WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Nejhorší přepravní společnost, co znám. Několikrát jsem si jela balík vyzvednou přes celé město přímo do centrálního dispečinku, abych se k balíku vůbec dostala.
Nedoručí balík v ten den, pak ho dají úplně do jiného výdejního místa a při kontaktování řidiče z důvodu domluvy, řidič telefon vůbec nebere nebo si jej pro jistotu úplně vypne. Absolutně nedoporučuji tuto přepravní společnost. Nikdy více!!!!
Nejhorší přepravní společnost
Nejhorší služba, se kterou se dá pracovat!!! 2x do roka jsem využila služeb na doporučení obchodu s doručením kurýrem (krabice byla moc velká). V obou případech byl kurýr ponechál v místě dodání, aniž by bylo nutné zavolat zpět. Dnes kvůli tomu musela v pracovní době jet pro balík 2x 30 km. Minimálně měl zavolat kurýr a zeptat se, jestli si můžu vyzvednout z jiného města
(mám auto pro to nebo ne ho nezajímá) !
V životě už si od nich nenechám nic doručit.. Čekám již 12 dní a stále nic.. Nulové info.. 7 dní nemám jediné zprávy o balíčku
Nejhorsi dopravni spolecnost.komplikace s vyzvednutim baliku.kuryr si projistotu vypne telefon aby nemusel problem resit.na hot lince se problem snazili tesit ale marne.a ve finale kdxz uz jsem se k baliku dostala byl poskozeny obal nastesti zbozi ne.uz nikdy vic u teto spolecnosti nenakpupim…
Pravidelně nejhorší zkušenost ze všech doručovatelů. Pokud v den dodání, nestíhají doručení, ani vás nikdo neupozorní. Následující den dají zásilku raději rovnou do odběrného místa, proč by se měl kurýr otravovat s doručením přímo zákazníkovi. Fakt výsměch
V úterý objednáno v pátek matrace doma.
A ještě přijel dříve.Zavolal jsem poprvé kurýrovy nezvedl to zřejmě nemohl,podruhé ano a ještě přijel dříve jak jsem potřeboval.
Ještě mi přinesl balík do vchodu.
Takže za mě 10 z 10
Nejhorší dopravce, který snad na českém trhu existuje, další den, než měla být doručena zásilka, bez jakéhokoliv důvodu, bez zavolání, kuryr moji zásilku nechal na výdejním místě 30km daleko od mého místa bydliště, když zásilka měla být doručena na určitou adresu. Samozřejmě kuryr má hlasovku, nikdo se neomluvil, jak jinak u této společnosti. Nedoporučuji!!!
Aplikace WEDO nenabízí přesměrování ani změnu termínu doručení. Pouze odmítnutí zásilky. A není to jediná firma která nabízí doručení domů, do boxu a na výdejní místo Zásilkovna (kterou já preferuji) to umí taky.
Pro tuhle společnost je i jedna hvězdička moc. Vyberete si otevřené místo s volnou kapacitou. Během doručování vám přijde SMSka, že je zásilka přesměrovaná. Sice nadáváte, ale řekněte si ok, jsou Vánoce… Večer zjistíte, že zásilku nakonec uložili úplně někam jinam (takže třetí lokace), kam ani pořádně nejede MHD. Originální místo mělo dostupnost cca 5 minut cesty, druhé cca 20 a nakonec je to cca 40 minut jedné cesty a vyhlídka na hledání firmy ve velkém areálu… Víc psát nebudu, protože jsem vyčerpal veškerou zásobu nedefektních slov. HOWGH.
Přišla mi zásilka do WeDO boxu a odkaz na platební bránu k zaplacení. Po dvou neúspěšných pokusech platby, dvěma kartami ze dvou bank, jsem kontaktoval WeDo telefonicky. Zaměstnanec na lince mi sdělil, že jiný způsob platby není možný, že mi pošle odkaz na platební bránu znovu a věří, že se to povede. Nepovedlo, platba probíhá vždy stejně, vypadá to úspěšně, po hlášení, že vše proběhlo úspěšně a mám se vrátit k obchodníkovi, mi naskočí okno z WeDo, že „se nepodařilo ověřit Vaši transakci u vydavatele karty“. Kontaktoval jsem opět WeDo, zaměstnanec po poradě s kolegyní mi řekl, že se s tím nesetkal, prý vyresetoval platební bránu a posílá mi kompletně novou, kde by to mělo fungovat. Nefungovalo. Na balíček tedy mohu zapomenout, nehodlám s tím strávit celé dopoledne. Příště budu vybírat jiného dopravce.