WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz

Web WEDO.cz

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 438 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Absolutně nemá cenu se jakkoli rezepisovat, můj zážitek s toutou společností se dá shrnout jedním slovem – KATASTROFA ! ! !

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Velké zklamání. Katastrofická doba dodání. Po 5 dnech jsem se začal shánět po balíku. Prý se čeká na to, až se uvolní úloženka, mají tam prý plno. Napsali mi také, že nemám nic urgovat, že jejich standardní doba dodání je 7 dnů. Osmý den mi sdělili, že balík nemohou najít, že musí rozjet pátrání a co prý v něm bylo. Po několika dalších mailech, kdy jsem argumentoval tím, že všichni dosud tvrdili, že je balí v Praze mi napsali, že tedy mi změnili výdej na osobní odběr ve Zdibech. Ale přijet si tam prý jen tak nemohu, musí mi ho vychystat. Objednávka v eshopu byla 12.12. a dnes je 23.12. a balík pod stromečkem nebude. Navíc je zaplacený. Za tu dobu mi ostatní služby, včetně vasmívané České pošty v pohodě dodaly jiné zásilky. PPL dokonce za 1 den od podání. Chaotická komunikace, bvýmluvy na to, že „k tomu já nejsem kompetentní“ výchovné komentáře z call centra jako že o co jde, že jsou lidi co čekají od listopadu…..apod. Celkové hodnocení: NEBRAT (to už fakt raději ČP).

    Klady: Nejsou. Ale na jejich FB je to vše zalito sluncem.
    Zápory: Špatná komunikace. Zásilka je 8. den na cestě a nikdo neví kdy přijde - bude vydána.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Katastrofa! 16. prosince předal e-shop balík dopravci, informace o odkládání doručení. Když jsem 21. pořád neobdržela žádnou zprávu, koukla jsem se na trasování zásilky. V tento den tam byla hozená hláška, že doručení bylo pozastaveno, že nebyla nalezena adresa. V pořádku, adresa byla zadaná špatně, ale nikdo se neobtěžoval mě informovat jakoukoliv zprávou a zjistí to až 5 dní po převzetí balíku (adresa Babičce 2, by byla divná i dítěti) Volala jsem na infolinku, paní příjemná (asi jediné plus), adresu mi změnila a ten den urgovala předání kurýrovi. Bohužel za pár desítek minut na trasování hláška, že uloženo na depu. V pohodě, je před Vánocema, člověk by se ani nezlobil, kdyby byla nějaká komunikace. Zrovna jsem neměla úplně čas koukat na trasování zásilky. 22. mi volá kurýr, že k nám jede. Super, poprosila jsem ho, že kdyby nebyl nikdo na dvoře, ať nechá balík přede dveřmi (bydlíme na samotě) Za chvilku mi volá znovu a ptá se, jestli je dobře. Bohužel nebyl. Stroze mi oznámil, že tam, kam potřebuji opravdu nejede (zajížďka na půl hodiny a spokojený zákazník) a že mi to nechá půl hodiny cesty od adresy doručení v uložence. Víc nic. Já mu to samozřejmě odsouhlasila, protože balík byl dárek k Vánocům a další komplikace se mi opravdu nehodily. Pan kurýr pak volal znovu, aby se ujistil, že si balík vyzvednu, aby neměl, jak on řekl „průser“. Takže děkuju, WeDo, nejenom, že jsem platila dopravu eshopu za doručení, které neproběhlo, ale ještě jsem projela svou naftu a strávila hodinu v autě úplně zbytečně. Příjemná by byla častější a přehlednější komunikace. Ale pardonek, já jakmile uvidím tuhle možnost doručení jako jedinou, určitě ji nevyužiji.

  4. 4.25
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    100

    Doručení balíků (na adresu, domů) vždy proběhlo absolutně bez problémů, navíc velmi rychle.

    Rozhodně bych se nebál využít společnosti znovu, mám pouze kladné zkušenosti.

    Klady: Rychlé doručení (dodržen termín) Příjemné prostředí pro sledování zásilek Balíky v pořádku
    Zápory: Po objednání nelze změnit adresu
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. V žádném případě nedoporučuji. Zásilka nedorazila ani po 14dnech.Delaji z lidí blbce!!!!

  6. 0.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    20

    Jedna velká katastrofa. Zásilka po dvou týdnech „odpočinku“ na depu v Českých Budějovicích a po nespočetném počtu telefonátů ode mě i od odesílatele snad již dnes dorazí. Budu tomu věřit…i když u této společnosti člověk nikdy neví…

    Klady: Žádné
    Zápory: Rychlost doručení
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Za mě super .Balíky přišly v pořádku.Řidič slušný.ochotný.Dalo se s ním domluvit na čase doručení .
    Za mě super.Moc děkuji

    Klady: Za mě super .Balíky přišly v pořádku.Řidič slušný.ochotný.Dalo se s ním domluvit na čase doručení . Za mě super.Moc děkuji
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  8. Dnes mi měla být doručena zásilka (sms i e-mail avízo). Celý den čekám na zásilku, abych poté o půl páté obdržela SMS, že byla zásilka uložena v Úložence (což jsem nepožadovala, ani jsem se na tom s kurýrem nedohodla) Kurýr se tak rozhodl sám – pokud by byl na doručovací adrese, musela bych o tom vědět! (Dům je přímo u silnice, auto přepravní společnosti se přehlédnout nedá).
    Kurýr samozřejmě nepřijímá hovory, když se s ním chce člověk domluvit, na infolince se člověku řešení nedostane (jiní kurýři nepracují, doručující kurýr nebere telefon, řešení nastalé situace pro vás neexistuje). Doporučení k napsání e-mailu nepovažuji za řešení. Chápu momentální vytíženost, ale toto chování je nepřijatelné.

  9. Reply
    Tomáš Rulík 22.12.2020 v 14:45
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Pokud můžu poradit využijte jakoukoliv jinou dopravní společnost ušetříte čas i nervy

    Klady: Žádný
    Zápory: V životě jsem nezažil takový to přístup řidiče k zákazníkovi za mě nikdy víc řidič totálně protivný nechtěl se ani domluvit zavěsil mi telefon a ještě odjel katastrofa ještě k tomu to byl dárek k vánocům a když čtu recenze stejný problem má hodně lidí totálně neprofesionální dodavatelská firma (nikdy víc)
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Balík přišel přesně v uvedeném časovém okně. Pán s paní byli velmi ochotní a příjemní. Zboží bylo objednáno v pondělí odpoledne a druhý den ráno bylo doma. V předvánoční čas neskutečná rychlost.

1 114 115 116 117 118 135

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo