WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Abo. Děs a hrůza. Zlatá Česká pošta
Děs ,hrůza a beznaděj ! V daný termín balíček nedorazil. Zavolal jsem že řidiči. Choval se arogantně a flegmaticky ,řekl jsem mu že se na něj budu stěžovat. Další den mi přišel balíček a obsah byl celý poničený. Nechápu, jak to udělali. Uvnitř vajíčku byly dva adventní věnce které byly úplně rozlámané ,ale vše bylo zabaleno v bublinkové fólii. Zřejmě byl řidič tak zlomyslný, že obsah vybalil rozlámal a znova zabalil. Nechápu ,kde berou ty zaměstnance.
Už nikdy bych si neobjednala zboží u prodejce který má uvedenou dopravu WE/DO děs a hrůza zlatá pošta.
Asi nejhorší přepravní společnost, co znám, nejen, že nedodrželi ani jeden termín doručení, při reklamaci jsem čekala 45 min na lince, než se přihlásil operátor. Jednání oparatorky při nejmenším nevhodné, nebyla schopna říct, kdy balíček doručí, ve finále zavesila. Nedoporučuji.
Již druhý den po sobě byla moje zásilka předaná na jiné depo.A je to opakovaně.
NESCHOPNOST SAMA.
Výpis jak se zde doručuje televize a 3 LED žárovky. Nechapu, že MALL.cz spolupracuje s takovými neschopnými amatéry….
Sledování balíku:
24.11.2020 03:24 Zásilka vydána k převozu mezi depy / /
24.11.2020 03:24 Zásilka vydána k převozu mezi depy
23.11.2020 13:36 Zásilka vydána k převozu mezi depy
23.11.2020 10:32 Zásilka nedoručována – odeslána na chybné depo (!)
23.11.2020 06:31 Zásilka přijata na depo z převozu mezi depy
23.11.2020 03:12 Zásilka uvolněná do rozvozu – po zmeně dispozic
23.11.2020 03:08 Přeprava objednána, data k zásilce přijata
22.11.2020 23:42 Zásilka pozastavena – čeká na změnu dispozic
22.11.2020 23:33 Zásilka přijata na depo
25.11.2020 13:01 Zásilka pozastavena – Nekopletní (!) / /
25.11.2020 10:58 Doručení pozastaveno – Zásilka nepřevzata rozvozu
24.11.2020 12:50 Zásilka pozastavena – Nekopletní (!)
24.11.2020 10:03 Doručení pozastaveno – Zásilka nepřevzata rozvozu
24.11.2020 05:25 Zásilka přijata na depo
23.11.2020 14:36 Zásilka přijata na depo
23.11.2020 03:08 Přeprava objednána, data k zásilce přijata
Jen tento výpis je na facku jejich logistice a neschopnosti lidí. Děs a hrůza a narovinu snad jediná služba horší než česká pošta!
Komunikace nulová. Když u ž něco doručí, kurýr protivný jak bradavice na patě. Vážně něco otřesného.
První zkušenost je katastrofální. Jsou neslušní, zákazník je jim lhostejný
Při sledování zásilky jsem se dozvěděl , že jsem zásilku odmítl. Lež !!! Nikdo mi nekontaktoval e-mailem ani sms. Mrháte časem klientů.
Nejhorší přepravní služba v ČR.
Čekám týden na předem uhrazenou zásilku, vč. dopravy WEDO domů.
Na zákaznické lince řečeno, že vykládají kamióny ještě po Intime z léta a tyto zásilky mají přednost.
Operátorka to prý sice zaurguje, ale sama tomu prý nevěří, že by to mělo efekt.
Linka na depo HK 246092970 je neustále obsazena, spíš ale vyvěšena.
Takže se s nimi není možno spojit, např. pro osobní odběr.
Naivně jsme uvěřili že jsou lepší než původní In time, nejsou, právě naopak.
Od 16.11. mi pouze chodí SMS že zásilka bude doručena následující den a i přes opakované urgence mnou i odesilatelem (Avon) zásilka stále nedoručena.
Šílená přepravní služba!
Jednání řeznického psa.
Kradou.
Doručují za měsíc.