WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Doručení zásilky (v Brně)proběhlo naprosto bez problémů, doručeno v avizovaném čase, kurýr příjemný a trpělivý (trvalo mi, než jsem došla ke dveřím a stejně čekal kurýr s úsměvem).
První zkušenost negativní. Objednal jsem v pondělí zboží, prodejce je předal dopravci. Ve středu bylo zboží na depu ve městě, kde žiju a čekalo na předání kurýrovi. Až do soboty, kdy jsem samozřejmě nebyl doma (doručení bylo avizováno až v so ráno). Kurýr zavolal, řekl jsem mu, že nejsem doma a teď musím pro zboží do výdejního místa, kam ho kurýr doručil.
Bála jsem se kvůli zdejším recenzím, že balíček mi vůbec nepřijde nebo mi ho dovezou poškozený, ale ani jedno se z toho nestalo. Do dvou dnů balíček přijel v pořádku a kurýr byl příjemný, takže jsem měla možná jenom štěstí, anebo se po některých stížnostech zlepšili.
Jak říká pan David v komentáři pode mnou, i já jsem se bál v jakém stavu balík obdržím. Můj balíček obsahoval pouze sklo. Někdo tady komentoval, že si nelze změnit datum doručení, pro ty z Vás, koho to zajímá, tak můžete. Můj hlavní problém byl, že jsem si přeobjednal dodání na pátek 27.11.. V tento den mi přišel e-mail, že balíček bude doručen cituji „Předpokládaný čas doručení je mezi hod. na Vámi uvedenou adresu.“. Následně mi přišla SMS zpráva o 4 hodiny později stejného znění. Stejně jako mnohým zde, můj balíček nepřijel. Největší překvapení byl telefonát v neděli 29.11. večer, kde se mi pán představil jako člověk, který této společnosti vypomáhá a že mi veze balíček. Poprvé v životě jsem zkusil nedělní doručení. Pán byl velmi příjemný. Povídal mi, že pomáhá, protože je málo lidí, ještě se blíží vánoce a dělá to ZADARMO. Měl jsem velký respekt z pána a tímto mu přeji Veselé vánoce a šťastný nový rok.
Tragédie první třídy. Komunikace na Infolince sice super ale záleží kdo tam sedí. Každopádně z nepochopitelného důvodu mi balíček doručují do vedlejšího města. Kurýr mi na to konto řekne že přes odkaz v SMS mám změnit adresu dodání. Přes odkaz ale lze změnit jen a pouze datum. Takže voláte na linku kde se vám omlouvají až do prdele a slibují doručení do druhého dne. Balíček jsem od té doby už 4 dny neviděl. Takže za mě nejhorší dopravce v ČR. Zlatá pošta a to už je kurva co říct. Když už si založím firmu na rozvoz tak kurva zapojím mozek když to dělám…. Např. když už chcete po lidech aby si něco měnili přes odkaz v SMS měla by tam ta možnost být.
Horšího dopravce jsem nezažil.
Mělo být doručeno ve středu. Pak přišla ještě sms ve čtvrtek, že bude doručeno. Tisíckrát jsem volal řidiči, který mě 999x vytípl. Poté mi to vzal asi v 5 večer. Když jsem se ptal, kdy přijede, tak odpovědí bylo. Opravdu nevím, upřímně, dneska asi ne. Chápu, že toho je hodně, ale tak ať toho tolik nenakládají, nebo podniknou kroky, aby stíhali.
Nakonec přijeli v pátek, ale asi v 6 večer (objednávka šla do práce a v pátek po 5 už tam opravdu nikdo nezůstává..)
WEDO už nikdy.
Zboží nebylo doručeno nikdo mi nic nenapsal
Několikrát jsem volal dopravci pokaždé mi to típl s odezvou zavolám později.
Volal jsem do depa a ani tam ten telefon nikdo nezvedl.
Jsem velice nespokojena. V pondělí zásilka doručena na odběrové místo. V e-mailu napsáno, že do čtvrtka je možné zásilku vyzvednout. Přišla jsem ve čtvrtek zásilku vyzvednout a zásilka byla již odeslána svému odesilateli. Vždyť je to jen výsměch toho, který využívá jejich služby. To ani nemluvím, když jsem čekala 2 hodiny na přepojení operátora, kdy mi stejně nedokázal vysvětlit, proč to odeslali zpět dřív než měli. Ten den jsem taktéž napsala e-mail a v sobotu mi napsali, že z důvodu vánočního shonu je doba zkrácena na 3 dny. A tuto informaci přečtu kde??!? Jediné, co bylo napsané, že můžu vyzvednout do čtvrtka a to byla lež, protože si najednou usmysleli, že to zkrátí na tři dny? Už tuto službu nebudu využívat. Zatím jsem spokojená se zásilkovou a PPL.
Tuto společnost nedoporučuji, jednu zásilku již 2 x nedorucila a druhou zásilka taktéž. Telefon na kuryra padá do hlasové schránky
Kurýr drzí, nedoručil zásielku, info že som si ju neprevzala ;) no čo dodať služby typu čakaj, mám 100 zásielok denne, ty si si ma objednala ( čo nie je pravda lebo to urobil automaticky odosielateľ) do 21 hod nedorazil …takže večer nedaj bože, že máš malé deti, nechaj ich doma poď ťahať 50 kg balík ( čakala som žrádlo pre psov) …no celé zle…