WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz

Web WEDO.cz

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 438 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Nejhorší dopravce v ČR. Sprostý řidič, nepředal zásilku a ještě vyhrožoval. NIKDY nepoužívejte tohoto dopravce.

  2. 0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Řidič nejen, že po zazvonění na zvonek nepočkal ani půl minuty, do telefonu se neomluvil, řekl, že tam příště teda bude čekat pět minut a svihnul s telefonem, dokonce pak začal psát sprostě zprávy a vyhrožovat, že si mě uloží a příště (taky) zásilku nepředá. Nejhorší jednání kurýra jaké jsem kdy zažil, sprostý, klamavy, neochotný. NIKDY víc. Cvičená opice by zásilku předala líp a slušněji, než tenhle „pracovník“. Číslo mobilu bylo +420 725 928 405. Moje jméno je Souček Martin.

    Klady: Žádné nejsou
    Zápory: Nepredani zásilky, švihnutí s telefonem, bez omluvy, posílá sprostě zprávy, vyhrožuje.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nedodržení garantovaného časového rozmezí, nepřijetí na adresu, neskutečná drzost slečny kurýrky, poslala mě DO PRDELE a nehodlá se ani bavit, ignoruje volání i sms.
    Nemohu doporučit v žádném případě, naopak varuji před touto dopravní společností vzhledem k nedodržování vlastních obchodních podmínek, sprostota kurýrů, ignorace….nejhorší přepravní společnost na českém trhu služeb !

    Klady: možná tak jen lákavá reklama
    Zápory: nedodržení obchodních podmínek sprosté jednání kurýrů absolutní ignorace zákazníka nepřehledný web absence telefonního spjení na firmu
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Reply
    Pavel Blažek 29.4.2024 v 9:34
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Absolutně nejhorší dopravce co existuje. Balík dvakrát nedoručen. Jednou rozdrbali obal špatným zacházením, podruhé prý neseděla váha, která byla přitom naprosto v pořádku a ještě to vážilo méně, než bylo zadáno. Za mě banda hajzlu a zlodějů.

    Klady: Nic
    Zápory: Od jednání po dopravu vše absolutně špatně
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 4.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    80

    Včera zabaleno a předáno. Dnes doručeno a převzato. Vše v pořádku. Bohužel ale musí být na místě stále někdo, kdo může balík převzít. v 9:30 SMS, že balík dorazí mezi 8 – 11 hod. V dnešní době by už přepravní společnosti mohly nabízet dopolední, odpolední, nebo i noční doručení, aby si člověk mohl nastavit, kdy přibližně bude zboží doručeno.

    Klady: Rychlost doručení Předání u vstupních dveří
    Zápory: Nelze volit dobu předání (ráno/odpoledne/noc) Málo informací a možností v app
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Reply
      Martin Souček. 3.5.2024 v 13:32
      0.75
      Rychlost doručení
      20
      Jednání se zákazníkem
      10

      Řidič nejen, že po zazvonění na zvonek nepočkal ani půl minuty, do telefonu se neomluvil, řekl, že tam příště teda bude čekat pět minut a svihnul s telefonem, dokonce pak začal psát sprostě zprávy a vyhrožovat, že si mě uloží a příště (taky) zásilku nepředá. Nejhorší jednání kurýra jaké jsem kdy zažil, sprostý, klamavy, neochotný. NIKDY víc. Cvičená opice by zásilku předala líp a slušněji, než tenhle „pracovník“. Číslo mobilu bylo +420 725 928 405. Moje jméno je Souček Martin.

      Klady: Žádné nejsou
      Zápory: Nepredani zásilky, švihnutí s telefonem, bez omluvy, posílá sprostě zprávy, vyhrožuje.
      Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Tohoto dopravce naprosto NEDOPORUČUJI – po všech stránkách nehorázný zmatek. Balíček se toulá kdo ví kde, špatně zaslaný PIN pro vyyzvednutí, balík vrácen odesílateli, mezitím chybné sms od dopravce, následně špatně uvedené tel. číslo příjemce, děs běs. Nemám chuť se více rozepisovat, jen stručně a jasně – NEJHORŠÍ DOPRAVCE, NEOBJEDNÁVAT žádné služby u WEDO.

  7. Že nejde doručit balík do vybraného boxu kvůli kapacitě, to chápu. Jsem ráda, že se obtěžují a oznámí to, ale už nechápu, že to doručí někam, sice vzdušnou čarou nejblíž, ale dopravně pro člověka, který nemá auto nejhůř dostupné místo. Není na výběr možnost přesměrování ani nějaké domluvy. Wedo je nejhorší doručovací společnost.

  8. Pokud jde o rychlost doručení na výdejní místo, tak bylo vše ok, hned druhý den balíček připraven k vyzvednutí, ale přesto nemohu tohoto dopravce doporučit, neboť heslo, které mi poslali pro výdej (sms a emailem) nebylo platné a ve výdejně mi ho nemohli předat. Paní byla moc ochotná, volala opakovaně sama na zákaznický servis wedo, bezúspěšně, nikdo nezvedal, heslo nešlo resetovat, takže balíček tam fyzicky byl, ale nemohli mi ho vydat. Naštěstí byl na dobírku.

  9. Absolutně nedoporučuji. Fungují jako Česká pošta. Nezvoní, nevolají a lžou, že nido nebyl doma. Opakované doručení nejsou schopni zaručit. Disponent prý nemůže řidiči nic nařídit, takže záleží na jeho libovůli, jestli Vám něco doveze.

  10. Od 28.3. mi doručují zásilku, stále tvrdí že není kompletní a nedoručí ani tu část co majiz14.dni v depu, stále omílají že čekají na zbytek místo aby doručili to co obdrželi

1 11 12 13 14 15 135

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo