WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.
Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby
Balík přišel přesně v uvedeném časovém okně. Pán s paní byli velmi ochotní a příjemní. Zboží bylo objednáno v pondělí odpoledne a druhý den ráno bylo doma. V předvánoční čas neskutečná rychlost.
po 3 týdnech balík nikde… Kurýr jej předal do nějaké uloženky, přitom měl být doručen na adresu.. Několikrát jsem urgovala jak tu uloženku, ať to tomu kurýrovi vrátí, tak přepravní společnost, dokonce i obchod, ze kterého balík pocházel – naprostá tragédie!!! Za 2 dny jsou vánoce a balík nikde…objednala jsem si ho do práce, teď na dané adrese kupodivu o svátcích nebudu… Rozhodně nedoporučuji!
13.1.2021 – volal mi kurýr, že si jede pro zásilku, že má protokol o vrácení… Balík stále nedoručen a ještě ho chtějí po mě vrátit?! Na zákaznické lince obchodu mi řekli, že mají v systému, že se jedná o pokus o doručení… Tak já už nevím…
Nezbývá než souhlasit s ostatními komentáři. Letos nám tento dopravce doručoval 5 balíků, ani jeden z nich nebyl doručen včas. U dvou z nich jsme dokonce museli zrušit objednávku, neboť zpoždění bylo tak velké, že daný předmět už nám následně nebyl k ničemu. Opravdu nechápavě tleskám vaší drzosti zůstat stále na trhu i když víte, že to totálně nezvládáte!
Naprostá tragédie. Na balík jsem čekala více jak 14 dní. Během té doby jsem dvakrát urgovala. Telefonní linka precpana hovory nespokojených zákazníků, jste 30 v pořadí. Pak vám pracovnice call centra lže, že se asi sloupl štítek a balík se bude muset hledat, proto se válí tolik dní mezi depy. Rozjíždí pátrání. Při dalším volání za pár dní zjistím, že žádné pátrání nerozjela a jelikož jsem byla dosti nepříjemná, ještě tentýž den balík zázrakem dorazil a ejhle s originálním neztracenym štítkem. Předání probíhalo přes vratneho, nechala jsel peníze v obálce, dělám to tak vždy. Pokud je tam víc, řidič vždy vrací. Tady si řidič suverénně nechal 22 Kč?! Nepredchazet tomu to co píši, neřeším to. Ale tohle už je moc. Naprosto neseriozností firma. Pokud nemusíte, vyberte pro přepravu jinou firmu.
Velmi špatná zkušenost.
KATASTROFA. Přestože jsem žádala opětovné doručení, řidička BEZ PODÁNÍ JAKÉKOLI INFORMACE/SMS/TELEFONÁTU uložila můj balík na depo. O pár dní později mi přišel email, že se balík vrací odesílateli. Po desetiminutovém hadrkování na call centru, kde slečna nebyla schopná zavolat na dané depo a zásilku předat zpět kurýrovi jsem to vzdala. Již DESET dní zásilku odesílají zpět odesílateli. NEDOPORUČUJI, NEDOPORUČUJI, NEDOPORUČUJI.
Regulérně ztratili balík – telefon z reklamace. Prodejce pravděpodobně vrátí peníze.
3x voláno na linku WeDo. Poprvé jsem byl 28. v pořadí, podruhé 5. v pořadí (super) a potřetí 34. v pořadí- Šílenost!!
Naprostá tragédie, zásilku nelze dohonit již patnáctý den!!!! Kurýři nezvedají telefony, neodepíšou na sms. Zákaznická linky vždy obsazena. Píší, že nejste na místě doručení, ale nezavolají,že dorazili!!! Doručování v devět večer do práce je nesmysl. Nechápu, tenhle styl podnikání. Chybí jakákoli kompenzace nedoručené zásilky!
Nikdy jsem se nesetkala s prepravni spolecnosti, kde se zda, ze nefunguje vubec nic. Dne 8.12.2020 prevzali zasilku od Alza a dnes jsem rusila celou zasilku, protoze neni absolutne mozne se s nimi na predani domluvit. Pokousela jsem se domluvit i o ulozeni baliku na vydejnim miste, presto opet a zase nalozeno kuryrovi, ktery me hledal a nedorucil. XX telefonatu, slineno, podana mylna informace a tak dale.
Omlouvam se Ceske poste, PPL a DPD, ze jsem kdy frfnala, ze neco neklaplo dle planu.