WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Dejte si pozor na tuto firmu nestojí to za ty nervy.Arogance nehorázná.Zákazník je póvl co votravuje.
Děs a běs jako už léta se nic nezměnilo , pořád posílájí sms , že se nedovolali , ale zmeškané hovory nejsou.
Dnes jsem byla sms vyzvána, abych si vyzvedla z Alzaboxu zásilku. po otevření jsem zjistila, že zásilka je otevřená, pokozená. nechápu, pro řidič tuto zásilku vůbec převezme k přepravě, vždyť tím vrhá na sebe a firmu špatné světlo. reklamovala jsem u prodejce, ale evidentně ten s tím nemá nic společného. přes we do už nikdy nic nechci.
Vraceli jsme malou bundu doporučené.Nebyly vráceny peníze za zboží Nelze se ani dopátrat kdo je za to zodpovědný.Nedoporucujitento obchod.!
Ztracený balík?
Celkem rychle po odeslání mi volali, že vybraný box je plný a dávají mi balík na jiné místo. Ještě uvedli, že ten den je tam otevřeno do 22h, což vyvolalo dojem, že bude hned k vyzvednutí. Již je to týden a balík je nezvěstný.
Jestli jsem to dobře pochopila WeDo patří k Mallu, který mi v minulosti 2x doručil cizí zboží a domoci se svého byla záležitost na několik týdnů.
Souhlasím
Nejhorší společnost co znám
Nejhorší co muže byt!!!! Byla jsem nucena využít tuto společnost, protože jsrm v lázních. Senzor na cukrovku za 2000,- zaplaceny předem a kuryr neviiiii kde je recepce v dané lokalitě, kterou jezdí????!!!! Drze nebere telefon, na infolince mi řekli, ze veze balík na výdejní místo ????!!! Nejhorší společnost.
Nejhorší přepravce co snad může být. Balík vám vyhodí u baráku a odjedou. Ani nevíte že tam je.
Nejsem spokojena! Taktika řidiče je, aby k nám nemusel zajíždět – ODMÍTNUTO. Důvodem, je prý napadení řidiče u předání předchozí zásilky. Již k nám nebude zajíždět a nový balík nám doručí na jinou adresu nebo nechá na depu. Pouze jsme řidiče požádali o doklad k platbě kartou – a to byl ten problém, který řidič neuměl vyřešit. Nechápeme! Dovolat je možné pouze se na operátora, který nám sdělil, že je situace mrzí, ale potvrzuje, že k nám již řidič jezdit nebude. Prostě stačí, aby řidič označil zásilku jako ODMÍTNUTOU (bez jakéhokoliv potvrzení od příjemce zásilky), a pak tvrdil dispečerovi, že jej zákazník napadl?
Dobrý den,
Přidávám další krásnou recenzí na tuto „přepravní společnost“
Je to opravdu jedná z nejhorších co snad může existovat!
Bohužel z eshopu nebyla možnost zvolit dopravu a dostali to tyhle blbouni…
Měli 26 hodin na to doručit balíček včas !!! Komunikace vůbec žádná jen email od kupce že balíček budou doručovat od 8:00-20:00 !!!! Už jen to časové rozmezí je neskutečný extrém nemluvě o tom že stejně nic doručeno nebylo .
Přemýšlím že zkusím dohledat pár zákazníků a podám žalobu na tento podnik radši takový podnik utopit než to aby další lidé měli s takovým podnikem zbytečné problémy….
Nejhorší zkušenost! Řidič WE-DO byl neochotný, požadovali jsme po něm doklad a byl velmi neochotný nám ho dát, vozí s sebou nejspíše přítelkyni (není zaměstnancem WE-DO, vždy je civilně oblečená) a oba se začali hádat a byli velmi nepříjemní, když jsme je o cokoli požádali. Naše balíky poté začali dávat na DEPO, že jsme odmítli jejich doručení. Volali jsme na dispečink a dispečerka slibovala, že situaci napraví. Poté volala nazpět, že prý náš zaměstnanec napadl slovně přítelkyni řidiče. Přítelkyně řidiče spíše slovně napadla našeho zaměstnance, který na ně ani nezvýšil hlas. Druhý den jsme volali zpět na WE-DO, jestli nám zásilku doručí, jak slíbili. Dispečerka volala, že prý náš zaměstnanec napadl jeho přítelkyni fyzicky a zmlátil jí a proto se rozhodl, že k nám jezdit nebude. Při předání balíku byla brána u nás zavřená, takže nevím, jak by náš zaměstnanaec měl přítelkyni napadnout. Hrůza. TUTO SPOLEČNOST NIKDY NEPOUŽÍVAT, NIKDY!!!!!
8.2.2024.Vcera jsem musela jet s hnisavou anginou k lekarce a behem odberu krve mne neustále volala jakési cislo. Vypla jsem ho asi 5x.Doma jsem nasla za brankou v kaluzi balicek a na tekefonu u cisla zprávu Wedo. Pan se ani nenamahal hodit balicek do schranky, takze obsah byl totalne promoceny a k nicemu. Byla to spec. mast pro meho psa, na kterou jsem cekala mesic. Moc dekuji teto přepravní spolecnosti za kvalitni sluzby a divim se, ze jeste funguje. Kdybych věděla, jak zaridit, aby se tyto komentare dostaly k odpovednym osobam a nekdo si je precetl a nebyla mu jedno povest jeho firmy, rada se pridam. Penize jsou pryc, ale smutny je, ze muj pes tu mast akutně potreboval.