WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.
Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby
We-do nejhorší přepravce jakého znám
Normální dopravce napíše den předem, WeDo napíše až v den doručení, takže nikdo nebyl připraven doma. Výdejní místo žádné nemají. V pondělí mi zavolal kurýr, tak jsme se domluvili, že zásilku doručí další den večer, kdy už někdo bude doma. Celý týden se nikdo neozval, až za týden znovu SMS, že dnes budou balík doroučovat zase ráno.
Kurýr mi navrhl, že nechá balík deset kilometrů daleko na depu. Toto depo se nenachází na žádných mapách, ani na mobilních stránkách najít nejde. Odkaz, který mi přišel odkazuje pouze na hlavní stránku dopravce, kde nejde nic zjistit. Musel jsem tedy stránky otevřít na počítači a až pak jsem nalezl GPS souřadnice. Je to v obrovském skladovém areálu, kde je moho budov, hal, kamionů a dveří, přičemž oni mají na jedněch dveřích malou cedulku. Uprostřed skladu je sbouchaná budka z překližky, kam vás navádějí skladníci. Tam vám balík předají.
Zásilka dle SMS měla dorazit dnes mezi 16-19h. Je skoro 20h, zásilka nikde, kurýr nebere telefon (voláno několikrát)… Opravdu skvělá vizitka… Bohužel eshop s jinou společností nemá spolupráci. Jsem zvědavá, jak se situace bude vyvíjet.
Na webe má WeDo napísané nádherné veci. Až by slza z oka skanula. Ešte som nezažil dopravnú spoločnosť, ktorej by tak záležalo na mojom balíčku!
Zatiaľ som ale smutný. Chápem, že toho majú všetci mrte, ale…
26.11. mi mal medzi 14-17 prísť balík. Nikto neprišiel, nezavolal. Bolo mi z toho smutno, tak som sa podíval na ich web. S prekvapením som tam zistil, že som nebol doma, o čom sa zrejme kuriér dozvedel telepaticky, pretože mi neráčil zavolať. Nemohol samozrejme vedieť, že na hlave nosím 24 hodín denne čiapočku z hliníkovej fólie, ktorá ma chráni pred zlými jaštermi z vesmíru, covidom, ktorý sa šíri z 5G veží a telepatiu ovládajúcimi kuriérmi. Preto som napísal na info@wedo.cz vysvetľujúci mail s úctivým dotazom, čo mám teraz očakávať.
Dostal som upokojujúcu odpoveď, že „Vaši zprávu jsme úspěšně přijali. Začneme na ní pracovat jakmile odbavíme zákazníky, kteří nám napsali před Vámi. Odpověď můžete očekávat do dvou pracovních dnů.“
To ma vskutku potešilo, pretože
1. som vedel, čo očakávať
2. som z toho pochopil, podobné veci rieši mnoho ľudí a ja sa nemusím cítiť tak osamelo,
3. alebo je WeDo láskavé k svoji zamestnancom a nenúti ich robiť tak náročnú prácu, akou je zákaznícka podpora, ktorú beztak nikto nemôže potrebovať – nie sú predsa žiadni We Talk!
Už som bol teda zmierený s tým, že si odbavenie počkám. Na druhý deň, 27.11., We Do prekonalo moje očakávania a poslalo mi SMSku, že mi bude balíček doručovať znova! Tak som sa teda natešil, no márne. Prišiel mi balík na poštu, Rohlík, ale z WeDo sa zase nikto neozval. Len som sa na webe znovu dozvedel, že som údajne zase nebol doma. A to už som si dal zvonenie telefónu na max., aj som každých 5 minút na chvíľu zložil ochrannú čiapočku.
Dneškom ubehli 3 dni od môjho prvého mailu. Chcel som sa hnevať, že WeDo nedodržali sľub, ale potom som si to prečítal znova – jasne píšu, že „Odpověď můžete očekávat do dvou pracovních dnů.“ Čo vôbec neznamená, že ju naozaj dostanem, akurát ju môžem očakávať! Nielenže majú vymakaný branding, ale ešte aj odzbrojujúci copywriting. Klaniam sa.
Prosím vás, keď budete o pol roka zase rebrandovať, lebo vás bude za naprd služby hejtiť pola českého internetu, zvoľte aspoň nejaký úprimnejší názov.
Doručení zásilky (v Brně)proběhlo naprosto bez problémů, doručeno v avizovaném čase, kurýr příjemný a trpělivý (trvalo mi, než jsem došla ke dveřím a stejně čekal kurýr s úsměvem).
První zkušenost negativní. Objednal jsem v pondělí zboží, prodejce je předal dopravci. Ve středu bylo zboží na depu ve městě, kde žiju a čekalo na předání kurýrovi. Až do soboty, kdy jsem samozřejmě nebyl doma (doručení bylo avizováno až v so ráno). Kurýr zavolal, řekl jsem mu, že nejsem doma a teď musím pro zboží do výdejního místa, kam ho kurýr doručil.
Bála jsem se kvůli zdejším recenzím, že balíček mi vůbec nepřijde nebo mi ho dovezou poškozený, ale ani jedno se z toho nestalo. Do dvou dnů balíček přijel v pořádku a kurýr byl příjemný, takže jsem měla možná jenom štěstí, anebo se po některých stížnostech zlepšili.
Jak říká pan David v komentáři pode mnou, i já jsem se bál v jakém stavu balík obdržím. Můj balíček obsahoval pouze sklo. Někdo tady komentoval, že si nelze změnit datum doručení, pro ty z Vás, koho to zajímá, tak můžete. Můj hlavní problém byl, že jsem si přeobjednal dodání na pátek 27.11.. V tento den mi přišel e-mail, že balíček bude doručen cituji „Předpokládaný čas doručení je mezi hod. na Vámi uvedenou adresu.“. Následně mi přišla SMS zpráva o 4 hodiny později stejného znění. Stejně jako mnohým zde, můj balíček nepřijel. Největší překvapení byl telefonát v neděli 29.11. večer, kde se mi pán představil jako člověk, který této společnosti vypomáhá a že mi veze balíček. Poprvé v životě jsem zkusil nedělní doručení. Pán byl velmi příjemný. Povídal mi, že pomáhá, protože je málo lidí, ještě se blíží vánoce a dělá to ZADARMO. Měl jsem velký respekt z pána a tímto mu přeji Veselé vánoce a šťastný nový rok.
Tragédie první třídy. Komunikace na Infolince sice super ale záleží kdo tam sedí. Každopádně z nepochopitelného důvodu mi balíček doručují do vedlejšího města. Kurýr mi na to konto řekne že přes odkaz v SMS mám změnit adresu dodání. Přes odkaz ale lze změnit jen a pouze datum. Takže voláte na linku kde se vám omlouvají až do prdele a slibují doručení do druhého dne. Balíček jsem od té doby už 4 dny neviděl. Takže za mě nejhorší dopravce v ČR. Zlatá pošta a to už je kurva co říct. Když už si založím firmu na rozvoz tak kurva zapojím mozek když to dělám…. Např. když už chcete po lidech aby si něco měnili přes odkaz v SMS měla by tam ta možnost být.
Horšího dopravce jsem nezažil.
Mělo být doručeno ve středu. Pak přišla ještě sms ve čtvrtek, že bude doručeno. Tisíckrát jsem volal řidiči, který mě 999x vytípl. Poté mi to vzal asi v 5 večer. Když jsem se ptal, kdy přijede, tak odpovědí bylo. Opravdu nevím, upřímně, dneska asi ne. Chápu, že toho je hodně, ale tak ať toho tolik nenakládají, nebo podniknou kroky, aby stíhali.
Nakonec přijeli v pátek, ale asi v 6 večer (objednávka šla do práce a v pátek po 5 už tam opravdu nikdo nezůstává..)
WEDO už nikdy.