WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz

Web WEDO.cz

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 426 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Hana Flemmrová 10.12.2020 v 12:15
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Špatně jednání kurýra, nedoruceni zásilky. Po stížnosti na zákaznické lince mělo být zboží dodáno následující den. Následující den nebylo zboží vůbec naloženo. Opět po telefonátu na zákaznickou linku ujištění, že zboží přijde následující den

    Klady: Žádné
    Zápory: Po zkušenosti nemohu doporučit
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Nespokojenost, nikdo nevolal a hlavně problém načíst balíky a předání, nedají avizo o doručení balíku včas až po 21 hodině odeslána SMS o doručení a přitom už balík byl doručen, velká nespokojenost

    Nikdy víc tu to přepravu!!!

  3. Naprosto chápu, že před vánoci v době Covidu mají přepravní služby blázinec a kurýrům to rozhodně nezávidím. Problém je ale v jednání společnosti. Pokud se v trackingu objeví záznam „Doručení pozastaveno – Zásilka nepřevzata rozvozu“ znamená to, že se zásilka nevešla do auta nebo by jí kurýr nestihl daný den doručit. To vše chápu. Volám na infolinku a paní říkám, že situaci chápu, že jen potřebuji znát den kdy zásilku přivezou abych si mohl zorganizovat svojí práci a naplánovat schůzky u zákazníků. Rovnou jsem řekl, že je mě jedno který den, ale že to potřebuji vědět. Paní navrhla hned následující den, že to zaurguje a dopíše k zásilce zprávu o tom, že mě bude možné zastihnout jen následující den. Výsledek? Přeorganizoval jsem si schůzky a zásilka nikde. V trackingu se pouze objevila stejná hláška jako předcházející den. Teprve po této zkušenosti jsem hledal v recenzích a zjistil, že hláška o urgenci na druhý den je v podstatě standard. Stačilo by jednat na rovinu a nedělat z lidí blbce… Jestli mají stejný chaos i v organizaci rozvozů tak je mi líto kurýrů, protože mají auta plná zásilek u nichž nezastihnou příjemce. A to jen díky bordelu…

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tato doručovací služba už nikdy!!!!! Balíček leží na depu a na infolince velice “ochotná” paní. Balíček opravdu potřebuji, proto jsem se snažila pokusit o osobní vyzvednutí i když to mám daleko, ale ani to nevyšlo. HRŮZA!!!???

    Klady: Žádné
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Naprostá katastrofa. Zlatá Česká pošta. Neustále mi chodily emaily, že je zboží připraveno k doručení, ale nikdo nic nedoručil. Asi po 3 dnech mi volal doručovatel, že si nevyzvedávám balíky, přitom jsem doma a nikdo se neobtěžuje zavolat, že balík veze, a pak jen přijde zpráva, že zásilku posílají zpět. Komunikace s řidičem taky katastrofa. Řekne mi odhadovaný čas příjezdu (který teda nikde v SMS ani mailu není) a stejně přijede úplně jindy. Už nikdy víc s tímto dopracem.

    Klady: žádné
    Zápory: komunikace chaos chybí informace o času doručení neochota
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 30.11 mi prisal sms, ze mibalik doruci v 18-21, dnes je 9.12. a stale ho nemam.
    Kuryrovi se da tezko dovolat a kdyz uz se clovek dovola, tak je kuryr nevychovany a neprijemny.
    Terminy doruceni vubec nedodrzuju ani cas dokonce ani datum.
    Duvody proc nedorucili zasilku si vymysleji

    Tuto firmu uz nikdy.

  7. 1.75
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    70

    Převzato 26.11 doruceno 8.12. Po 4 urgencich z me strany a po 2 od prodejce, never ever je dobrovolne jako přepravce nezvolim

    Klady: Vstricny přístup
    Zápory: Totalni chaos v jejich systemu, kdy sami nevedi kde ten balik je
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Reply
    Vladislav Virgl 9.12.2020 v 10:32

    Absolutně nespolehlivy přepravce. Zboží které mělo dle prvotní informace WEDO dodáno 1.12. do dnes (9.12.) neni doručeno a informace nedostavam.

  9. Nulová spolehlivost, ztráty zásilek, doručení na jiné místo, než je místo určení.

    • Balik za 2000. Pohodený v depe zo statusom, ze dorucovanie bolo stopnute z dovodu zlej adresy. Stala sa nejaka chyba a chybalo cislo popisne k ulici. Moj email a telefonne cislo mali a namiesto toho, aby ma kontaktovali a zistili si presnu adresu, balik lezal asi 2 dni niekde v depe. Musela som sa ja dovolavat asi 30 minut na infolinku (evidentne tam sedi len jeden operator), aby som im tuto skutocnost oznamila, inak by ho tam nechali boh vie ako dlho. Ked uz balik konecne dorazil, tak mi ho kurier nechal pred vchodom a zdrhol. Iba z dialky od auta pozoroval, ci som vysla pred dom a hned odisiel. Balik mal jeden roh obity a pri rozbaleni som zistila, ze obsah bol znacne poskodeny a bolo jasne, ze sa s nim nemanipulovalo opatrne napriek nalepke Fragile. Ked som to s nimi riesila, tak sa mi dostalo len odpovede, ze reklamace se vyrizuje. Presli asi 2 mesiace a nic. ? Absolutne nespolahliva a nezodpovedna firma, neodporucam a uz nikdy si cez nich nenecham nic dorucovat! Hanba.

  10. Reply
    Eva Běhounková 8.12.2020 v 23:08

    Dne 26.11.2020 byla zásilkasilkas z eshopu předán a dopravě wedo s adresou do místa bydliště, 3.12.2020 zásilka
    předána na depo,8.12. v 9.05hod. zásilka předána kurýrovi, v 15.46.hod.výdejní místo-předáno kurýrem,v 16.20.hod
    zásilka připravena k výdeji na výdejním místě.Proč mi kurýr nedodal zásilku domů.když jsem zaplatila dopravu 199Kč?
    Ted´ musím jet 10km do výdejního místa!

1 120 121 122 123 124 134

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo