WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz

Web WEDO.cz

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 438 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Jako reklamní článek se to čte hezky, skutečnost je ale, že horší doručovací společností není ani státní podnik. Samozřejmě trh je volný, ale některé společnosti by se měly prostě zakázat a někteří jejich zaměstnanci popravovat. v životě jsem neměl otřesnější zkušenost než s WEDO

    Klady: Po několika dnech se na jeden ze tří e-mailů ozvou
    Zápory: Parodie na doručovatelství. Rezavá dodávka to jen korunuje. Hnus
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Spokojenost, objednávky z Allegra , Mall, Gigalekarna Frpneu atd.

    Čtu tu jak jsou nespokojení ale u nás na Dobrisku vždy super. Nejdříve jezdil několik let mladý muž pan Ševčík , vždy vyšel vstříc jak časově tak když jsem nemohl chodit, tak i donesl. Teď tu jezdí milá mladá slečna a je to stejné jako předchozí řidič. Asi to bude o přístupu . Vždy přijde SMS a kupodivu oba vždy volají dopředu že se blíží

    Klady: Vždy volají , info s telefonem na kurýra v emailu . Skvělá domluva. Za mě super
    Zápory: Žádné nejsou . Tito řidiči co tu máme by si zasloužili odměnu
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dobrý den. Již někokikrát mi doručoval zásilu pan Kubišta linka 215230.
    Nesmírně ochotný,vždy vyhoví . Mám jen ty nejlepší zkušenost. Po operaci kolena
    mi několikrát donesl ochotně zásilku až do 3 patra(bez výtahu). Jwen více takových
    doručovatelů i v jiných společnostech. Moooc děkuji jemu a této spolešnosti!!!!.

    Klady: Ochota,snaha se doímlujit.Nic není problém.
    Zápory: nemá žádné
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Tuto službu nedoporučuji. I když mi přišly 2 SMS zprávy a 2 maily, o tom, kdy mi bude zásilka doručena, zboží mi nakonec kurýr nedovezl, s tím že je cesta k nám nesjízdná. Toto nebyla pravda, doprava běžně fungovala. Pro zásilku musel dojet manžel, který má přes 70 let a zdravotní problémy.

  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší dopravce, který snad na českém trhu funguje. V pátek do naší vesnice nedoručuje – vždy porucha vozu. Na zavolání řidička informuje, že stále doručuje. Následně je nedostupná a přijde zpráva o doručení do nejbližšího boxu. Bohužel to není ojedinělá zkušenost. Když si něco objednávám, důrazně žádám prodejce o jiný způsob dopravy než přes WEDO.

    Klady: Žádné klady jsem nenašel.
    Zápory: Nedoručují dle avizované SMS. Celý den čekáte na balík, telefonicky vám řidič doručení potvrdí. A nakonec v aplikaci najdete, že balík je v boxu, i když měl být doručen na konkrétní adresu.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Nejhorší dopravce, který snad na českém trhu funguje.

  7. Reply
    Jiřina Havelková 2.12.2023 v 14:31

    Wedo nikdy více. PIN k vyzvednutí nedoručen. Termín kontaktu přes internet první možný až za tři dny, kdy zároveň končí i úložní doba. Nechápu proč řidič jako jiní nepošle své tel.č. ke komunikaci. Při opětovném doručení do boxu chtějí znovu zaplatit… To si snad dělají pr..l (legraci).

  8. Nedoporučuji!!! Po prvé zásilku poškodili, podruhé, když měla přijít znovu, nedodali domů a nechali ve vedlejší obci na prodejně…Katastrofa

  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dostal jsem od Wedo zprávu, že balíček je na cestě. druhou, že doručení se opozdí z důvodu (nic). Tak jsem čekal, pak přišla zpráva, že zboží jsem si nevyzvedl, a že ho vrací odesílateli. při pokusu domluvit se s helpdeskem mi až po několika dnech přišla odpověď, že se mám jít bodnout. Radši si k odesílateli příště dojdu pěšky, než bych uvažoval o využití služeb této společnosti.

    Klady: Životní zkušenost
    Zápory: Neschopnost helpdesku neschopnost přiznat a napravit chybu Dlouha reakcni doba
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Nejhorší ze všech!První den mi řidič tvrdil,že se nedozvonil,druhý den už ani nevolal,za své peníze opravdu dostanete jen to nejhorší u nás!!!

1 16 17 18 19 20 135

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo