v pořádku, v den dodání. Nemohu nic vytknout. Až na čas dodání. V SMS bylo že zásilka bude doručena mezi 12-15 hodinou a v 9 byla už tady, ale jinak v pohodě
Nejhorsi prepravni společnost na trhu
Neochota resit jimi způsobený problém
Nefunguje, velké zklamání
Same here as the other comments. Absolute disaster Shipment was picked up on the 16th of December. Since that there is no any update. Package did not get delivered by Christmas and I would not be surprised that if I will never receive it. No reply to my enquiry. They should be forced by court order to rename the company to WeDoNotDeliver so customers could know who they are dealing with.
Absolutně nemá cenu se jakkoli rezepisovat, můj zážitek s toutou společností se dá shrnout jedním slovem – KATASTROFA ! ! !
Velké zklamání. Katastrofická doba dodání. Po 5 dnech jsem se začal shánět po balíku. Prý se čeká na to, až se uvolní úloženka, mají tam prý plno. Napsali mi také, že nemám nic urgovat, že jejich standardní doba dodání je 7 dnů. Osmý den mi sdělili, že balík nemohou najít, že musí rozjet pátrání a co prý v něm bylo. Po několika dalších mailech, kdy jsem argumentoval tím, že všichni dosud tvrdili, že je balí v Praze mi napsali, že tedy mi změnili výdej na osobní odběr ve Zdibech. Ale přijet si tam prý jen tak nemohu, musí mi ho vychystat. Objednávka v eshopu byla 12.12. a dnes je 23.12. a balík pod stromečkem nebude. Navíc je zaplacený. Za tu dobu mi ostatní služby, včetně vasmívané České pošty v pohodě dodaly jiné zásilky. PPL dokonce za 1 den od podání. Chaotická komunikace, bvýmluvy na to, že „k tomu já nejsem kompetentní“ výchovné komentáře z call centra jako že o co jde, že jsou lidi co čekají od listopadu…..apod. Celkové hodnocení: NEBRAT (to už fakt raději ČP).
Katastrofa! 16. prosince předal e-shop balík dopravci, informace o odkládání doručení. Když jsem 21. pořád neobdržela žádnou zprávu, koukla jsem se na trasování zásilky. V tento den tam byla hozená hláška, že doručení bylo pozastaveno, že nebyla nalezena adresa. V pořádku, adresa byla zadaná špatně, ale nikdo se neobtěžoval mě informovat jakoukoliv zprávou a zjistí to až 5 dní po převzetí balíku (adresa Babičce 2, by byla divná i dítěti) Volala jsem na infolinku, paní příjemná (asi jediné plus), adresu mi změnila a ten den urgovala předání kurýrovi. Bohužel za pár desítek minut na trasování hláška, že uloženo na depu. V pohodě, je před Vánocema, člověk by se ani nezlobil, kdyby byla nějaká komunikace. Zrovna jsem neměla úplně čas koukat na trasování zásilky. 22. mi volá kurýr, že k nám jede. Super, poprosila jsem ho, že kdyby nebyl nikdo na dvoře, ať nechá balík přede dveřmi (bydlíme na samotě) Za chvilku mi volá znovu a ptá se, jestli je dobře. Bohužel nebyl. Stroze mi oznámil, že tam, kam potřebuji opravdu nejede (zajížďka na půl hodiny a spokojený zákazník) a že mi to nechá půl hodiny cesty od adresy doručení v uložence. Víc nic. Já mu to samozřejmě odsouhlasila, protože balík byl dárek k Vánocům a další komplikace se mi opravdu nehodily. Pan kurýr pak volal znovu, aby se ujistil, že si balík vyzvednu, aby neměl, jak on řekl „průser“. Takže děkuju, WeDo, nejenom, že jsem platila dopravu eshopu za doručení, které neproběhlo, ale ještě jsem projela svou naftu a strávila hodinu v autě úplně zbytečně. Příjemná by byla častější a přehlednější komunikace. Ale pardonek, já jakmile uvidím tuhle možnost doručení jako jedinou, určitě ji nevyužiji.
Doručení balíků (na adresu, domů) vždy proběhlo absolutně bez problémů, navíc velmi rychle.
Rozhodně bych se nebál využít společnosti znovu, mám pouze kladné zkušenosti.
V žádném případě nedoporučuji. Zásilka nedorazila ani po 14dnech.Delaji z lidí blbce!!!!