WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.
Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby
Hrozny komunikace žádná. Zavolala jsem na číslo v SMS a chtela jsem znát jen přibližný čas v kolik prijede[ROZMEZI 10-13 JE OPRAVDU VELIKY) pan mi odpověděl az tam budu tak tam budu .Super DOMLUVA sama bych si tohoto dopravce nevybrala nikdy!!!!!
Řidič mi v daném termínu nedoručil balíček. Poté, co jsem mu řekl že si na něj budu stěžovat, odpověděl že každý jsme nějaký. Zboží v balíčku úmyslně poškodil. Očekával jsem dva adventní věnce které řidič ve finále polámal a zničil.
Velká nespokojenost,nedodržení termínu,nedodržování časů,nedoporučuji
Příšerná služba, kurýr si omylem vza 6.11.2020l špatný balíček, který mu nepatřil. Reklamace od 9.11.2020, původní označení balíček je stále nedoručen, nejsou schopni ani po 5 urgenci nic udělat. Odvezený balíček bohužel v nedohlednu. Operátorka jen řekne, že to zaznamená, Depo se vám neozve. Doufám, že je rozhýbe právník.
Objednávka zboží u společnosti MALL. Zboží jsem uhradil předem a měl jsem si jej vyzvednout na MALL pointu. Čekám více než 30 dní, zboží by mělo být u tohoto přepravce více než 20 dní. Prodejce ani dopravce nekomunikují, na základě mého volání přepravci i prodejci se vždy pouze dozvím, že daný dispečer věc urguje a zboží bude k vyzvednutí následující pracovní den (cca 8x).
Nakonec si asi ještě budu vážit kvalit České pošty a jiných eshopů (i přes nepříjemné zelené marťanské reklamy).
WeDo – to teda ne
Katastroficky pomalé a nespolehlivé doručování
Naprostá hrůza, chápu že teď v době covidove toho mají dost, zpoždění pár dnů bych odpustil,ale tohle nemá obdoby.
Jeden balík z Alzy nedoručili 3 týdny. Rano přijde mail budeme doručovat, celý den čekáme, kurýr se neozve, nepřijede,telefon nezvedá a večer se dozvím že jsem nebyl k zastižení! Poté balik týden leží v depu a příběh se opakuje. Druhý balík se leží v depu Jihlava už týden a doručit se ještě ani nepokusili!
Už opravdu NIKDY. Zásilka mi měla přijít před týdnem, je pozastavena a říkají, ze nemají dodací adresu a nemůžou ji připsat. Stejný problém tam má X dalších lidí. Zatím má nejhorší zkušenost s doručovací službou, jakou jsem kdy zažil.
Katastrofální podnik. Objednali jsme si z e shopu Košík potraviny a další zboží. Z Košíku jsme dostali zprávu, kdy máme čekat doručení touto přepravní společností. V den doručení přišla zpráva od Košíku ( v 17.45 ) že byl balík poškozen a zásilka byla vrácena odesilateli. Udělali jsme tedy na Košíku novou objednávku s tím , že máme čekat dodání v pátek. Po dlouhém pátečním čekání jsme dostali zprávu jménem Košíku, že nebyl adresát zastižen. Nechápali jsme tuto nepravdivou zprávu , protože jsme byli doma a přepravce dostal naše telefonní čísla. ZAvolali jsme tedy na Košík a tam jsme zjistili , že je vše jinak, že tuto zprávu poslala přepravní služba jejich jménem a že WeDo poslalo zásilku omylem na nesprávné depo a že nám zásilku doručí v pondělí. V pondělí jsme od rána čekali zprávu , kdy dojde k doručení a ejhle, před polednem nám zavolali z Košíku, že zásilka byla opět při přepravě poškozena a vrácena Košíku. Objednávku jsem tedy zrušil a budeme se muset obejít bez objednaného zboží – hlavně potraviny a respirátory . Nezbývá nám tedy , než v této situaci riskovat zdraví a vyrazit do supermarketu a resapirátory sehnat jinde. Mimo jiné nás tato akce stála i soustu hodin času ( čekání, telefonáty, 2x vypracování objednávky ). Za to vše této přepravní firmě děkujeme.
Katastrofa! Zlatá ČP! Absolutně žádné informace o zásilce, na Vánoce toho objednávám víc a vůbec se nikde nedozvím, o jakou zásilku se jedná, jelikož jsem tuto společnost v objednávce nikde jako dopravce nezvolila. V trackování zásilky vidím jen, že si ráno dopravce převezme zásilku a večer jí vrátí na Depo a další den to samé. Info o změně data doručení žádné! ? jsem zvědavá, jestli zásilku vůbec doručí