WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.
Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby
Tahle firma přepravuje snad koňskými povozy!!
Zásilka ( z Mall.cz) objednána 29.11, 30.11 vzato do přepravy a mělo to být doručeno hned následující den tj 1.12! Od té doby stále jen zásilka na cestě a stále odsouvající termín doručení na mall point…
Dnes jsem nevydržel, zásilku zrušil a koupil dárek o něco dražší ale hned..
Tuhle firmu bych doporučil čekatelům..
Hrozná firma. Nikdy více
Má zkušenost je shodná s drtivou většinou zdejších recenzentů. Jen bych dodal: Jak píšete svůj záměr expandovat za hranice… prosím vás, nedělejte to! Snahu o doručování balíků raději přenechte těm, co to opravdu umí a otevřete si třeba stánek s párkama v rohlíku. Rovnou vám dám malou radu do začátku a zdarma! Suroviny na tyto párky v rohlíku nevozte svépomocí, nebo se vám ty párky “ztracené na depu“ po chvilce zkazí. I když na druhou stranu -> když párkům zanecháte adresu a neztratíte štítek, tak na místo určení dojdou svépomoci.
Horší než česká pošta
Moje první zkušenost je zatím dobrá. Balíček doručen v časovém rozmezí, které bylo avizováno v sms, řidič komunikoval a byl příjemný. Očekávala jsem problémy, ale jsem příjemně překvapena.
V avizovaný den zásilka nedorucena, přesunuto na další den. Čas doručení neoznamen na první ani druhý den. Nehodlám a nemohu být neustále doma. Za mě velká nespokojenost.
WEDEO – naprostá katastrofa, neseriózní, zásilka nedoručena ani po týdnu po zaslání SMS o doručování zásilky a 4 telefonátech na zákaznickou linku. Na zákaznické linkce spojení po 30 min., sice slušní, ale nic nevyřešeno. Podle sledování zásilek zboží 4 x převzato kurýrem a ten den zase vráceno, aniž by se kurýr obtěžoval zavolat, že přivezl zásilku. Jednou to údajně nestihl, podruhé se mu rozbilo auto, potřetí byla chyba v systému. WEDO nikdy více, zlatá Česká pošta, PPL a DHL.
Doporučuji informovat eshopy o způsobu „doručování“ jejich zásilek a raději neplatit předem.
Zboží objednané přes Mall.cz od externího dodavatele. WeDo je naprosto zoufalá služba, kterou bohužel využívá DPD. Zboží bylo odesláno 27.12 přes DPD. Z DPD ho převzali 27.12. a od té doby se celý týden nic neděje. Po týdnu, když mi došla trpělivost a dohledal jsem, že je u WeDo tak na zákaznické lince WeDo bylo obsazeno přes půl hodiny (26 volajících přede mnou) a pak mi slíbili, že to dohledají a dají vědět. Nedali. Takže jdu volat znovu….
Paní na zákaznické lince se možná snažila být přijemná, avšak bylo znát, že potřebuje expedovat hovory značně větší rychlostí než tato společnost expeduje zásilky. Již několikrát se mi stalo, že mi zásilka (nejen od této společnosti) nepřišla včas, ale když se někdo omluví a snaží se zjednat nápravu, pak to v naprosté většině případu omlouvám! ALE pokud mi 1.12. přijde email, že zásilka bude doručena následující (pracovní) den – což je 2.12. a je 4.12. a zásilka nikde – bez jakékoliv komunikace ze strany dopravce – to už je na mě trochu moc. A po hovoru na zákaznickou linku, kde se slečna tónem hlasu „costimasijámámdělat“ snažila situaci napravit tím, že mi tam teda tu urgenci dá, ale stejně to bude až v pondělí – opět bez omluvy, bez snahy cokoliv udělat kromě kliknutí na tlačítko „urgence“ – už nikdy. Když už si budu příště moct vybrat – radši zatracovanou českou poštu.
Poslední, co dodám je to, že chápu, že v měsíci jako je prosinec jsou dopravní služby zahlcené a jen těžko stíhají, ale v dnešní době, aby balík byl doručován týden – když s jinými společnostmi ho i v prosinci mám za den u sebe a ještě s provokativním emailem – zítra vám ho doručíme… No, jak jsem již psala – už nikdy (:
Zásilka přijata 11.11., je 4.12. a stále nic nemám, ani informaci. Aspoň, že už se tato přepravní společnost nejmenuje In Time, protože In Time to opravdu není. Dnes jsem poslala dotaz, zatím bez odpovědi.