WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

17.10.2023 mi přišla sms, že mi budou doručovat balík. Dnes je 23.10.2023 a balík leží už od 19.10.2023 někde ve skladu a nikdo ho nedoručuje!!!
Tohle je fakt tragédie!!! – nikdo s vámi nekomunikuje, telefon uvedený jako kontakt neplatí!!! a ten druhý neexistuje!!!, na messengeru mi v pondělí v 11 hodin píšete, že není pracovní doba – tzn. ani chatbot nefunguje!!!, aplikace není možná instalovat, protože je na starý Android!!! Balík mám bohužel zaplacený. ☹️ Bohužel jiná možnost dopravy u prodejce nebyla. Tuhle firmu už NIKDY!!! TO JE SNAD PARODIE NA DORUČOVACÍ FIRMU, absolutní nezájem o zákazníka.
Jak se tahle společnost vůbec může uživit, a jestě si říkat přepravní.!
Tu si poslat pro smrt, tak jsem tu navěky…..
Horší přepravní společnost jsem nikdy nevyzkoušel. Je mi to líto, ale WE-DO už ani nikdy nezvolím ! 1AM00318798 -číslo zásilky, dvakrát plný AlzaBOX Husova, Lanškroun… Není možné nechat na jiném sběrném místě ve stejném městě, měl jsem snahu si to vyzvednout kdekoli u řidiče, také není možné. Děkuji za (ne)provedené služby…
Objednali jsme přepravu balíku a zaplatili. Přišel email i sms, že si řidič přijede vyzvednout balík druhý den. Nikdo nepřijel. Další den se mi podařilo dovolat řidiči, který mi sdělil, že nevěděl, že má přijet a že dorazí kolem poledne. Opět nikdo nepřijel a řidič nedostupný. Nelze se nikam dovolat, na emaily nikdo neodpovídá. Jsem zvědavá, zda nám vrátí peníze, ale pochybuji.
Po uložení zásilky do výdejního boxu nepřišla SMS s heslem pro otevření. Místo toho zaslali SMS o tom, že zásilku vrací zpět. Po 3 telefonních urgencích a přislíbení vyřešení problému se nic nestalo. Po opětovném volání na společnost mi bylo řečeno, že je zásilka již zaslána zpět a že s tím nic nemůžou dělat. :-( Rozhodně společnost nedoporučuji!
Naprosto příšerný. Nedá se jim dovolat změnili zákaznické tel. Číslo, které nikdo nebere a na maily nereagují. V boxu, ke kterému jsem obdržela kód balík nebyl a již 3 dny není nikdo schopen říct ani napsat kde je.
Otřesné, již s železnou pravidelností nefunční platební brány, během měsíce 4x nelze vyzvednout zboží z boxů. Komunikace s helpdeskem je milá, ale naprosto zbytečná, neporadí , nepomohou – mají naučený systém odpovědí a přes to vlak nejede. Klasika – vyčkejte,obratem se Vám, někdo ozve- a po dni se nic neděje. Zakazuji ve firmě objednávat přes WEDO. nelze zaplatit jiným způsobem než tím co nefunguje…. dá se to pochopit, ale ne dlouhodobě akceptovat. Navíc ,když box disponuje možností zaplatit kartou ( vím, není to s Alzou domluvené) -ale je to padlé na hlavu. ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI WEDO!
Nefunguuje? – ukecáme Vás, naslibujeme a Vy dáte určitě pokoj….
WE|DO
– anabáze jako blázen! Objednal jsem si přes akro pneu. Prodejce zabalil připravil, přijel kuryr wedo a že pneu nevezme, protože jsou zabaleny po 2 kusech( čili 2 balíky) a má pouze jednu průvodku procjeden balík – pneu viděl!
Ok, prodejce stornoval přepravu, objednal novou přepravu pro dva balíky. Kurýr přijel, ale pneu nevzal, protože přijel s malým autem a pneu se mu do auta nevejdou – pneu viděl! Takže zkusí přijet další den s větším autem.
Přijel potřetí s větším autem, s dvěmi průvodkami na dva balíky, vzal pneu ( zabalene v průhledné fólii) odvezl je na depo, aby je na další den vrátili prodejci/odesilateli s tím, že oni pneu nepřepravují ?!?!
Doprdele proč kurýr vezme pneu, sveze to na depo, aby je pak mohl vézt zpátky, když musí vědět, že pneu nepřepravujou?!?a
Nejhorší přepravní společnost. Nedá se s nimi komunikovat telefonicky. Všude vás pouze odkazují na aplikaci, kterou pokud nechcete nebo nemůžete nainstalovat tak je komunikace velmi složitá. Zpozdili my balík a změna dodání byla utrpení. Příště se jim obloukem vyhnu a divím se Alze že spolupracuje s takovými amatéry. Akorát si tím nas*rají zákazníky…
Kdybych mohl, nedám ani jednu hvězdu!!! Banda dem… 14 dní nejsou schopni doručit balík!!! Aplikace nefunkční, SMS platba nefunkční. Opravdu si raději vyberte jinou přepravní společnost!!! Arogantní jednání na kolcentru!