WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.
Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby
Bohužel se musím ztotožnit s většinou hodnocení, vlastní zkušenost. Dle SMS od dopravce zásilka převzata 5.12.2020, od té doby klid. 10.12 SMS se mi balík bude dnes doručen s tím, že nebyly uvedeny žádné hodiny, tak jsem čekal doma celý den. NIC. 11.12 jsem se na sledování zásilky dozvěděl, že jsem nebyl doma a proto mi zásilka nebyla předána. Po poledni další SMS s tím, že mi balík z kapacitních důvodů nebudou doručovat. 12.12. další SMS, že balík bude doručen v době od 12 do 15 hodin. Další čekání do večera, abych se na sledování zásilky dozvěděl, že doručení bylo odloženo? Jinak jsem ještě absolvoval telefonát na kontaktní linku, kde mi paní řekla, že toho mají hodně a že se omlouvá. K tomu, že jím zaměstnanci lžou/viz. 10.12/ mlčení. Nyní čekám dál a modlím!! se, že doručení stihnou alespoň do vánoc, v balíku je panenka pro moji tříletou vnučku a té pak budu asi špatně vysvětlovat, že ježíšek sice panenku koupil, ale saně se p…….. Myslím, že s touto společností není něco v pořádku, bohužel u některých obchodů nelze přepravce volit. Tak jsem se z toho alespoň vypsal. Všem přeji hezké svátky, hodně zdraví a pevné nervy.
Nespolehlivost, nekorektní jednání. Zásilka nebyla doručena na adresu bydliště ač byla tato služba řádně uhrazena. Ráno sděleno prostřednictvím sms dopravcem, že bude zboží doručeno na adresu bydliste v době od 14 do 17 hodin. Půl hodiny před skončením časového rozsahu doručení, sděleno opět prostřednictvím sms, že je zásilka uložena ve výdejním místě několik km od bydliště. Dopravci voláno, ale bohužel telefon nikdo nezvedl. Společnost v žádném případě nedoporučuji. Spolehlivost PPL a České pošty je na místě a nikdy jsem u těchto společností problém s doručením neměla.
Jedním slovem HRŮZA!!!
Balík měl být doručen 27.11. Dnes 13.12. stále nikde!
Nejprve shodili vinu na odesílatele, se kterým jsme to okamžitě řešila. Podruhé vyhlásili pátrání po balíku. Po třetí řekli, že pátrání nemá smysl, že balík je na depu. Po čtvrté řekli, že doručí nekompletní zásilku. Po páté řekli, že nemůžou doručit nekompletní zásilku. Po šesté řekli, že se balík ztratil a když se nanajde za další tři dny, tak si ho mám u odesílatele stornovat.
Prosím vyhněte se jim obloukem!!!!
Nedoručení zásilky a vrácení zpět do depa po urgenci adresa neznáma a nebo jsme nebyli doma. Obojí není pravda
Praha 6 – Petřiny vždy bez problémů, maximálně zdržení zásilky o jeden den (což v této době považuji za malichernost), kurýr vždy přijede v určený čas a případná domluva při nejasnostech není problém. Za mě jednání firmy i kurýra v pořádku. Máme opakované objednávky z eshopů s dopravou přes tuto společnost, takže se nejedná o náhodu. Dle dalších recenzí je zjevné, že je to převážně o kurýrech.
Tak na balíček od Mall, je to měsíc, jsme ho nedostali.Jednalo se o žrádlo pro kočky.Bylo posláno zpět na Mall, protože jsme nebyli doma a to se opakovalo několikrát i když jsme byli jak na telefonu, tak doma.Jsme starší lidé a tak si dáváme některé věci poslat.Jezdí sem na vesnici doručovací služba je to 6 km od Č.Krumlova. S dodací službou nikdy žádné potíže.Tady bylo dopisování, telefony nikdo nebral!Nakonec nám dali zprávu, že zásilka byla vrácena zpět na Mall.Byla zaplacena předem i s dodáním domů.Takže peníze,zboží NIC.Moll se zatím též neozývá.Urgence byla provedena. Mezi tím jsme objednali ze Slevovaru. Nedovedete si představit co jsme zažili.Napsala jsem, že je to asi podvodnická služba a že to dám k šetření na policii. Co myslíte, čekali jsme opět doma, týdny utíkaly a zase jsme měli zprávu na telefonu, a na PC, i s udáním hodin, že nikdo nebyl doma, nebereme telefon, ale bydlíme u silnice v přízemí a psi když tu někdo zastaví, tak ho nepropásnou.Prostě jsme čekali. Telefony absolutně nikdo NEBERE! Když jsem si předčetla na počítačí, jak šla zásilka, tak to bylo obdivuhodné: Tak jsem napsala, že ten řidič musí mít v zadku vrtuli, když to stihl za 15 min.naložit, dojet ,zazvonit atd.Byly to časy, že si ani na ty podvody nedávají pozor. Napsala jsem, že bydlíme v Střední Evropě v ČR na jihu v Č.Krumlově a k tomu adresu.Jestli neumí číst navigaci, nebo mapu ,ať se zeptají na policii, když jim to dělá takový problém, ale možná že nedodělali zákl.školu a neumí číst a orientace je asi někde v pr…….
Takhle nás vodili za nos pořád den za dnem až mi došla opravdu trpělivost a představte si, volám na linku zákaznickou a tam bylo, že předemnou je 15 hovorů, takže mám počkat! A peníze by běžely.Položila jsem, a vzápětí volala paní a říkala, že to zaurguje, že takovéhle stížnosti, že nemají.To mě opět zvedlo ze židle. Následoval dopis-opět, ale v duchu tom, že to byla ostřejší komunikace a že až to přiveze řidič,a bude něktTrý z udaných čísel, tak mu ukáži jak se za nás vychovávalo, aby si to pamatoval. Takže dopisy nebyly jen informativní, to byste si tady početli. takže po posledním dopise s udáním adresy, nám bylo sděleno hned ráno po 8 hod.že přijedou, opět hned jsem zavolala kurýrovy, že na něj čekáme-schránka.Hodiny opět utíkaly a večer v 17 hod.jak jsme měli čekat, opět NIC! Volám zpět a schrána plná-nelza se optat. Pak jsme opět na PC měli pohyb zásilky a nervy pracovaly.Takových nesmyslů, že bych tam vlítla a vytřískala bych to tam všechno. Pak nám přišlo, že zásilka je ve městě v jednom obchodě k vyzvednutí a po rečcenzích se bojím jet do města, že bude rozbitá a to znamená znova zabalit urgovat atd.mimochodem č.tel.kurýra 602805367 a ten samý se ocitá u první zásilky(nebyli jsme doma-údajně), tak jsem si řekla, že si ho tu vychutnám a na to nikdy nezapomene! Nepřijel!.tel.kurýrů mám víc a tak by se na tuto firmu měl někdo podívat.NE? Co takhle ČOI! Nebo policie. Takhle se vydělávají peníze, že si zaplatíte dopravu a pak si to musíte někde vyzvednout? Takže dám podnět k nějaké kontrole. Nám se jednalo o nákup běžných potravin, léků, k lékaři, ale my čekali abychom je nepropásli. Takže tuhle firmu NIKDY a doufám, že s tím někdo bude něco dělat: Nebo televize, aby si lidi u nich nedali nic posílat. Něco s tím dělat, ale budu.Zatím mám peníze a zboží v čudu. Síly mám dost a ještě zlost a nasra……., takže kdyby přijel, to by se divil, co by za ty jeho lži čekalo.Takže si lidé dejte pozor na tuto firmu VEDO a doufam že brzo zkrachují
Přeji jim to. S tímto jednáním jděte někam na Sibiř. Doufám, že tato sužba brzo skončí.
Už týden a půl mají v přepravě můj balík. Každý den přijde sms zpráva o tom, ze mi dnes budou dorucovat balik s cislem na kuryra. Kuryrovi jsem nekolikrat volala, kdy tu bude alespon priblizne. Odpoved vzdy stejna – balik ma kolega, bude vam volat. Kolega nevolal ani jednou. Na zakaznicke lince jsem se take nic nedozvedela, pry mam cekat az mi udajny kolega, ktery ma muj balik, zavola. Zacinam pochybovat o existenci “kolegy” i mého baliku.
nejhorší s jakým sem se setkala ani Česka pošta není tak špatná…A hlavně kurýr místo aby zavolal že to asi nestihne tak raději nebere telefon… s ničím tak špatným sem se ještě nesetkala..
Zboží vůbec nedoručují, rozhodně nikdy nic přes tuto firmu!!!
Tuto společnost jsem do včerejška neznala. Po přečtení recenzí jsem se zděsila, zda tedy balíček dorazi! Naštěstí dorazil a to třetí den od podání v Zasilkovne. Sice časové rozmezí v SMS bylo 10-13hod a balíček dorazil v 17 hodin ? zrovna když jsem se chystala volat kurýrovi, zaslechla jsem rány zavírajících dveří auta před domem. Hned na to zvonek, vybehnu ven (cca 10vterin) a řidič už nasedal do auta. Na můj vyjeveny výraz jen zakřičel: balíček mate u dveří. No ještě že tak! Takže za mě vcelku spokojenost, ale zlaty řidič PPL, GLS a DPD co u nás jezdí!